Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік

Январь 24th, 2017 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я

11.01.2017р. м. Павлоград № 1

Про підсумки роботи із зверненнями
громадян за 2016 рік

Проаналізувавши стан справ щодо виконання у м. Павлограді Закону України “Про звернення громадян”, виконавчий комітет Павлоградської міської ради відмічає, що протягом 2016 року структурними підрозділами міської ради і виконкому, підприємствами і організаціями міста здійснювалися заходи направлені на реалізацію громадянами конституційного права на звернення та виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Відповідно до затвердженого графіку проведено дванадцять засідань постійно діючих комісій та дванадцять днів контролю.
Протягом 2016 року здійснено перевірки в управлінні комунального господарства та будівництва міської ради, КП “Павлограджитлосервис”, КП “Затишне місто”, КП “Павлоградводоканал”, КП “Павлоградтеплоенерго”, КП “Павлоград-Світло”, ПП “К-П-1”, відділі охорони здоров”я, містобудування та архітектури, земельно-ринкових відносин, в управлінні соціального захисту населення, юридичному відділі міської ради.
Протягом 2016 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 4812 звернень (в 2015 році — 5039), піднято питань –4897.
Кількість повторних звернень — 94, у порівнянні з минулим роком ( 105) зменшилась на 10,4%, колективних (389), в 2015 році — (294), у порівнянні з минулим роком збільшилась на 32,3%.
Протягом січня-грудня 2016 року зареєстровано письмових звернень — 2367, що на 166 звернень більше, або 7,5% більше, ніж у 2015 році (2201). Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством — 2120, вирішено позитивно — 154, знаходяться на виконанні — 22, відправлено за належністю – 71( в тому числі: електронною поштою – 14, на офіційний сайт Павлоградської міської ради — 15).
Керівництвом виконавчого комітету Павлоградської міської ради за 2016 рік проведено 53 усних прийоми, на яких прийнято 410 громадян.
Графіки особистого прийому громадян були оприлюднені в засобах масової інформації.
Від органів вищого рівня та контролюючих органів надійшло 2133 звернення, зокрема:
 Обласна державна адміністрація — 72
 Обласна рада — 1
 Урядова телефонна “гаряча лінія” — 1057
 “Гаряча лінія голови облдержадміністрації” — 978
 Павлоградська місцева прокуратура — 25

Основні питання, з якими звертаються громадяни, стосуються житлово-комунального господарства, соціального захисту населення, транспорту, будівництва та земельного господарства.
Протягом січня-грудня 2016 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради з Урядової телефонної «гарячої лінії» надійшло
1057 звернень, що на 283 звернення, або 21,1 % менше, ніж у 2015 році (1340), питання з якими звернулися громадяни, стосуються: комунального господарства — 621 (58,7%); соціального захисту населення — 100 (9,5%); охорони здоров”я — 150 (14,1%); освіти — 50 (4,7%); праці та заробітної плати — 57 (5,4%); транспорту — 16 (1,5%); земельного господарства та будівництва — 5 (0,5%); житлової політики — 16 (1,5%); екології та природних ресурсів — 2 (0,2%); сім”ї, молоді, дітей — 7 (0,6%); економіки — 9 (0,8%); інші — 24 (2,2%).
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством -738, вирішено позитивно -78, знаходяться на виконанні — 23, відправлено за належністю –218.
Для зручності мешканців міста та вирішення їх проблем у виконавчому комітеті міської ради працює “відкрита” телефонна лінія, за допомогою якої мешканці міста звертаються до міського голови з повсякденними запитами та життєвими потребами. Протягом 2016 року таких звернень надійшло — 105. Всі вони розглядаються відповідно до встановленого порядку.
Між виконавчим комітетом Павлоградської міської ради, Міжнародною благодійною організацією “Фонд Східна Європа” та Павлоградською міською організацією “Агенція економічного розвитку міста Павлоград” підписано меморандум про співпрацю в рамках реалізації спільного проекту “Відкрите місто : посилення участі громадян у розвитку місцевої громади”.
Протягом січня — грудня 2016 року в системі зареєстровано 157 звернень громадян, надано вичерпні відповіді громадянам в електронному вигляді — 121, знаходяться в стадії розгляду- 13, вирішено позитивно-23.
Відповідно до Закону України від 02.07.15р. №577-VIII “Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції” рішенням 57 сесії міської ради VI скликання від 15.10.15р. №1792-57/VI затверджено Порядок розгляду електронної петиції до Павлоградської міської ради. За 2016 рік опубліковано

72 петиції. Завдяки електронним зверненням 17.02.2016р. назасіданні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій розглянуто питання щодо задимленості міста та проведені роботи з благоустрою парку на сел. ім. “18 Вересня”.
На розгляді залишається ще 4 петиції. Питання, які порушують громадяни стосуються роботи транспорту та міських перевезень, благоустрою дитячих майданчиків на дворових територіях багатоквартирних житлових будинків, переобладнання котелен до опалювального зимового періоду та інші питання житлово-комунального господарства.
Загалом кількість опублікованих і розглянутих петицій та успішні приклади їх розгляду показують, що електронні звернення є дієвими. В такий спосіб місто чує жителів і виконує завдання громади.
В приміщенні виконкому в громадській приймальні щоденно проводиться прийом громадян.
Значна частина часу відводиться на спілкування з мешканцями міста та заявниками. Уважне, небайдуже, терпляче ставлення до них — є однією з вимог Закону України “Про звернення громадян”.
Незважаючи на встановлені дні та години прийому, громадяни щоденно (30-40 чол.) звертаються до відділу по роботі зі зверненнями громадян за роз`ясненнями, консультаціями, життєвими проблемами, які їх турбують, а в прийомні дні кількість громадян збільшується.
Як і раніше, за допомогою до виконавчого комітету звертаються найменш соціально-захищені категорії населення, особи похилого віку, громадяни, які значною мірою втратили здоров`я і працездатність, ветерани праці, пенсіонери, члени багатодітних сімей, учасники війни та бойових дій, одинокі матері та ті, що потребують соціальної підтримки.
Звернення щодо надання матеріальної допомоги вирішувалися згідно з міською програмою “Соціальний захист окремих категорій населення” на 2016-2018рр.
Громадянам, які звернулися до міського голови за наданням матеріальної допомоги на лікування, а також ті громадяни, які потребують соціальної підтримки (268) надано матеріальну допомогу протягом 2016 року на суму- 205200грн. а також громадянам, які звернулися за допомогою на поховання родичів (53), які на момент смерті не були пенсіонерами і ніде не працювали, надано допомогу на загальну суму-26500грн.
Нажаль, всі порушені громадянами питання одразу вирішити позитивно неможливо через обмеженість фінансування.
Але, все ж таки, міською владою було задоволено велику кількість скарг стосовно поточного ремонту дахів будинків, під”їздів, ремонту доріг, відновлення зовнішнього освітлення та інших питань житлово-комунального господарства.
В 2016 році за рахунок коштів міського бюджету виконані наступні роботи:
— проведений капітальний ремонт покрівель на 10 житлових будинках на суму
4 391,9 тис.грн. За рахунок коштів міського бюджету розроблена проектно-кошторисна документація та отримані позитивні висновки експертизи на виконання капітального ремонту покрівель на 40 житлових будинках. Виконаний капітальний ремонт 7-х пасажирських ліфтів на суму 1 771,4 тис. грн. (вул. Центральна, 36 (2 під’їзд), вул. Центральна 42 (1 під’їзд),
вул. Харківська 106 (5 під’їзд), вул. Харківська, 90 (2 під’їзд), вул. Рєпіна, 95 (2 та 3 під’їзди), вул. Нова, 10).
Проведений поточний ремонт майданчиків для збору ТПВ на суму
391,1 тис. грн. (вул. Дніпровська, 344, вул. Преображенська (Іскрівська, 22), вул. Західнодонбаська, 47, вул. Західнодонбаська, 7а, вул. Комарова, 5,
вул. Комарова, 15, вул. Комарова, 14, 16, вул. Дніпровська, 561,
вул. Центральна, 75)
Встановлені 2 дитячо-спортивні майданчики на суму 174,5 тис. грн.
(вул. Дніпровська 569,567 – вул. Комарова, 14, 16, вул. Карбишева, 3, 4, 5 –
вул. Ватоліної, 9), а також 20 гойдалок одномісних, 4 рукоходи, 10 гірок та 4 комплекти лавок та пісочниць на суму 125,9 тис. грн.
Ввиконанні роботи з поточного ремонту пошкодження електричних мереж на суму 104,2 тис. грн. (вул. Харківська, 15а, вул. Кравченка, 12а,
вул. Полтавська, 45, вул. Дніпровська, 119, вул. Верстатобудівників, 7а,
вул. Західнодонбаська,45, вул. Степового Фронту, 44/2, вул. Паркова, 1).

В цілому у структурних підрозділах виконавчого комітету та міської ради організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України.
Необхідно відмітити своєчасну роботу з оперативного реагування на звернення працівниками управління соціального захисту населення міської ради, КП «Павлоград-Світло», КП «Павлоградводоканал». Всі відповіді, які надходять за підписами вищевказаних керівників носять повний та якісний характер.
Повноту відповідальності за роботу зі зверненнями громадян несуть і підприємства приватної форми власності: ПП «К-П-1», Павлоградський район електричних мереж та Павлоградське управління з експлуатації газового господарства.
Покращено роботу зі зверненнями громадян та виконавську дисципліну в 2016р. в КП «Затишне місто».
Проте, недостатньо уваги приділяється даному напрямку роботи в КП «Павлограджитлосервіс», Управлінні комунального господарства та будівництва міської ради, КП «Ритуал». Останнім часом відповіді на звернення, які надходять з КП «Павлограджитлосервіс» носять формальний характер. Більшість звернень, які надходять з «Гарячої лінії голови облдержадміністрації» та «Урядової телефонної гарячої лінії» відносяться до повноважень вказаного підприємства, але переадресовуються на УКГБ, посилаючись на виконання капітальних ремонтів. Неодноразово відповіді з КП «Павлограджитлосервіс» та КП «Ритуал» поверталися на доопрацювання.
Не вирішення справедливих вимог громадян викликає обурення і люди вимушені шукати допомогу, звертаючись до органів вищого рівня.
Працівниками вищевказаних підприємств неодноразово порушувались надані керівництвом терміни розгляду звернень городян.
Враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення їх законних прав та інтересів є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування виконавчий комітет Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Аналітичну довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік взяти до відома.

2. Керівникам посилити контроль та відповідальність за своєчасним та якісним розглядом звернень громадян:

1) начальнику УКГБ (Куш), директору КП «Ритуал» (Дубовський), головному інженеру КП «Павлограджитлосервіс» (Стравоєдов) забезпечити всебічне виконання закону України «Про звернення громадян»;

2) підвищити рівень організації роботи із зверненнями громадян у частині забезпечення всебічного розгляду питань, порушених у зверненнях, попередження випадків формального підходу до їх вирішення, вживати відповідні заходи щодо недопущення порушень термінів розгляду звернень громадян.

3. Начальникам управлінь та відділів міської ради, керівникам комунальних підприємств, установ, що належать до сфери управління міської ради:

1) проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік та усунути виявлені недоліки;

2) здійснювати постійний контроль за виконанням основних положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;

3) забезпечувати першочерговий розгляд звернень інвалідів і учасників бойових дій, ветеранів праці, громадян, які мають високі урядові нагороди, постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС,багатодітних сімей, самотніх матерів та малозабезпечених самотніх громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень громадян, звернень, які надійшли через органи вищої влади, а також переважно ті, які надходять на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації» та «Урядову гарячу телефонну лінію», «відкриту» телефонну лінію міського голови;

4) не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян та надавати у встановленні законом терміни письмові відповіді авторам звернень за наслідками їх розгляду та давати принципову оцінку фактам порушень;

5) забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об”єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання в подальшому порушень, повною мірою реалізувати при цьому визначені законодавством повноваження, виключити при розгляді звернень громадян прояви формалізму та бюрократіїї;

6) постійно проводити аналіз звернень громадян, здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців міста з метою упередження надходження повторних звернень;

7) створити умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надавати можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень;

8) забезпечити належне функціонування прямих ліній і телефонів довіри, проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом;

9) в 2017 році систематично проводити аналіз роботи зі зверненнями громадян у підпорядкованих структурних підрозділах з метою недопущення порушень виконавської дисципліни з даного напрямку роботи, а також розглядати дане питання на розширених нарадах.

Про вжиті заходи проінформувати виконавчий комітет до 01 березня 2017 року.

3. Відділу роботи із зверненнями громадян апарату виконавчого комітету (Плющова):

1) посилити контроль за розглядом звернень громадян, що надійшли до виконкому міської ради від органів влади вищого рівня, інформувати керівництво виконавчого комітету про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявниками;

2) проводити щотижневий аналіз стану виконання заяв та подавати інформаційну довідку керівництву виконкому;

3) продовжити у 2017 році вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах міської ради та виконкому, згідно із затвердженими графіками, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цієї роботи, надавати методичну допомогу щодо організації роботи із зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України;

4) розпочати роботу з опитування громадян щодо актуальних питань міста та пропозиції їх вирішення;

5) забезпечити контроль за своєчасним розглядом звернень громадян, які надходять на офіційний сайт виконавчого комітету Павлоградської міської ради;

6) до 01.02.2016р. підготувати інформаційні матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік для оприлюднення;

7) постійно інформувати територіальну громаду міста про стан справ із зверненнями громадян.

4. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконкому від12.07.2016р. № 438 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2016р.».

5. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету (Плющова), контроль на – керуючого справами виконкому Шумілову С.М.

Міський голова                                                                А.О.Вершина

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Актуальні грантові пропозиції
  • Вітання з днем Європи
  • Виконком від 08.05.2024 р.
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Милосердова Володимира до вул. Леоніда Каденюка в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-07-005248-a
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Богуна Івана до вул. Миколи Лисенка в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-07-005166-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Європейська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005908-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Ганни Світличної в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005751-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Грушевського Михайла в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005848-a
  • Оголошення про проведення конкурсу на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах
  • У боях за Україну загинули наші земляки
  • Вітання з нагоди Міжнародного дня Червоного Хреста і Червоного півмісяця
  • У Павлограді відбувся ритуал пам’яті з нагоди Дня пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війни 1939-1945 рр.
  • Вітання до Дня пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війни 1939-1945 рр.
  • Пішов із життя Соловйов Іван Олексійович
  • Про надання ФОП Коваль В.М. дозволи на розміщення зовнішньої реклами у місті