Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Проект рішення виконкому «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2011 рік»

Декабрь 15th, 2011 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

від “ ” 2012 р. №

Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за 2011 рік

Протягом 2011 року виконавчими комітетом Павлоградської міської ради здійснювались заходи, спрямовані на виконання вимог Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні” та “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року
№ 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.
Одним із найважливіших напрямів стабілізації суспільства є задоволення справедливих вимог громадян. З цією метою у виконавчому комітеті Павлоградської міської ради, установах і організаціях міста запроваджено систему прийому і розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян, затверджені графіки прийому громадян посадовими особами виконавчого комітету.
Робота зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямів діяльності виконавчого комітету. Так, в приміщенні виконкому в громадській приймальні щоденно проводиться прийом громадян. Постійно ведеться попередній запис громадян на прийом до міського голови із залученням керівників комунальних підприємств та структурних підрозділів міської ради та виконкому.
Продовжувалась робота з проведення “гарячих ліній” та телефонів довіри, відповідно до якої посадові особи місцевого самоврядування роз”яснювали можливість вирішення порушених питань серед населення міста. Для зручності мешканців міста та вирішення їх проблем у виконавчому комітеті міської ради з 16 листопада створено “відкриту” телефонну лінію, за допомогої якої мешканці міста звертаються до міського голови з повсякденними запитами та життєвими потребами. Протягом 2011 року надходили такі звернення. Всі вони знаходяться на контролі виконавчого комітету і розглядаються відповідно до вимог чинного законодавства.
Питання організації роботи зі зверненнями громадян розглянуто на засіданні виконкому 12.01.2011р. за підсумками якого прийнято рішення виконавчого комітету № 2 “Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2010 рік” та 13.07.2010р. № 548 “Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у першому півріччі 2011 року”.
Протягом 2011 року приділялась увага роботі зі зверненнями громадян на апаратних нарадах при міському голові, проводились зустрічі заступників міського голови, керівників підрозділів міської ради з мешканцями міста, де на їх запитання спеціалістами надавались відповідні роз”яснення.
Відповідно до розпорядження міського голови від 17.01.11р. № 12-р “Про проведення особистих прийомів громадян керівництвом виконкому” проведені особисті прийоми громадян посадовими особами виконавчого комітету Павлоградської міської ради, в тому числі виїзні.
Графіки проведення особистих прийомів посадовими особами виконавчого комітету Павлоградської міської ради були оприлюднені в газеті “Західний Донбас” та на сайті виконкому.
Систематично проводилися аналізи особистих прийомів та виконання наданих доручень.
Через засоби масової інформації населення міста постійно інформувалося про роботу виконавчого комітету із зверненнями громадян.
Прес-службою виконкому регулярно надаються інформаційні матеріали про проведення особистого прийому громадян міським головою, про питання, з якими звертаються мешканці міста і результати їх розгляду.
В 2011 році проведено дванадцять засідань постійно-діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та “Днів контролю”.
Протягом 2011 року раз на місяць здійснювались перевірки у відділах, службах та підприємствах міста щодо забезпечення та додержання законодавства про звернення громадян.
У січні-грудні 2011 року проведено перевірки в управлінні комунального господарства та будівнивництва, КП “Павлограджитлосервіс”, ПП “К-П-1”, відділі по обліку та розподілу житлової площі Павлоградської міської ради, відділі земельно-ринкових відносин, відділі містобудування та архітектури, КП “Стадіон Прометей”, КП “Аварійно-рятувальна водолазна станція”, КП “Павлоградавтотранс”, КП “Агенція Ритуал”, КП “ГІРАЦ”, КП “Павлоградінформреклама”,КП “Павлоградсвітло”, КП “Павлоградтеплоенерго”, юридичному відділі та КП «ПУВКГ».
В ході проведених перевірок надавалась методична та практична допомога щодо застосування законодавства з питань роботи зі зверненнями громадян.
За даними перевірок встановлено, що в цілому в структурних підрозділах виконавчого комітету та міської ради організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства. Це питання знаходиться на постійному контролі виконавчого комітету. Але на жаль, траплялися випадки порушення ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».
Головними залишаються питання : житлово-комунальні від загальної кількості питань, земельного господарства та будівництва та соціального захисту населення.
Аналіз розглянутих звернень громадян за 2011 рік свідчить про те, що
жителів найбільше хвилюють житлово-комунальні та соціальні питання.

Протягом 2011 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надходили звернення від органів державної влади вищого рівня, а саме:
-Обласної державної адміністрації;
-Головного управління праці та соціального захисту населення;
-Обласної ради;
-Прокуратури м. Павлограда;
-міської організації “Партія регіонів”.
Завдяки запровадженій системі дієвого контролю забезпечено розгляд звернень громадян без порушення термінів, встановлених законодавством.
Питання забезпечення виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантій конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” знаходяться на постійному контролі в виконкомі Павлоградської міської ради.
Враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, відповідальним обов”язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в місті виконавчий комітет Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Керівникам підприємств, установ та організацій, структурних підрозділів виконавчого комітету та міської ради посилити контроль за виконанням
ст. 20 Закону України “Про звернення громадян”, притягувати до відповідальності посадових осіб, винних у порушенні встановлених термінів розгляду звернень громадян.

1.1.Постійно вживати дієвих заходів щодо упорядкування роботи зі зверненнями громадян та забезпечувати об’єктивний, всебічний і вчасний розгляд звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства;

1.2. Забезпечувати проведення прийомів громадян посадовими особами за затвердженими графіками;

1.3. Забезпечувати особливо уважне ставлення до вирішення проблем з якими звертаються Ветерани Великої Вітчизняної війни та праці, інваліди та інші непрацездатні особи, а також особи, які постраждали на Чорнобильській АЕС, багатодітні сім”ї, одинокі матері ті інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки;

1.4. При наданні пропозицій щодо формування бюджету міста на 2011 рік враховувати потреби фінансового забезпечення на вирішення актуальних проблем порушених громадянами у зверненнях.

2. Заступникам міського голови за напрямками роботи забезпечувати всебічний розгляд звернень громадян, порушених у них питань й оперативне їх вирішення, надання в установлені законом терміни відповідей заявникам за результатами їх розгляду.

2.1. Забезпечувати особисту участь та дотримуватись графіків особистого та виїзних прийомів.

2.2. Підвищити вимогливість до керівників підпорядкованих структурних підрозділів міської ради за своєчасне і повне виконання завдань, визначених у документах вищих органів влади, рішеннях виконавчого комітету, розпорядженнях міського голови.

3. Заступникам міського голови та керівникам структурних підрозділів міської ради та виконкому забезпечувати неухильне дотримання вимог статтей 20, 24 Закону України “Про звернення громадян”.

5. Загальному відділу виконкому (Душеба):

5.1. Продовжити у 2011 році вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах, згідно із затвердженим графіком, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цієї роботи;

5.2. Забезпечувати підготовку звітів про стан організації роботи зі зверненнями громадян щокварталу за півріччя та рік.

6. Загальнму відділу виконкому (Душеба) та відділу з питань регіональної політики (Рєзніков) систематично інформувати територіальну громаду міста через засоби масової інформації про роботу зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

7. Координацію роботи, щодо виконання цього рішення покласти на загальний відділ виконкому (Душеба), контроль – на заступника міського голови-керуючого справами виконкому Рябову А.В.

Міський голова І.С. Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження