Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РІШЕННЯ від 11.07. 2012 № 511

Июль 23rd, 2012 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 11.07. 2012р. № 511

Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за перше півріччя 2012 р.

Протягом січня-червня 2012 року структурними підрозділами міської ради і виконавчого комітету здійснювалися заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011р. №589-р «Про схвалення Концепції створення національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади».
З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради у 2012 році прийнято ряд розпоряджень міського голови, направлених на створення більш сприятливих умов для мешканців міста при їх зверненнях до виконавчих органів міської ради.
Втілюються нові форми і методи роботи, впроваджуються сучасні технології, що дають змогу забезпечити постійний контроль за своєчасним розглядом звернень громадян, доступ громадян до інформації.
В 2012 році продовжена практика виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання і на підприємствах міста.
Щоденно проводиться прийом громадян в громадській приймальні виконкому.
Керівниками відділів міської ради та виконавчого комітету постійно проводяться «гарячі телефонні лінії», запроваджені телефони довіри.
Започаткована в 2010 році «відкрита» телефонна лінія успішно продовжує працювати. Протягом І півріччя 2012 року на неї надійшло 213 звернень.
Загальним відділом щодня проводиться моніторинг по зверненням громадян, який направляється до обласної державної адміністрації.
На виконання Указу Президента України проведено 6 днів контролю та засідань постійно діючої комісії.
Згідно з планом роботи виконавчого комітету регулярно проводяться перевірки стану роботи зі зверненнями громадян в його структурних підрозділах. Протягом січня-червня 2012 року здійснено перевірки в КП «Павлоград-Світло», секторі по роботі з транспортом та зв»язком, службі у справах дітей, управлінні комунального господарства та будівництва, відділі охорони здоров»я, юридичному відділі. Перевірками встановлено, що організація роботи зі зверненнями громадян в структурних підрозділах міської ради і виконкому перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства.
Проте, недостатньо уваги приділяється виконавській дисципліні в КП «Павлограджитлосервіс», відділі земельно-ринкових відносин, відділі містобудування та архітектури.

2

Протягом першого півріччя 2012 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 1163 звернення (проти 1107 за цей же період 2011р.), порушено питань – 1202. Перебувало на довгостроковому контролі 119 звернень, з яких виконано 89, поставлено на контроль в першому півріччі 2012 року -38 звернень.
Кількість повторних звернень (36) у порівнянні з минулим роком (23) збільшилась на 36 %, колективних зменшилась на 21% (в 2012р.-136, в 2011р. – 173).
З органів влади вищого рівня надійшло 325 звернень, в т.ч. звернень з обласної державної адміністрації – 110, з Урядової «гарячої» лінії — 161. З травня 2012 року почала працювати «Гаряча лінія О.Вілкула». На неї звернулося 47 мешканців Павлограда. Всі звернення розглядалися без порушення встановлених термінів.
На усному прийомі побувало 123 громадянина, 68 з яких прийнято міським головою. Керівництвом виконкому здійснено шість виїзних прийомів громадян з особистих питань.
Питання, з якими звернулися громадяни, стосуються комунального господарства — 775, земельного господарства та будівництва — 204, житлової політики — 94, соціального захисту — 43, транспорту — 18, праці та заробітної плати — 47, охорони здоров”я — 31, інші — 42.

Гострими залишаються питання з ремонту покрівель (69), водо-,тепло-,електропостачання (172), земельних питань та будівництва (204), соціального захисту (43), житлової політики (94).
На підставі Законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою ефективного вирішення питань, що порушуються громадянами та враховуючи вимоги чинного законодавства, виконавчий комітет Павлоградської міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Керівникам підприємств, установ та організацій, структурних підрозділів виконавчого комітету та міської ради:

1.1. Аналітичну довідку про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2012 року ( додається) взяти до відома.

1.2. Проаналізувати стан справ ефективності реагування на звернення, які надходять з Урядового контактного центру та «Гарячої лінії О.Вілкула», звернути увагу на повторні звернення, виявляти причини їх надходження та вживати вичерпні заходи щодо їх попередження.

1.3. Надавати необхідні пропозиції за напрямками звернень про потреби фінансового забезпечення та вирішення актуальних проблем, порушених у зверненнях.

1.4. Начальнику відділу містобудування та архітектури Сасику О.В., начальнику відділу земельно-ринкових відносин Вишняковій О.О. та директору КП «Павлограджитлосервіс» Петлі Т.Г. посилити контроль за виконанням ст. 20 Закону України “Про звернення громадян”.

1.5. Посадових осіб, винних у зволіканні розгляду звернень, незабезпеченні своєчасного розв”язання проблем, порушених громадянами, притягувати до відповідальності.

3

1.6. Забезпечити особливо уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди та інші непрацездатні особи, що постраждали від аварії на ЧАЄС, багатодітні сім”ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

2. Заступникам міського голови за напрямками роботи:

2.1. Забезпечувати всебічний розгляд звернень громадян, порушених у них питань і оперативне їх вирішення.

2.2. Забезпечувати особисту участь та дотримуватись графіків особистого та виїзних прийомів громадян.

2.3. Взяти під особистий контроль розгляд звернень, які надходять із органів державної влади вищого рівня, Урядового контактного центру та «Гарячої лінії О.Вілкула».

3. Загальному відділу виконкому (Душеба):

3.1. Посилити контроль за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян структурними підрозділами міської ради і виконкому, підприємствами та організаціями міста.

3.2. Продовжити перевірки забезпечення виконання нормативно-правових актів, що регламентують роботу із зверненнями громадян в управліннях, відділах, службах міської ради та виконкому.

4. Загальному відділу виконкому (Душеба) та відділу з питань регіональної політики (Рєзніков) систематично інформувати територіальну громаду міста через засоби масової інформації про роботу зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

5. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на загальний відділ виконкому (Душеба), контроль — на заступника міського голови — керуючого справами виконкому Рябову А.В.

В.о.міського голови А.О.Вершина

Рішення підготував:
Начальник загального відділу Н.І.Душеба

Рішення завізували:
Заступник міського голови-
керуючий справами виконкому А.В.Рябова

Начальник юридичного відділу О.І.Ялинний

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Повний перелік актуальних назв топонімів міста
  • Зустріч міського голови з молодіжною радою
  • Шановні мешканці Павлоградської громади!
  • Родини привітали з Міжнародним днем сім’ї
  • ПАВЛОГРАДСЬКИЙ РТЦК ТА СП запрошує на військову службу за КОНТРАКТОМ
  • Команда робототехніки Ліцею № 9 отримала патент на винахід
  • У бою за Україну загинув наш земляк Недвига Олексій
  • Реабілітація дітей з інвалідністю
  • Про надання матеріальної допомоги
  • «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-009320-a
  • Про відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води
  • Про визначення балансоутримувача нерухомого комунального майна
  • До уваги випускників шкіл та коледжів!
  • Протокол засідання молодіжної ради при Павлоградській міській раді
  • Про надання дозволу на обробку інформації на обробку інформації на типовому робочому місці Користувача ІКС ЄДР