ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
24 10 2018р. м. Павлоград № 714
Про підсумки роботи щодо запровадження
практики електронних закупівель за кошти
міського, обласного, державного бюджетів,
а також власних коштів виконавчих органів,
комунальних підприємств та комунальних
закладів Павлоградської міської ради
за 9 місяців 2018 року
Відповідно до ст. 40, 51, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до ч.1 ст. 2, ст. 12, п.1 та п.4 розділу IX Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (зі змінами) «Про затвердження Порядку
здійснення допорогових закупівель», на виконання рішення сесії Павлоградської міської ради від 22.02.2016 р. №116-5/VII «Про запровадження практики електронних закупівель за кошти міського, обласного, державного бюджетів, а також власних коштів виконавчих органів, комунальних підприємств та комунальних закладів Павлоградської міської ради», структурними підрозділами, комунальними закладами та комунальними підприємства Павлоградської міської ради проводилися заходи щодо запровадження практики електронних закупівель товарів, робіт і послуг.
За період з 01.01.2018 р. по 30.09.2018 р. замовниками міста оголошено 1422 закупівлі на очікувану вартість 207 406,2 тис.грн., із них завершено 1038 закупівель на очікувану вартість 151 060,7 тис.грн. та укладено договорів на суму 139 777,0 тис.грн., економія коштів склала 11 283,6 тис.грн.,, не відбулося 344 закупівлі на суму 43767,4 тис.грн., 40 закупівель на суму 12 578,2 грн. триває, розірвано через невиконання постачальниками своїх зобов’язань 6 договорів на суму 160,6 тис.грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2017 року очікувана вартість оголошених закупівель та економія коштів в результаті проведених процедур зросли на 20,1% і 23,5% відповідно.
Основними причинами відміни торгів є відсутність пропозицій та дискваліфікація учасників через невідповідність пропозицій умовам тендеру.
Найбільша економія коштів за 9 місяців 2018 року склалася по наступним структурними підрозділам, комунальним закладам та комунальним підприємствам Павлоградської міської ради:
— Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради – 3604,4 тис.грн.;
— Відділ освіти Павлоградської міської ради – 1666,2 тис.грн.;
— КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради — 1552,0 тис.грн.;
— КЗ «Павлоградська міська лікарня № 4» ДОР – 698,5 тис.грн.;
— КП «Затишне місто» Павлоградської міської ради — 516,0 тис.грн.;
— КЗ «Павлоградський пологовий будинок» ДОР – 490,0 тис.грн.;
— КП «Павлоградводоканал» Павлоградської міської ради — 304,1 тис.грн;
— КЗ «Павлоградський драматичний театр ім.Б.Є.Захави» – 298,7 тис.грн.;
— КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда» Павлоградської міської ради — 288,1 тис.грн;
— Управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради – 210,6 тис.грн.;
— КП «Павлоград-Світло» Павлоградської міської ради — 205,0 тис.грн.;
— КЗ «ПСМНЗ «Дитяча музична школа № 2» Павлоградської міської ради – 190,0 тис.грн.;
— КБУ «Фізкультурно-спортивний комплекс ім. В.М. Шкуренко» — 182,6 тис.грн.;
— Павлоградський міський ліцей Павлоградської міської ради – 165,8 тис.грн.;
— КЗ «Міський культурно-дозвільницький центр» — 141,7 тис.грн.;
— Павлоградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 ПМР – 142,4 тис.грн.;
— КЗ «Павлоградська міська лікарня № 1» ДОР – 102,4 тис.грн.;
— Виконавчий комітет Павлоградської міської ради – 88,2 тис.грн.;
— КЗ «Павлоградська стоматологічна поліклініка» ДОР – 73,5 тис.грн.;
— Павлоградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Павлоградської міської ради – 71,2 тис.грн.;
— Павлоградська міська централізована бібліотечна система – 70,1 тис.грн.;
— КП «Павлоградська телерадіокомпанія» Павлоградської міської ради – 69,4 тис.грн.
За період з 01.01.2018 р. по 30.09.2018 р. закупівлі не проводили через систему електронних закупівель «Prozorro»: архівний відділ Павлоградської міської ради, фінансове управління Павлоградської міської ради, служба у справах дітей Павлоградської міської ради, відділ по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради, міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Павлоградської міської ради, КП «Аварійно-рятувально-водолазна станція» Павлоградської міської ради, КП «Стадіон «Прометей» Павлоградської міської ради, КП «Редакція газети «Західний Донбас» Павлоградської міської ради, КП «Управління ринками» Павлоградської міської ради, КП «Проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро» Павлоградської міської ради, КП «Міський інформаційно-розрахунковий аналітичний центр» Павлоградської міської ради, так, як суми по укладеним договорам по закупівлі товарів, робіт і послуг не перевищували 20 тис.грн.
Протягом 9 місяців 2018 року учасниками процедур закупівель було подано 2 скарги до Антимонопольного комітету України, які була задоволені органом оскарження та виконані замовниками.
ВИРІШИВ:
1. Прийняти до відома інформацію про підсумки роботи щодо запровадження практики електронних закупівель за кошти міського, обласного, державного бюджетів, а також власних коштів виконавчих органів, комунальних підприємств та комунальних закладів Павлоградської міської ради за 1 півріччя 2018 рік (додається).
2. Відділу з економічних питань (Штонда) проводити аналіз та узагальнення інформації щодо закупівель товарів, робіт і послуг, здійснених у системі електронних державних закупівель “Prozorro».
3. Відділу з економічних питань (Штонда) розробити проект щодо внесення змін до рішення сесії Павлоградської міської ради від 22.02.2016 року №116-5/VII «Про запровадження практики електронних закупівель за кошти міського, обласного, державного бюджетів, а також власних коштів виконавчих органів, комунальних підприємств та комунальних закладів Павлоградської міської ради» в частині створення постійної комісії з повноваженнями погодження на здійснення процедур закупівель, що потребують негайного вирішення, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Виконавчим органам, комунальним підприємствам та комунальним закладам Павлоградської міської ради під час планування не допускати завищення очікуваної вартості закупівлі і як наслідок, необґрунтованої економії коштів.
5. Координацію робіт щодо виконання цього рішення покласти на начальника відділу з економічних питань Штонду Т.А., контроль на заступників міського голови згідно з розподілом функціональних повноважень.
Міський голова А.О. Вершина