Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету міста за 2016 рік

Март 1st, 2017 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

22.02.2017р. м. Павлоград № 111

Про підсумки виконання
бюджету міста за 2016 рік

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» (з урахуванням змін), рішення міської ради від 22 грудня 2015 року № 40-3/VІІ «Про міський бюджет на 2016 рік» (з урахуванням внесених змін), розпорядження міського голови від 18 лютого 2016 року № 65-р «Про затвердження плану заходів на 2016 рік щодо наповнення міського бюджету в умовах впровадження змін до бюджетного та податкового законодавства, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів» (зі змінами), службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за 2016 рік виконано на 102,5 відсотка (при плановій сумі надходжень 686728,7 тис.грн. фактично надійшло 703581,9 тис. грн.), понад план надійшло 16853,2 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 32636,1 тис.грн., що складає 101,9 відсотка річних планових призначень.
Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування міжбюджетних трансфертів склали 296564,9 тис. грн., субвенції з державного та інших бюджетів – 395839,5 тис.грн., дотації з державного бюджету – 11177,5 тис. грн.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 106,1 відсотка, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшились на 88381,3 тис.грн. або в 1,4 раза.
Станом на 01 січня 2017 року податковий борг з платежів до бюджетів усіх рівнів склав 72560,7 тис. грн., до міського бюджету – 20126,8 тис. грн. Основними боржниками до міського бюджету є: КП «Павлоград-водоканал», КП «Павлоградтеплоенерго», ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград Буддеталь», ТОВ «Базальтові вироби», КП «Затишне місто», ТОВ «АСГ-Груп», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геологорозвідувальна експедиція, ТОВ «Метал-пром», ПАТ КБ «Надра» та інші.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за 2016 рік виконана в сумі 627753тис.грн. при плані 638876,8 тис. грн., або на 98,3% до уточненого плану. Видатки спеціального фонду міського бюджету виконано в сумі 106127,6 тис.грн., або на 90,6 % до уточненого плану на рік. В порівнянні з минулим роком видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 110964,4 тис.грн., або на 121,5%, спеціального фонду – 44421,2грн., або на 172%.
На фінансування захищених видатків міського бюджету спрямовано 572158,6 тис.грн., що на 96226,8 тис.грн. більше порівняно з минулим роком. Збільшені видатки на оплату праці на 28001 тис.грн., придбання медикаментів–3168,6 тис.грн., продуктів харчування — 2547,2 тис.грн., трансферти населенню — 64750,4 тис.грн. Зменшені видатки на оплату енергоносіїв 2240,4 тис.грн. за рахунок проведення заходів з енергозбереження.
Кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 1 січня 2017 року відсутня.
За звітний період видатки на соціально-культурну сферу та соціальний захист населення склали 566945,8 тис. грн., в порівнянні з минулим роком збільшились на 97234,1 тис.грн., в тому числі на утримання установ освіти -20687 тис.грн., установ охорони здоров’я – 11427,7 тис.грн., культури –3220,3 тис.грн., фізичної культури і спорту – 1343,6 тис.грн., соціального захисту населення – 60257,7тис.грн.
На соціальний захист населення із загального і спеціального фондів бюджету за 2016 рік направлено 237643,2 тис.грн., що складає 99,9% до плану, із них на проведення розрахунків по пільгам та субсидіям населенню – 116169,8 тис.грн., виплату державної допомоги сім’ям з дітьми – 111896,8 тис.грн., утримання установ та фінансування заходів цільових програм соціального захисту- 9576,6 тис. грн.
На виконання заходів міської програми “Соціальний захист окремих категорій населення на 2015-2018 роки“, затвердженої рішенням міської ради від 15.09.2015 року №1737-56/VІI направлено 4754,4 тис.грн., в тому числі на придбання продовольчих наборів для ветеранів війни, громадян похилого віку та інвалідів міста з нагоди проведення міських та державних свят – 62,3 тис.грн., виплату матеріальної допомоги громадянам міста – 1698 тис.грн., виплату матеріальної допомоги сім’ям загиблих та поранених учасників АТО–588тис.грн., виплату матеріальної допомоги внутрішньо переміщеним громадянам із зони проведення АТО-36,1тис.грн., компенсацію витрат на автомобільне паливо – 23,3 тис. грн., відшкодування чорнобильцям вартості проїзду залізничним транспортом – 3,3 тис.грн., послуги зв’язку – 142,2 тис.грн., компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян автомобільним транспортом — 1668,9 тис.грн., компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян залізничним транспортом – 532,3 тис.грн.
За рахунок коштів міського бюджету виконані роботи по благоустрою міста на суму 20621,5 тис.грн., в тому числі по поточному ремонту доріг — 9096,4 тис.грн.
Видатки бюджету розвитку за 2016 рік склали 77771,4 тис.грн. та зросли в порівнянні з минулим роком на 46895,2 тис.грн.
В результаті недостатнього та несвоєчасного здійснення організаційних та управлінських рішень відділами, управліннями міської ради не освоєні за 2016 рік кошти бюджету розвитку в сумі 6763,4 тис.грн., в тому числі по: управлінню комунального господарства та будівництва міської ради-4721,9 тис.грн., відділу охорони здоров»я міської ради-835,1 тис.грн., відділу освіти міської ради- 488,9 тис.грн.
Залишок не освоєних коштів управлінням комунального господарства та будівництва міської ради по фонду охорони навколишнього природного середовища складає 319,5 тис.грн., цільовому фонду- 1968тис.грн.
Станом на 01 січня 2017 року залишаються не усунутими фінансові порушення, виявлені Державною фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області за 2013-2015 роки на суму 413,3 тис.грн., в тому числі по: відділу охорони здоров’я міської ради — 358,8 тис.грн., виконавчому комітету міської ради — 3,9 тис.грн., управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 50,6 тис.грн.
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи необхідність забезпечення вимог Бюджетного кодексу України, завдань, поставлених Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», рішенням міської ради від 16 грудня 2016 року № 516-17/VІІ «Про міський бюджет на 2017 рік», розпорядженням міського голови від 06 січня 2017 року № 7-р «Про затвердження плану заходів на 2017 рік щодо наповнення міського бюджету, економного і раціонального використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни» та з метою подолання негативних явищ при організації виконання міського бюджету, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення міського бюджету, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:

1) вжити конкретних заходів щодо погашення недоїмки зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка склалася станом на 1 січня 2017 року;

2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати та досягнення середнього обласного показника.

2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Орист) та рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) проаналізувати стан виконання дохідної частини міського бюджету за 2016 рік за окремими джерелами надходжень та вжити організаційних заходів щодо своєчасної сплати у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів) протягом року, скорочення податкового боргу до міського бюджету за податками і зборами, який склався станом на 01.01.2017 року, особливо з плати за землю та податку на прибуток підприємств комунальної власності;

2) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевого бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету, та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста;

3) провести ґрунтовний аналіз факторів, які впливають на стан надходжень податків, зборів та інших платежів, з метою визначення та залучення додаткових резервів збільшення надходжень до міського бюджету;

4) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення надходжень акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, єдиного податку, транспортного податку, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.

3. Рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ткачук):

1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків;

2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати в залежності від рівня встановленої мінімальної заробітної плати та досягнення середнього обласного показника;

3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;

4) з метою упередження втрат бюджету міста провести роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками податку на нерухоме майно щодо порядку нарахування та сплати податку на нерухоме майно.

4. Начальнику відділу з економічних питань міської ради (Штонда) забезпечити контроль за дотриманням підприємствами, що мають заборгованість з виплати заробітної плати, графіку погашення даної заборгованості;

5. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Орист):

1) забезпечити поновлення договорів оренди землі, термін дії яких завершено, у порядку, визначеному статтею 33 Закону України «Про оренду землі» та повідомляти Західно-Донбаську ОДПІ про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;

2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земель та виявлення земель, які використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів;

6. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Куш) активізувати претензійно – позовну роботу по стягненню з боржників заборгованості по платі за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів та вжити заходів щодо відшкодування до міського бюджету завданих збитків.

7. Відділу містобудування та архітектури міської ради (Коценко) та юридичному відділу міської ради (Ялинний) активізувати претензійно – позовну роботу щодо надходження до міського бюджету коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту від забудовників, які не уклали відповідні договори з міською радою та ухилилися від сплати до міського бюджету даних внесків та вжити заходів щодо відшкодування до міського бюджету завданих збитків.

8. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі міської ради (Лисак) посилити контроль за своєчасним та в повному обсязі перерахуванням до міського бюджету установами та підприємствами міста плати за оренду комунального майна.
9. Відділу охорони здоров’я міської ради (Герасименко) продовжити роботу по відшкодуванню м. Павлоград іншими територіальними громадами в повному обсязі коштів за надану лікувальними закладами медичну допомогу мешканцям інших територіальних громад.

10. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради своєчасно забезпечити:

1) розрахунки за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи утворення будь-якої заборгованості на звітні дати, вжити додаткових заходів за економним споживанням енергоносіїв, дотриманням лімітів споживання енергоносіїв та скорочення їх споживання в бюджетних установах в подальшому;

2) виплату заробітної плати працівникам установ, що фінансуються з міського бюджету в межах затвердженого фонду заробітної плати, відповідно до термінів, встановлених чинним законодавством України та колективними трудовими договорами;

3) проведення заходів з оптимізації видатків підвідомчих установ шляхом упорядкування мережі бюджетних установ та штатної структури їх працівників, крім випадків, пов’язаних з відкриттям (розширенням) установ, економії бюджетних коштів на оплату не першочергових видатків, визначення доцільності функціонування малопотужних установ та закладів і відповідності наявної мережі бюджетних установ вимогам чинного законодавства в частині забезпечення необхідного рівня надання соціальних послуг;

4) здійснення жорсткого фінансового контролю за витрачанням бюджетних коштів, отриманих розпорядниками нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів, та постійного моніторингу ефективності їх використання;

5) контроль за виконанням заходів, затверджених розпорядженням міського голови від 06 січня 2017 року № 7-р «Про затвердження плану заходів на 2017 рік щодо наповнення міського бюджету, економного і раціонального використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни». Інформацію про результати виконання заходів надавати фінансовому управлінню міської ради щоквартально до 5 числа місяця наступного за звітним кварталом.

11. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м.Павлограді (Соколова) посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

12. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради за напрямками роботи.

Міський голова                                     А.О.Вершина

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Центральна дитяча бібліотека стала переможницею у Всеукраїнському конкурсі
  • Про виділення щомісячної матеріальної допомоги
  • Про виділення щомісячної матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 12.06.2024 №781/0/3-24 «Про утворення груп оповіщення на території Павлоградської міської територіальної громади»
  • Оголошення про вакантну посаду
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 12.06.2024 №781/0/3-24 «Про утворення груп оповіщення на території Павлоградської міської територіальної громади»