Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Август 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июл    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

Про результати виконання Програми сприяння розвитку підприємництва в м.Павлоград на 2019-2021 роки за 2021 рік

Декабрь 20th, 2022 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

__________ м.Павлоград № _____

Про результати виконання
Програми сприяння розвитку
підприємництва в м.Павлоград
на 2019-2021 роки за 2021 рік

Керуючись ст.40, ч.1 ст.52, ч.6 ст.59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, законом України “Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні”, міською Програмою сприяння розвитку підприємництва в м.Павлоград на 2019-2021 роки, затвердженою рішенням сесії міської ради від 18.09.2018 року № 1329-39/VII, виконком Павлоградської міської ради відмічає, що в місті проводиться належна робота щодо підтримки та розвитку малого й середнього бізнесу та виконанню заходів місцевої Програми сприяння розвитку підприємництва в м. Павлоград на 2019-2021 роки.

У місті Павлоград станом на 01.01.2021 р. перебувало на обліку 6639 (88,7 % до минулого року) суб’єктів підприємницької діяльності: фізичних осіб – 4318, юридичних осіб – 2321. Зниження показника зареєстрованих суб’єктів підприємницької діяльності у 2021 році спостерігається внаслідок пандемії коронавірусу та введених карантинних заходів.
Показник загальної кількість малих підприємств у 2021р. становив 620 од., що склало 100,5% до попереднього року. Чисельність працюючих на малих підприємствах складає 3,1 тис.осіб., що у порівнянні з минулим роком становить 103,4%. Середньомісячна заробітна плата одного працівника у 2021 році приблизно – 7746 грн., що у порівнянні з минулим роком становить 120%.
Кількість середніх підприємств у 2021р. налічує 24 одиниці, де кількість найманих працівників становить 4,2 тис.осіб., дані показники лишаються на рівні попереднього року.
Середньомісячна заробітна плата одного працівника середніх підприємств у 2021р. становить приблизно — 10534,4 тис.грн., що складає 119% до попереднього року.
У місті Павлоград зареєстровано і функціонують 498 підприємств роздрібної торгівлі (продовольчих магазинів 191, непродовольчих – 307); 102 заклади ресторанного господарства; 300 підприємств сфери побутових послуг, де надаються платні побутові послуги за 24 основними видами та ін.
У 2021 році в місті відкрито 2 магазини, завдяки яким було створено 15 робочих місць та 3 автомийки самообслуговування, де створено 6 робочих місця.

З метою створення сприятливих умов для розвитку підприємництва, поліпшення бізнес-клімату в місті, запровадження нових ефективних форм співпраці виконавчих органів міської ради та суб’єктів підприємництва на засадах соціального партнерства, рішенням сесії було прийнято міську Програму сприяння розвитку підприємництва в м.Павлоград на 2019-2021 роки.
У рамках дій Програми налагоджено дієву співпрацю виконкому з бізнесом міста та громадськими організаціями.
На реалізацію заходів Програми за 2019р. з міського бюджету фактично використано 89 тис.грн., 2020 р. — 145,8 тис.грн., 2021 р. – 203,9 тис.грн.
У 2021 році організовано та проведено безкоштовний освітній семінар для підприємців м.Павлограда. У семінарі приймали учать представники податкової служби та Держпраці. Були розглянуті питання щодо змін податкового законодавства та питання законодавства з праці.
Організовано безкоштовні навчальні курси для 45 підприємців та молоді міста за темами: «Основи бізнес-планування», «Бухгалтерський облік в малому бізнесі» та підготовка до написання бізнес-проєктів.
Проведено конкурс бізнес-проєктів серед молоді, на який було представлено 8 бізнес-проєктів у різних сферах діяльності. Визначено трьох переможців, яким з міського бюджету надано гранти назагальну суму 150 тис.грн., та було відкрито : навчальна школа для вагітних «Мамочка» , «Сіті ферма з виробництва мікрогріна «Мікрозеленушка» та «Мадагаскар». Створено 3 робочих місця.
У рамках Тижня Школи Бізнесу проведено тренінг на теми: «Соціальне підприємництво. Креативне підприємництво та проектування інновацій», «Тайм-менеджмент», «Бізнес без конкуренції, основні законодавчі акти», «Секрети самопрезентації з елементами нетворкінга», «Секрети особистої ефективності в сім’ї та в бізнесі».
З нагоди святкування професійного свята — Дня підприємця відзначені подяками міського голови 20 кращих підприємців міста.
Ініціативна група підприємців міста прийняла участь в регіональному громадському форумі представників малого та середнього бізнесу на базі культурно-ділового центру «Менора» міста Дніпро.
Підприємці міста систематично отримують інформацію через засоби масової інформації про актуальні питання в сфері підприємництва, навчальні обласні програми розвитку бізнесу та нововведень у законодавстві. За звітний період підготовлено та розміщено в ЗМІ 45 інформаційних матеріалів. Розроблялись та випускались рекламно-інформаційні буклети, флаєра, інформаційні банера та промопродукція для розповсюдження на форумах, семінарах, тренінгах, зустрічах тощо.
У місті створено належні умови щодо організації та проведення ярмаркових заходів. За сезон 2021 року з суб’єктами господарювання було заключено 128 Договорів щодо пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою з розміщення дрібно-роздрібної торгівлі та сфери розваг і відпочинку й організовано 233 торгових місць в період проведення ярмаркових заходів та святкової торгівлі, завдяки чому до міського бюджету додатково надійшло 536,6 тис.грн. (що становить 153,9% до минулого року).

Аналіз діяльності суб’єктів малого бізнесу засвідчує наявність ряду невирішених системних проблем, які уповільнюють розвиток підприємництва: обмеженість доступу до кредитних та інших фінансових ресурсів; відсутність безповоротної разової фінансової допомоги на започаткування бізнесу; брак кваліфікованих кадрів; недосконала державна система підготовки та перепідготовки кадрів для суб’єктів малого і середнього підприємництв; відсутність податкових пільг для новостворених підприємств; складність конкуренції з тіньовим бізнесом.
На 2022 рік у планах виконкому прийняти нову Програму сприяння розвитку підприємництва в м.Павлоград на 2022-2024 роки та створення і організація діяльності Центру креативних ідей та інновацій на базі якого планується відкрити: Клуб роботодавців; Школа бізнесу; Школа розвитку креативного та інноваційного мислення та Клуб молодих підприємців.

Враховуючи проведені заходи, з метою забезпечення належної підтримки та сприяння розвитку підприємництва в місті, виконком Павлоградської міської ради
ВИРІШИВ:

1. Відділу з питань розвитку підприємництва та залучення інвестицій (Кусочкіна):

1) продовжити реалізацію заходів щодо організації діяльності Регіонального Центру розвитку креативного та інноваційного мислення;

2) забезпечити організацію співробітництва з ОТГ – партнерами в напрямку розвитку підприємництва в регіоні;

3) проводити постійний моніторинг проблемних питань в сфері підприємництва та надавати пропозиції щодо шляхів їх вирішення;

4) проводити постійний моніторинг діючих механізмів фінансової підтримки підприємництва для запровадження їх дії на місцевому рівні.

2. Управлінню комунального господарства та будівництва (Завгородній) продовжити роботу щодо забезпечення постійного оновлення та оприлюднення у засобах масової інформації, в тому числі на офіційному сайті міської ради реєстру вільних площ у комунальному нежитловому фонді для надання в оренду суб’єктам малого та середнього бізнесу.

3. Відділу земельно-ринкових відносин (Вишнякова) забезпечити відкритий доступ суб’єктів підприємництва через офіційний сайт міської ради щодо інформації про вільні земельні ділянки, які підлягають продажу на земельних торгах, в тому числі в оренду.

4. Відділу організаційної роботи та взаємодії з громадськістю (Кашталян) висвітлювати в засобах масової інформації та на офіційному сайті міської ради інформаційні матеріали про стан підтримки та розвитку підприємництва в місті.

5. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на начальника відділу з питань розвитку підприємництва та залучення інвестицій Кусочкіну С.М., контроль — на секретаря міської ради Остренка С.А.

Міський голова Анатолій ВЕРШИНА

Підготував:
Начальник відділу з питань
розвитку підприємництва
та залучення інвестицій Світлана КУСОЧКІНА

Завізували:
Секретар міської ради Сергій ОСТРЕНКО

Керуючий справами виконкому Світлана ШУМІЛОВА

Начальник юридичного відділу Олег ЯЛИННИЙ




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про скликання позачергової 65 сесії міської ради VІІІ скликання
  • Про підготовку пропозицій до проєкту програми соціально-економічного та культурного розвитку області на 2026 рік по місту Павлоград
  • Підсумкове засідання робочої групи з актуалізації Концепції інтегрованого розвитку м. Павлоград
  • Виконком від 25.07.2025 р
  • Відбулася позачергова сесія Павлоградської міськради
  • Порядок денний на серпень 2025р.
  • Рішення 63 сесії VIII скликання
  • 64 сесія
  • Звіт про проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у комунальній установі «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування» за 2024 рік
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 12.03.2025 р. №283/0/3-25 «Про затвердження розподілу додаткової суми компенсації підприємствам-автоперевізникам за пільговий проїзд окремих категорій громадян в автобусах загального користування на маршрутах м. Павлограда на 2025 рік »
  • Партнерство з грузинськими партнерами
  • Про надання матеріальної допомоги на поховання
  • Тренінг із психоемоційного відновлення
  • Про надання матеріальної допомоги на поховання
  • Про надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем