ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
2022 р. м. Павлоград №
Про затвердження складу
конкурсної комісії, порядку проведення
конкурсу з визначення програм (проєктів,
заходів), розроблених інститутами
громадянського суспільства для
виконання (реалізації) яких надається
фінансова підтримка
Згідно з Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 13 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», ст.20 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», ст.20 Бюджетного кодексу України, постановами Кабінету Міністрів України від 14.02.2018 р. № 156 «Деякі питання надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів», від 12.10.2011 р. № 1049 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з визначення програм (проєктів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка», від 03.03.2020 р. №166 «Деякі питання надання фінансової підтримки громадським об’єднанням осіб з інвалідністю», наказом міністерства цифрової трансформації України від 27.08.2021 №116 «Про затвердження Порядку надання та припинення доступу до програмного модуля «Конкурси проектів інститутів громадянського суспільства» онлайн-платформи взаємодіїорганів виконавчої влади з громадянами та інститутами громадянського суспільства» рішенням міської ради від 27.07.2021 р. №315-11/VIII «Про затвердження міської програми «Соціальний захист окремих категорій населення на 2022-2024 роки» (з урахуванням внесених змін) та з метою визначення механізму використання коштів міського бюджету для надання фінансової підтримки інститутам громадянського суспільства соціального спрямування виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити склад конкурсної комісії з розгляду конкурсних пропозицій, розроблених інститутами громадянського суспільства для виконання програм (проєктів, заходів) та надання фінансової підтримки з міського бюджету з представників організатора конкурсу (додається).
2
2. Затвердити Порядок проведення конкурсу з визначення програм (проєктів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання яких надається фінансова підтримка з міського бюджету м. Павлоград (додається).
3. Затвердити Положення про використання коштів міського бюджету для надання фінансової підтримки інститутам громадянського суспільства (далі Положення) ( додається).
4. Визнати такими, що втратили чинність рішення виконкому від 21.11.2018 р. №802 «Про затвердження складу конкурсної комісії, Положення про конкурсну комісію, Порядку використання коштів міського бюджету на надання фінансової підтримки інститутам громадянського суспільства соціального спрямування м. Павлограда», рішення виконкому від 18.12.2020 р. №1004 «Про внесення змін до рішення виконкому від 21.11.2018р. №802 «Про затвердження складу конкурсної комісії, Положення про конкурсну комісію, Порядку використання коштів міського бюджету на надання фінансової підтримки інститутам громадянського суспільства соціального спрямування м. Павлограда», рішення виконкому від 08.09.2021 р. №802 «Про затвердження складу конкурсної комісії, Положення про конкурсну комісію, Порядку використання коштів міського бюджету на надання фінансової підтримки інститутам громадянського суспільства соціального спрямування м. Павлограда».
5. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на начальника управління соціального захисту населення Герасименко О.О., контроль – на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Рябову А.В.
Міський голова Анатолій ВЕРШИНА
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконкому
“____”________2022р. № ______
СКЛАД
конкурсної комісії з розгляду конкурсних пропозицій, розроблених інститутами громадянського суспільства
для виконання програм (проєктів, заходів) та надання фінансової підтримки з міського бюджету (представники організатора конкурсу)
РЯБОВА Аліса -заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради – голова конкурсної комісії
ХАРХАРДІНА Ірина -головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради, секретар конкурсної комісії
ГЕРАСИМЕНКО Олена -начальник управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради
РОЇК Раїса -начальник фінансового управління Павлоградської міської ради
ЯЛИННИЙ Олег -начальник юридичного відділу виконавчого комітету Павлоградської міської ради
Начальник управління
соціального захисту населення Олена ГЕРАСИМЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконкому
“ ” 2022р. №
ПОРЯДОК
проведення конкурсу з визначення програм (проєктів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка з міського бюджету
Загальні положення:
1. Цей Порядок встановлює процедуру організації та проведення конкурсу з визначення програм (проєктів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка (далі — конкурс) за рахунок коштів місцевого бюджету м.Павлограда (далі — бюджетні кошти), та проведення моніторингу стану виконання (реалізації) програм (проєктів, заходів), визнаних переможцями конкурсу.
2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
електронна система проведення конкурсу — програмний модуль “Конкурси проектів інститутів громадянського суспільства”, який є частиною онлайн-платформи взаємодії органів виконавчої влади з громадянами та інститутами громадянського суспільства (програмний модуль “Е-Конкурси” платформи ВзаємоДія), держателем платформи є Мінцифри, а технічним адміністратором — державне підприємство “Дія”;
захід — сукупність дій, необхідних для виконання інститутом громадянського суспільства конкретного завдання в рамках програми або проєкту чи окремо протягом визначеного періоду часу;
інститут громадянського суспільства — громадські об’єднання та їх відокремлені підрозділи із статусом юридичної особи, які згідно із законодавством та рішеннями органів місцевого самоврядування мають право на отримання фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів;
конкурсна документація — комплект документів, які містять вимоги щодо оформлення інститутами громадянського суспільства конкурсних пропозицій;
конкурсна комісія — тимчасово діючий орган, що утворюється організатором конкурсу для розгляду конкурсних пропозицій, а також результатів моніторингу стану виконання (реалізації) програм (проєктів, заходів) відповідно до вимог цього Порядку;
конкурсна пропозиція — комплект документів, які готуються інститутами громадянського суспільства для участі в конкурсі;
організатор конкурсу – виконавчий комітет Павлоградської міської ради;
переможець конкурсу — інститут громадянського суспільства, програму (проєкт, захід) якого рішенням конкурсної комісії визначено переможцем конкурсу;
програма — комплекс заходів, що розроблені і здійснюються інститутом громадянського суспільства з метою розв’язання найважливіших проблем розвитку держави та суспільства і розраховані на довгостроковий період;
проєкт — захід або комплекс заходів, що реалізуються інститутом громадянського суспільства і спрямовуються на досягнення певної мети протягом визначеного періоду часу (не більше одного року);
прохідний бал — визначена конкурсною комісією мінімальна сума балів, яку у разі прийняття відповідного рішення конкурсною комісією конкурсна пропозиція повинна отримати на другому етапі конкурсу для включення її до рейтингу конкурсних пропозицій, на підставі якого визначаються переможці конкурсу;
рейтинг конкурсних пропозицій — затверджений конкурсною комісією перелік конкурсних пропозицій у порядку зменшення кількості балів, отриманих конкурсними пропозиціями;
учасник конкурсу — інститут громадянського суспільства, що подав конкурсну пропозицію для участі в конкурсі.
3. Організатор конкурсу проводить конкурс виключно з використанням електронної системи проведення конкурсу за умови наявності відповідної технічної можливості на онлайн-платформі взаємодії органів виконавчої влади з громадянами та інститутами громадянського суспільства.
Оголошення про проведення конкурсу, вимоги до конкурсної пропозиції:
4. До початку конкурсу організатор конкурсу затверджує текст оголошення про проведення конкурсу, в якому зазначаються:
пріоритетні завдання, що відповідають загальнодержавним та/або місцевим програмам і на виконання яких повинні спрямовуватися програми (проекти, заходи), розроблені учасниками конкурсу (далі — пріоритетні завдання);
перелік видів діяльності, що можуть бути підтримані організатором конкурсу;
вимоги до конкурсної пропозиції;
граничний обсяг фінансування однієї програми (проекту, заходу) за рахунок бюджетних коштів;
інформація про строки та умови подання конкурсних пропозицій;
контактні дані відповідальної особи від організатора конкурсу для надання додаткової інформації;
строки проведення конкурсу.
5. Оголошення про проведення конкурсу та конкурсна документація, яка містить форми заяви про участь у конкурсі згідно з додатком 1, опису програми (проекту, заходу) згідно з додатком 2 та кошторису витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), згідно з додатком 3 з урахуванням переліку статей витрат, визначених організатором конкурсу в електронній системі проведення конкурсу, оприлюднюються організатором конкурсу в електронній системі проведення конкурсу до 1 жовтня року, що передує бюджетному періоду, в якому передбачається виконання (реалізація) програм (проектів, заходів). При цьому строк подання конкурсних пропозицій не повинен бути меншим, ніж 30 календарних днів з дня оголошення проведення конкурсу.
6. Для участі в конкурсі інститути громадянського суспільства подають через електронну систему проведення конкурсу конкурсні пропозиції у строк, визначений в оголошенні про проведення конкурсу.
Конкурсні пропозиції можуть подавати інститути громадянського суспільства, що зазначені у Реєстрі неприбуткових установ та організацій та зареєстровані як юридичні особи в установленому порядку не пізніше ніж за шість місяців до оголошення проведення конкурсу.
Інститут громадянського суспільства може подавати на конкурс кілька конкурсних пропозицій.
Конкурсні пропозиції подаються уповноваженою особою учасника конкурсу з накладенням електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, після накладення якого така конкурсна пропозиція не підлягає внесенню змін.
Електронна система проведення конкурсу під час реєстрації конкурсної пропозиції автоматично присвоює їй унікальний код реєстрації в системі.
Присвоєння унікального коду реєстрації означає, що організатор конкурсу отримав конкурсну пропозицію, про що учаснику конкурсу повідомляється в особистому кабінеті в електронній системі проведення конкурсу, а також листом на адресу електронної пошти, зазначену під час реєстрації в електронній системі проведення конкурсу.
Організатор конкурсу має право продовжити строк подання конкурсних пропозицій на строк до 15 календарних днів, а у разі неподання жодної конкурсної пропозиції — на строк до одного місяця.
6. Конкурсна пропозиція повинна містити:
1) заяву про участь у конкурсі за формою згідно з додатком 1;
2) опис програми (проекту, заходу) за формою згідно з додатком 2 та кошторис витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), згідно з додатком 3 з урахуванням переліку статей, визначених організатором конкурсу;
3) листи-підтвердження про підтримку у виконанні (реалізації) відповідної програми (проекту, заходу) або готовність долучитися до її (його) організації органів державної влади, органів місцевого самоврядування, виконавчих органів рад, наукових установ, інститутів громадянського суспільства, інших установ та організацій в разі їх залучення до виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);
4) інформацію про діяльність інституту громадянського суспільства, зокрема досвід виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) протягом останніх двох років або з часу реєстрації, якщо інститут громадянського суспільства зареєстровано менш як за два роки до оголошення конкурсу, за рахунок бюджетних коштів та інших джерел фінансування, джерела фінансування інституту громадянського суспільства, його матеріально-технічну базу та кадрове забезпечення.
Конкурсна пропозиція складається українською мовою.
Відповідальність за достовірність інформації, що міститься у конкурсній пропозиції, несе учасник конкурсу.
Організатор конкурсу протягом семи календарних днів після кінцевої дати подання конкурсних пропозицій відкриває доступ в електронній системі проведення конкурсу для публічного ознайомлення до заяви про участь у конкурсі (крім “коду доступу”, зазначеному в описі, який видавався реєстратором під час подання останньої редакції статуту), пунктів 1-7, 11 опису програми (проекту, заходу) та інформації про діяльність учасника конкурсу.
7. Організатор конкурсу не допускає інститути громадянського суспільства до участі в конкурсі в разі, коли:
інформація, зазначена в конкурсній пропозиції, не відповідає інформації про інститут громадянського суспільства, що міститься у державних реєстрах;
інститут громадянського суспільства зазначен в Реєстрі неприбуткових організацій як юридична особа пізніше ніж шість місяців з дня оголошення конкурсу;
інститут громадянського суспільства відмовився від участі в конкурсі шляхом подання заяви про припинення участі через електронний кабінет в електронній системі проведення конкурсу або шляхом надсилання повідомлення організатору конкурсу через електронну систему проведення конкурсу;
інститут громадянського суспільства перебуває у стадії припинення за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
конкурсну пропозицію подано після закінчення встановленого організатором строку подання конкурсних пропозицій та/або не в повному обсязі;
установлено факт порушення інститутом громадянського суспільства вимог бюджетного законодавства протягом двох попередніх бюджетних періодів із застосуванням заходу впливу за таке порушення (крім попередження);
конкурсна пропозиція не відповідає загальнодержавному або відповідному адміністративно-територіальному рівню виконання (реалізації) програми (проекту, заходу).
Утворення конкурсної комісії:
8. Організатор конкурсу утворює конкурсну комісію у складі не менше п’яти осіб у разі надання фінансової підтримки за рахунок коштів місцевого бюджету.
Організатор конкурсу затверджує персональний склад конкурсної комісії. Головою конкурсної комісії призначається представник організатора конкурсу.
Загальна кількість членів конкурсної комісії повинна мати непарну кількість осіб.
До складу конкурсної комісії включаються представники організатора конкурсу. За згодою до складу конкурсної комісії можуть включатися:
голова (уповноважений представник) громадської ради, утвореної при організаторові конкурсу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 р. № 996 “Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики” (Офіційний вісник України, 2010 p., № 84, ст. 2945);
представники інститутів громадянського суспільства відповідно до пріоритетних завдань конкурсу, які мають відповідний досвід роботи;
представники державних органів та органів місцевого самоврядування відповідно до пріоритетних завдань конкурсу, які мають відповідний досвід роботи;
представники наукових установ і фахівці відповідно до пріоритетних завдань конкурсу, які мають відповідний досвід роботи.
Кількість державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, представників організатора конкурсу не повинна перевищувати 50 відсотків кількості членів конкурсної комісії.
Члени конкурсної комісії здійснюють свої повноваження на громадських засадах.
9. Для відбору представників інститутів громадянського суспільства, наукових установ і фахівців організатор конкурсу розміщує в електронній системі проведення конкурсу оголошення про подання кандидатур до складу конкурсної комісії, в якому зазначаються вимоги до кандидатів, строки подання заяв про включення до складу конкурсної комісії та контактна особа для надання додаткової інформації.
У заяві про включення до складу конкурсної комісії кандидати зазначають про себе таку інформацію:
рівень, ступінь освіти;
досвід діяльності у відповідній сфері із забезпечення виконання пріоритетних завдань;
досвід участі кандидата у виконанні (реалізації) програм (проектів, заходів), що спрямовані на забезпечення виконання пріоритетних завдань, та рівень виконання (реалізації) програм (проектів, заходів);
досвід членства кандидата у конкурсних комісіях з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка;
делегування кандидата інститутом громадянського суспільства, який він представляє, або науковою установою, в якій він працює, з додаванням відповідного листа-підтвердження.
Строк подання заяви про включення до складу конкурсної комісії повинен становити не менше 14 календарних днів.
Заявники подають заяви про включення до складу конкурсної комісії через електронну систему проведення конкурсів з накладенням електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Не може бути членом конкурсної комісії особа, що є керівником, членом керівних органів або працівником учасника конкурсу.
Члени конкурсної комісії зобов’язані не допускати реального або потенційного конфлікту інтересів під час розгляду конкурсних пропозицій.
Перед початком розгляду конкурсних пропозицій член конкурсної комісії зобов’язаний повідомити про наявність реального або потенційного конфлікту інтересів та надати пояснення щодо обставин, які можуть перешкоджати об’єктивному виконанню ним обов’язків.
Організатор конкурсу за поданням конкурсної комісії виключає з її складу члена комісії, в якого виявлено реальний або потенційний конфлікт інтересів.
Якщо реальний або потенційний конфлікт інтересів виявлено після ухвалення конкурсною комісією рішення про визначення переможців конкурсу, зазначене рішення підлягає перегляду. Індивідуальні оцінки члена конкурсної комісії, в якого виявлено реальний або потенційний конфлікт інтересів, не враховуються.
10. Організатор конкурсу в електронній системі проведення конкурсу протягом п’яти календарних днів з дати затвердження персонального складу конкурсної комісії відкриває інформацію про всіх її членів, яка містить:
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) члена конкурсної комісії;
місце роботи, посаду члена конкурсної комісії;
найменування організації у разі, коли член конкурсної комісії представляє таку організацію, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ (крім членів конкурсної комісії, які є представниками організатора конкурсу). В інформації про члена конкурсної комісії, який є головою (уповноваженим представником) громадської ради, утвореної при організаторові конкурсу, зазначаються найменування та код згідно з ЄДРПОУ інституту громадянського суспільства, який делегував його до складу відповідної громадської ради;
досвід діяльності у відповідній сфері із забезпечення виконання пріоритетних завдань та/або міжнародна експертна діяльність у відповідній сфері протягом останніх трьох років (у разі наявності).
Організація діяльності конкурсної комісії:
11. Засідання конкурсної комісії проводяться у міру потреби, про що організатором конкурсу повідомляється учасникам засідання не пізніше ніж за три календарних дні до його проведення.
Конкурсна комісія на першому засіданні затверджує регламент її роботи, у якому зазначаються порядок роботи конкурсної комісії, засоби електронного зв’язку, з використанням яких можуть бути проведені засідання конкурсної комісії, процедура відкритого захисту, питома вага балів за опитування громадян (у разі проведення конкурсу з опитуванням громадян), прохідний бал (у разі його встановлення конкурсною комісією) тощо.
Організатор конкурсу за поданням конкурсної комісії виводить з її складу члена комісії, який двічі підряд не взяв участі у засіданні конкурсної комісії, за умови його повідомлення за три календарних дні до проведення засідання.
Засідання конкурсної комісії вважається правоможним, якщо у ньому беруть участь не менше двох третин складу конкурсної комісії, в тому числі з використанням засобів електронного зв’язку, зазначених у регламенті роботи конкурсної комісії.
Організатор конкурсу надає доступ членам конкурсної комісії до особистих кабінетів членів конкурсної комісії в електронній системі проведення конкурсу протягом п’яти календарних днів з дня затвердження складу конкурсної комісії.
У разі виключення із складу конкурсної комісії або припинення діяльності конкурсної комісії організатор конкурсу припиняє доступ до особистих кабінетів членів конкурсної комісії протягом п’яти календарних днів з моменту прийняття відповідного рішення.
В особистому кабінеті члена конкурсної комісії доступні подані конкурсні пропозиції, методичні матеріали для оцінювання проектів, роз’яснення і консультації організатора конкурсу, засоби комунікації членів конкурсної комісії та організатора конкурсу.
Засідання конкурсної комісії можуть проводитися з використанням засобів електронного зв’язку або особисто у приміщенні, наданому організатором конкурсу, або поєднанням двох способів, за рішенням організатора конкурсу.
Організатор конкурсу повинен забезпечити запис засідання конкурсної комісії та розмістити посилання на нього в електронній системі проведення конкурсу протягом п’яти календарних днів з дня проведення засідання.
12. Рішення конкурсної комісії приймається більшістю голосів членів комісії, які беруть участь у засіданні.
За умови рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
Усі рішення, прийняті конкурсною комісією, зазначаються в протоколі, який підписується присутніми на засіданні членами конкурсної комісії шляхом накладення електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
13. Усі рішення конкурсної комісії розміщуються організатором конкурсу протягом п’яти календарних днів з дня проведення засідання в електронній системі проведення конкурсу з накладеними електронними підписами, які базуються на кваліфікованих сертифікатах електронних підписів, усіх членів конкурсної комісії, які взяли участь у прийнятті рішення.
Учасникові конкурсу на його вимогу видається копія протоколу засідання конкурсної комісії.
14. Конкурсна комісія у разі потреби може прийняти рішення про проведення перевірки достовірності інформації, зазначеної у конкурсній пропозиції. Перевірка проводиться у порядку, визначеному організатором конкурсу.
У разі встановлення під час перевірки факту подання учасником конкурсу недостовірної інформації конкурсна комісія має право прийняти мотивоване рішення про припинення його подальшої участі в конкурсі, яке надсилається учаснику конкурсу в особистий кабінет в електронній системі проведення конкурсу, а також листом на адресу електронної пошти, зазначену під час реєстрації в електронній системі проведення конкурсу.
15. Конкурсна комісія приймає рішення щодо можливості недопущення конкурсної пропозиції до участі у конкурсі у разі, коли:
інститут громадянського суспільства без поважних причин не виконав (не реалізував) програми (проекти, заходи), для виконання (реалізації) яких надавалася фінансова підтримка за рахунок бюджетних коштів протягом двох попередніх бюджетних періодів;
за результатами проведення заходів державного нагляду (контролю) установлено факт порушення інститутом громадянського суспільства вимог бюджетного законодавства протягом двох попередніх бюджетних періодів без застосування заходу впливу за таке порушення (крім попередження).
Процедура проведення конкурсного відбору:
16. Конкурс проводиться шляхом оцінювання поданих конкурсних пропозицій інститутів громадянського суспільства, формування рейтингу конкурсних пропозицій та визначення переможців конкурсу відповідно до зазначеного рейтингу та обсягу бюджетних коштів для надання фінансової підтримки для виконання (реалізації) програм (проектів, заходів).
17. Конкурс проводиться двома етапами.
На першому етапі конкурсу члени конкурсної комісії індивідуально оцінюють конкурсні пропозиції на відповідність запланованих заходів пріоритетним завданням та загальнодержавним та/або місцевим програмам.
Конкурсна комісія приймає рішення про участь у другому етапі конкурсу конкурсних пропозицій, щодо яких більшість її членів зробила висновок про їх відповідність зазначеному критерію.
За результатами першого етапу конкурсу конкурсна комісія може рекомендувати організаторові конкурсу оголосити додатковий збір конкурсних пропозицій. При цьому строк проведення додаткового збору конкурсних пропозицій не повинен бути меншим, ніж 10 календарних днів з дня прийняття такого рішення.
18. На другому етапі конкурсу проводиться відкритий захист конкурсних пропозицій та індивідуальне оцінювання членами конкурсної комісії конкурсних пропозицій.
Рішення конкурсної комісії про час, місце та процедуру відкритого захисту оприлюднюється організатором конкурсу в електронній системі проведення конкурсу не пізніше ніж за п’ять календарних днів до початку відкритого захисту. Представники громадськості та засобів масової інформації мають право бути присутніми під час відкритого захисту як спостерігачі.
19. Відкритий захист конкурсної пропозиції здійснює керівник або уповноважений представник учасника конкурсу.
Учасник конкурсу може провести відкритий захист конкурсної пропозиції за допомогою електронних засобів зв’язку, встановлених конкурсною комісією у регламенті її роботи, в режимі реального часу.
Відкритий захист конкурсної пропозиції проводиться українською мовою.
Відкритий захист повинен складатися з короткої презентації програми (проекту, заходу) та відповідей на запитання до учасника конкурсу.
У разі письмової відмови учасника конкурсу від відкритого захисту або неучасті у відкритому захисті конкурсної пропозиції конкурсна комісія приймає рішення про припинення його подальшої участі в конкурсі.
Відповідне рішення надсилається учаснику конкурсу в особистий кабінет в електронній системі проведення конкурсу, а також листом на адресу електронної пошти, зазначену під час реєстрації в електронній системі проведення конкурсу.
20. Члени конкурсної комісії індивідуально оцінюють конкурсні пропозиції шляхом проставлення балів від 0 до 5 за такими критеріями:
відповідність програми (проекту, заходу) її (його) меті;
реалістичність досягнення і значущість очікуваних результатів та результативних показників виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);
очікувана ефективність використання бюджетних коштів (співвідношення кошторису витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), та очікуваних результатів виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);
рівень кадрового, матеріально-технічного та методичного забезпечення, необхідного для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), досвід діяльності у відповідній сфері, результати моніторингу виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) у попередньому році (за наявності).
Індивідуальні оціночні листи членів конкурсної комісії та результати оцінки всіх конкурсних пропозицій заповнюються в електронній формі та додаються до протоколу засідання конкурсної комісії в електронній системі проведення конкурсу.
21. Організатор конкурсу має право прийняти рішення щодо проведення конкурсу із залученням опитування громадян. У разі прийняття такого рішення організатор конкурсу відкриває доступ через електронну систему проведення конкурсу до опитування громадян лише за ті програми (проекти, заходи), які пройшли до другого етапу конкурсу.
Організатор конкурсу встановлює строк для опитування громадян та строк для індивідуального оцінювання на другому етапі конкурсу членами конкурсної комісії, закінчення яких повинно збігатися.
Опитування громадян не може тривати менш як три календарних дні.
Один громадянин може підтримати не більш як одну програму (проект, захід) у кожному пріоритетному завданні.
Підрахунок голосів та їх переведення у бали здійснюється автоматично за такою формулою:
де: уnew — бал, який отримує програма (проект, захід) за результатами опитування громадян;
x — кількість голосів громадян за програму (проект, захід);
xmin — мінімальна кількість голосів громадян за одну (один) програму (проект, захід);
xmax — максимальна кількість голосів громадян за одну (один) програму (проект, захід);
y — максимальний бал, який може отримати програма (проект, захід) за результатами опитування громадян та який визначається за такою формулою:
де: n — кількість членів конкурсної комісії;
z — питома вага балів за опитування громадян.
Бал, який отримує програма (проект, захід) за результатами опитування громадян, враховується під час формування рейтингу конкурсних пропозицій.
Питома вага балів за результатами опитування громадян встановлюється організатором конкурсу та не може перевищувати 30 відсотків загальної кількості балів членів конкурсної комісії.
22. За результатами підсумовування індивідуальних оцінок членів конкурсної комісії та балів за результатами опитування громадян (у разі проведення конкурсу із залученням голосування громадян) складається рейтинг конкурсних пропозицій та затверджується рішенням конкурсної комісії.
Рейтинг конкурсних пропозицій впорядковується за балами від більшого до меншого.
У разі набрання конкурсними пропозиціями однакової кількості балів вище рейтингове місце займає конкурсна пропозиція, яка має вищі результативні показники виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) із застосуванням принципу економного та ефективного використання бюджетних коштів. Відповідне рішення затверджується конкурсною комісією.
У разі встановлення прохідного балу до рейтингу конкурсних пропозицій включаються конкурсні пропозиції, що набрали суму балів, яка дорівнює прохідному балу або перевищує його.
23. Рейтинг конкурсних пропозицій протягом п’яти календарних днів після його затвердження оприлюднюється організатором конкурсу в електронній системі проведення конкурсу.
24. Рішення конкурсної комісії про результати оцінки конкурсних пропозицій може бути оскаржене учасником конкурсу шляхом надсилання відповідної скарги організаторові конкурсу, а в разі незгоди з рішенням організатора конкурсу — в судовому порядку.
Переможці конкурсу протягом 20 календарних днів після оприлюднення рішення конкурсної комісії щодо визначення переможців конкурсу зобов’язані повідомити організатору конкурсу про те, чи буде на програму (проект, захід), яка (який) стала (став) переможцем конкурсу, надаватися фінансова підтримка іншими організаторами конкурсів за рахунок бюджетних коштів та прийняте рішення щодо вибору одного організатора конкурсу, від якого будуть отримувати фінансування.
На підставі зазначеного рішення та інформації, наданої переможцями конкурсу, організатор конкурсу протягом семи календарних днів затверджує перелік програм (проектів, заходів), для виконання (реалізації) яких надаватиметься фінансова підтримка, із зазначенням найменування інституту громадянського суспільства, назви програми (проекту, заходу), обсягу фінансування та розміщує його в електронній системі проведення конкурсу або.
25. На підставі переліку програм (проектів, заходів), для виконання (реалізації) яких надаватиметься фінансова підтримка, організатор конкурсу укладає з інститутами громадянського суспільства договори про виконання (реалізацію) програми (проекту, заходу) (далі — договори).
Договір повинен містити опис та план виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) із зазначенням строків та відповідальних виконавців на кожному етапі; обов’язки організатора конкурсу щодо фінансування програми (проекту, заходу) із зазначенням строків такого фінансування; обов’язки переможця конкурсу щодо оприлюднення та подання організаторові конкурсу інформації про час і місце проведення заходів, передбачених у рамках виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), матеріалів, підготовлених у рамках виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), фінансових та підсумкових звітів, розміщення інформації про надання фінансової підтримки організатором конкурсу; права, обов’язки і відповідальність сторін у разі дострокового припинення виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) чи її фінансування; умови, передбачені законодавством, та умови, щодо яких досягнуто взаємної згоди.
Договір повинен містити зобов’язання переможця конкурсу про повернення бюджетних коштів у разі невиконання (нереалізації) програми (проекту, заходу) або здійснення витрат за рахунок бюджетних коштів, не передбачених кошторисом витрат програми (проекту, заходу).
Забороняється надання фінансової підтримки на виконання (реалізацію) програми (проекту, заходу), якщо її фінансування передбачається за рахунок бюджетних коштів, розпорядником яких є інший організатор конкурсу.
Під час укладання договорів з переможцями конкурсу рекомендований конкурсною комісією обсяг бюджетних коштів для надання фінансової підтримки для виконання (реалізації) ними відповідної програми (проекту, заходу) може бути змінений з метою приведення кошторису програми (проекту, заходу) у відповідність з вимогами бюджетного законодавства та принципами економного та ефективного використання бюджетних коштів.
Переможець конкурсу під час укладання договору та затвердження кошторису витрат у межах затвердженого обсягу видатків на програму (проект, захід) може надавати уточнені розрахунки витрат, пов’язані із зміною діючих норм та нормативів, цін та тарифів на товари та послуги. Збільшення загального обсягу витрат за однією статтею або включення статей, які не були передбачені проектом, але які безпосередньо пов’язані з цілями програми (проекту, заходу), можливі лише за поданням переможцем конкурсу відповідного обґрунтування.
26. Переможець конкурсу, який отримав фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, бере участь у співфінансуванні програми (проекту, заходу) в розмірі не менше 15 відсотків загальної суми коштів, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу).
Внесок для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) може здійснюватися переможцем конкурсу, який отримав фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, як матеріальні чи нематеріальні ресурси, у тому числі як разові, періодичні, цільові внески та відрахування засновників і членів, оплата вартості приміщення, техніки, обладнання, проїзду.
27. У разі письмової відмови переможця конкурсу від виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) організатор конкурсу приймає рішення про подальше спрямування бюджетних коштів з урахуванням необхідності виконання завдань, визначених на бюджетний період організатором конкурсу.
28. Організатор конкурсу розміщує в електронній системі проведення конкурсу розроблені переможцями конкурсу плани заходів, укладені з переможцями конкурсу договори та іншу інформацію, пов’язану з виконанням (реалізацією) програм (проектів, заходів).
29. Переможець конкурсу, який отримав фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, подає після виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) організаторові конкурсу фінансовий звіт про обсяг використаних бюджетних коштів згідно з додатком 4 та підсумковий звіт про виконання договору згідно з додатком 5 у строки, визначені організатором конкурсу. Відповідні строки зазначаються організатором конкурсу в електронній системі проведення конкурсу.
30. Організатор конкурсу із залученням інститутів громадянського суспільства проводить моніторинг виконання (реалізації) програм (проектів, заходів), які отримують фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, у визначеному ним порядку з урахуванням положень цього Порядку.
Моніторинг проводиться шляхом відвідування заходів, проведення анкетування до та після проведення заходів, якщо вони були спрямовані на навчання або підвищення знань, збору та аналізу інформаційних матеріалів, звітів переможця конкурсу, інформації в засобах масової інформації тощо.
Результати моніторингу враховуються під час проведення конкурсу на наступний рік.
31. Організатор конкурсу готує у місячний строк після надходження всіх фінансових та підсумкових звітів переможців конкурсу, які отримали фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, а також на підставі моніторингових звітів згідно з додатком 6 підсумковий висновок щодо виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) згідно з додатком 7.
Організатор конкурсу оприлюднює підсумковий висновок щодо виконання (реалізації) програм (проектів, заходів), фінансові та підсумкові звіти (без первинних документів) переможців конкурсу, які отримали фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, в електронній системі проведення конкурсу та подає їх конкурсній комісії.
32. Організатор конкурсу на підставі рішення конкурсної комісії щодо невиконання (нереалізації) програми (проекту, заходу) переможцем конкурсу, який отримав фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, або на підставі встановлення факту фінансування статей витрат кошторису за рахунок бюджетних коштів двома та більше організаторами конкурсу приймає рішення про повернення бюджетних коштів, яке у триденний строк надсилається відповідному переможцю конкурсу.
Після надходження рішення організатора конкурсу про повернення бюджетних коштів переможець конкурсу повертає у тижневий строк кошти до відповідного бюджету та протягом п’яти календарних днів інформує про це організатора конкурсу.
33. На період введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях та протягом дев’яти місяців після його припинення або скасування встановлюється така процедура організації та проведення конкурсу.
Організатор конкурсу оголошує конкурс протягом 30 календарних днів після затвердження державного (місцевого) бюджету на відповідний бюджетний період. При цьому строк приймання конкурсних пропозицій не повинен становити менше ніж 20 днів з дня оголошення проведення конкурсу.
Пріоритетні завдання повинні бути спрямовані на розв’язання проблем, актуальних під час воєнного стану. Організатор конкурсу може визначити обмежену кількість пріоритетних завдань.
Перелік видів діяльності, що можуть бути підтримані організатором конкурсу, повинні відповідати вимогам правового режиму воєнного стану.
В описі програми (проекту, заходу), який інститут громадянського суспільства подає у складі конкурсної пропозиції, обов’язково повинна бути зазначена інформація щодо:
забезпечення виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) та досягнення очікуваних результатів у разі зміни безпекової ситуації в умовах воєнного стану;
рівня забезпечення безпеки учасників програми (проекту, заходу) в умовах воєнного стану.
На першому етапі конкурсу під час індивідуального оцінювання конкурсних пропозицій на відповідність запланованих заходів пріоритетним завданням та загальнодержавним та/або місцевим програмам члени конкурсної комісії також враховують актуальність виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) в умовах воєнного стану, можливості отримання конкретних результатів в умовах воєнного стану, рівень забезпечення безпеки учасників програми (проекту, заходу) та дотримання вимог правового режиму воєнного стану.
У разі визначення конкурсною комісією переможців конкурсу та обсягів бюджетних коштів для надання фінансової підтримки для виконання (реалізації) кожної програми (проекту, заходу) до введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях та/або зменшення обсягу бюджетних асигнувань на фінансову підтримку протягом бюджетного періоду організатор конкурсу переглядає рішення конкурсної комісії та визначає переможців конкурсу з урахуванням:
рейтингу конкурсних пропозицій;
спрямованості пріоритетних завдань на розв’язання проблем, актуальних під час воєнного стану;
відповідності видів діяльності вимогам правового режиму воєнного стану;
наявного обсягу бюджетних асигнувань на фінансову підтримку.
У разі письмової відмови переможця конкурсу від виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), реалізації проекту не в повному обсязі організатор конкурсу приймає рішення про доцільність подальшого спрямування бюджетних коштів з урахуванням необхідності виконання пріоритетних завдань, актуальних під час воєнного стану, визначених на бюджетний період організатором конкурсу.
Якщо процедуру організації та проведення конкурсу розпочато до введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях та неможливо завершити, організатор конкурсу може припинити таку процедуру без визначення переможців конкурсу.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконкому
“ ” 2022р. №
ПОЛОЖЕННЯ
про використання коштів міського бюджету на надання фінансової підтримки інститутам громадянського суспільства
1. Загальні положення:
1) це положення визначає умови конкурсного відбору інститутів громадянського суспільства соціального спрямування для надання фінансової підтримки з бюджету міста Павлограду на виконання міської програми “Соціальний захист окремих категорій населення на 2022-2024 роки”, затвердженою рішенням сесії міської ради від 27.07.2021 р. № 315-11/VIІI (зі змінами та доповненнями) за напрямом: «Надання фінансової підтримки інститутам громадянського суспільства соціального спрямування «;
2) бюджетні кошти на фінансову підтримку інститутам громадянського суспільства надаються на конкурсній основі;
3) фінансова підтримка інститутам громадянського суспільства соціального спрямування надається у межах коштів, передбачених на зазначені цілі в міському бюджеті на відповідний бюджетний період;
4) у кошторис витрат на виконання (реалізацію) проєктів, заходів включаються тільки ті видатки, необхідність яких обумовлена характером і специфікою діяльності громадської організації;
5) одержувачами бюджетних коштів є громадські об’єднання ветеранів, які зареєстровані відповідно до вимог законодавства, громадські об’єднання осіб з інвалідністю, їх спілки, утворені з метою, визначеною статтею 12 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні»;
6) інформаційне забезпечення реалізації проєктів здійснюється за підтримки управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради.
2. Напрямки реалізації проєктів, заходів
Пріоритет надається проєктам, заходам, виконання (реалізація) яких спрямовано на:
— забезпечення статутної діяльності організацій ветеранів, громадських об’єднань осіб з інвалідністю;
— надання соціальних послуг ветеранам та особам з інвалідністю для забезпечення реабілітації, соціалізації, адаптації тощо;
— інформаційну та культурно-просвітницьку діяльність для ветеранів та осіб з інвалідністю;
— відродження національно-патріотичного виховання молоді;
— популяризація здорового способу життя серед населення;
відзначення святкових, пам’ятних, історичних дат (вшанування ветеранів
та осіб з інвалідністю).
3. Порядок використання коштів місцевого бюджету:
1) бюджетні кошти надаються інститутам громадянського суспільства на конкурсній основі за відповідним кодом бюджетної класифікації і можуть бути використані на:
забезпечення статутної діяльності організацій ветеранів, громадських об’єднань осіб з інвалідністю;
реалізацію програм (проєктів, заходів) громадських об’єднань за результатами конкурсу, а саме:
— проведення заходів, передбачених статутом (засідання ради, правління, конференції, загальні збори);
— проведення заходів з відзначення святкових, пам’ятних, історичних дат, привітань та вшанування пам’яті ветеранів війни, фізкультурно-оздоровчих заходів, проведення зборів, форумів, тренінгів, курсів, навчальних семінарів, фестивалів, виставок, концертів, вечорів відпочинку, засідань за круглим столом (крім оплати фуршетів та банкетів) за умови участі у них переважної більшості осіб з інвалідністю та/або ветеранів, а також забезпечення участі представників громадської організації у зазначених та аналогічних заходах;
— проведення заходів з військово-патріотичного виховання;
— розроблення та виготовлення періодичних, довідкових, інформаційних, аналітичних та методичних видань з питань соціального захисту, реабілітації, соціалізації осіб з інвалідністю та ветеранів;
— адміністративні витрати, а саме:
оренда приміщень, обладнання, техніки;
оплата комунальних послуг у межах середніх норм споживання;
оплата послуг зв’язку та обслуговування оргтехніки;
оплата поштових, поліграфічних та інформаційних послуг;
— видатки на оплату послуг спеціалістів, які залучаються до підготовки, реалізації заходів на підставі цивільно-правових договорів;
— послуги з придбання, встановлення, користування та обслуговування довідково-інформаційних, системних програм і програм бухгалтерського обліку та веб-сторінки громадської організації, забезпечення доступу до електронної пошти та Інтернету;
— придбання канцелярських та господарчих товарів, медикаментів;
— періодичних, довідкових, інформаційних, аналітичних та методичних видань з питань соціального захисту і реабілітації осіб з інвалідністю та ветеранів;
— транспортне обслуговування (у тому числі оренда транспортних засобів) для проведення заходів;
— оплату відряджень працівників громадського об’єднання та відшкодування учасникам заходу витрат на проїзд, харчування та оплату вартості проживання в межах норм відповідно чинного законодавства.
4. Звітніть та відповідальність коштів місцевого бюджету:
1) головні розпорядники та одержувачі бюджетних коштів у процесі виконання програми забезпечують цільове та ефективне використання бюджетних коштів протягом усього строку реалізації програми у межах визначених бюджетних призначень та на підставі кошторису та плану використання бюджетних коштів, що містить розподіл бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі головного розпорядника коштів на відповідний рік;
2) не допускається спрямування бюджетних коштів м. Павлограда на
виконання проєктів:
-з метою отримання прибутку;
-громадських організацій, які не зареєстровані в м.Павлоград;
-які фінансуються за іншими бюджетними програмами;
-оплату посередницьких послуг.
3) одержувачі бюджетних коштів здійснюють оплату видатків на виконання заходів після укладання відповідних угод та підписання документів про отримані послуги та виконані роботи;
4) закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів, здійснюється в установленому законом порядку;
5) операції, пов’язані з використанням бюджетних коштів, проводяться відповідно до чинного законодавства;
6) складання та подання бюджетної звітності про використання бюджетних коштів здійснюється громадськими організаціями (ветеранів та осіб з інвалідністю) у встановленому законодавством порядку;
7) контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів здійснюється головним розпорядником коштів згідно законодавства.
Начальник управління
соціального захисту населення Олена ГЕРАСИМЕНКО