Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Январь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Дек    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання основних показників програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград в рамках Стратегічного плану економічного розвитку міста за січень-червень 2013 року

Август 1st, 2013 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

______________ № _______

Про підсумки виконання основних показників програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград в рамках Стратегічного плану економічного розвитку міста
за січень-червень 2013 року

Місто працює згідно з актуалізованим Стратегічним планом економічного розвитку. Основні пріоритети – залучення інвестицій, розвиток житлово-комунальної інфраструктури, розвиток людських ресурсів і поліпшення якості життя.
Триває робота по реалізації Стратегії соціального партнерства ДТЕК і міста Павлоград, яка спрямована на реалізацію 20 проектів з фінансуванням ДТЕК у розмірі понад 19млн.грн., у тому числі в 2013 році – 6,3млн.грн. З початку поточного року компанією перераховано понад 2млн.грн на реалізацію запланованих проектів.
Затверджена «Стратегія підвищення конкурентоспроможності субрегіону «Західний Донбас» в рамках Проекту «Місцевий економічний розвиток міст України» на підставі договору між Федерацією канадських муніципалітетів, ДТЕК і містами Павлоград, Тернівка, Першотравенськ, Петропавлівським і Павлоградським районами. Визначено три стратегічні пріоритети економічного розвитку субрегіону «Західний Донбас»: А. «Конкурентоспроможний регіон для бізнесу», В. «Конкурентоспроможний регіон для інвестицій», С. «Конкурентоспроможний регіон для проживання». У Стратегію розвитку субрегіону включені оперативні цілі двох рівнів – індивідуальні та регіональні. Регіональним проектам приділяється особлива увага, адже вони вирішують проблеми не тільки міста Павлоград, але і регіону в цілому.
У місті реалізуються 37 міських цільових програм, на виконання яких в І півріччі 2013 року направлено 22,9млн.грн. (загальний фонд – 7,7млн.грн., спеціальний – 15,2млн.грн.).
За січень-червень 2013 року виконання загального фонду міського бюджету склало 94,0% (при плані 152,9млн.грн. надійшло 143,8млн.грн.). Із загальної суми надходжень власні надходження склали 50,6млн.грн., дотації з державного бюджету – 32,4млн.грн., субвенції з державного та обласного бюджетів – 60,7млн.грн.
Виконання власних надходжень загального фонду складає 96,9% планових показників на І півріччя 2013 року, недонадійшло 1,6млн.грн. внаслідок недонадходження податку на доходи фізичних осіб у сумі 682тис.грн., податку на прибуток підприємств комунальної власності міста – 676тис.грн., платі за землю – 426тис.грн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року власні надходження збільшилися на 6,7% або на 3,2млн.грн.
Спеціальний фонд міського бюджету (без врахування власних надходжень бюджетних установ та трансфертів) за І півріччя 2013 року виконано на 97,9%, при плані 9,9млн.грн. надійшло 9,7млн.грн., що в 1,4 рази або на 2,8млн.грн. більше надходжень за аналогічний період минулого року.
За І півріччя поточного року забезпечено нарахування та проведено виплату державної допомоги 9241 сім’ї з дітьми, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та малозабезпеченим сім’ям на суму 43,5млн.грн.
Отримано пільг окремим категоріям громадян, які мають право на пільги, на суму 12,4млн.грн.
Отримують субсидії на житлово-комунальні послуги 6996 сімей, в т.ч. 150 студентів, що проживають у гуртожитках, на суму 3,96млн.грн., у т.ч. 54 сім’ям призначено субсидію на вугілля та скраплений газ на суму 48,0тис.грн. Середній розмір субсидії на сім’ю з урахуванням фактичного використання послуг складає 332грн.
Виплачено компенсацію вартості продуктів харчування 556 особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС на суму 369,0тис.грн.
Забезпечено 374 інваліда реабілітаційною технікою та інвалідними колясками, направлено на заводи заявки інвалідів для виготовлення 580 протезно-отропедичних виробів.
Виплачено допомогу 15 сім’ям, які усиновили дітей (153,1тис.грн.), одноразову винагороду 5 жінкам, яким надано почесне звання України «Мати-героїня» (57,4тис.грн., розмір допомоги склав 11,5тис.грн.), допомогу прийомним сім’ям (653,6тис.грн.).
Станом на 01.07.2013р. на первинному обліку в службі у справах дітей перебуває 395 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. На виховання в сім’ю влаштовано 374 дитини, або 95% від загальної кількості дітей вказаної категорії. Протягом звітного періоду із державних закладів на виховання в сім’ю влаштовано 6 дітей, позбавлених батьківського піклування. В місті створено 2 прийомні сім’ї, куди влаштовано 3 дітей. Всього діє 17 прийомних сімей, де виховуються та проживають 29 дітей та дитячий будинок сімейного типу, де виховується 8 дітей.
На виплату пенсій за січень-травень 2013 року по місту Павлоград та Павлоградському району спрямовано 411,0млн.грн., середній розмір пенсій по м.Павлоград станом на 01.06.2013р. склав 1828,47грн.
Загальний обсяг промислового виробництва за січень-червень 2013 року по м.Павлограду склав 526,6млн.грн. (в цінах 2013 року), що менше відповідного періоду минулого року (553,4млн.грн. – в цінах 2012 року).
У січні-травні 2013 року обсяг реалізованої промислової продукції (з урахуванням всіх шахт ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») склав 4794,7млн.грн. проти 4863,1млн.грн. у аналогічному періоді 2012 року. Питома вага реалізації промислової продукції м.Павлоград в загальному обсязі по Дніпропетровській області складає 5,6% (у 2012 році – 5,6%).
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника за січень-березень 2013 року склала 3065грн. або зросла на 8,2% до відповідного періоду 2012 року (Програмою соціально-економічного розвитку на 2013 рік передбачено збільшення середньомісячної заробітної плати на 17,6%).
По промисловим підприємствам міста (за даними підприємств) середня заробітна плата (без врахування ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») за січень-червень 2013 року становить 3523,2грн. (102% до аналогічного періоду 2012 року).
Станом на 01.07.2013р. заборгованість по виплаті заробітної плати становить 71тис.грн. (ТОВ «Будцентр Плюс 2»).
Питання дотримання діючого законодавства про працю, своєчасної та на належному рівні виплати заробітної плати, поліпшення зайнятості населення знаходяться на постійному контролі виконавчого комітету, правоохоронних та контролюючих органів міста.
З метою зменшення податкового боргу до бюджетів усіх рівнів у січні-червні 2013 року проведено 9 засідань міської комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевих бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати, на якому заслухано 55 керівників підприємств-боржників.
З метою виявлення фактів приховування доходів, забезпечення виконання завдань по створенню нових робочих місць, легалізації тіньової зайнятості і заробітної плати проведено 7 засідань комісії з питань дотримання законодавства про працю, зайнятість населення та питань легалізації трудових відношень з найманими працівниками, на яких заслухано 55 суб’єктів господарювання. Відділом трудових відносин та умов праці спільно з Державною територіальною інспекцією з питань праці та відділом по боротьбі з економічними злочинами міського відділу міліції проведено 8 рейдів з питань легалізації трудових відносин, внаслідок якого легалізовано 38 робочих місць та по 5 підприємствам підвищено працівникам заробітну плату.
Протягом звітного періоду послугами служби зайнятості в м.Павлограді скористалось 3017 незайнятих громадян. Станом на 01.07.2013р. на обліку в центрі зайнятості перебувало 910 безробітних громадян. Рівень безробіття склав 1,30% (на 01.07.2012р. – 1,52%), середній розмір допомоги по безробіттю – 1393грн. Протягом І півріччя центром зайнятості працевлаштовано 1138 осіб, за аналогічний період 2012р. – 881 особа, забезпечено професійне навчання і перенавчання 161 особи, залучено до громадських робіт 160 осіб.
За січень-червень 2013 року суб’єктами підприємницької діяльності створено 958 нових робочих місць, з них: у юридичних осіб – 326, у фізичних осіб-підприємців – 424, зареєстровано 208 фізичних осіб-підприємців.
З метою підтримки малого і середнього бізнесу в місті діють асоціація підприємців, координаційна рада з питань розвитку підприємництва в місті, створена при виконкомі, та громадська організація «Агенція економічного розвитку м.Павлоград». Підготовлено проект Порядку часткового відшкодування з місцевого бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого підприємництва для реалізації бізнес-проектів.
За січень-березень 2013 року оборот роздрібної торгівлі за всіма каналами реалізації по місту склав 508,9млн.грн. (на 9,4% більше обсягів січня-березня 2012 року).
Питома вага продажу вітчизняних непродовольчих та продовольчих товарів у загальному обсязі роздрібного товарообороту складе 88,3%.
За перше півріччя 2013 року в місті відкрито 26 об’єктів торгівлі, при цьому припинили діяльність 17 об’єктів. Завдяки відкриттю нових об’єктів додатково створено 82 робочих місця.
Результати щомісячного моніторингу роздрібних цін на основні види продуктів харчування свідчать, що цінова ситуація в місті стабільна.
На сьогодні у місті працює 12 комунальних підприємств, чотири з яких надають споживачам комунальні послуги централізованого тепло-, водопостачання і водовідведення, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, вивезення рідких і побутових відходів (КП «Павлоградтеплоенерго», КП «Павлоградводоканал», КП «Павлограджитлосервіс», КП «Затишне місто»).
У першому півріччі поточного року в цілому по комунальним підприємствам у порівнянні з відповідним періодом 2012 року:
 чисельність працюючих збільшилась на 9 осіб і становить 1349 чоловік;
 середня заробітна плата одного працівника збільшилась на 27% і складає 2380,9 грн.;
 сума доходу всього склала 83,8млн.грн., що на 4,9млн.грн. (5,5%) менше;
 дебіторська заборгованість збільшилась на 5,4млн.грн. (5%); найбільшу дебіторську заборгованість мають: КП «Павлоградтеплоенерго» (Вовк М.В.) – 65,2млн.грн., КП ПВУВКГ (Карпець О.С.) – 32,4млн.грн., КП «Павлограджитлосервіс» – 6,2млн.грн., КП «Затишне місто» (Пріян І.І.) – 1,9млн.грн.; основний дебітор – населення;
 сума кредиторської заборгованості знизилась на 4,6млн.грн. (2%); найбільші суми кредиторської заборгованості мають: КП «Павлоградтеплоенерго» – 115,3млн.грн., КП ПВУВКГ – 93млн.грн., КП «Павлограджитлосервіс» – 3,2млн.грн., КП «Затишне місто» – 611тис.грн., КП МІРАЦ – 211тис.грн., КП «Редакція газети «Західний Донбас» – 156тис.грн., КП «Павлоградська телерадіокомпанія» – 64тис.грн.
 за результатами фінансово-господарської діяльності отримано збиток у сумі 11,6млн.грн.; найбільші суми збитку мають: КП «Павлоградтеплоенерго» – 11,1млн.грн., КП ПВУВКГ – 637тис.грн.
За І півріччя 2013 року введено в експлуатацію 1163,5 кв.м загальної площі індивідуального житла (14 садибних житлових будинків).
В місті Павлоград діє програма «Доступне житло» (здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов).
В перелік об’єктів, на які можуть бути направлені кошти в рамках реалізації програми, включено три об’єкти: перехідний об’єкт – реконструкція гуртожитку під житловий будинок на вул.Будівельній,8 (введений в експлуатацію у грудні 2012 року), новий об’єкт – житловий будинок з прибудовано-вбудованими приміщеннями на вул.Озерній,35 загальною площею 5313,5 кв.м на 72 квартири (будівельна готовність об’єкту складає 10%) та перехідний об’єкт – реконструкція гуртожитку під житловий будинок на вул.Сташкова,3.
За час реалізації програми зарезервовано 12 квартир на вул.Будівельній,8. За перше півріччя укладено 2 договори на придбання квартири. За консультацією звернулось 48 чол.
Рішенням сесії міської ради затверджена міська програма на 2012-2015 роки «Місцеві стимули для медичних працівників первинної ланки», згідно з якою на 2013 рік передбачено по КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда» в розмірі 214,6тис.грн. За І півріччя поточного року профінансовано 94,8тис.грн., в т.ч. щомісячне грошове стимулювання лікарів всіх категорій (муніципальна надбавка) – 84тис.грн. (кількість лікарів – 57 осіб, або 100%), придбання проїзних квитків – 10,8тис.грн.
Відповідно до «Міської програми розвитку культури м.Павлоград на 2013-2015 роки» у І півріччі 2013 року організовано та проведено 17 державних, професійних свят, 5 міських фестивалів, 2 народно-обрядових свята, 10 заходів з історично-патріотичного напрямку, 40 заходів з організації дозвілля дітей. Вихованці закладів культури взяли участь та стали переможцями більше 20 Міжнародних, Всеукраїнських, обласних та регіональних фестивалів, конкурсів.
На виконання заходів Програми «Розвитку фізичної культури і спорту в місті Павлограді на 2012-2016 роки» у І півріччі 2013 року проведено 35 загальноміських заходів, якими охоплено 1350 чол.
На виконання соціальної ініціативи Президента України В.Ф.Януковича «Діти – майбутнє України» та для поліпшення якості дитячого дозвілля в місті Павлоград збудовано 20 баскетбольних майданчиків, 4 спортивно-дитячих майданчика, 63 вуличних тренажера. Розпочато роботу з будівництва сучасного плавального басейну, яка буде завершена у вересні 2014 року. На утримання спортивних споруд міста, що належать до комунальної власності міста, та тих, що отримуються фінансову підтримку з міського бюджету, використано 1,8млн.грн.
За звітний період в МДЦ «Артек» оздоровилося 24 дитини, в УДЦ «Молода гвардія» – 13 дітей, в КЗО «ЗСШІ ДЦСР «Перлина Придніпров’я» – 59 дітей.
Чисельність наявного населення м.Павлоград на 01 червня 2013 року склала 109885 осіб. Упродовж січня-травня 2013 року вона скоротилась на 185 осіб.
Природне скорочення населення склало 151 ос. (-3,4 у розрахунку на 1000 жителів), порівняно з відповідним періодом 2012 року зменшилось на 11 осіб. Кількість померлих перевищувала число народжених на 29%.
Міграційні переміщення населення міста у січні-травні 2013 року характеризуються перевищенням числа вибулих над числом прибулих на 34 особи.

З метою розв’язання нагальних проблем міста, виходячи з аналізу основних показників соціально-економічного розвитку міста Павлоград та стану виконання заходів Стратегічного плану економічного розвитку міста за січень-червень 2013 року, керуючись п.п. 1 п. «а» ч. 1 ст. 27, ст. 40, ч. 1, 2 ст. 52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про підсумки соціально-економічного розвитку м.Павлоград за січень-червень 2013 року взяти до відома.

2. Заступникам міського голови, керівникам управлінь та відділів міської ради:
1) забезпечити виконання основних показників Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2013 рік, плану заходів, затверджених розпорядженням міського голови від 24.01.2012р. № 21-р «Про затвердження плану заходів на 2012 рік та середньострокового плану заходів на 2013-2015 роки по реалізації актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м. Павлоград», Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлоград;
2) забезпечити участь у реалізації Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас»;
3) розглянути комплексну оцінку результатів діяльності міськвиконкомів за січень-червень 2013 року, яка здійснюється Дніпропетровською обдержадміністрацією, розробити та вжити відповідних заходів щодо усунення негативних тенденцій за сферою діяльності.

3. Керівникам комунальних підприємств, відділу трудових відносин та умов праці (Черкашина), фінансовому управлінню міської ради (Роїк):
1) забезпечити дотримання вимог чинного законодавства з питань оплати праці та недопущення заборгованості з її виплати;
2) активізувати роботу з погашення заборгованості зі сплати податків до міського та державного бюджетів, до Пенсійного фонду;
3) постійно здійснювати аналіз показників фінансово-господарської діяльності та вживати дієві заходи щодо беззбиткової роботи підприємства;
4) забезпечити розробку та впровадження на підприємствах енергозберігаючих програм і сприяти залученню державних інвестицій та інших коштів, не заборонених законодавством, на їх реалізацію.

4. Відділу трудових відносин та умов праці (Черкашина):
1) спільно з керівництвом ТОВ «Будцентр Плюс 2» (Вєдєрніков) вжити невідкладних заходів щодо погашення заборгованості з виплати заробітної плати;
2) продовжити моніторинг укладання колективних договорів та надання консультативно-методичної допомоги керівникам при повідомчій реєстрації колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях міста;
3) продовжити проведення перевірок суб’єктів господарювання, в тому числі комунальних підприємств, з питань охорони праці.

5. Відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва (Кусочкіна) забезпечити:
1) наповнення та супровід інформаційного бюлетеня для підприємців в газеті «Західний Донбас»;
2) спільно з керівництвом громадської організації «Агенція економічного розвитку м.Павлоград» надання консалтингових послуг, інформаційної підтримки, проведення навчальних програм, впровадження на місцевому рівні механізму надання фінансово-кредитної підтримки малому бізнесу.

6. Управлінню комунального господарства та будівництва (Дейнеженко):
1) разом з відділом містобудування та архітектури (Сасик) організувати роботу по встановленню аншлагів-вказівників на перехрестях вулиць у приватному секторі міста в термін до 01.12.2013р.;
2) активізувати роботу з органами самоорганізації населення щодо встановлення аншлагів на будинках ОСББ, житлово-кооперативних будинках, будинках приватного сектору міста та багатоквартирних будинках житлового фонду міста в термін до 01.12.2013р.

7. Службі у справах дітей (Стрига) забезпечити:
1) профілактику соціального сирітства;
2) контроль за умовами виховання, навчання та проживання дітей, які проживають в сім’ях опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях та сім’ях усиновлювачів;
3) раннє виявлення дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, з метою надання їм необхідної допомоги та підтримки.

8. Відділу з питань сім’ї, молоді та спорту (Дугін) забезпечити:
1) участь провідних спортсменів міста у всеукраїнських та міжнародних змаганнях;
2) роботу фонду літнього працевлаштування;
3) розподіл путівок на оздоровлення серед дітей, що потребують особливої уваги.

9. Державній виконавчій службі (Палун) активізувати роботу щодо виконання рішень суду, винесених за результатами претензійно-позовної роботи комунальних підприємств щодо стягнення заборгованості із боржників за житлово-комунальні послуги.

10. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), рекомендувати Західно-Донбаській ОДПІ (Шелудько):
1) здійснювати координацію роботи щодо мобілізації податків і зборів в обсягах, затверджених Павлоградською міською радою на 2013 рік, а також щодо зменшення існуючого податкового боргу до державного та місцевих бюджетів;
2) забезпечити контроль щодо здійснення видатків на утримання установ та закладів у межах асигнувань, передбачених кошторисами, помісячними розписами асигнувань, не допускати взяття зобов’язань понад кошторисні призначення;
3) активізувати роботу щодо подачі позовних заяв стосовно стягнення грошових коштів по відшкодуванню збитків по платі за землю.

11. Відділу залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики (Дендеберя):
1) здійснювати допомогу підприємствам, установам та організаціям міста у просуванні інвестиційних проектів з метою залучення інвестицій та з орієнтацією їх на інновації;
2) продовжити систематичну роботу зі створення та накопичення електронної бази даних потенційних інвесторів, як місцевого, національного, так і міжнародного рівня, а також грантових фондів.

12. Відділу з економічних питань (Штонда), відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва міської ради (Кусочкіна), відділу залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики (Дендеберя), управлінню комунального господарства та будівництва (Дейнеженко) продовжити роботу по розробці та впровадженню демонстраційних проектів «Розробка та впровадження маркетингової стратегії з залучення інвестицій та створення бренду міста Павлоград», «Створення бізнес-консалтингового центру», проектів «Створення комплексної ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону «Західний Донбас», «Часткова термомодернізаця будівель дитячих дошкільних закладів в м. Павлоград», «Реконструкція мереж зовнішнього освітлення вул. Дніпровська з використанням відновлювальних джерел енергії в м. Павлоград».

13. Відділу з економічних питань (Штонда) координувати роботу по:
1) впровадженню та коригуванню актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м.Павлоград до 2015 року;
2) впровадженню Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлограда;
3) організаційному забезпеченню реалізації Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас».

14. Відділу земельно-ринкових відносин (Вишнякова) забезпечити:
1) організаційні заходи щодо збільшення надходжень до бюджету у зв’язку із застосуванням нової нормативної грошової оцінки земель міста Павлоград;
2) продовження роботи щодо продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомого майна;
3) супровід та наповнення розділу «Земельні відносини» на офіційному сайті Павлоградської міської ради;
4) створення реєстру земельних ділянок із наявними будівлями недіючих промислових об’єктів (браунфілдів).

15. Управлінню праці та соціального захисту населення (Бобровницька) контролювати правильність надання пільг підприємствами – надавачами житлово-комунальних послуг, цільове використання коштів при призначенні державних соціальних допомог.

16. Відділу містобудування та архітектури (Сасик):
1) надавати допомогу замовникам житлового будівництва по програмі «Будівництво доступного житла» в оформленні документів для подання на розгляд міжвідомчої комісії Мінрегіону України;
2) надавати допомогу громадянам міста, зацікавленим у придбанні доступного житла, у формуванні необхідного пакету документів.

17. Відділу з питань регіональної політики (Рєзніков):
1) забезпечити широке висвітлення у засобах масової інформації діяльності виконавчого комітету міської ради щодо соціально-економічного розвитку міста;
2) координувати роботу по виконанню Плану інформаційного супроводу реалізації Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлоград на 2013 рік.

18. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.

Міський голова І.С.Метелиця

Рішення підготував:

Начальник відділу
з економічних питань
Т.А.Штонда

Завізовано:

Перший заступник міського голови А.О.Вершина

Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради
В.М.Тихонов

Заступник міського голови – керуючий
справами виконкому А.В.Рябова

Начальник юридичного відділу О.І.Ялинний

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про хід виконання програми «Про затвердження цільової Програми економічної підтримки комунального підприємства «Павлоградська телерадіокомпанія» Павлоградської міської ради на 2022-2026 р.р.» за 2024 рік
  • Взято на облік об’єкти нерухомого майна
  • Проекти 59 сесії
  • Відбулося чергове засідання виконкому
  • Ритуал пам’яті до Дня пам’яті Героїв Крут
  • Інформативна зустріч з нагоди Дня пам’яті Героїв Крут
  • Повідомлення про позачергову сесію
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • Про моніторинг основних показників фінансово-господарської діяльності підприємств, що належать до комунальної власності територіальної громади міста за 2024 рік
  • Шановні павлоградці!
  • Про Порядок використання коштів на придбання та видачу продовольчих наборів у 2025 році
  • Про відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води
  • Про стан кадрової роботи та дотримання законодавства про службу в органах місцевого самоврядування у виконавчих органах Павлоградської міської ради у 2024 році
  • 28 січня — День затвердження Державного Прапора України
  • Про виділення щомісячної матеріальної допомоги