ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
____________ м. Павлоград № __________
Про внесення змін до рішення
виконавчого комітету від 26.03.2021 року
№ 206 «Про створення збірних та приймальних
пунктів евакуації м. Павлограда
Керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.19 Кодексу цивільного захисту України, постановою Кабінету Міністрів України від 7 березня 2023 р. № 209 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 р. № 841 і від 29 липня 2022 р. № 854», наказом МВС України від 10.07.2017 року № 579 «Про затвердження Методики планування заходів з евакуації», з метою планування і проведення евакуаційних заходів на території міста Павлоград
В И Р І Ш И В:
1. Внести до рішення виконавчого комітету від 26.03.2021 року № 206 «Про створення збірних та приймальних пунктів евакуації м. Павлограда» такі зміни:
виключити з переліку збірних пунктів евакуації м. Павлограда ЗЕП № 9 (Гімназія № 20, вул. Дніпровська 400 б).
2. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на відділ ЦЗ та ОР Павлоградської міської ради (Шаповал), контроль – на першого заступника міського голови О.М. Радіонова.
Міський голова Анатолій ВЕРШИНА
Рішення підготував:
Начальник відділу ЦЗ та ОР
міської ради Олександр ШАПОВАЛ
Рішення завізували:
Перший заступник міського голови Олександр РАДІОНОВ
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради Олена ШУЛІКА
Керуючий справами виконавчого комітету Світлана ШУМІЛОВА
Начальник юридичного відділу Олег ЯЛИННИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням виконавчого комітету
від №____________
ПОЛОЖЕННЯ
про збірний пункт евакуації (ЗПЕ) м. Павлограда
1. Загальні положення
1. Це положення визначає принцип створення збірного пункту евакуації, його склад, основні завдання та порядок їх виконання.
2. Збірний пункт евакуації є тимчасовим органом з евакуації, який призначений для збору і реєстрації евакуйованого населення та організації його вивезення (виведення) у безпечні райони і розміщуються поблизу залізничних станцій, маршрутів евакуації, а також на наявних міських площах, у відкритих безпечних місцях або безпечних приміщеннях.
3. Збірні пункти евакуації створюються рішенням виконавчого комітету міської ради та підпорядковується керівнику суб’єкта господарської діяльності (СГД), на базі яких створюється ЗПЕ, та голові міської комісії з питань евакуації.
4. Персональний склад збірного пункту евакуації визначається начальником ЗПЕ і затверджується головою міської комісії з питань евакуації.
5. До складу адміністрації збірного пункту евакуації входять:
начальник збірного пункту евакуації;
заступник начальника збірного пункту евакуації;
група реєстрації і обліку (4-6 осіб);
група комплектування колон, ешелонів та їх відправлення в безпечні райони (4-6 осіб);
група охорони громадського порядку ( 2-3 особи);
медичний пункт (3 особи);
кімната матері та дитини (2-3 особи);
комендант.
6. Групи забезпечення формуються з залученням керівників з урахуванням їх діяльності, згідно чинного законодавства, в складі начальника групи і фахівців.
7. Збірний пункт евакуації очолює посадова особа керівного складу СГД, на базі яких створюється ЗПЕ, за наказом керівника СГД.
8. Заступником начальника збірного пункту евакуації призначається посадова особа керівного складу СГД, на базі яких створюється ЗПЕ, рішенням начальника ЗПЕ.
9. Начальниками груп забезпечення збірного пункту евакуації призначаються посадові особи СГД, на базі яких створюється ЗПЕ, рішенням начальника збірного пункту евакуації, а членами груп — співробітники СГД.2.
2
2. Режим функціонування збірного пункту евакуації
1. Збірний пункт евакуації в затвердженому складі діє як у мирний, так і
в особливий період. У разі виникнення аварій з викидом радіоактивних і небезпечних хімічних речовин, стихійного лиха, евакуація населення може здійснюватися без розгортання збірних пунктів евакуації. Завдання збірного пункту евакуації у цих випадках покладається на оперативні групи, які створюються на основі збірного пункту евакуації, до складу яких входять представники груп обліку і реєстрації збірного пункту евакуації, транспортного забезпечення, охорони громадського порядку та охорони здоров’я.
2. Час на розгортання і підготовку збірного пункту евакуації не повинен перевищувати 4 години.
3. Залежно від техногенно – екологічного стану і стану довкілля збірний пункт евакуації виконує свої завдання у режимах:
1) повсякденної діяльності – за умов нормальної виробничо – промислової, радіаційної, хімічної, біологічної (бактеріологічної) сейсмічної, гідрологічної і гідрометеорологічної обстановки, за відсутності епідемій, епізоотій та епіфітотій тощо;
2) підвищеної готовності – у разі істотного погіршення виробничо – промислової, радіаційної, хімічної, біологічної (бактеріологічної) сейсмічної,
гідрологічної і гідрометеорологічної обстановки, за наявності можливості виникнення надзвичайної ситуації;
3) надзвичайної ситуації – при реальній загрозі виникнення надзвичайної ситуації і реагування на неї;
4) надзвичайного стану – у випадках, передбачених Законом України “Про правовий режим надзвичайного стану ”.
3. Основні завдання збірного пункту евакуації
1. Основними завданнями збірного пункту евакуації є:
1) підтримання зв’язку з комісією з питань евакуації міста, об’єкта, району, транспортними органами, вихідними пунктами пішохідних маршрутів;
2) інформування голови комісії з питань евакуації про час прибуття населення на збірний пункт евакуації і час відправлення його в безпечні райони (пункти);
3) ведення обліку евакуйованого населення, яке вивозиться всіма видами транспортних засобів і виводиться пішим порядком;
4) в установлені терміни доповідати голові комісії з питань евакуації про хід відправлення евакуйованого населення у безпечні райони (пункти);
5) надання необхідної медичної допомоги хворим під час знаходження їх на збірному пункті евакуації;
6) організація охорони громадського порядку на збірному пункті евакуації;
7) забезпечення укриття населення у захисних спорудах.
3
2. Завдання збірного пункту евакуації у режимі повсякденної діяльності:
1) розроблення документів, необхідних для керівництва під час підготовки та проведення евакуаційних заходів;
2) розроблення календарного плану роботи збірного пункту евакуації на період підготовки та проведення евакуаційних заходів;
3) ведення обліку та уточнення населення (працівників) об’єктів, які приписані до збірного пункту евакуації і підлягають евакуації;
4) збір та уточнення відомостей про виділення транспортних засобів, час їх подачі на пункти посадки;
5) уточнення схеми зв’язку та оповіщення при проведенні евакуаційних заходів;
6) уточнення відомостей про начальників ешелонів поїздів та начальників автомобільних і піших колон;
7) проведення занять і тренувань з особовим складом ЗПЕ з метою підготовки їх до дій під час проведення евакуаційних заходів.
3. Завдання збірного пункту евакуації з отриманням розпорядження про початок проведення евакуації населення :
1) установлення зв’язку з міською комісією з питань евакуації та з приписаними до ЗПЕ об’єктами;
2) доповідь голові міської комісії з питань евакуації про початок та хід евакуації населення (працівників);
3) уточнення графіку подачі транспортних засобів на пункти посадки та графіку виведення піших колон;
4) ведення обліку прибуття евакуйованого населення (працівників) на ЗПЕ за територіями (об’єктами);
5) розподілення людей по вагонах, машинах, колонах і направлення їх на станції посадки та вихідні пункти;
6) доповідь міській комісії з питань евакуації безпечного району про час відправлення евакуйованого населення (працівників) та його кількість.
4. Повноваження ЗПЕ
1. З метою виконання завдань, зазначених у розділі 3 цього Положення збірному пункту евакуації надається право:
1) одержувати від органів місцевого самоврядування матеріали та документи, необхідні для виконання поставлених перед ЗПЕ завдань;
2) разом з міською комісією з питань евакуації залучати до проведення евакуаційних заходів у разі потреби всі наявні сили та засоби міста;
2. Роботою ЗПЕ керує начальник збірного пункту евакуації, а в разі відсутності начальника – заступник начальника ЗПЕ.
Начальник відділу ЦЗ та ОР
Павлоградської міської ради Олександр ШАПОВАЛ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням виконавчого комітету
від ___________ № __________
ПОЛОЖЕННЯ
про приймальний пункт евакуації (ППЕ) м. Павлограда
1. Загальні положення
1. Це положення визначає принцип створення приймального пункту евакуації (ППЕ), його склад, основні завдання та порядок їх виконання.
2. Приймальні пункти евакуації розгортаються для приймання, ведення обліку евакуйованого населення, матеріальних і культурних цінностей та відправлення їх до місць постійного (тимчасового) розміщення (збереження) у безпечних районах.
3. Приймальні пункти евакуації створюються рішенням виконавчого комітету міської ради, підпорядковуються керівникам суб’єктів господарської діяльності (СГД), на базі яких створюється ППЕ, та голові міської комісії з питань евакуації.
4. Персональний склад приймального пункту евакуації визначається начальником ППЕ і затверджується головою міської комісії з питань евакуації.
5. До складу адміністрації приймального пункту евакуації входять:
начальник приймального пункту евакуації;
заступник начальника приймального пункту евакуації;
група зустрічі приймання та тимчасового розміщення евакуйованого населення (2-3 особи);
група відправлення та супроводу евакуйованого населення (3-4 особи);
група забезпечення (4-6 осіб);
група охорони громадського порядку(2-3 особи);
медичний пункт (1-2 особи);
кімната матері та дитини (1 особа);
стіл довідок (1 особа).
6. Групи забезпечення формуються з залученням керівників з урахуванням їх діяльності, згідно чинного законодавства, в складі начальника групи і фахівців.
7. Начальником ППЕ призначається посадова особа із числа керівного складу СГД, на базі яких створюється ППЕ, за наказом керівника СГД.
8. Заступником начальника приймального пункту евакуації призначається посадова особа керівного складу СГД, рішенням начальника ППЕ.
9. Начальниками груп приймального пункту евакуації призначаються посадові особи СГД, рішенням начальника збірного пункту евакуації, а членами груп — співробітники СГД.
10. Приймальний пункт евакуації безпосередньо підпорядковується міській комісії з питань евакуації, а по внутрішніх питаннях – керівнику СГД, на базі яких створюється ППЕ.
2
11. Кількість ППЕ, їх місця розгортання визначаються з урахуванням загальної чисельності прийому еваконаселення.
12. Кожному ППЕ присвоюється порядковий номер і закріплюються об’єкти господарювання, установи, організації та комунальні підприємства, населення яких буде прибувати на ППЕ. Приймальні пункти евакуації розгортаються за рішенням місцевих органів виконавчої влади, наказами керівників СГД, на базі яких створюється ППЕ, на період проведення евакуації населення.
2. Режим функціонування приймального пункту евакуації
1. Приймальний пункт евакуації в затвердженому складі діє як у мирний, так в особливий період.
2. Час на розгортання і підготовку приймального пункту евакуації не повинен перевищувати 4 години.
3. Залежно від техногенно – екологічного стану і стану довкілля приймальний пункт евакуації виконує свої завдання у режимах:
1) повсякденної діяльності – за умов нормальної виробничо – промислової, радіаційної, хімічної, біологічної (бактеріологічної) сейсмічної, гідрологічної і гідрометеорологічної обстановки, за відсутності епідемій, епізоотій та епіфітотій тощо;
2) підвищеної готовності – у разі істотного погіршення виробничо – промислової, радіаційної, хімічної, біологічної (бактеріологічної) сейсмічної,
гідрологічної і гідрометеорологічної обстановки, за наявності можливості виникнення надзвичайної ситуації;
3) надзвичайної ситуації – при реальній загрозі виникнення надзвичайної ситуації і реагування на неї;
4) надзвичайного стану – у випадках, передбачених Законом України “Про правовий режим надзвичайного стану ”.
3. Основні завдання приймального пункту евакуації
1. Основними завданнями приймального пункту евакуації є:
1) підтримання зв’язку з міською комісією з питань евакуації, об’єктами, які закріплені за ППЕ, транспортними органами, вихідними пунктами пішохідних маршрутів, уточнення з ними часу прибуття населення на ПЕП;
2) ведення обліку еваконаселення, яке перевозиться всіма видами транспортних засобів та переміщується пішим порядком і, в установлені терміни, доповідати про це міській комісії з питань евакуації;
3) надання необхідної медичної допомоги хворим під час знаходження їх на ППЕ;
4) забезпечення додержання населенням громадського порядку.
3
2. Завдання приймального пункту евакуації під час повсякденної діяльності:
1) розроблення документів, необхідних для керівництва під час підготовки та проведення евакозаходів;
2) розроблення календарного плану роботи ПЕП на період підготовки та проведення евакозаходів.
3) ведення обліку та уточнення населення об’єктів, установ, організацій, які приписані до ПЕП і підлягають розміщенню;
4) збір та уточнення відомостей про виділення транспортних засобів, час їх подачі на пункти та їх можливості по перевезенню населення;
5) розроблення разом з евакокомісією міста, об’єктами господарства, які приписані до ПЕП, схеми зв’язку та оповіщення при проведенні евакозаходів;
6) уточнення відомостей про начальників ешелонів поїздів та начальників автомобільних колон;
7) проведення занять та тренувань з персоналом ПЕП з метою підготовки їх до дій при проведенні евакозаходів.
3. Завдання приймального пункту евакуації з отриманням розпорядження про проведення евакуації населення:
1) установити зв’язок з міською евакуаційною комісією, з приписаними об’єктами до ППЕ, і повідомити про початок евакуації населення;
2) уточнити в міській евакуаційній комісії графіки подачі транспортних засобів;
3) перевіряти прибуття на ППЕ еваконаселення за списками, вести їх реєстр та облік;
4) розподіляти населення по місцям їх тимчасового розміщення та організувати всебічне забезпечення їх проживання.
4. Повноваження приймального пункту евакуації
1. З метою виконання завдань, зазначених у розділі 3 цього Положення приймальному пункту евакуації надається право:
1) одержувати від органів місцевого самоврядування матеріали та документи, необхідні для виконання поставлених перед ППЕ завдань;
2) разом з міською комісією з питань евакуації залучати до проведення евакуаційних заходів у разі потреби всі наявні сили та засоби міста;
Роботою приймального пункту евакуації керує начальник ППЕ, а в разі відсутності начальника – заступник начальника ППЕ.
Начальник відділу ЦЗ та ОР
Павлоградської міської ради Олександр ШАПОВАЛ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого комітету
від __________ № __________
ПЕРЕЛІК
збірних пунктів евакуації м. Павлограда
ЗПЕ № 1 Ліцей № 1, вул. Озерна, 59
ЗПЕ № 2 Ліцей № 5, вул. Верстатобудівників, 5 в
ЗПЕ № 3 Гімназія № 7 з дошкільним відділенням, вул. Європейська, 7 а
ЗПЕ № 4 Павлоградський міський ліцей, вул. Західнодонбаська, 29а
ЗПЕ № 5 Ліцей № 12, вул. Дніпровська, 243
ЗПЕ № 6 Ліцей № 17, вул. Центральна, 71 а
ЗПЕ № 7 Гімназія № 1, вул. Преображенська, 4а
ЗПЕ № 8 Ліцей № 19, вул. Шкільна, 2
Начальник відділу ЦЗ та ОР
Павлоградської міської ради Олександр ШАПОВАЛ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого комітету
від ________ №____________
ПЕРЕЛІК
приймальних пунктів евакуації м. Павлограда
ППЕ № 1 Гімназія № 2 з дошкільним відділенням,
вул. Полтавська, 148
ППЕ № 2 Гімназія № 4, вул. Сергія Корольова, 3
ППЕ № 3 Ліцей № 9, вул. Озерна, 87
ППЕ № 4 Ліцей № 11, вул. Кільцева, 8
ППЕ № 5 Ліцей № 15,Синельникова Кирила, 2а
Начальник відділу ЦЗ та ОР
Павлоградської міської ради Олександр ШАПОВАЛ