Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання основних показників програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград в рамках Стратегічного плану економічного розвитку міста за січень-березень 2014 року

Апрель 25th, 2014 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

_____________ м.Павлоград № ________

Про підсумки виконання основних показників програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград в рамках Стратегічного плану економічного розвитку міста
за січень-березень 2014 року

Місто працює згідно з актуалізованим Стратегічним планом економічного розвитку. Триває робота в рамках Стратегії соціального партнерства ДТЕК і міста Павлоград, яка спрямована на реалізацію 20 проектів з фінансуванням 2014 року у розмірі 5,1млн.грн. Затверджена «Стратегія підвищення конкурентоспроможності субрегіону «Західний Донбас» в рамках Проекту «Місцевий економічний розвиток міст України» на підставі договору між Федерацією канадських муніципалітетів, ДТЕК і містами Павлоград, Тернівка, Першотравенськ, Петропавлівським і Павлоградським районами.
У місті виконувались 35 міських цільових програм, на реалізацію яких у І кварталі 2014 року направлено 3519,7тис.грн. (загальний фонд – 3196,9тис.грн., спеціальний – 322,8тис.грн.).
За січень-березень забезпечено нарахування та проведено виплату державної допомоги 9847 сім’ям з дітьми, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та малозабезпеченим сім’ям на суму 24,6млн.грн.
Отримано пільг окремим категоріям громадян, які мають право на пільги, на суму 8,6млн.грн.
Призначені субсидії на житлово-комунальні послуги 6487 сім’ям, в т.ч. 153 студентам, що проживають у гуртожитках, на суму 4,6млн.грн., у т.ч. 14 сім’ям призначено субсидію на вугілля та скраплений газ на суму 14тис.грн. Середній розмір субсидії на сім’ю з урахуванням фактичного використання послуг складає 275грн.
Виплачено компенсацію вартості продуктів харчування 467 особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС на суму 17,9тис.грн.
Забезпечено 14 ветеранів війни та інвалідів путівками санаторно-курортного лікування в санаторіях Мінпраці.
Виплачено допомогу 13 сім’ям, які усиновили дітей (33,7тис.грн.), допомогу 17 прийомним сім’ям (348,4тис.грн.).
Станом на 01.04.2014р. на первинному обліку в службі у справах дітей перебуває 360 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. На виховання в сім’ю влаштовано 347 дітей, або 96% від загальної кількості дітей вказаної категорії. Протягом звітного періоду із державних закладів на виховання в сім’ю влаштована 1 дитина, позбавлена батьківського піклування. В місті діє 16 прийомних сімей, де виховуються та проживають 27 дітей, та дитячий будинок сімейного типу, де виховується 9 дітей.
Загальний обсяг промислового виробництва за січень-березень 2014 року по м.Павлоград склав 175,9млн.грн. (в цінах 2014 року), що менше відповідного періоду минулого року (189,8млн.грн. – в цінах 2013 року).
Згідно з інформацією промислових підприємств міста збільшили обсяги виробництва у І кварталі 2014 року (в % до відповідного періоду 2013 року): ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання» (130%), СП ПрАТ «Софрахім» (123%), ПАТ «Палмаш» (126%), ТОВ «Молочний Дім» (119%), ПрАТ «Павлоградхліб» (104%), ТОВ «Фабрика будівельних сумішей «Будмайстер» (121%), ТОВ «Бетонярня «Будмайстер» (103%).
Зменшили обсяги виробництва в порівнянні з І кварталом минулого року: Павлоградський механічний завод (61%), ТОВ «Павлоградспецмаш» (77%), ТОВ «Фабрика дверей «Будмайстер» (94%), ТОВ «Перша міськдрукарня» (81%), ДП НВО «Павлоградський хімічний завод» (90%), Павлоградська філія СТ «Славсант» (39%).
На рівні попереднього періоду працював ПАТ «Павлоградхіммаш».
У січні-лютому 2014 року обсяг реалізованої промислової продукції (з урахуванням всіх шахт ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») склав 1282,6млн.грн. проти 1893,2млн.грн. у аналогічному періоді 2013 року (зменшення обсягу пов’язано з перереєстрацією ТОВ «Сервісінвест» у м. Кривий Ріг). Питома вага реалізації промислової продукції м.Павлоград в загальному обсязі по Дніпропетровській області складає 4,2% (у 2013 році – 5,9%).
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника за січень-грудень 2013 року склала 3252,16грн. або зросла на 1,1% до 2012 року. По промисловим підприємствам міста (за даними підприємств) середня заробітна плата (без врахування ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») за січень-березень 2014 року становить 3611,8грн. (104,1% до відповідного періоду 2013 року). Станом на 01.04.2014р. заборгованість з виплати заробітної плати по місту Павлоград відсутня.
За допомогою служби зайнятості на вільні та новостворені робочі місця працевлаштовано 118 незайнятих громадян, укладено 254 договорів між фізичними особами – суб’єктами підприємницької діяльності та найманими працівниками.
З метою зменшення податкового боргу до бюджетів усіх рівнів проведено 3 засідання міської комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевих бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати, на яких заслухано 50 керівників підприємств-боржників.
З метою виявлення фактів приховування доходів, забезпечення виконання завдань по створенню нових робочих місць, легалізації тіньової зайнятості і заробітної плати проведено 3 засідання комісії з питань дотримання законодавства про працю, зайнятість населення та з питань легалізації трудових відносин з найманими працівниками, на яких заслухано 18 суб’єктів господарювання. Відділом трудових відносин та умов праці виконавчого комітету спільно з Державною територіальною інспекцією з питань праці, Західно-Донбаською ОДПІ, управлінням Пенсійного фонду в м.Павлоград та Павлоградському районі проведено рейд з питань легалізації трудових відносин, в ході якого обстежено 9 суб’єктів підприємницької діяльності та оформлені трудові відносини з 5 найманими працівниками.
В напрямку роботи, направленої на легалізацію трудових відносин з найманими особами за січень-березень 2014 року проведено 37 засідань робочої комісії Західно-Донбаської ОДПІ, на яких заслухано 111 суб’єктів з питань повноти оформлення трудових відносин з найманими працівниками та підвищення рівня заробітної плати, що забезпечило додаткові надходження податку на доходи фізичних осіб у сумі 55,5тис.грн., в тому числі до міського бюджету – 27,8тис.грн.
Для вирішення основних питань розвитку малого і середнього бізнесу в місті прийнято на 2013-2015 роки міську Програму розвитку малого та середнього підприємництва, якою визначено основні напрямки щодо створення належних умов для реалізації конституційного права на підприємницьку діяльність.
При виконкомі Павлоградської міськради створена та працює координаційна рада з питань розвитку підприємництва, в склад якої входять представники виконавчих органів влади, громадських організацій, депутати та представники бізнесу; з початку року проведено 1 засідання ради.
В місті активно діє бізнес-центр «Перспектива» для підприємців та представників малого бізнесу, в якому надаються безкоштовні консалтингові послуги, інформаційні послуги, впроваджена система навчальних програм для підприємців-початківців, проводяться семінари, тренінги тощо.
На сьогодні у місті працює 12 комунальних підприємств, чотири з яких надають споживачам комунальні послуги централізованого тепло-, водопостачання і водовідведення, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, вивезення рідких і побутових відходів.
В 2014 році в Павлограді реалізуються важливі для міста інвестиційні проекти.
В рамках співпраці з Проектом МЕРМ в місті реалізуються 2 демонстраційні проекти: «Створення комплексної ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону «Західний Донбас», «Розробка маркетингової стратегії із залучення інвестицій та створення бренду м.Павлоград».
За час реалізації програми «Доступне житло» (здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов) укладено 9 договорів на придбання житла у будинку на вул.Будівельній,8 (включений до переліку об’єктів, на які можуть бути направлені кошти в рамках реалізації даної програми). Фінансування програми на укладання нових договорів тимчасово призупинено.
В рамках програми «Здоров’я павлоградців на 2012-2015роки» станом на 01.04.2013р. профінансовано з міського бюджету 144,3тис.грн.
За програмою «Місцеві стимули для медичних працівників первинної ланки на 2012-2015роки» у І квартал 2014 року профінансовано з міського бюджету на муніципальну надбавку для медичних працівників 45,7тис.грн. та придбання проїзних квитків – 3,6тис.грн.
На лікування пільгової категорії хворих з початку 2014 року заплановані та профінансовані кошти в сумі 220тис.грн.
Відповідно до «Міської програми розвитку культури м.Павлоград на 2013-2015 роки» організовано та проведено 5 державних та професійних свят, 6 міських та відкритих фестивалів, конкурсів, 2 народно-обрядових свята, 3 заходи історично-патріотичного напрямку, більше 10 заходів з організації дозвілля дітей та молоді. Вихованці дитячих творчих та аматорських колективів, учні дитячих музичних шкіл взяли участь у 20 Міжнародних, Всеукраїнських, обласних та міських фестивалях-конкурсах.
На виконання заходів Програми «Розвитку фізичної культури і спорту в місті Павлограді на 2012-2016 роки» за І квартал 2014 року використано 1,2тис.грн., проведено 24 загальноміських заходів, якими охоплено 1230 чол.
За підтримки Фонду «Розвитку та підтримки спортивного життя юнацтва та молоді» в січні 2014 року в місті встановлено на центральній Соборній площі штучну льодову ковзанку площею 800 кв.м. Всього з 11.01.2014р. по 10.03.2014р. ковзанку відвідало 11 тисяч осіб.
За звітний період в УДЦ «Молода гвардія» оздоровилось 4 дитини, КЗО «ЗСШІ «ДЦСР «Перлина Придніпров’я» – 31 дитина.
З метою розв’язання нагальних проблем міста, виходячи з аналізу основних показників соціально-економічного розвитку міста Павлоград та стану виконання заходів Стратегічного плану економічного розвитку міста за січень-березень 2014 року, керуючись п.п. 1 п. «а» ч. 1 ст. 27, ст. 40, ч. 1, 2 ст. 52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про підсумки соціально-економічного розвитку м.Павлоград за січень-березень 2014 року взяти до відома.

2. Заступникам міського голови, керівникам управлінь та відділів міської ради забезпечити:
1) виконання основних показників Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2014 рік, плану заходів, затверджених розпорядженням міського голови від 24.01.2012р. №21-р «Про затвердження плану заходів на 2012 рік та середньострокового плану заходів на 2013-2015 роки по реалізації актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м.Павлоград»;

2) участь у реалізації Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлоград, Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас»;

3) надання до відділу з економічних питань міської ради для узагальнення інформацію про виконання вищезазначених Стратегій, Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста, міських цільових програм у визначені відповідними документами терміни;

4) розгляд комплексної оцінки результатів діяльності міськвиконкомів за січень-березень 2014 року, яка здійснюється Дніпропетровською обласною державною адміністрацією, розроблення та вжиття відповідних заходів щодо усунення негативних тенденцій за сферою діяльності;

3. Відділу трудових відносин та умов праці (Черкашина) вживати заходи:

1) щодо недопущення заборгованості із заробітної плати у всіх сферах економічної діяльності;

2) спільно з Павлоградським МВ ГУМВС України в Дніпропетровській області (Малинога) з питань дотримання законодавства про працю, зайнятість населення та легалізації трудових відношень з найманими працівниками;

3) посилення контролю за виконанням керівниками підприємств комплексних заходів щодо досягнення встановлення норм з охорони праці на підприємствах міста.

4. Відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва (Кусочкіна):

1) спільно з Павлоградським МВ ГУМВС України в Дніпропетровській області (Малинога) забезпечити здійснення постійного контролю за належним торговим та побутовим обслуговуванням споживачів міста шляхом проведення комплексних перевірок підприємств торгівлі та побутових послуг;

2) забезпечити координацію роботи щодо впровадження в дію Порядку часткового відшкодування з міського бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого та середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів.

5. Управлінню комунального господарства та будівництва (Дейнеженко) продовжити виконання робіт по проектам щодо впровадження енергозберігаючих технологій, енергоефективних заходів, раціонального використання енергетичних ресурсів, щодо підвищення ефективності та надійності функціонування житлово-комунального господарства у місті, виконання природоохоронних заходів.

6. Службі у справах дітей (Стрига) сприяти забезпеченню дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, житлом та кімнатами в соціальних гуртожитках.

7. Відділу з питань сім’ї, молоді та спорту (Дугін):

1) забезпечити збереження та підтримку в належному технічному стані існуючої мережі спортивних споруд, їх ефективне використання для проведення спортивних заходів;

2) сприяти будівництву сучасних спортивних об’єктів: плавального басейну, спортивних майданчиків зі штучним покриттям та тренажерним обладнанням, облаштування місць для проведення навчально-тренувального процесу зі скелелазіння;

8. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), рекомендувати Західно-Донбаській ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області (Яремчук) забезпечити:

1) виконання планових показників за усіма видами доходів до бюджету на 2014 рік, затверджених міською радою;

2) контроль щодо здійснення видатків на утримання установ та закладів у межах асигнувань, передбачених кошторисами, помісячними розписами асигнувань, не допускати взяття зобов’язань понад кошторисні призначення.

9. Відділу залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики (Дендеберя) продовжити:

1) відстеження результативності прийнятих регуляторних актів;

2) виконання заходів щодо забезпечення інвестиційної привабливості міста та використання різноманітних засобів промоції міста і просування його на міжнародний та національний ринки інвестицій;

2) реалізацію проекту «Місто власними руками».

10. Відділу охорони здоров’я (Герасименко), відділу освіти (Рєзніков), відділу культури (Ломанова) забезпечити реалізацію соціально значущих проектів Стратегії соціального партнерства ДТЕК і міста Павлоград, міських цільових програм.

11. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі (Лисак) здійснити заходи щодо:

1) формування та оприлюднення переліку нерухомого комунального майна, що може бути передано в оренду потенційним інвесторам;

2) розробки та затвердження міською радою Програми приватизації об’єктів права комунальної власності територіальної громади м.Павлограда на 2014 рік.

12. Відділу з економічних питань (Штонда) спільно з управлінням комунального господарства та будівництва (Дейнеженко) продовжити роботу з одержання бюджетних коштів під державні гарантії на реалізацію проекту «Реконструкція системи теплозабезпечення мікрорайонів «Північний», «Західний», «Новий» м.Павлоград, локальна система №1 мкр. «Північний». Зовнішні теплові мережі від котельні №1» та «Капітальний ремонт ліфтів».

13. Відділу земельно-ринкових відносин (Вишнякова) забезпечити:

1) продовження роботи щодо реєстрації додаткових угод з внесеними змінами до договорів оренди земельних ділянок у зв’язку із застосуванням нової нормативної грошової оцінки земель міста Павлоград;

2) виконання заходів щодо встановлення меж міста Павлоград, рекреаційних та водоохоронних зон;

3) продовження роботи щодо підготовки земельних ділянок до продажу на аукціоні;

4) створення реєстру вільних земельних ділянок (грінфілдів), земельних ділянок із наявними будівлями недіючих промислових об’єктів (браунфілдів).

14. Управлінню праці та соціального захисту населення (Бобровницька) контролювати правильність надання пільг підприємствами – надавачами житлово-комунальних послуг, цільове використання коштів при призначенні державних соціальних допомог.

15. Відділу містобудування та архітектури (Сасик) забезпечити:

1) виконання програми «Доступне житло» (здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов);

2) розроблення містобудівної документації (детальних планів території);

3) формування інформаційних ресурсів містобудівного кадастру.

16. Відділу з питань регіональної політики (Чернєнок):

1) забезпечити широке висвітлення у засобах масової інформації діяльності виконавчого комітету міської ради щодо соціально-економічного розвитку міста;

2) координувати роботу по виконанню Плану інформаційного супроводу реалізації Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлоград;

3) забезпечити безперебійну та безаварійну роботу міського транспорту.

17. Відділу з економічних питань (Штонда) координувати роботу з:

1) впровадження та коригування актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м.Павлоград до 2015 року, Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлограда, організаційного забезпечення реалізації Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас»;

2) виконання основних показників Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2014 рік;

3) складання та затвердження фінансових планів підприємств, що належать до власності територіальної громади міста, проведення щоквартального моніторингу виконання показників цих фінансових планів.

18. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників міського голови згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова І.С.Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за січень – квітень 2024 року
  • Оголошення закупівлі
  • Виконком від 01.05.2024 р.
  • Запрошуємо до участі у міському дитячому фотоконкурсі «Ми- українці!», присвяченому Міжнародному дню захисту дітей
  • У бою за Україну загинув наш земляк Гіда Анатолій
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Хуторська (від буд. № 54 до кінцевої зупинки автобусів) в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-30-008359-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Богуна Івана в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-30-007078-a
  • Про скликання позачергової 51 сесії міської ради VІІІ скликання
  • Про приведення у відповідність вимогам Закону України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії» об’єктів культурної спадщини
  • Порядок денний на травень 2024 р.
  • Про визначення місця дислокації пересувних тимчасових споруд для виставки-ярмарку виробів, зроблених власноруч
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Про перейменування об’єктів топонімії м. Павлограда
  • У бою за Україну загинув наш земляк Макаренко Владіслав
  • У бою за Україну загинув наш земляк Бондарєв Андрій