Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Март 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Фев    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

ПРОЕКТ РІШЕННЯ «Про підсумки виконання бюджету міста за 9 місяців 2011 року»

Октябрь 28th, 2011 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я

Про підсумки виконання
бюджету міста за 9 місяців
2011 року

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про Державний бюджет України на 2011 рік”, рішення сесії Павлоградської міської ради від 30.12.2010 року № 68-4/VІ «Про міський бюджет на 2011 рік» з урахуванням змін службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.

Доходи державного бюджету, за рахунок яких здійснюється перерахування дотацій вирівнювання місцевим бюджетам, за 9 місяців 2011 року виконано в обсязі 231,1 млн. грн., або на 9,1 відсотка менше надходжень за 9 місяців 2010 року.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за 9 місяців 2011 року виконано на 97,7 відсотка (при плановій сумі надходжень 205997,4 тис. грн. фактично надійшло 201177,8 тис. грн.), недонадійшло 4819,6 тис. грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 28620,8 тис. грн., або 79,3 відсотка планових річних призначень.

Доходи загального фонду бюджету без врахування трансфертів виконані на 99,2 відсотка, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилися на 13600 тис. грн. або на 17,1 відсотка.

Не забезпечено виконання планових показників по 5 джерелам на суму 1605,1 тис. грн., в тому числі: по податку на доходи фізичних осіб – 1218,1 тис. грн., платі за землю – 317,6 тис. грн., збору за місця для паркування транспортних засобів – 59,3 тис. грн., реєстраційному збору за проведення державної реєстрації – 10,1 тис. грн., надходженням від реалізації безхазяйного майна – 4,4 тис. грн.
Підприємствами, організаціями міста не достатньо вживається заходів щодо своєчасного проведення розрахунків з бюджетом. В результаті станом на 01 жовтня 2011 року недоїмка з платежів до бюджетів усіх рівнів склала 18017,9 тис. грн., до міського бюджету – 2137,4 тис. грн. Основними боржниками являються КП «Павлоградводоканал», КП «Павлоградтеплоенерго», Українсько-латвійське ООО «Гулібат», ПП „Індра-люкс” та інші.

Видаткова частина загального фонду міського бюджету за 9 місяців 2011 року виконана в сумі 204251,6 тис. грн. при плані 215047,9 тис. грн. або на 95 відсотків, спеціального фонду міського бюджету в сумі 26178,5 тис. грн. або 69,3 % до уточненого плану на рік. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 24303,6 тис. грн. або на 13,5 %.

На фінансування соціально – захищених статей бюджету направлено 184199,3 тис. грн. при плані 190995,4 тис. грн. або 96,4 відсотка до запланованого, що на 13242,1 тис. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 01 жовтня 2011 року відсутня.
Видатки за 9 місяців 2011 року на утримання соціально – культурної сфери міського бюджету склали 176963,6 тис. грн. і збільшились в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 16606,1 тис. грн., в тому числі по галузям: освіти – 1395,9 тис. грн., охорони здоров’я – 2227,9 тис. грн., соціального захисту населення – 12920,3 тис. грн., культури і мистецтва – 65,5 тис. грн., засобам масової інформації – 71,4 тис. грн.

На фінансування житлово – комунального господарства міста направлено 6773,4 тис. грн., що складає 82,4 % до запланованого
На виконання міської програми “Соціального захисту окремих категорій населення на 2010-2012 роки” за 9 місяці 2011 року з міського бюджету направлені кошти в сумі 474,2 тис. грн.
За рахунок субвенції з державного бюджету виплачена допомога 11 прийомним сім’ям, в яких виховується 15 дітей, на суму 328,6 тис. грн.
Одночасно через несвоєчасне вжиття головними розпорядниками бюджетних коштів, відповідно до статті 22 Бюджетного кодексу України, організаційних та управлінських рішень мали місце недоліки у використанні бюджетних коштів, фінансові порушення бюджетної дисципліни, не усунення виявлених фінансових порушень бюджетної дисципліни, не виконання вимог щодо скорочення споживання енергоносіїв, видатків на утримання підвідомчих бюджетних установ.
Перевищення споживання енергоносіїв за 9 місяців 2011 року в порівнянні з аналогічним періодом 2010 року допущено 7 установами відділу культури, 26 установами відділу освіти, 5 установами відділу охорони здоров’я, 7 установами апарату управління.
Однією з причин збільшення споживання енергоносіїв бюджетною сферою є низький рівень забезпечення бюджетних установ лічильниками обліку споживання теплової енергії (67,7 відсотка до потреби).
Головними розпорядниками бюджетних коштів не виконано належним чином вимоги статті 51 „Особливості здійснення окремих видатків бюджету” Бюджетного кодексу України, п. 14.6 рішення міської ради від 30.12.2010р. № 68-4/УІ „Про міський бюджет на 2011 рік” в частині проведення заходів з оптимізації мережі установ, чисельності працюючих в них, зменшення витрат на утримання підвідомчих установ, забезпечення у повному обсязі потреби асигнувань на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та на проведення розрахунків за використані енергоносії, приведення чисельності працюючих у відповідність до затвердженого фонду заробітної плати.
Ревізією фінансово-господарської діяльності, проведеною Західним об’єднаним контрольно-ревізійним відділом в ІІІ кварталі поточного року в КП „Затишне місто” виявлено фінансових порушень на суму 720,9 тис. грн. Станом на 1 жовтня 2011 року залишилися не усуненими порушення на суму 712,2 тис. грн.
Перевіркою фінансово – господарської діяльності управління комунального господарства та будівництва проведеною Західним об’єднаним контрольно-ревізійним відділом в ІІ кварталі 2011 році станом на 01.10.2011 року не усунено виявлених порушень на суму 133,3 тис. грн.

Залишаються не усуненими фінансові порушення, встановлені перевірками Західним об’єднаним контрольно-ревізійним відділом в минулих роках, на суму 407,9 тис. грн., в т.ч. по: КП „Спеціалізована Агенція Ритуал” – 39,4 тис. грн., відділу освіти міської ради – 24,6 тис. грн., управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 176,8 тис. грн., СОК „Центр” – 84,2 тис. грн., КП „Управління житлово-комунального господарства” – 81,8 тис. грн., управління праці та соціального захисту населення – 1,1 тис. грн.
Керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи необхідність забезпечення вимог Бюджетного кодексу України, завдань, поставлених Законом України „Про Державний бюджет України на 2011 рік”, відповідно до основних напрямів урядової політики в економічній та соціальній сфері , рішення міської ради від 30 грудня 2010 року № 68-4/УІ „Про міський бюджет на 2011 рік” та з метою виконання планових показників міського бюджету виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:
1.1. Вжити конкретних заходів щодо погашення недоїмки зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка склалася станом на 1 жовтня 2011 року.
1.2. Забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника.
2. Рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції (Драгун) та зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк):

2.1. Проаналізувати причини невиконання планових показників міського бюджету за 9 місяців 2011 року окремо за кожним дохідним джерелом міського бюджету та забезпечити у 2011 році здійснення щоденного контролю за справлянням та своєчасним надходженням податків, зборів та інших обов’язкових платежів в обсягах, затверджених міською радою.
2.2. Провести з керівниками підприємств-боржників із земельного податку, орендної плати за землю, податку на прибуток підприємств комунальної власності, місцевих податків і зборів комплекс заходів, спрямованих на погашення податкового боргу, збільшення надходжень до міського бюджету.
2.3. Проводити щомісячний моніторинг показників рівня сплати бюджетоутворюючими підприємствами податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів.
2.4. Вжити організаційних заходів по вишукуванню додаткових джерел надходжень до міського бюджету та забезпечити виконання планових показників дохідної частини міського бюджету у 2011 році.
3. Рекомендувати Західно-Донбаській ОДПІ (Драгун):
3.1. Зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків, в тому числі за рахунок реалізації заставного майна, вилучення готівкових коштів, адміністративного арешту майна та застосування додаткових джерел надходжень.
3.2. Здійснювати постійний моніторинг справ про банкрутство з метою контролю за погашенням податкового боргу підприємств, які знаходяться в процедурах банкрутства.
3.3. З метою легалізації заробітної плати та збільшення податку з доходів фізичних осіб продовжити роботу по виявленню незареєстрованих найманих працівників суб’єктами господарювання, зокрема, в сфері надання послуг таксі, будівельних та ритуальних послуг.
3.4. Забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку з доходів фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня.
3.5. Здійснювати аналіз звітності підприємств по формі 1 ДФ з метою виявлення підприємств, які виплачують заробітну плату нижче встановленого законодавством мінімального розміру, та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника.
4. Зобов’язати відділ трудових відносин та умов праці міської ради (Черкашина):
4.1. Вжити заходів щодо забезпечення у 2011 році здійснення дієвого контролю за своєчасністю виплати заробітної плати та погашенням заборгованості із заробітної плати, в разі необхідності ініціювати проведення перевірок правоохоронними та контролюючими службами.
4.2. Спільно з відповідними контролюючими службами активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевого бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету.
4.3. З метою збільшення надходжень податку з доходів фізичних осіб активізувати роботу робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста.
5. Зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова):
5.1. Своєчасно проводити роботу по оформленню та реєстрації документів на земельні ділянки землекористувачами та землевласниками.
5.2. Не допускати прострочення термінів укладення та перегляду договорів по оренді землі, своєчасно вносити зміни в договори оренди землі.
5.3. Впровадити практику розірвання договорів оренди земельних ділянок по суб’єктам господарювання, які мають заборгованість по орендній платі за землю більше півроку.
5.4. Активізувати роботу щодо перегляду ставок орендної плати за землю та ініціювати розгляд даного питання на сесії міської ради.
5.5. Своєчасно повідомляти Західно-Донбаську ОДПІ про продовження строку дії договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою.
6. Зобов’язати відділ бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету міської ради (Сімакова) та рекомендувати відділу Держкомзему у місті Павлограді (Стєкольніков) активізувати роботу по завершенню виконання робіт по проведенню грошової оцінки землі.
7. Зобов’язати ліквідатора КП «УЖКГ» (Євстаф’єва) вжити термінових організаційних заходів щодо погашення заборгованості по платі за оренду комунального майна, яка склалася станом на 01.10.2011 року.
8. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради забезпечити:
8.1. Виплату заробітної плати працівникам установ, що фінансуються з міського бюджету, відповідно до термінів, встановлених чинним законодавством України та колективними трудовими договорами.
8.2. Розрахунки за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, які споживаються установами і організаціями, що фінансуються з міського бюджету , не допускаючи утворення будь — якої заборгованості на звітні дати.
8.3. Надання конкретних пропозицій з оптимізації мережі установ, які фінансуються з міського бюджету, і чисельності їх працівників, визначення доцільності функціонування малопотужних установ та закладів і відповідності наявної мережі бюджетних установ вимогам чинного законодавства в частині забезпечення необхідного рівня надання соціальних послуг.
8.4. Здійснення належного внутрішнього фінансового контролю за ефективним та цільовим використанням бюджетних коштів , своєчасним та в повному обсязі освоєнням коштів міського бюджету та субвенцій з обласного та державного бюджетів, недопущення зростання дебіторської та кредиторської заборгованості за виконані роботи та отримані послуги.
9. Попередити начальника управління комунального господарства та будівництва міської ради Разводова В.В. за виявлені фінансові порушення за результатами проведеної ревізії Західним об’єднаним контрольно-ревізійним відділом та невжиття своєчасних заходів по усуненню в повному обсязі фінансових порушень, виявлених в поточному та минулих роках, начальника відділу фізичної культури, спорту та туризму міської ради Дугіна О.П. за виявлені фінансові порушення за результатами перевірки фінансового управління міської ради та не вжиття заходів по усуненню в повному обсязі фінансових порушень, виявлених в ході перевірок Західного об’єднаного контрольно – ревізійного відділу в минулих роках, начальника відділу освіти міської ради Осипчука О.Б. за не вжиття ефективних заходів по усуненню в повному обсязі фінансових порушень, виявлених в ході перевірок Західного об’єднаного контрольно – ревізійного відділу в минулих роках, та зобов’язати їх розробити додаткові організаційні заходи щодо повного усунення виявлених фінансових порушень, відшкодування до бюджету незаконних витрат бюджетних коштів, розробити заходи по ефективному використанню бюджетних коштів та усуненню виявлених порушень і упередженню їх в подальшому, за невжиття заходів щодо повного усунення виявлених фінансових порушень, притягти винних осіб до дисциплінарної відповідальності відповідно до чинного законодавства. В разі необхідності, вирішити питання відшкодування втрат (незаконних видатків) в судовому порядку.
Інформацію про проведену роботу надати фінансовому управлінню міської ради в термін до 15.11.2011 року.
10. Зобов’язати начальника комунального підприємства „Затишне місто” Прияна І.І. вжити дієвих організаційних заходів щодо усунення в повному обсязі фінансових порушень, виявлених в ході перевірки Західного об’єднаного контрольно – ревізійного відділу, в разі необхідності, вирішити питання відшкодування втрат (незаконних видатків) в судовому порядку та притягти винних осіб до дисциплінарної відповідальності відповідно до чинного законодавства за допущені фінансові порушення та невжиття заходів щодо своєчасного їх усунення.
Інформацію про проведену роботу надати фінансовому управлінню міської ради в термін до 15.11.2011 року.

11. Управлінню праці та соціального захисту населення міської ради (Бобровницька) вжити організаційних заходів щодо посилення контролю та своєчасного проведення клірингових розрахунків з пільг та субсидій населенню у 2011 році згідно з механізмом, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.01.2005 року № 20 “Про затвердження Порядку перерахування деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій» (зі змінами), забезпечити їх оплату в повному обсязі, не допускаючи утворення кредиторської та дебіторської заборгованості із зазначених видатків на звітні дати.
12. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), Західному об’єднаному контрольно-ревізійному відділу (Тимченко), управлінню Державного казначейства в м. Павлограді (Соколова) посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.
13. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль — на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради за напрямками роботи.

Міський голова   І.С.Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Допомога нашим захисникам
  • Виконком від 27.03.2024 р.
  • Покос трави на території міста Павлограда
  • Акутальні грантові пропозиції
  • До уваги суб’єктів господарювання
  • АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
  • Про затвердження обґрунтування підстави здійснення закупівлі
  • Шановні павлоградці!
  • Переваги офіційного працевлаштування для роботодавців
  • Громадські обговорення щодо перейменування об’єктів топонімії міста Павлоград
  • Підтримка від ЮНІСЕФ для підприємств міста
  • Шановні нацгвардійці та ветерани!
  • Про затвердження Порядку проведення інвестиційних конкурсів для будівництва, реконструкції, реставрації тощо об’єктів житлового та нежитлового призначення, незавершеного будівництва, інженерно-транспортної інфраструктури міста Павлоград
  • Оголошується конкурс бізнес-проєктів для надання гранту з міського бюджету на підтримку молодіжного підприємництва
  • Шановні працівники Служби безпеки України!