Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про результати ревізії бюджету міста Павлограда

Март 15th, 2016 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

Проект
УКРАЇНА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

“___”________________2016 року № ______

Про результати ревізії бюджету
міста Павлограда

Розглянувши результати проведеної Державною фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області ревізії бюджету міста Павлограда, слід зазначити, що структурними підрозділами міської ради, установами, підприємствами і організаціями міста протягом 2013-2015 років проводилась недостатня робота щодо надходження до бюджету платежів, законності витрачання бюджетних коштів та дотримання вимог чинного законодавства при проведенні операцій у сфері земельних та майнових відносин.
Так, втрачена можливість додатково отримати 4,5 млн грн додаткових надходжень від використання земель, що належать територіальній громаді міста.
Поряд з цим, внаслідок недостатньої роботи з боку підрозділів виконкому міської ради не забезпечено у повному обсязі надходження від деяких наявних фінансових ресурсів, зокрема від пайової участі на розвиток інфраструктури міста місцевим бюджетом недоотримано понад 1,1 млн грн.
Також, унаслідок непроведення протягом дослідженого періоду роботи щодо розміщення на депозитних рахунках у банках тимчасово вільних коштів міського бюджету втрачена можливість залучити додаткові надходження від цих операцій.
Значне навантаження на видаткову частину міського бюджету відбулось внаслідок незадовільного фінансового стану комунальних підприємств міста. Так, протягом дослідженого періоду з міського бюджету надано фінансову підтримку зазначеним підприємствам на загальну суму 14,5 млн грн. Проте, зазначені заходи не вплинули на покращення роботи комунальних підприємств, половина з яких за результатами 2015 року були збитковими, а їх податковий борг до державного та місцевого бюджетів станом на 01.01.2016року дорівнював 52,0 млн грн, що у 1,3 раза більше показника 2013 року.
Керівниками підприємств, установ та організацій не забезпечена організація ефективної системи внутрішнього контролю за фінансовою та господарською діяльністю, що мало наслідком порушення діючого законодавства.
Загалом ревізією бюджету встановлено майже 6,9 млн грн фінансових порушень, з них: унаслідок проведення операцій, що призвели до втрат фінансових та матеріальних ресурсів – 2,4 млн грн, втрата додаткових надходжень від операцій з земельними ресурсами, що належать територіальній громаді міста — 4,5 млн грн.
Ужитими під час ревізій заходами забезпечено усунення порушень на загальну суму 0,1 млн грн.
Виявлені під час ревізії бюджету недоліки, свідчать про те, що в умовах дефіциту бюджетних ресурсів управлінням та відділам виконкому міської ради необхідно активізувати роботу з мобілізації резервів для виконання планових надходжень до бюджету, підвищити ефективність використання бюджетних коштів та зміцнити бюджетно-фінансову дисципліну.
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою повного усунення виявлених порушень бюджетно-фінансової дисципліни та запобігання їм надалі, активізації пошуку і мобілізації резервів наповнення бюджету, налагодженню ефективної роботи комунальних підприємств, раціонального використання фінансових та матеріальних ресурсів виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Затвердити заходи щодо усунення недоліків і порушень, виявлених ревізією бюджету міста та посилення контролю за раціональним використанням бюджетних коштів, своєчасним та повним внесенням платежів до бюджетів усіх рівнів, зменшенням недоїмки з податків і зборів згідно з додатком.

2. Зобов’язати заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради за напрямками роботи, начальників управлінь, відділів міської ради, керівників підприємств та установ міста:

2.1. Проаналізувати матеріали ревізії на предмет виявлених резервів щодо надходжень до бюджету та прорахунків при використанні наявних фінансових та матеріальних ресурсів, за наслідками чого надати відповідні пропозиції фінансовому управлінню міської ради у термін до 5 квітня 2016 року.

2.2. Вжити вичерпних заходів щодо усунення виявлених порушень та відшкодування збитків, за необхідності шляхом використання права пред’явлення цивільних позовів до суду, у термін до 1 жовтня 2016 року.

2.3. Розглянути ступінь відповідальності посадових осіб, якими допущені порушення фінансової дисципліни, вжити заходів дисциплінарного впливу, передбачені чинним законодавством, у термін до 15 квітня 2016 року.

3. Зобов’язати начальника фінансового управління міської ради (Роїк):

3.1. Посилити контроль за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу. Про результати роботи органів внутрішнього фінансового контролю бюджетних установ міста доповідати міському голові до 5 числа місяця, наступного за кварталом.

3.2. При формуванні бюджету міста на наступні роки забезпечити врахування наявних резервів надходжень та пошук додаткових джерел доходів, їх мобілізацію.

3.3. Забезпечити контроль за виконанням управліннями, відділами міської ради, установами, організаціями міста затверджених заходів щодо повного усунення порушень.

3.4. До 20 числа кожного місяця надавати Державній фінансовій інспекції в Дніпропетровській області інформацію про вжиті заходи щодо реалізації матеріалів ревізії до повного усунення порушень.

4. Зобов’язати начальника відділу охорони здоров’я міської ради (Герасименко), головного лікаря КЗ «Павлоградський пологовий будинок «ДОР» (Куцевол):
4.1. Провести роботу щодо повернення з місцевих бюджетів м.Тернівка та Павлоградського району до бюджету м.Павлоград коштів за надану КЗ «Павлоградський пологовий будинок» медичну допомогу вагітним та породіллям, які проживають на зазначених територіях в термін до 01 жовтня 2016 року.
4.2. Провести роботу щодо укладання договорів на передачу міжбюджетних трансфертів з бюджетів м.Першотравеньска, Васильківського, Павлоградського, Петропавлівського, Юр’ївського та Межівського районів за надання КЗ «Павлоградський пологовий будинок «ДОР» медичну допомогу вагітним та породіллям, які проживають на зазначених територіях та надати їх на підпис міському голові, у термін до 1 червня 2016 року.

5. Начальнику відділу з економічних питань (Штонда), начальнику управління комунального господарства та будівництва міської ради (Куш), начальнику фінансового управління міської ради (Роїк) проаналізувати роботу комунальних підприємств міста на предмет їх фінансової спроможності, наявності боргів із заробітної плати, платежів до бюджетів і державних цільових фондів та доцільність надання їм фінансової підтримки. У термін до 27 липня 2016 року надати пропозиції до виконавчого комітету міської ради щодо покращення роботи комунальних підприємств міста.

6. Зобов’язати в.о. начальника відділу земельно-ринкових відносин міської ради (Орист), начальника юридичного відділу міської ради (Ялинний):

6.1. Проаналізувати допущені порушення у сфері земельних відносин та вжити заходів щодо їх недопущення у подальшому.

6.2. Провести інвентаризацію усіх діючих договорів оренди земельних ділянок у частині відповідності діючому законодавству. Термін виконання до 1 травня 2016 року.

6.3. Вжити додаткових заходів щодо укладання договорів на оренду землі з ВАТ Завод «Павлоградхіммаш», у разі відмови від укладання договору забезпечити пред’явлення цивільного позову щодо стягнення боргів. Термін виконання до 1 травня 2016 року.

7. Начальнику управління комунального господарства та будівництва міської ради (Куш):

7.1. Активізувати претензійну роботу з боржниками – розповсюджувачами та злісними неплатниками – розповсюджувачами по направленню позовних заяв до Господарського суду за місцем розташування розповсюджувача.

7.2. Посилити контроль за повнотою та своєчасністю перерахування платежів до бюджету за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів.

8. Заступнику начальника відділу містобудування та архітектури міської ради (Бондаренко), начальнику юридичного відділу міської ради (Ялинний):

8.1. Внести пропозиції Державній архітектурно-будівельній інспекції України стосовно доповнення форми декларацій про готовність об’єкта до експлуатації та актів готовності об’єктів до експлуатації пунктами, які будуть містити інформацію про договір щодо пайової участі замовників будівництва у розвитку інфраструктури міста. Термін виконання до 15 квітня 2016 року.

8.2. Підготувати проекти договорів щодо пайової участі замовників будівництва у розвитку інфраструктури міста та надати їх на підпис міському голові у термін до 1 травня 2016 року.

8.3. Здійснювати моніторинг забудовників – боржників, якими введено об`єкти в експлуатацію і не виконані договірні зобов`язання, та своєчасно проводити претензійно-позовну роботу. У подальшому інформувати міського голову до 5 числа місяця, наступного за кварталом.

9. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом функціональних повноважень, начальника фінансового управління міської ради.

10. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (Пацко).

Міський голова                                    А.О. Вершина

Проект рішення підготовлено
керівником ревізії – начальником відділу
Державної фінансової інспекції
в Дніпропетровській області                       О.Л. Вергейчик

Додаток до ришення

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження