Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету міста за 2014 рік

Март 2nd, 2015 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

    25.02.2014р.                      м.Павлоград                             №109

 

Про підсумки виконання бюджету

міста за 2014 рік

 

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» (з урахуванням змін), рішення  міської ради від 31.01.2014 року №1152-42/VІ «Про міський бюджет на 2014 рік»                   (з урахуванням внесених змін) службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.

Загальний фонд бюджету міста по доходах за 2014 рік  виконано на               98,2 відсотка (при плановій сумі надходжень 331752,3 тис.грн. фактично надійшло 325906,5 тис. грн.), недонадійшло 5845,8 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 89114,1 тис.грн., що складає 93,7 відсотка річних планових  призначень.

Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування трансфертів склали 112958,5 тис. грн., дотації з державного бюджету –                84196,0 тис. грн., субвенції з державного бюджету —  128752,0 тис.грн.

Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 98,9 відсотка, у порівнянні з  минулим роком збільшились на 8978,7 тис.грн. або на 8,6 відсотка.

Не забезпечено виконання планових показників по 4 джерелам дохідної частини міського бюджету на суму 3445,8 тис. грн., в тому числі: податку на прибуток підприємств і організацій, що належать до комунальної власності – 2762,2 тис.грн., платі за землю – 659,2 тис.грн., збору за місця для паркування транспортних засобів  – 13,6 тис.грн., адміністративним штрафам – 10,8 тис.грн.

Станом на 01 січня 2015 року податковий борг з платежів до бюджетів усіх рівнів склав 54151,1 тис.грн., що на 30,4 % або на 12626,4 тис.грн. більше у порівнянні з початком року, до міського бюджету – 13771,9 тис.грн., що в                 2,2 рази або на 7492,7 тис.грн. більше у порівнянні з початком року. Основними боржниками до міського бюджету є КП «Павлоградводоканал»,                             КП «Павлоградтеплоенерго», КП «Павлограджитлосервіс»,                                      ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геолого — розвідувальна експедиція,                        ЗАО «Павлоградінвестбуд», ТОВ «ТСА – Стіл  Груп»,  ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ВАТ «Метал – пром», ВАТ «АГС – Груп», ПП фірма «Каско» та інші.

Видаткова частина загального фонду міського бюджету виконана в сумі 324148 тис.грн., або на  97,5 відсотка до уточненого плану.

Видатки спеціального фонду міського бюджету виконано в сумі                      87394,7 тис.грн. або на 80,7 відсотка до уточненого плану на рік.

На фінансування соціально-захищених видатків міського бюджету направлено 303583 тис.грн., що на 19110 тис.грн. більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 1 січня 2015 року  відсутня.

За звітний період видатки на соціально-культурну сферу та соціальний захист населення склали 294043,3 тис. грн., в порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшились на 18195,7 тис. грн., в тому числі на утримання установ освіти – 5508 тис.грн., охорони здоров’я – 1732,8 тис. грн., соціального захисту населення – 10282,2 тис.грн., культури – 412,6 тис. грн., фізичної культури і спорту – 305,5 тис. грн.

Видатки на утримання апарату управління склали 16864,7 тис.грн., або      98,7 % до плану.

Перевищення споживання енергоносіїв за 2014 рік в порівнянні з 2013 роком допущено 46 установами відділу освіти, 1 установою відділу фізичної культури та спорту.

На фінансування житлово-комунального господарства міста направлено 10489 тис.грн.

Значна увага приділялась соціальному захисту найбільш вразливих верств населення (інвалідів, ветеранів війни, багатодітних сімей). На виплату пільг та субсидій населенню направлено 28537,4 тис.грн.,  допомоги сім’ям з дітьми – 98247,3 тис.грн.

На виконання міської програми «Соціальний захист окремих категорій населення на 2013-2015 роки» з міського бюджету направлені кошти в сумі  953,3 тис.грн.

За рахунок субвенції з державного бюджету виплачена допомога                             16 прийомним сім’ям, в яких виховується 27 дітей, 1 дитячому будинку сімейного типу, в якому виховується 9 дітей в сумі 1480,7 тис.грн.

Залишається низьким рівень фінансового контролю головних розпорядників бюджетних коштів щодо усунення фінансових порушень, виявлених ревізіями минулих років. Станом на 01.01.15 р. не усунуті фінансові порушення за результатами проведених ревізій минулих років (2008 — 2013 років) на суму 1254,1 тис.грн., в т. ч. по відділу освіти міської ради — 96,6 тис. грн., управлінню комунального господарства та будівництва міської ради — 679,6 тис.грн., управлінню праці та соціального захисту населення — 1,1 тис.грн., недоотримано орендної плати внаслідок використання земельних ділянок без правовстановлюючих документів орендним підприємством Завод «Луч» — 476,8 тис.грн.

Не усунутими залишаються порушення, виявлені в ході комплексної ревізії КРУ в Дніпропетровській області в 2011 році на суму 1310,10 тис.грн. (управлінню праці та соціального захисту населення міської ради — 22,2 тис.грн., виконавчому комітету міської ради — 9,4 тис. грн., комунальному підприємству «Павлограджітлосервіс» — 0,2 тис.грн., недоотримано міським бюджетом орендної плати за землю — 1278,2 тис.грн.).

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи необхідність забезпечення вимог Податкового кодексу України (з урахуванням змін), Бюджетного кодексу України (з урахуванням змін), завдань, поставлених Законом України «Про Державний бюджет України на 2015рік», рішенням міської ради від 28 січня 2015 року № 1527-50/VІ «Про міський бюджет  на 2015 рік», розпорядженням міського голови  від 27.03.2014 року № 74-р «Про економію коштів міського бюджету та недопущення втрат бюджету» (з урахуванням змін) та з метою виконання планових показників міського бюджету у 2015 році виконавчий комітет  міської ради

 

В И Р І Ш И В :

 

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:

1) вжити конкретних заходів щодо погашення недоїмки зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка склалася станом на 1 січня                  2015 року;

2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника.

2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Гавреш), відділ трудових відносин та умов праці (Черкашина) та рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області (Яремчук):

1) проаналізувати  стан виконання дохідної частини  міського бюджету за 2014 рік, установити причини невиконання планових показників за окремими джерелами надходжень та вжити організаційних заходів щодо забезпечення надходжень в 2015 році у затверджених міською радою обсягах;

2) вжити організаційних заходів щодо  скорочення податкового боргу та збільшення надходжень податку на прибуток комунальних підприємств, що знаходяться у сфері управління міської ради, та інших суб’єктів господарювання з платежів, які зараховуються до  міського бюджету;

3) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевого бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету,  та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками  на підприємствах та установах міста;

4) провести ґрунтовний аналіз факторів, які впливають на стан надходжень податків, зборів та інших платежів, з метою визначення та залучення додаткових резервів збільшення надходжень до міського бюджету.

5) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення надходжень акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, єдиного податку, транспортного податку, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до рішень міської ради.

 

3. Рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області (Яремчук):

1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків;

2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника;

3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості із сплати податків і зборів.

 

4. З метою підвищення прибутковості комунальних підприємств міста відділу з економічних питань міської ради( Штонда):

1) переглянути фінансові плани підприємств, що належать до комунальної власності міста, та закладів, які отримують фінансову підтримку з міського бюджету, і надати їх на розгляд виконавчому комітету міської ради.

 

5. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку  зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Гавреш):

      1) здійснювати своєчасне оформлення договорів оренди землі, документів на земельні ділянки землекористувачами і землевласниками, не допускаючи прострочення термінів укладення та перегляду договорів по оренді землі. Своєчасно вносити зміни в договори оренди землі та повідомляти Західно-Донбаську ОДПІ про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;

2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земель та виявлення земель, які використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів;

3) активізувати роботу щодо своєчасного проведення заходів з продажу земель несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомості та на  земельних торгах;

4) при укладанні договорів купівлі-продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення уникати безпідставного розстрочення платежів.

6. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі (Лисак):

1) посилити контроль за своєчасністю та в повному обсязі  перерахування до міського бюджету установами та підприємствами міста плати за оренду комунального майна;

2) активізувати роботу щодо проведення заходів з продажу об’єктів комунальної власності.

7. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради своєчасно забезпечити:

1) укладання  угод бюджетними установами  по кожному виду  енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання у натуральних одиницях відповідно до встановлених асигнувань;

2) розрахунки за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами,  не допускаючи утворення будь-якої заборгованості на звітні дати;

3) реалізацію заходів з енергозбереження у бюджетній сфері, забезпечити повне оснащення бюджетних установ сучасними приладами обліку газу, води, теплової та електричної енергії;

4) виплату заробітної плати працівникам установ, що фінансуються з міського бюджету в межах затвердженого фонду заробітної плати, відповідно до термінів, встановлених чинним законодавством України  та колективними трудовими договорами;

5) здійснення  якісного внутрішнього фінансового контролю  фінансово – господарської діяльності підвідомчих  установ та організацій, розгляд матеріалів ревізій (перевірок), вжиття необхідних заходів  за встановленими фактами зловживань, розкрадань, безгосподарності та інших порушень фінансової дисципліни, вжиття  заходів щодо погашення  простроченої  кредиторської  та дебіторської заборгованості та відшкодування сум донарахованих за результатами перевірок контролюючих органів, не допускаючи випадків виникнення  зазначеної заборгованості.

6) проводити протягом бюджетного року заходи  щодо  оптимізації мережі установ, чисельності працюючих в них  та зменшення видатків на утримання підвідомчих установ;

7) здійснювати контроль за ефективним та цільовим використанням бюджетних коштів.

 

Інформацію про проведену роботу надати фінансовому управлінню міської ради в термін до  20 березня 2015 року.

 

8. Зобов’язати  начальника управління комунального господарства і будівництва міської ради Дейнеженко Ю.С.,  начальника управління праці  та соціального захисту населення Бобровницьку Л.В., начальника відділу освіти міської ради Рєзнікова О.Б., директора КП «Палограджитлосервіс» Петлю Т.Г., КП «Агенція «Ритуал» Трясорук А.В., вжити додаткових організаційних заходів щодо усунення в повному обсязі фінансових порушень, виявлених в ході перевірок Державної фінансової інспекції в Дніпропетровській області та Павлоградської об’єднаної державної фінансової інспекції, посилити претензійно-позовну роботу та в разі невжиття заходів щодо усунення фінансових порушень притягти винних осіб до дисциплінарної відповідальності відповідно до чинного законодавства.

Інформацію про проведену роботу надати фінансовому управлінню міської ради в термін до  1 березня 2015 року.

9. Управлінню праці та соціального захисту населення міської ради (Бобровницька) вжити організаційних заходів щодо посилення контролю та своєчасного проведення клірингових розрахунків з пільг та субсидій населенню у 2015 році згідно з механізмом, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.01.2005 року № 20 “Про затвердження Порядку перерахування деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій» (зі змінами), забезпечити їх оплату в повному обсязі,

не допускаючи утворення кредиторської та дебіторської заборгованості із зазначених видатків на звітні дати.

 

10. З метою надання якісних медичних послуг населенню начальнику відділу охорони здоров’я (Герасименко) розробити додаткові заходи по оптимізації мережі лікувальних закладів міста, видатків по їх утриманню  та чисельності працюючих в них.

11. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), Павлоградській об’єднаній державній фінансовій інспекції (Тимченко), управлінню Державної казначейської служби в м. Павлограді (Соколова) посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

 

 

12. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з  питань діяльності  виконавчих органів ради  згідно з розподілом функціональних повноважень.

 

 

Міський голова                                                                                І.С.Метелиця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • У боях за Україну загинули наші земляки
  • Вітання з нагоди Міжнародного дня Червоного Хреста і Червоного півмісяця
  • У Павлограді відбувся ритуал пам’яті з нагоди Дня пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війни 1939-1945 рр.
  • Вітання до Дня пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війни 1939-1945 рр.
  • Пішов із життя Соловйов Іван Олексійович
  • Про надання ФОП Коваль В.М. дозволи на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Про надання дозволу на встановлення дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки
  • До уваги випускників шкіл та коледжів!
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Оголошення про скликання засідання молодіжної ради при Павлоградській міській раді
  • Рішення 50 сесії VIII скликання
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 28.12.2022 р. №1314 «Про передачу автогрейдера»
  • Impactpreneurship 2.0: навчання з соціального підприємництва для молоді, ВПО, ветеранів/-ок
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Яворницького Дмитра (від буд. № 203 до буд. № 173) в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-006643-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Нова (від вул. Кравченка до пров. Новий) в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-006543-a