Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Март 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Фев    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

Про затвердження Порядку проведення конкурсу з надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

Январь 23rd, 2013 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

_________________ р. № _______

Про затвердження Порядку
проведення конкурсу з надання
послуг з утримання будинків
і споруд та прибудинкових територій

Відповідно до пп.1 п.а ч.1 ст. 30, ст. 40, ч. 1,2 ст. 52 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, пп. 4, 5, 6 ст. 7, ст. 27, 28 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, Постанови Кабінету Міністрів від 01.06.2011 р. № 869 „Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», Порядку визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 25.04.2005 р. № 60, Порядку проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. № 631, Типового положення про порядок конкурсного відбору підприємств для утримання житлових будинків і при будинкових територій та Типового договору на утримання житлових будинків і прибудинкових територій та з метою створення конкурентного середовища на ринку надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, впровадження більш ефективного ринкового механізму в житловому господарстві міста, забезпечення кваліфікованого, якісного утримання житлового фонду та обслуговування населення, виконком Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити «Порядок проведення конкурсу з надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій згідно з додатком 1.

2. Затвердити склад комісії по організації та проведенню конкурсу з надання послуг з утримання житлових будинків і споруд та прибудинкових територій згідно з додатком 2.

3. Провести конкурс по відбору підприємств з надання послуг з утримання житлових будинків і споруд та прибудинкових територій окремо за територіальною належністю житлового фонду та доручити управлінню комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради (Дейнеженко) підготувати конкурсну документацію та оприлюднити конкурсні умови.

4. Рішення виконавчого комітету від 11.11.2009 р. № 1136 „Про затвердження Положення про порядок конкурсного відбору підприємств для надання послуг з утримання житлових будинків і прибудинкових територій ” вважати такими, що втратили чинність.

5. Відділу з питань регіональної політики міської ради (Рєзніков) здійснити оприлюднення даного рішення.

6. Координацію щодо виконання даного рішення покласти на начальника управління комунального господарства та будівництва Дейнеженко Ю.С., контроль – на першого заступника міського голови Вершину А.О.

Міський голова І.С. Метелиця

Рішення підготував:
Заступник начальника управління
комунального господарства та будівництва Ю.С.Дейнеженко
Рішення завізували:

Перший заступник міського голови А.О.Вершина

Заступник міського голови —
керуючий справами виконкому А.В.Рябова

Начальник юридичного відділу О.І.Ялинний

Додаток 1
до рішення виконкому
від “___” __________ 2013 р.
№ _________

ПОРЯДОК
проведення конкурсу з надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Порядок проведення конкурсу з надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових /далі Порядок/ визначає організаційні заходи щодо проведення конкурсного відбору підприємств різних форм власності з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
2. У Порядку терміни вживаються у значенні згідно Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, постанов Кабінету Міністрів України від 21.07.2005р. № 631 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг» та від 01.06.2011 р. № 869 „Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги»
3. Метою здійснення конкурсного відбору підприємств з надання послуг з утримання житлових будинків і споруд та прибудинкових територій є забезпечення ефективного збереження житлового фонду та продовження терміну його служби, підвищення якості надання послуг з обслуговування та ремонту житлового фонду і прибудинкових територій.
4. Організатором конкурсу є виконавчий комітет Павлоградської міської ради, який гарантує рівні умови всім учасникам, незалежно від форми власності. Організатор конкурсу доручає управлінню комунального господарства та будівництва підготувати конкурсну документацію та оприлюднити конкурсні умови.
5. До участі в конкурсі допускаються підприємства різних форм власності, установчі документи яких передбачають надання послуг з утримання житлових будинків і споруд та прибудинкових територій.
6. До участі в конкурсі не допускаються суб’єкти господарювання, які:
— ліквідуються;
— визнані банкрутами;
— мають позабалансовий облік або податкову заборгованість;
— згідно з чинними нормативно-правовими актами не можуть надавати зазначені послуги;
— установчі документи яких визнані недійсними в судовому порядку.

ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

7. Для проведення конкурсу готується конкурсна документація, яка повинна містити таку інформацію:
1) найменування, місцезнаходження організатора конкурсу;
2) перелік послуг;
3) підстава для проведення конкурсу;
4) прізвище, посада та номери телефонів осіб, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу;
5) кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу, зокрема щодо наявності:
матеріально-технічної бази;
працівників відповідної кваліфікації;
досвіду роботи з надання певних послуг;
відповідного дозволу або ліцензії на виконання певних робіт чи надання послуг;
6) критерії відповідності учасника встановленим кваліфікаційним вимогам;
7) перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним вимогам;
8) обсяг послуг;
9) кількість житлових будинків, площа житлових будинків та прибудинкових територій;
10) місцезнаходження житлових будинків;
11) проект договору про надання послуг;
12) вимоги до конкурсних пропозицій;
13) розрахунок ціни/тарифу на надання послуг чи посилання та нормативно-правовий акт, відповідно до якого вони розраховуються;
14) критерії оцінки конкурсних пропозицій:
вартість послуг;
кількість працівників відповідної кваліфікації (з урахуванням пропозицій щодо залучення співвиконавців);
наявність позитивного досвіду роботи з надання послуг відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил;
фінансова спроможність учасника конкурсу;
рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічним обладнанням;
15) можливість проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї;
16) способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій;
17) місце, день та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями.
8. Передбачені конкурсною документацією умови проведення конкурсу обов’язкові для конкурсної комісії та його учасників.
9. Конкурсна комісія опубліковує в засобах масової інформації оголошення про проведення конкурсу, а також способи і місце отримання конкурсної документації і перелік житлових будинків та прибудинкових територій.
Офіційна інформація повинна включати відомості про:
— найменування, місцезнаходження організатора конкурсу;
— перелік послуг;
— прізвище, посада та номери телефонів осіб, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу;
— способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій;
— місце, день та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями
10. Умови проведення конкурсу можуть містити додаткову інформацію, яка буде врахована при визначені переможців конкурсу.
11. Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій не може бути менший ніж 30 календарних днів з дати опублікування оголошення про проведення конкурсу.
12. Конкурсна документація подається особисто або надсилається поштою організатором конкурсу його учаснику протягом 3 робочих днів після надходження від учасника заявки про участь у конкурсі.
13. Учасник конкурсу має право не пізніше ніж за 7 календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз’ясненням щодо змісту конкурсної документації до організатора конкурсу, який зобов’язаний надіслати йому протягом 3 робочих днів письмову відповідь.
14. Організатор конкурсу має право не пізніше ніж за 7 календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій внести зміни до конкурсної документації, про що повідомляє протягом 3 робочих днів усіх учасників конкурсу, яким надіслана конкурсна документація.
15. У разі несвоєчасного внесення змін до конкурсної документації або надання роз’яснень щодо її змісту організатор конкурсу повинен продовжити строк подання конкурсних пропозицій не менше ніж на 7 календарних днів.
16. При проведенні організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації ведеться протокол, який надсилається протягом 3 робочих днів усім учасникам.

ПОДАННЯ ДОКУМЕНТІВ

17. Технічна заявка повинна містити:
— заяву на участь у конкурсі;
— інформацію про назву і склад підприємства, місцезнаходження, номер телефону;
— завірену копію статуту підприємства;
— копію ліцензій, дозволів, скільки і на які види діяльності;
— інформацію про кваліфікацію працівників підприємства в цій сфері;
— пропозиції підприємства щодо вартості послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в розрахунку на 1 кв. метр загальної площі житлового фонду;
— копію балансу підприємства;
— бізнес-план підприємства;
— інвестиційну програму;
— довідку про відсутність заборгованості перед бюджетом;
— звіт про рух грошових коштів;
— звіт про фінансові результати;
— довідку про те, що учасник не визнаний в установленому порядку банкрутом і проти нього не порушено справу про банкрутство.
18. Для участі у конкурсі його учасники подають оригінали або засвідчені в установленому законодавством порядку копії документів, передбачених конкурсною документацією.
19. Конкурсна пропозиція подається особисто або надсилається поштою конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, перелік послуг на надання яких подається пропозиція.
20. Конверти з конкурсними пропозиціями, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу.
21. Організатор конкурсу має право прийняти до закінчення строку подання конкурсних пропозицій рішення щодо його продовження. Про своє рішення, а також зміну місця, дня та часу розкриття конвертів організатор конкурсу повинен повідомити всіх учасників конкурсу, яким надіслана конкурсна документація.
22. Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни до закінчення строку подання пропозицій.
23. Конкурсні пропозиції реєструються конкурсною комісією в реєстрі отриманих конкурсних пропозицій. На прохання учасника конкурсу конкурсна комісія підтверджує надходження його конкурсної пропозиції із зазначенням дати та часу.

КОНКУРСНА КОМІСІЯ

24. Конкурсна комісія — це тимчасово діючий колегіальний орган, що утворюється виконавчим комітетом Павлоградської міської ради для організації конкурсу з надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Склад комісії затверджується рішенням виконавчого комітету. Головою комісії призначається перший заступник міського голови. Заступником голови комісії призначається начальник управління комунального господарства та будівництва або його заступник. Відповідальним секретарем комісії призначається начальник відділу комунального господарства управління комунального господарства та будівництва. Комісія створюється в кількості від 7 до 11 чоловік.
До складу комісії входять працівники та спеціалісти виконавчих органів ради, фахівці в галузі економіки, фінансів, захисту прав споживачів, депутати міської ради (за згодою). Члени комісії користуються рівним правом голосу у прийнятті рішень.
До складу конкурсної комісії не можуть входити представники підприємств і організацій, які будуть брати або можуть брати участь у конкурсі. Також не можуть входити представники учасника конкурсу та особи, що є його близькими родичами.
25. Конкурсна комісія:
— перевіряє наявність потрібних документів у поданих заявках;
— готує відмову для підприємств в участі в конкурсі, якщо ними не подана в зазначений термін у повному обсязі заявка на участь у конкурсі;
— у зазначений день та час розкриває конверти та оголошує пропозиції учасників;
— проводить співбесіди з учасниками конкурсу та оцінює їх діяльність та пропозиції;
— ухвалює рішення про переможця конкурсу на підставі результатів співбесіди з учасниками;
— подає протоколи про результати конкурсу на затвердження виконавчим комітетом міської ради.
Метою співбесіди є виявлення спроможності конкурсанта виконувати завдання з утримання житлових будинків і споруд та прибудинкових територій, уточнення інформації, яка міститься в заявках, а також одержання додаткових відомостей про учасника.
Члени комісії не мають право:
— вести поза межами засідань комісії переговори з учасниками та претендентами конкурсу;
— мати майнові та немайнові стосунки з учасниками та претендентами конкурсу;
Всі члени комісії несуть відповідальність згідно з чинним законодавством за розголошення інформації про претендентів та їх конкурсні пропозиції (до проведення конкурсу) які містяться у підтверджуючих документах.
26. Комісія приступає до роботи з моменту затвердження її складу. Всі зміни щодо складу комісії вносяться відповідними рішеннями виконавчого комітету.

ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ
27. Розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями проводиться в день закінчення строку їх подання у місці та час, передбачених конкурсною документацією.
Розкриття конверта з конкурсною документацією може проводитися за відсутності учасника конкурсу або уповноваженої ним особи.
28. Під час розкриття конвертів із конкурсними пропозиціями конкурсна комісія перевіряє наявність та правильність оформлення документів, подання яких передбачено конкурсною документацією, а також оголошує про найменування та місцезнаходження кожного учасника конкурсу, критерії оцінки конкурсних пропозицій.
29. Під час розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія має право звернутися до учасників за роз’ясненням щодо змісту конкурсної документації, провести консультації з окремими учасниками.
30. Показники учасників конкурсу оцінюються за такими критеріями:
вартість послуг до 20 балів
кількість працівників відповідної кваліфікації (з урахуванням пропозицій щодо залучення співвиконавців) до 20 балів

наявність позитивного досвіду роботи з надання послуг відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил до 10 балів
фінансова спроможність учасника конкурсу до 20 балів
рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічним обладнанням до 10 балів
співбесіда до 20 балів
Разом до 100 балів

31. За результатами розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія має право відхилити їх з таких причин:
— учасник конкурсу не відповідає кваліфікаційним вимогам, передбаченим конкурсною документацією;
— конкурсна пропозиція не відповідає вимогам конкурсної документації.
32. Організатор конкурсу приймає рішення про відмову його учаснику у взятті участі в конкурсі у разі:
— визнання учасника конкурсу банкрутом,
— порушення проти нього справи про банкрутство або його ліквідацію;
— встановлення факту подання недостовірної інформації, яка впливає на прийняття рішення .
33. Конкурс може бути визнаний таким, що не відбувся у разі:
— неподання конкурсних пропозицій;
— відхилення всіх конкурсних пропозицій з причин, передбачених пунктом 32 цього Порядку.
34. У разі прийняття конкурсною комісією рішення про визнання конкурсу таким, що не відбувся, його організатор письмово повідомляє протягом 3 робочих днів з дня його прийняття всіх учасників конкурсу та організовує протягом 10 календарних днів підготовку нового конкурсу.

ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ КОНКУРСУ ТА УКЛАДНЕННЯ ДОГОВОРУ

35. Конкурсні пропозиції, які не були відхилені з причин, передбачених пунктом 32 цього Порядку, оцінюються конкурсною комісією за критеріями згідно конкурсній документації.
36. Переможцем конкурсу визначається його учасник, що відповідає кваліфікаційним вимогам, може забезпечити надання послуг відповідної якості і конкурсна пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки.
37. Рішення про результати проведення конкурсу приймається конкурсною комісією на закритому засіданні у присутності не менш як половини її складу відкритим голосуванням простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
Рішення конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується усіма членами комісії і містить такі дані:
— склад комісії;
— місцезнаходження житлового фонду й прибудинкових територій;
— найменування учасників;
— загальна кількість балів, набраних кожним учасником;
— визнання переможця та його найменування;
— запропонована переможцем вартість послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в розрахунку на 1 кв. м загальної площі житлового фонду.
38. Переможець конкурсу оголошується на відкритому засіданні конкурсної комісії, на яке запрошуються всі його учасники або уповноважені ним особи.
39. Підсумки проведеного конкурсу затверджуються рішенням виконавчого комітету.
40. У разі коли у конкурсі взяв участь тільки один учасник і його пропозиція не була відхилена, з ним укладається договір на надання послуг на строк, що не перевищує 12 місяців.
41. Витяг з протоколу засідання конкурсної комісії про результати проведення конкурсу підписується головою та секретарем конкурсної комісії і надсилається протягом 3 календарних днів усім учасникам конкурсу.
42. З переможцем конкурсу протягом 5 календарних днів після прийняття виконкомом відповідного рішення укладається договір на надання послуг.
43. Переможець конкурсу має право за бажанням укладати субпідрядні договори без проведення додаткових конкурсів.
44. Переможець конкурсу не має права підвищувати запропонований в конкурсній пропозиції тариф з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій протягом 6 місяців після укладання договору на надання послуг.

РОЗГЛЯД СПОРІВ
45. Спори, що виникають у результаті проведення конкурсу, розглядаються в установленому законодавством порядку.

Заступник міського голови —
керуючий справами виконкому А.В. Рябова

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • До уваги осіб з інвалідністю!
  • Допомога нашим захисникам
  • Виконком від 27.03.2024 р.
  • Покос трави на території міста Павлограда
  • Акутальні грантові пропозиції
  • До уваги суб’єктів господарювання
  • АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
  • Про затвердження обґрунтування підстави здійснення закупівлі
  • Шановні павлоградці!
  • Переваги офіційного працевлаштування для роботодавців
  • Громадські обговорення щодо перейменування об’єктів топонімії міста Павлоград
  • Підтримка від ЮНІСЕФ для підприємств міста
  • Шановні нацгвардійці та ветерани!
  • Про затвердження Порядку проведення інвестиційних конкурсів для будівництва, реконструкції, реставрації тощо об’єктів житлового та нежитлового призначення, незавершеного будівництва, інженерно-транспортної інфраструктури міста Павлоград
  • Оголошується конкурс бізнес-проєктів для надання гранту з міського бюджету на підтримку молодіжного підприємництва