Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Окт    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

Про затвердження Порядку використання у 2024 році Субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів (ГУ ДПС у Дніпропетровській області для Павлоградської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області)

Ноябрь 1st, 2024 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПРОЕКТ

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

м.Павлоград

Про затвердження Порядку використання
у 2024 році Субвенції з місцевого бюджету
державному бюджету на виконання програм
соціально-економічного розвитку регіонів
(ГУ ДПС у Дніпропетровській області для
Павлоградської ДПІ ГУ ДПС у
Дніпропетровській області)

Відповідно до Бюджетного кодексу України, керуючись ст.ст. 40, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», для забезпечення цільового та ефективного використання коштів бюджету Павлоградської міської територіальної громади виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ :

1. Затвердити Порядок використання у 2024 році Субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів (ГУ ДПС у Дніпропетровській області для Павлоградської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області) згідно додатку.

2. Начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Павлоградської міської ради (Сімакова) забезпечити організацію, координацію роботи та контроль за ефективним та цільовим використанням бюджетних коштів, передбачених на надання Субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів (ГУ ДПС у Дніпропетровській області для Павлоградської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області).

3. З метою упередження фактів нецільового та неефективного використання бюджетних коштів рекомендувати відповідним територіальним Управлінням Державної казначейської служби України (за згодою) в межах повноважень здійснювати постійний контроль за цільовим спрямуванням та використанням коштів Субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів (ГУ ДПС у Дніпропетровській області для Павлоградської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області).
4. Координацію роботи та контроль щодо виконання цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Пацко С.Г.

Міський голова Анатолій ВЕРШИНА




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до рішення виконкому від 22.01.2020 року № 37“Про призначення над малолітньою дитиною опікуна”
  • Про затвердження обґрунтування підстави здійснення закупівлі
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 23.07.2025 року № 1320/0/3-25
  • Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів Павлоградської міської ради на 2026 рік
  • Відбулася церемонія нагородження Захисників України-павлоградців
  • Відбулася 67 позачергова сесія
  • У бою за Україну загинув наш земляк МАХИНЯ Євгеній
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 14.05.2025 року № 618/0/3-25
  • Поточний ремонт дороги по пров. Серпневий в м.Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-11-18-007420-a
  • Про затвердження Плану заходів з проведення Всеукраїнської інформаційної кампанії «16 днів проти насильства» на 2025 рік у м. Павлоград
  • Оголошення про вакантні посади
  • Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Павлоградської міської територіальної громади у 2025 році
  • Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Павлоградської міської територіальної громади у 2025 році
  • Про надання малолітній дитині статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
  • Шановне студентство Павлограда!