ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
10.01.2018р. м. Павлоград № 2
Про підсумки роботи із зверненнями
громадян за 2017 рік
У 2017 році робота із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради була спрямована на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
За 2017 рік до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 4166 звернень громадян, що на 646 одиниць менше, ніж у минулому році (у 2016 році – 4812 звернень).
Із загальної кількості звернень 1964 (47,1% ) надійшло поштою та 385 (9,2%) на особистому прийомі.
У попередньому році -2777 та 410 звернень відповідно.
Від органів вищого рівня та контролюючих органів надійшло 1891 звернення, зокрема: обласна державна адміністрація — 59, обласна рада -1, Урядова телефонна “гаряча лінія”-780, “Гаряча лінія голови облдержадміністрації-1037, Павлоградська місцева прокуратура- 14.
На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 у 2017 році продовжувалась робота з організації прийомів громадян.
Протягом 2017 року проведено 56 особистих прийомів ( із них- 3 виїзних прийоми) громадян міським головою та його заступниками, на яких прийнято 385 громадян
За 2017 рік на сайті Павлоградської міської ради опубліковано 21 петицію.
На розгляді залишається ще 11 петицій. Питання, які порушують громадяни стосуються житлово-комунального господарства, роботи транспорту та міських перевезень, благоустрою міста.
Протягом 2017 року на “відкриту” телефонну лінію міського голови надійшло 35 звернень, розглянуто та надані вичерпні відповіді -32, знаходяться на виконанні- 3.
2
У 2017 році розглянуто 123 звернення громадян, які надійшли в рамках проекту «Відкрите місто».
В звітному періоді робота щодо виділення матеріальної допомоги громадянам проводилась згідно з міською програмою “Соціальний захист окремих категорій населення на 2016-2018рр.”
Протягом 2017року надано матеріальну допомогу на суму — 769560грн.
За звітний рік до виконавчого комітету Павлоградської міської ради від органів вищого рівня та контролюючих органів надійшло 1951 звернення, що на 182 звернення, або 8,5 % менше, ніж у 2016 році (2133).
Всі вони розглянуті у терміни, передбачені діючим законодавством України.
Протягом 2017 року відповідно до затвердженого графіку проведено дванадцять засідань постійно діючої комісії та дванадцять Днів контролю.
Щомісяця здійснювався аналіз виконавської дисципліни та результатів вирішення порушених у зверненнях питань.
Нажаль, всі порушені громадянами питання одразу вирішити позитивно неможливо через обмеженість фінансування.
Але, все ж таки, міською владою було задоволено велику кількість скарг стосовно поточного ремонту дахів будинків, під”їздів, ремонту доріг, відновлення зовнішнього освітлення та інших питань житлово-комунального господарства, про що говорять звернення на ім`я міського голови з висловленням подяки за позитивне вирішення порушених ними питань.
Згідно з планом роботи проведено перевірки стану роботи зі зверненнями громадян в управлінні комунального господарства та будівництва міської ради, КП “Павлограджитлосервис”, КП “Затишне місто”, КП “Павлоградводоканал”, КП “Павлоградтеплоенерго”, КП “Павлоград-Світло”, ПП ”К-П-1”, у відділі охорони здоров”я, у відділі містобудування та архітектури, у відділі земельно- ринкових відносин, в управлінні соціального захисту населення, в юридичному відділі міської ради.
В цілому у структурних підрозділах виконавчого комітету та міської ради організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства України.
Необхідно відмітити своєчасну роботу з оперативного реагування на звернення працівниками КП «Павлоград-Світло», КП «Затишне місто», відділу комунального майна та житлової площі. Всі відповіді, які надходять за підписами вищевказаних керівників, носять повний та якісний характер.
Повноту відповідальності за роботу зі зверненнями громадян несуть і підприємства приватної форми власності: ПП «К-П-1», Павлоградське управління з експлуатації газового господарства.
Покращено роботу зі зверненнями громадян та виконавську дисципліну в 2017р. в управлінні комунального господарства та будівництва міської ради.
Проте, недостатньо уваги приділяється даному напрямку роботи у відділах містобудування та архітектури, споживчого ринку та підприємництва, КП «Спеціалізована Агенція Ритуал».
З метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, підвищення її результативності, на виконання Закону України «Про звернення громадян»,
3
керуючись статтею 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні, виконавчий комітет Павлоградської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік взяти до відома.
2. Заступникам міського голови за напрямками роботи:
2.1. Сприяти створенню необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення до органів влади.
2.2. Посилити контроль за термінами розгляду звернень що надійшли від органів вищого рівня, забезпечити уважний, в максимально короткі терміни, розгляд звернень, отриманих на «гарячі» телефонні лінії та оперативне вирішення порушених у них питань.
2.3.Посилити увагу до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, військовослужбовці АТО, сім’ї загиблих та військовослужбовців, які беруть участь в АТО, одинокі матері, діти-сироти, діти, які знаходяться під опікою, багатодітні сім’ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
3. Керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств міста:
3.1. Передбачити в 2018 році фінансування робіт з капітального ремонту житлового фонду відповідно до розробленої проектно — кошторисної документації та інших робіт в житлово-комунальній сфері.
3.2.Начальникам відділів містобудування та архітектури (Коценко В.В.), споживчого ринку та підприємництва (Кусочкіна С.М.) Директору КП «Спеціалізована Агенція Ритуал» Дубовському А.Р. підвищити рівень організації роботи із зверненнями громадян при підготовці відповідей.
3.3.Не допускати факти байдужого ставлення до потреб громадян, формальних відповідей замість пошуків шляхів для їх вирішення. Забезпечувати своєчасний та якісний розгляд звернень громадян та підготовку обґрунтованих відповідей.
3.4. Вжити заходів до вирішення питань за зверненнями, які перебувають на тривалому контролі.
3.5. Проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян та усунути виявлені недоліки до 10.02.2018р.
4. Начальнику відділу по роботі зі зверненнями громадян Плющовій Н.В.:
4.1. Забезпечувати постійний контроль за своєчасним розглядом звернень громадян у відповідності до діючого законодавства України.
4
4.2. Здійснювати систематичний аналіз та узагальнення звернень для виявлення причин, що їх породжують, а також гострих суспільно-значущих проблем, які потребують негайного вирішення.
4.3. Продовжити роботу з надання працівникам виконавчих органів міської ради консультативної, методичної допомоги в роботі зі зверненнями громадян, своєчасно знайомити їх з вимогами сучасних законодавчих та нормативних документів з питань роботи зі зверненнями громадян.
4.4.Забезпечити контроль за своєчасним розглядом звернень громадян, які надходять на офіційний сайт виконавчого комітету Павлоградської міської ради.
4.5.Оприлюднити у лютому 2018 року (Барсунянц В.В.) інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли за 2017 рік, в засобах масової інформації та на сайті міської ради.
5. Рішення виконавчого комітету міської ради від 11.01.2016р. №1 “Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік ” визнати таким, що втратило чинність.
6. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян (Плющова), контроль — на керуючого справами виконкому Шумілову С.М.
Міський голова А.О. Вершина