ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
08.01.2014р. м.Павлоград № 1
Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за 2013 рік.
Проаналізувавши стан справ щодо виконання у м. Павлограді Закону України “Про звернення громадян”, виконавчий комітет відмічає, що протягом 2013 року структурними підрозділами міської ради і виконкому, підприємствами і організаціями міста здійснювалися заходи направлені на реалізацію громадянами конституційного права на звернення та виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011р. № 589-р “ Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади”.
На підставі рішень виконкому та розпоряджень міського голови, прийнятих в 2013 році з цього напрямку роботи виконавчими органами міської ради затверджено та реалізується комплекс дійових заходів спрямованих на поліпшення розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них проблем і задоволення їх законних прав та інтересів.
Виконавчий комітет продовжує практику проведення особистих прийомів громадян за місцем проживання та роботи, що дає додаткову можливість мешканцям звернутись до керівництва виконкому.
У приміщенні виконкому в громадській приймальні щоденно проводиться прийом громадян.
Керівниками відділів міської ради та виконавчого комітету постійно проводяться “гарячі” телефонні лінії, запроваджені телефони довіри. Для зручності мешканців міста та вирішення їх проблем у виконавчому комітеті міської ради працює “відкрита” телефонна лінія, за допомогою якої мешканці міста звертаються до міського голови з повсякденними запитами та життєвими потребами. Протягом 2013 року таких звернень надійшло 449. Всі вони знаходяться на контролі і розглядаються відповідно до вимог чинного законодавства.
На виконання вищезазначеного Указу Президента України загальним відділом виконавчого комітету проведено шість днів контролю, та відповідно до затвердженого графіку щомісяця проводились засідання постійно діючої комісії. Протягом 2013 року проводилась робота з
щоденного моніторингу по зверненням громадян, який направлявся до обласної державної адміністрації.
Протягом січня-грудня 2013 року здійснено перевірки в КП “Павлоградсвітло”, у відділі регіональної політики, КП “Павлоградводоканал”, Управлінні комунального господарства та будівництва, юридичному відділі міської ради, КП “Затишне місто”, відділі містобудування та архітектури, КП “Павлограджитлосервіс”, відділі земельно-ринкових відносин Павлоградської міської ради, Управлінні праці та соціального захисту населення Павлоградської міської ради.
В ході проведених перевірок надавалась методична та практична допомога щодо застосування законодавства з питань роботи зі зверненнями громадян. За даними перевірок встановлено, що в цілому в структурних підрозділах виконавчого комітету та міської ради організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства. Це питання перебуває на постійному контролі виконавчого комітету. Але виконавська дисципліна не в повному обсязі відповідає вимогам чинного законодавства у КП “Павлограджитлосервіс”.
Протягом 2013 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 3909 звернень (в 2012 році — 3843), піднято питань – 5752.
Кількість повторних звернень (317) у порівнянні з минулим роком ( 159) збільшилась на 56 %, колективних (209), в 2011 році — 527.
Протягом січня-грудня 2013 року зареєстровано 3585 письмових звернення. На усному прийомі побувало 324 громадян, 160 з яких прийнято міським головою. Відповідно до затвердженого графіку керівництвом виконкому систематично проводяться виїзні прийоми громадян, яких за 2013 рік проведено — 13, на яких побувало 86 громадян. Графіки особистого прийому громадян оприлюднені в засобах масової інформації.
Від органів вищого рівня зареєстровано 1463 зверненя, зокрема:
обласна державна адміністрація — 226, обласна рада — 97, Урядова телефонна “гаряча лінія” – 323, прокуратура м. Павлограда – 49,
“Гаряча лінія Дмитра Колєснікова” — 738.
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно чинного законодавства – 1164,
вирішено позитивно – 242, знаходяться на виконанні – 18, відправлено за належніст — 39.
Протягом січня-грудня 2013 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради з Урядової телефонної «гарячої лінії» надійшло 323 звернення, що на 60, або на 7 % більше, ніж у 2012 році. Більша частина питань стосуються комунального господарства -164, а також — земельного господарства та будівництва — 9, соціального захисту – 43, праці та заробітної плати – 47, охорони здоров”я – 28, житлової політики – 7, інші – 25.
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно чинного законодавства — 261, вирішено позитивно — 44, знаходяться на виконанні — 7, відправлено за належністю – 11.
З “Гарячої лінії Дмитра Колєснікова” до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло – 738 звернень громадян, питання з якими звернулися громадяни, стосуються: комунального господарства – 609, соціального захисту – 19, транспорту – 6, охорони здоров”я — 4, земельного господарства та будівництва — 4, праці та заробітної плати – 21, охорони здоров”я – 4, житлової політики – 5, екології і природних ресурсів – 8, сім”ї, дітей, молоді – 16, інші — 42.
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно чинного законодавства — 534, вирішено позитивно — 164, знаходяться на виконанні — 12, відправлено за належністю – 19.
В лютому 2013 року відбувся телевізійний проект «Діалог з країною», де в прямому ефірі Президент України В. Янукович відповідав на звернення та питання громадян.
В рамках вказаного проекту було відкрито телефонні лінії, де приймались звернення громадян щодо надання роз»яснення з питань житлово-комунального господарства, додержання діючого законодавства України та інших чинних нормативно-правових актів.
З м. Павлограда було розглянуто 11 звернень заявників на проект «Діалог з країною». Найбільш проблемними питаннями, з якими звертаються громадяни, насамперед були щодо соціального захисту населення, житлово-комунального господарства та будівництва.
Вищевказані звернення були розглянуті виконавчим комітетом Павлоградської міської ради вчасно, заявникам надані відповіді та роз»яснення з цих питань. 1 звернення вирішено позитивно, на 8 звернень надані роз»яснення відповідно до вимог чинного законодавства, 2 залишено на контролі до остаточного вирішення питання.
Враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, відповідальним обов”язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в місті виконавчий комітет Павлоградської міської ради
В И Р І Ш И В:
Керівникам підприємств, установ та організацій, структурних підрозділів виконавчого комітету та міської ради :
— аналітичну доповідну записку про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2013 рік ( додається) взяти до відома;
— проаналізувати стан справ ефективності реагування на звернення, які надходять з «Урядової гарячої лінії», «Гарячої лінії Д.Колєснікова», звернень з органів вищого рівня;
— звернути увагу на повторні звернення, виявляти причини їх надходження та вживати необхідні заходи щодо їх попередження;
— надавати необхідні пропозиції за напрямками звернень про потреби фінансового забезпечення та вирішення актуальних проблем, порушених у зверненнях;
— директору КП «Затишне місто» (Пріян) посилити контроль за виконанням ст. 20 Закону України “Про звернення громадян”;
— посадових осіб, винних у зволіканні розгляду звернень, незабезпеченні своєчасного розв”язання проблем, порушених громадянами, притягувати до відповідальності;
— забезпечити особливо уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди та інші непрацездатні особи, що постраждали від аварії на ЧАЄС, багатодітні сім”ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
2. Заступникам міського голови за напрямками роботи:
— забезпечувати всебічний розгляд звернень громадян, порушених у них питань і оперативне їх вирішення;
— забезпечувати особисту участь та дотримуватись графіків особистого та виїзних прийомів;
— взяти під особистий контроль розгляд звернень, які надходять із органів вищого рівня, «Урядової гарячої лінії» та «Гарячої лінії Д.Колєснікова».
3. Відділу по роботі зі зверненнями громадян (Плющова):
— підвищити вимогливість до посадових осіб підпорядкованих структурних підрозділів міської ради за своєчасне і повне виконання завдань, зазначених у документах вищих органів влади, рішеннях виконкому та розпорядженнях міського голови;
— відділу по роботі зі зверненнями громадян (Плющова) та відділ регіональної політики (Чернєнок) систематично інформувати територіальну
громаду міста через засоби масової інформації про роботу зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.
4. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян (Плющова) контроль — на заступника міського голови — керуючого справами виконкому (Рябова).
В.о. міського голови А.О. Вершина