ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
26.09.2014р. м.Павлоград № 600
Про підсумки роботи Центра адміністративних послуг м.Павлограда Проаналізувавши стан справ щодо виконання у м. Павлограді Закону України «Про адміністративні послуги», виконавчий комітет Павлоградської міської ради відмічає, що протягом восьми місяців 2014 року Центром надання адміністративних послуг м. Павлограда здійснювалися заходи направлені на реалізацію громадянами та юридичними особами прав, свобод і законних інтересів у сфері надання адміністративних послуг та на виконання законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014р. №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органами виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг». Відповідно до рішення Павлоградської міської ради «Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг м.Павлограда /надалі Центр/ та регламенту роботи щодо надання адміністративних послуг — Центр надання адміністративних послуг м.Павлограда, до складу якого входить Дозвільний центр, функціонує з 01.01.2014 року у стаціонарному режимі. У Центрі враховано всі вимоги Закону України «Про адміністративні послуги». Площа Центру складає 228 кв.м.; приміщення розділено на 3 зони: зона очікування, зона обслуговування зона обробки та зберігання документів; для зручності людей із особливими потребами зроблено пандус. Організовано 4 робочих місця адміністраторів, що забезпечені комп’ютерною технікою, принтерами з розрахунку один на 2 робочі місця, є в наявності сканер, копіювальна техніка. Через Центр, відповідно до затвердженого переліку, працюють 13 органів місцевого самоврядування та державних органів виконавчої влади, які надають 55 адміністративних послуг, з них , відповідно до Закону України «Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності», — 19 документів дозвільного характеру. На кожну послугу розроблені інформаційні та технологічні картки з вичерпним переліком необхідних для отримання послуги документів, платністю послуг, порядком надання та можливими причинами відмови в наданні послуги. Всього за звітний період до Центру надання адміністративних послуг м. Павлограда звернулося 3998 громадян та суб’єктів господарювання, у тому числі 200 — з питань отримання документів дозвільного характеру, 1540 — з питань надання адміністративних послуг, отримали консультацію 1740. Кількість відмов у наданні адміністративних послуг складає 6 відсотків від загальної кількості звернень. За цей період був 1 випадок порушення терміну виконання адміністративної послуги, а саме — відділом містобудування та архітектури. Найбільша кількість звернень була з питань оформлення земельних ділянок (759) та отримання архівних довідок (548). Мінімальна кількість звернень (2) була з питання погодження графіку роботи об’єктів торгівлі, побутових послуг та ресторанного господарства, який надає відділ регуляторної політики, розвитку споживчого ринку та підприємництва Відповідно до листа від 21.03.2014р. №2545/0/20-14 Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва, погодження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності є документом дозвільного характеру та приймаються державним адміністратором у дозвільному центрі, який є складовою частиною центру надання адміністративних послуг. Однак, до теперішнього часу даний висновок надається безпосередньо у відділі Держземагенства у м.Павлоград Дніпропетровської області, що грубо порушує Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та Закон України «Про адміністративні послуги». Відповідно до розпорядження КМУ від 16.05.2014р. №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через Центри надання адміністративних послуг» з 01.10.2014р. через Центр надання адміністративних послуг будуть надаватися додатково 23 послуги, які надаються органами юстиції та органами державної міграційної служби. На теперішній час відділом надання адміністративних послуг ведеться підготовча робота, а саме — підготовлено проект рішення сесії Павлоградської міської ради про включення до переліку послуг, які надаються через Центр, розробка інформаційних та технологічних карток, навчання адміністраторів, отримання від суб’єктів надання адміністративних послуг інформації, необхідної для виконання покладених на адміністраторів завдань. Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та «Про адміністративні послуги», з метою створення зручних і сприятливих умов отримання адміністративних послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади та попередження порушень в сфері надання адміністративних послуг виконавчий комітет Павлоградської міської ради ВИРІШИВ: 1. Аналітичну доповідну записку про підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг м. Павлограда взяти до відома. 2. Начальниками відділів та управлінь Павлоградської міської ради вжити дієвих заходів щодо недопущення порушень термінів надання адміністративних послуг. 3. Начальнику відділу надання адміністративних послуг (Савченко І.Я.): 1)посилити контроль за неухильним виконанням вимог Закону України «Про адміністративні послуги»; 2)систематично надавати роз’яснення через засоби масової інформації з найбільш важливих для громадян питань отримання адміністративних послуг. 4. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ надання адміністративних послуг (Савченко), контроль – на заступника міського голови – керуючого справами виконкому Рябову А.В. Міський голова І.С.Метелиця