Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Проект рішення виконкому «Про підсумки виконання бюджету міста за 2011 рік»

Январь 26th, 2012 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ
Р І Ш Е Н Н Я

Про підсумки виконання
бюджету міста за
2011 рік

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про Державний бюджет України на 2011 рік”, рішення сесії Павлоградської міської ради від 30.12.2010 року № 68-4/VІ «Про міський бюджет на 2011 рік» з урахуванням змін службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Доходи державного бюджету, за рахунок яких здійснюється перерахування дотацій вирівнювання місцевим бюджетам, за 2011 рік виконано в обсязі 267,7 млн. грн., або на 24,4 відсотка менше надходжень за 2010 рік.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за 2011 рік виконано на 98,1 відсотка (при плановій сумі надходжень 285979,3 тис. грн. фактично надійшло 280467,5 тис. грн.), недонадійшло 5511,8 тис. грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 35551,2 тис. грн., або 96,9 відсотка планових річних призначень.
Доходи загального фонду бюджету без врахування трансфертів виконані на 97,5 відсотка, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилися на 17127,2 тис. грн. або на 15,9 відсотка.
Не забезпечено виконання планових показників по 4 джерелам на суму 3603,6 тис. грн., в тому числі: по податку на доходи фізичних осіб – 708,5 тис. грн., по податку на прибуток підприємств комунальної власності – 2654,8 тис.грн., платі за землю – 236,2 тис. грн., збору за місця для паркування транспортних засобів – 4,1 тис. грн..
Підприємствами, організаціями міста не достатньо вживається заходів щодо своєчасного проведення розрахунків з бюджетом. В результаті станом на 01 січня 2012 року недоїмка з платежів до бюджетів усіх рівнів склала 14897,1 тис. грн., до міського бюджету – 3894,1 тис. грн. Основними боржниками являються КП «Павлоградтеплоенерго», Українсько-латвійське ООО «Гулібат», ДП ДАК „Хліб України” ПКХП, ДП ВАТ «Донбасгеологія «Павлоградська ГРЕ» та інші.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за 2011 рік виконана в сумі 280312,4 тис. грн., при плані 286107,8 тис. грн. або на 98,0 відсотків до уточненого плану на звітний період. Видатки спеціального фонду міського бюджету виконано в сумі 33944,9 тис. грн. або 86,7 % до уточненого плану на рік. В порівнянні з минулим роком видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 30731,3 тис. грн. або на 12,3 %.
На фінансування соціально – захищених статей бюджету направлено 254423,2 тис. грн. при плані 259348,1 тис. грн. або 98,1 відсотка до запланованого, що на 28313,0 тис. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 01 січня 2012 року відсутня.
Видатки за 2011 рік на утримання соціально – культурної сфери міського бюджету склали 245546,2 тис. грн. і збільшились в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 24727,1 тис. грн.
На фінансування житлово – комунального господарства міста направлено 9030,5 тис. грн., що складає 98,3 % до запланованого
На фінансування соціального захисту населення в 2011 році направлено 91788,0 тис. грн., що на 21624,9 тис. грн. більше ніж в 2010 році.
Одночасно через несвоєчасне вжиття головними розпорядниками бюджетних коштів, відповідно до статті 22 Бюджетного кодексу України, організаційних та управлінських рішень мали місце недоліки у використанні бюджетних коштів, фінансові порушення бюджетної дисципліни, не усунення виявлених фінансових порушень бюджетної дисципліни, не виконання вимог щодо скорочення споживання енергоносіїв, видатків на утримання підвідомчих бюджетних установ.
Перевищення споживання енергоносіїв за 2011 рік в порівнянні з 2010 роком допущено 7 установами апарату управління, 37 установами відділу освіти, 6 установами відділу охорони здоров’я, 2 установами сфери соціального захисту, 8 установами відділу культури.
Ревізією бюджету міста за 2008-2010 роки та січень-вересень 2011 року, проведеною контрольно-ревізійним управлінням в Дніпропетровській області в термін з 17 жовтня по 25 листопада 2011 року, встановлено фінансових порушень на загальну суму 2,8 млн.грн., станом на 01 січня 2012 року не усунено виявлених порушень на суму 1,8 млн.грн., залишаються не усуненими фінансові порушення, встановлені перевірками Західним об’єднаним контрольно-ревізійним відділом в минулих роках, на суму 487,1 тис. грн..
Керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи необхідність забезпечення вимог Бюджетного кодексу України, завдань, поставлених Законом України „Про Державний бюджет України на 2012 рік”, відповідно до основних напрямів урядової політики в економічній та соціальній сфері , рішення міської ради від 29 грудня 2011 року № 455-18/ УІ „Про затвердження міського бюджету на 2012 рік” та з метою виконання планових показників міського бюджету виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:
1.1. Вжити конкретних заходів щодо погашення недоїмки зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка склалася на 1 січня 2012 року.
1.2. Забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника.
2. Рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції (Драгун) та зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова):

2.1. Проаналізувати причини невиконання планових показників міського бюджету за 2011 рік окремо за кожним дохідним джерелом міського бюджету, розробити та вжити організаційні заходи, спрямовані на забезпечення виконання планових показників міського бюджету, затвердженого на 2012 рік.
2.2. Забезпечити у 2012 році зростання надходжень до міського бюджету, у тому числі за рахунок детінізації економіки й відповідного збільшення надходжень податку на доходи фізичних осіб, орендної плати за земельні ділянки і підвищення ефективності управління об»єктами, що перебувають у комунальній власності.
2.3. Провести з керівниками підприємств-боржників із земельного податку, орендної плати за землю, податку на прибуток підприємств комунальної власності, місцевих податків і зборів комплекс заходів, спрямованих на погашення податкового боргу, збільшення надходжень до міського бюджету.
2.4. Проводити щомісячний моніторинг показників рівня сплати бюджетоутворюючими підприємствами податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів.
2.5. Вжити організаційних заходів по вишукуванню додаткових джерел надходжень до міського бюджету та забезпечити виконання планових показників дохідної частини міського бюджету у 2012 році.
3. Рекомендувати Західно-Донбаській ОДПІ (Драгун):
3.1. Зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків, в тому числі за рахунок реалізації заставного майна, вилучення готівкових коштів, адміністративного арешту майна та застосування додаткових джерел надходжень.
3.2. Здійснювати постійний моніторинг справ про банкрутство з метою контролю за погашенням податкового боргу підприємств, які знаходяться в процедурах банкрутства.
3.3. З метою легалізації заробітної плати та збільшення податку з доходів фізичних осіб продовжити роботу по виявленню незареєстрованих найманих працівників суб’єктами господарювання, зокрема, в сфері торгівельної діяльності, надання послуг таксі, побутових, будівельних та ритуальних послуг.
3.4. Забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку з доходів фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня.
3.5. Здійснювати аналіз звітності підприємств по формі 1 ДФ з метою виявлення підприємств, які виплачують заробітну плату нижче встановленого законодавством мінімального розміру, та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника.
4. Зобов’язати відділ трудових відносин та умов праці міської ради (Черкашина):
4.1. Вжити заходів щодо забезпечення у 2012 році здійснення дієвого контролю за своєчасністю виплати заробітної плати та погашенням заборгованості із заробітної плати, в разі необхідності ініціювати проведення перевірок правоохоронними та контролюючими службами.
4.2. Спільно з відповідними контролюючими службами активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевого бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста.
5. Зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова):
5.1. Своєчасно проводити роботу по оформленню та реєстрації документів на земельні ділянки землекористувачами та землевласниками.
5.2. Не допускати прострочення термінів укладення та перегляду договорів по оренді землі, своєчасно вносити зміни в договори оренди землі.
5.3. Впровадити практику розірвання договорів оренди земельних ділянок по суб’єктам господарювання, які мають заборгованість по орендній платі за землю більше півроку.
5.4. Своєчасно повідомляти Західно-Донбаську ОДПІ про продовження строку дії договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою.
6. Зобов’язати відділ бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету міської ради (Сімакова) та рекомендувати відділу Держкомзему у місті Павлограді (Стєкольніков) активізувати роботу по завершенню виконання робіт по проведенню грошової оцінки землі.
7 З метою поліпшення стану розрахункової дисципліни, зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради вжити ефективних заходів для :
7.1. Забезпечення виплати заробітної плати працівникам установ, що фінансуються з міського бюджету, відповідно до термінів, встановлених чинним законодавством України та колективними трудовими договорами, не допускаючи утворення будь-якої заборгованості на звітні дати.
7.2 Щодо погашення кредиторської (дебіторської)заборгованості , яка склалась станом на 1 січня 2012 року.
7.3. Надання конкретних пропозицій з оптимізації мережі установ, які фінансуються з міського бюджету, і чисельності їх працівників, визначення доцільності функціонування малопотужних установ та закладів і відповідності наявної мережі бюджетних установ вимогам чинного законодавства в частині забезпечення необхідного рівня надання соціальних послуг.
7.4. Здійснення належного внутрішнього фінансового контролю за ефективним та цільовим використанням бюджетних коштів , своєчасним та в повному обсязі освоєнням коштів міського бюджету та субвенцій з обласного та державного бюджетів, недопущення зростання дебіторської та кредиторської заборгованості за виконані роботи та отримані послуги.
7.5. Своєчасного проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, які споживаються установами і організаціями, що фінансуються з міського бюджету , не допускаючи утворення будь — якої заборгованості на звітні дати.
7.6. Забезпечення особистого контролю за реалізацією заходів з відшкодування у повному обсязі в 2012 році незаконних витрат бюджетних коштів, виявлених підрозділами Державної фінансової інспекції в Дніпропетровській області. Активізувати роботу з підвищення фінансово — бюджетної дисципліни, ефективності використання бюджетних ресурсів, попередження порушень бюджетного законодавства.
8. Начальникам відділів, управлінь міської ради: управління комунального господарства та будівництва міської ради (Разводов), відділ з питань сім’ї, молоді та спорту міської ради (Дугін), відділ освіти міської ради (Осипчук), управління праці та соціального захисту населення (Бобровницька), відділ земельно-ринкових відносин (Вишнякова), відділ бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету (Сімакова) та керівникам комунальних підприємств міста: КП “Павлоград-Світло” (Алтанець), КП “Павлограджитлосервіс” (Петля), КП “Затишне місто” (Пріян), КП “Спеціалізована Агенція Ритуал” (Жолудь) проаналізувати причини не відшкодування (усунення) в повному обсязі виявлених фінансових порушень за результатами ревізій контрольно-ревізійного управління та іншими контролюючими службами міста, розробити додаткові організаційні заходи щодо їх повного усунення, активізувати претензійно-позовну роботу, в разі необхідності вирішити питання відшкодування втрат (незаконних видатків) в судовому порядку, та притягнення винних посадових осіб за неналежне виконання посадових обов’язків до дисциплінарної відповідальності відповідно до чинного законодавства.
Інформацію про проведену роботу надавати фінансовому управлінню міської ради щомісячно до 1 числа до повного усунення.
9. Управлінню праці та соціального захисту населення міської ради (Бобровницька) вжити організаційних заходів щодо посилення контролю та своєчасного проведення клірингових розрахунків з пільг та субсидій населенню у 2012 році згідно з механізмом, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.01.2005 року № 20 “Про затвердження Порядку перерахування деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій» (зі змінами), забезпечити їх оплату в повному обсязі, не допускаючи утворення кредиторської та дебіторської заборгованості із зазначених видатків на звітні дати.
10. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), Павлоградській об’єднаній державній фінансовій інспекції (Тимченко), управлінню Державної казначейської служби у м. Павлограді (Соколова) посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.
11. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль — на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради за напрямками роботи.

Міський голова І.С.Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Вихованці танцювально — спортивного клубу «Алегро» взяли участь в Christmas dance festival 2024