ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 08.07.2013р. № 425
Про підсумки роботи із зверненнями
громадян за перше півріччя 2013 року
Проаналізувавши стан справ щодо виконання у м. Павлограді Закону України «Про звернення громадян», виконавчий комітет відмічає, що протягом першого півріччя 2013 року структурними підрозділами міської ради і виконкому, підприємствами і організаціями міста здійснювалися заходи направлені на реалізацію громадянами конституційного права на звернення та виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011р. № 589-р «Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади».
В першому півріччі 2013 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 1465 звернень (в першому півріччі 2012 року -1162), порушено питань – 1478 , письмових звернень — 1316. У порівнянні з відповідним періодом 2012 року кількість звернень збільшилась на 303, або на 26 %.
Кількість повторних звернень (129) у порівнянні з першим півріччям минулого року (27) збільшилась на 72 %, колективних (106), збільшилась на 29 %.
Питання, з якими звернулися громадяни, стосуються комунального господарства — 884(65,1 %), земельного господарства та будівництва — 303 (20,7 %), житлової політики- 46 (3,2%), соціального захисту -60 (4,1 %), транспорту — 17 (1,6 %), праці та заробітної плати -26 (1,8%), охорони здоров”я — 19 (1,3 %), сім”ї, дітей, молоді -15 (1,0 %), інші -. 95 (1,2%).
Від органів державної влади вищого рівня зареєстровано 668 звернень, зокрема: «Гаряча лінія Дмитра Колєснікова» – 416, «Урядова телефонна
2
гаряча лінія»–162, обласна державна адміністрація — 63, обласна рада – 2.
На усному прийомі у керівництва виконкому побувало 149 громадян, прийнято особисто міським головою — 90. Відповідно до затвердженого графіку керівництвом виконкому систематично проводяться виїзні прийоми громадян, яких за перше півріччя проведено – 6 та прийнято 28 громадян.
Для зручності мешканців міста та вирішення їх проблем у виконавчому комітеті міської ради з 16 листопада 2010 року створено «відкриту» телефонну лінію, за допомогою якої мешканці міста звертаються до міського голови з повсякденними запитами та життєвими потребами.
Протягом першого півріччя 2013р. на «відкриту» телефонну лінію міського голови надійшло 226 звернень громадян, більша частина яких стосується комунального господарства — 196, найбільш гострі питання, це земельні питання, відновлення під”їздного освітлення, видалення дерев, ліквідація сміттєзвалищ та ремонт покрівель.
З метою оперативного визначення актуальних проблемних питань мешканців міста, які потребують втручання керівництва виконкому та прийняття дієвих заходів щодо їх вирішення щоденно проводиться аналіз інформації про розгляд звернень громадян у рамках втановленого програмного забезпечення та за допомогою «Єдиної бази реєстрації «Звернення громадян».
З метою своєчасного опрацювання інформації для підготовки звітності в обласну держадміністрацію за підсумками дня база даних щоденно до 16.00 години надсилається до відділу по роботі зі зверненнями громадян ОДА.
Важливим аспектом роботи зі зверненнями громадян є щомісячний та щоквартальний звіти та аналізи роботи зі зверненнями громадян, які вчасно надсилаються до облдержадміністрації.
Протягом січня-червня 2013 року проведено шість засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та 9 щомісячних днів контролю.
Протягом першого півріччя 2013 року здійснено перевірки стану роботи зі зверненнями громадян в КП «Затишне місто», КП «Павлограджитлосервіс», управлінні комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради, КП «Павлоградтеплоенерго», КП «Павлоград- Світло» та ПП« К-П-1».
Перевірками встановлено, що організація роботи зі зверненнями громадян в структурних підрозділах міської ради і виконкому перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства.
Проте, недостатньо уваги приділяється виконавській дисципліні в КП «Затишне місто». На жаль, всі повторні звернення, які надходять на виконання та залишаються на довгостроковому контролі в органах влади вищого рівня відносяться до повноважень вищевказаного підприємства і стосуються переважно видалення дерев, вивезення сміття та ліквідації сміттєзвалищ.
3
Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про звернення громадян», з метою попередження порушень в організації роботи із зверненнями громадян та підвищення її ефективності, враховуючи, що реагування на звернення громадян є одним із найважливіших механізмів взаємодії з громадськістю виконавчий комітет Павлоградської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Аналітичну доповідну записку про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2013 року взяти до відома.
2. Звернути увагу заступників міського голови на необхідність підвищення вимогливості до керівників структурних підрозділів щодо забезпечення об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.
3. Зобов’язати директора КП «Затишне місто» Пріяна І.І. здійснити докорінну перебудову організації роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства.
4. Керівникам комунальних підприємств і структурних підрозділів міської ради та виконкому підвищити рівень організації роботи із зверненнями громадян у частині забезпечення всебічного розгляду питань, порушених у зверненнях, попередження випадків формального підходу до їх вирішення, вживати відповідні заходи щодо недопущення порушень термінів розгляду звернень громадян.
Про вжиті заходи поінформувати виконавчий комітет до 30 липня 2013 року.
5. Зобов’язати керівників структурних підрозділів міської ради та виконкому:
постійно вживати дієвих заходів щодо неухильного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» у частині забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмові звернення та особистий прийом, забезпечувати проведення особистих прийомів громадян за встановленими графіками;
посилити контроль за виконанням доручень щодо звернень громадян, забезпечувати обов’язкове надання обґрунтованих відповідей за підсумками розгляду звернень;
використовувати всі наявні можливості для позитивного вирішення питань, при цьому особливу увагу приділяти зверненням інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, членів багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту і підтримки;
вживати дієвих заходів для вирішення питань громадян, які надходять з «Гарячої лінії Д.Колєснікова» та «Урядової гарячої лінії»;
забезпечити:
4
систематичне надання роз’яснень у засобах масової інформації з найбільш важливих для громадян питань;
щоденно проводити аналіз звернень громадян, постійно здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців міста з метою упередження надходження повторних звернень;
при підготовці відповідей на звернення для інформування голови облдержадміністрації керівникам всіх комунальних підприємств та структурних підрозділів міської ради та виконкому особисто дотримуватися вимог щодо наданих доручень;
вживати заходів щодо притягнення до відповідальності у порядку, передбаченому чинним законодавством України, посадових осіб, з вини яких порушено права громадян, гарантовані державою, допущено факти формального розгляду звернень та порушення виконавської дисципліни.
6. Відділу роботи із зверненнями громадян апарату виконавчого комітету (Плющова):
продовжити у другому півріччі 2013 року вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах міської ради та виконкому, згідно із затвердженими графіками, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цієї роботи, надавати методичну допомогу щодо організації роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства України;
здійснювати постійний моніторинг звернень громадян, які надходять до органів влади вищого рівня, доводити результати моніторингу до відома керівництва виконавчого комітету для відповідного реагування.
7. Рішення виконкому від 24.01.2013р. № 16-р «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2012 році» вважати таким, що втратило чинність.
8. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ роботи із зверненнями громадян апарату виконавчого комітету (Плющова), контроль – на заступника міського голови – керуючого справами виконкому Рябову А.В.
Міський голова І.С. Метелиця