ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
_____________20___р. м.Павлоград №_________
Про підсумки впровадження
демонстраційних проектів
Згідно зі ст. 35 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, враховуючи положення Закону України «Про співробітництво територіальних громад», відповідно до Угоди про співпрацю щодо реалізації проекту «Місцевий економічний розвиток міст України» від 5 травня 2011 року, згідно з актуалізованим Стратегічним планом економічного розвитку та на виконання Програми залучення інвестицій в економіку м. Павлограда на 2012-2015 роки виконавчий комітет Павлоградської міської ради відмічає, що в 2014 році проведена значна робота з реалізації 2 демонстраційних проектів: «Створення комплексної ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону «Західний Донбас» та «Розробка та впровадження маркетингової стратегії з залучення інвестицій і створення бренду міста Павлоград».
В рамках реалізації демонстраційного проекту «Створення комплексної ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону «Західний Донбас» у 2014 році на основі проведених досліджень Експертною групою вітчизняних та зарубіжних фахівців розроблена Стратегія поводження з твердими побутовими відходами, фінальний варіант якої презентований 24 березня 2014 року у м. Павлограді. Стратегією передбачено поступове створення до 2018 року системи раціонального поводження з відходами на території cубрегіону. Для належного впровадження Стратегії та досягнення її мети розроблено Дорожню карту реалізації Стратегії, яка надає відповідне покрокове керівництво її втілення у життя.
Для створення системи фотофіксації та відеоспостереження за вагами тензометричними автомобільними, що придбані в 2013 році в рамках реалізації демонстраційного проекту «Створення комплексної ефективної системи поводження з ТПВ на території субрегіону «Західний Донбас», в поточному році придбано комп’ютерну техніку. Це дало змогу зберігати дані щодо марки, державного номера автомобіля, зважуваної культури та сорту відходів. Також ця система дозволить запровадити заходи додаткового контролю зважуючого персоналу, оскільки кожен оператор буде мати свій пароль і нести відповідальність за введену інформацію. На основі збережених даних щодо ваги формуються фотозвіти з можливістю відбору та фільтрації даних по завданих параметрах за визначений період часу. Крім цього, є можливість встановити безперервний відеоконтроль в режимі on-line.
З метою підвищення рівня інформованості та свідомості населення у сфері ефективного поводження з побутовими відходами проведена інформаційно-промоційна кампанія, яка охопила учнів шкіл, методистів та вихователів дитячих садків, викладачів шкіл, керівників органів самоорганізації населення та громадськості міста.
Велику частину роботи по реалізації демонстраційного проекту, а саме комплекс передпроектних та проектних робіт по створенню нового об′єкту поводження з ТПВ та реконструкції існуючого було виконано завдяки соціальному партнерству міста з ТОВ «ДТЕК». Протягом 2012-2013 років ТОВ «ДТЕК» було виділено 2200,0 тис.грн. На сьогоднішній день визначена земельна ділянка та розробляється проект земельного відводу для майбутнього полігону. Після розробки та затвердження проектно-кошторисної документації наступним етапом буде залучення інвестора для створення нового об′єкту поводження з відходами.
Під час реалізації демонстраційного проекту «Розробка та впровадження маркетингової стратегії з залучення інвестицій і створення бренду міста Павлоград» в поточному році:
— розроблено та затверджено «Дорожню карту інвестора»;
— розроблено та затверджено «Маркетингову стратегію міста Павлоград»;
— створений 3-мовний сайт Павлоград — інвестиційний (Pavlograd-invest.dp.ua), оновлення якого покладено на відділ з питань залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики;
— розроблено інформаційні продукти, які розповсюджуються під час проведення міських заходів, урочистостей та візитів;
— розроблено та затверджено логотип міста, виготовлений бренд-бук. Із метою популяризації та усталення логотипу міста у свідомості мешканців та гостей в центрі міста на будівлі міськвиконкому було встановлено світловий годинник із нанесенням логотипу.
З метою організації подальшої роботи щодо реалізації заходів, визначених Маркетинговою стратегією міста та Стратегією поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону «Західний Донбас» виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про підсумки реалізації демонстраційних проектів взяти до відома.
2. Заступникам міського голови, керівникам управлінь та відділів міської ради забезпечити сприяння КП «Затишне місто» у розробці проекту землеустрою на земельну ділянку під полігон твердих побутових відходів.
3. Відділу з питань залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики (Дендеберя):
1) продовжити роботу щодо впровадження маркетингової стратегії з залучення інвестицій та створення бренда міста Павлоград», підтримки актуальності сайту «Павлоград інвестиційний» та здійснення заходів щодо моніторингу його відвідування;
2) забезпечити супровід реалізації Стратегії поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону «Західний Донбас».
3. Юридичному відділу (Ялинний) разом з фінансовим управлінням (Роїк) опрацювати питання створення субрегіонального закладу для управління ТПВ.
5. Управлінню комунального господарства та будівництва (Дейнеженко)
1) продовжити роботу з підрядною організацією ТОВ «СІЗАМ» щодо розробки проектної документації «Створення комплексної ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону «Західний Донбас»;
2) надавати допомогу КП «Затишне місто» у розробці проекту землеустрою на земельну ділянку під полігон.
6. КП «Затишне місто» активізувати роботу щодо розробки проекту землеустрою на земельну ділянку під полігон.
7. Відділу з економічних питань (Штонда), відділу земельно — ринкових відносин (Гавреш), відділу по обліку комунального майна та житлової площі (Лисак), відділу містобудування та архітектури (Сасик) з метою реалізації заходів маркетингової стратегії з залучення інвестицій надавати для розміщення на сайті «Павлоград інвестиційний» актуальну інформацію по мірі її оновлення щодо:
1) промислових підприємств міста;
2) вільних земельних ділянок та ділянок, які підлягають продажу на аукціоні;
3) переліку нерухомого майна (приміщень, будівель), яке перебуває у комунальній власності та підлягає продажу або може бути передане в оренду;
4) інших питань, що можуть бути цікавими для інвестора.
8. Відділу з питань регіональної політики (Кашталян) забезпечити висвітлення у засобах масової інформації діяльності виконавчого комітету міської ради щодо реалізації заходів Маркетингової стратегії міста та Стратегії поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону «Західний Донбас».
9. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на відділ з питань залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики (Дендеберя), контроль – на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Остренка С.А.
Міський голова І.С.Метелиця