ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
26.11.2014р. м.Павлоград № 758
Про підсумки виконання бюджету
міста за 9 місяців 2014 року
На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» (з урахуванням змін), рішення міської ради від 31.01.2014 року №1152-42/VІ «Про міський бюджет на 2014 рік» (з урахуванням внесених змін) службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за 9 місяців 2014 року виконано на 98,5 відсотка (при плановій сумі надходжень 246874,4 тис.грн. фактично надійшло 243094,6 тис. грн.), недонадійшло 3779,9 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 59811,6 тис.грн., що складає 79,9 відсотка річних планових призначень.
Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування трансфертів склали 84204,5 тис. грн., дотації з державного бюджету – 62976,1 тис. грн., субвенції з державного бюджету — 95913,9 тис.грн.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 103,1 відсотка, у порівнянні з минулим роком збільшились на 7533,2 тис.грн. або на 9,8 відсотків.
Не забезпечено виконання планових показників по 3 джерелам дохідної частини міського бюджету на суму 227,9 тис.грн., в тому числі: платі за землю – 215,6 тис.грн., туристичному збору – 9,3 тис.грн., частині прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до бюджету – 3,0 тис.грн.
Станом на 01 жовтня 2014 року податковий борг з платежів до бюджетів усіх рівнів склав 39912,2 тис.грн., що на 4,0 % або на 1612,5 тис.грн. менше у порівнянні з початком року, до міського бюджету – 12358,5 тис.грн., що в 2 рази або на 5964,9 тис.грн. більше у порівнянні з початком року. Основними боржниками до міського бюджету є КП «Павлоградводоканал», КП «Павлоградтеплоенерго», КП «Павлограджитлосервіс», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геолого — розвідувальна експедиція, ЗАО «Павлоградінвестбуд», ТОВ «ТСА – Стіл Груп», ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ВАТ «Метал – пром», ВАТ «АГС – Груп», ПП фірма «Каско» та інші.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету виконана в сумі 243116,7 тис.грн., або на 95,1 відсотка до уточненого плану.
Видатки спеціального фонду міського бюджету виконано в сумі 53760,9 тис.грн. або на 61,9 відсотка до уточненого плану на рік.
На фінансування соціально-захищених видатків міського бюджету направлено 227403,4 тис.грн., що на 15959,5 тис.грн. більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 1 жовтня 2014 року відсутня.
За звітний період видатки на соціально-культурну сферу та соціальний захист населення склали 220097,5 тис.грн., в порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшились на 15110,4 тис. грн., в тому числі на утримання установ освіти – 5205,4 тис.грн., охорони здоров’я – 1662,9 тис.грн., соціального захисту населення – 7259,9 тис.грн., культури – 643 тис.грн., засобів масової інформації — 55,3 тис.грн., фізичної культури і спорту – 283,9 тис.грн.
Перевищення споживання енергоносіїв за 9 місяців 2014 року в порівнянні з аналогічним періодом 2013 року допущено 4 установами апарату управління, 47 установами відділу освіти, 1 установою відділу фізичної культури та спорту.
На фінансування житлово-комунального господарства міста направлено 7983,1 тис.грн.
Значна увага приділялась соціальному захисту найбільш вразливих верств населення (інвалідів, ветеранів війни, багатодітних сімей). На виплату пільг та субсидій населенню направлено 19615,1 тис.грн., допомоги сім’ям з дітьми – 73250,4 тис.грн.
На виконання міської програми «Соціальний захист окремих категорій населення на 2013-2015 роки» з міського бюджету направлені кошти в сумі 678,9 тис.грн.
За рахунок субвенції з державного бюджету виплачена допомога 16 прийомним сім’ям, в яких виховується 27 дітей, 1 дитячому будинку сімейного типу, в якому виховується 9 дітей в сумі 1065,0 тис.грн.
Залишається низьким рівень фінансового контролю головних розпорядників бюджетних коштів щодо усунення фінансових порушень, виявлених ревізіями минулих років. Станом на 1 жовтня 2014 року не усунуті фінансові порушення за результатами проведених ревізій минулих років (2008-2013 років) на суму 1254,1 тис.грн., в т. ч. по відділу освіти міської ради – 96,6 тис.грн. , управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 679,6 тис.грн., управлінню праці та соціального захисту населення міської ради – 1,1 тис.грн., недоотримано орендної плати внаслідок використання земельних ділянок без правовстановлюючих документів орендним підприємством Завод «Луч» – 476,8 тис.грн.
Не усунутими залишаються порушення, виявлені в ході комплексної ревізії КРУ в Дніпропетровській області в 2011 році на суму 1310,0 тис.грн. з виявлених порушень – 2722,4 тис.грн. (управлінню праці та соціального захисту населення міської ради – 22,2 тис.грн., виконавчому комітету міської ради – 9,4 тис. грн., комунальному підприємству «Павлограджилсервіс » – 0,2 тис.грн., недоотримано міським бюджетом орендної плати за землю – 1278,2 тис.грн.).
Залишаються не відшкодованими до міського бюджету кошти комунальним підприємством “Спеціалізована Агенція Ритуал” в сумі 2,5 тис.грн., за результатами ревізії фінансової інспекції в м. Павлоград.
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи необхідність забезпечення вимог Бюджетного кодексу України, завдань, поставлених Законом України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» (зі змінами), рішенням міської ради від 31 січня 2014 року № 1152-42/VІ «Про міський бюджет на 2014 рік» (з урахуванням внесених змін), розпорядженням міського голови від 27.03.2014 року № 74-р «Про економію коштів міського бюджету та недопущення втрат бюджету» (з урахуванням змін) та з метою виконання планових показників міського бюджету у 2014 році виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В :
1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:
1) вжити конкретних заходів щодо погашення недоїмки зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка склалася станом на 1 жовтня 2014 року;
2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника.
2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Гавреш), відділ трудових відносин та умов праці (Черкашина) та рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області (Яремчук):
1) проаналізувати стан виконання дохідної частини міського бюджету за 9 місяців 2014 року, установити причини невиконання планових показників за окремими джерелами надходжень та вжити організаційних заходів щодо забезпечення надходжень в 2014 році у затверджених міською радою обсягах;
2) вжити організаційних заходів щодо скорочення податкового боргу та збільшення надходжень податку на прибуток комунальних підприємств, що знаходяться у сфері управління міської ради, та інших суб’єктів господарювання з платежів, які зараховуються до міського бюджету;
3) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевого бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету, та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста;
4) провести ґрунтовний аналіз факторів, які впливають на стан надходжень податків, зборів та інших платежів, з метою визначення та залучення додаткових резервів збільшення надходжень до міського бюджету.
3. Рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області (Яремчук):
1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків;
2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника;
3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості із сплати податків і зборів.
4. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Гавреш):
1) здійснювати своєчасне оформлення договорів оренди землі, документів на земельні ділянки землекористувачами і землевласниками, не допускаючи прострочення термінів укладення та перегляду договорів по оренді землі. Своєчасно вносити зміни в договори оренди землі та повідомляти Західно-Донбаську ОДПІ про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;
2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земель та виявлення земель, які використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів;
3) активізувати роботу щодо своєчасного проведення заходів з продажу земель несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомості та на земельних торгах.
5. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі (Лисак):
1) посилити контроль за своєчасністю та в повному обсязі перерахування до міського бюджету установами та підприємствами міста плати за оренду комунального майна;
2) активізувати роботу щодо проведення заходів з продажу об’єктів комунальної власності.
6. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради своєчасно забезпечити:
1) розрахунки за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи утворення будь-якої заборгованості на звітні дати, виконання заходів з енергозбереження в бюджетних установах та їх повне оснащення сучасними приладами обліку газу, води, теплової та електричної енергії з метою максимальної економії споживання енергоносіїв.
2) виплату заробітної плати працівникам установ, що фінансуються з міського бюджету в межах затвердженого фонду заробітної плати, відповідно до термінів, встановлених чинним законодавством України та колективними трудовими договорами.
3) здійснення якісного внутрішнього фінансового контролю фінансово – господарської діяльності підвідомчих установ та організацій, розгляд матеріалів ревізій (перевірок), вжиття необхідних заходів за встановленими фактами зловживань, розкрадань, безгосподарності та інших порушень фінансової дисципліни.
4) вжиття заходів щодо погашення простроченої кредиторської та дебіторської заборгованості та відшкодування сум донарахованих за результатами перевірок контролюючих органів, не допускаючи випадків виникнення зазначеної заборгованості.
5) вжиття додаткових заходів щодо завершення проведення тендерних закупівель, укладання договорів на виконання робіт, послуг та забезпечення освоєння виділених бюджетних коштів.
6) здійснення постійного контролю за виконанням та дотриманням вимог розпорядження міського голови від 24 березня 2014 № 74-р «Про економію коштів міського бюджету та недопущення втрат бюджету» (з урахуванням змін).
Інформацію про проведену роботу надати фінансовому управлінню міської ради в термін до 20 грудня 2014 року.
7. Зобов’язати начальника управління комунального господарства і будівництва міської ради Дейнеженко Ю.С., начальника управління праці та соціального захисту населення Бобровницьку Л.В., начальника відділу освіти міської ради Рєзнікова О.Б., директора КП «Палограджитлосервіс» Петлю Т.Г., КП «Агенція «Ритуал» Трясорук А.В., вжити додаткових організаційних заходів щодо усунення в повному обсязі фінансових порушень, виявлених в ході перевірок Державної фінансової інспекції в Дніпропетровській області та Павлоградської об’єднаної державної фінансової інспекції, посилити претензійно-позовну роботу та в разі невжиття заходів щодо усунення фінансових порушень притягти винних осіб до дисциплінарної відповідальності відповідно до чинного законодавства.
Інформацію про проведену роботу надати фінансовому управлінню міської ради в термін до 14 грудня 2014 року.
8. Управлінню праці та соціального захисту населення міської ради (Бобровницька) вжити організаційних заходів щодо посилення контролю та своєчасного проведення клірингових розрахунків з пільг та субсидій населенню у 2014 році згідно з механізмом, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.01.2005 року № 20 “Про затвердження Порядку перерахування деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій» (зі змінами), забезпечити їх оплату в повному обсязі,
не допускаючи утворення кредиторської та дебіторської заборгованості із зазначених видатків на звітні дати.
9. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), Павлоградській об’єднаній державній фінансовій інспекції (Тимченко), управлінню Державної казначейської служби в м. Павлограді (Соколова) посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.
10. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом функціональних повноважень.
Міський голова І.С.Метелиця