ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
23.05.2018р. м.Павлоград № 313
Про підсумки виконання
бюджету міста за І квартал
2018 року
На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», рішення міської ради від 22 грудня 2017 року № 1006-32/VІІ «Про міський бюджет на 2018 рік» (з урахуванням змін), розпорядження міського голови від 28 березня 2018 року № 84-р «Про затвердження плану заходів на 2018 рік щодо наповнення міського бюджету, ефективного використання коштів міського бюджету та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Загальний фонд бюджету міста по доходах за І квартал 2018 року виконано на 101,1 відсотка (при плановій сумі надходжень 275460,8 тис.грн фактично надійшло 278361,6 тис.грн), понад план надійшло 2900,8 тис.грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 10196,7 тис.грн, що складає 38,7 відсотка уточнених річних планових призначень.
Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування міжбюджетних трансфертів склали 98969,7 тис. грн, субвенції з державного та інших бюджетів – 175910 тис.грн, дотації з державного бюджету та інших бюджетів – 3481,9 тис. грн.
Доходи загального фонду бюджету без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 108,3 відсотка та у порівнянні з І кварталом 2017 року збільшились на 10720,5 тис.грн або на 12,1 відсотка.
Станом на 01 квітня 2018 року податковий борг з платежів до бюджетів усіх рівнів склав 72296,2 тис.грн, до міського бюджету – 19652,2 тис.грн. Основними боржниками до міського бюджету є: КП «Павлоградводоканал», ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград Буддеталь», ТОВ «Базальтові вироби», КП «Затишне місто», ТОВ «АСГ-Груп», ДП ВАТ «Донбасгеологія» Павлоградська геологорозвідувальна експедиція, ТОВ «Метал-пром» та інші.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за І квартал 2018 року виконана в сумі 264684,3тис.грн. при плані 285345,9 тис.грн, або на 92,8% до уточненого плану. Видатки спеціального фонду міського бюджету виконано в сумі 13484,2 тис.грн, або на 19 % до уточненого плану на рік.
В порівнянні з минулим роком видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 14076 тис.грн, або на 105,6%. Це забезпечило виконання 113 бюджетних програм.
На фінансування захищених видатків міського бюджету спрямовано 251387,9 тис.грн, що на 9711,5 тис.грн більше порівняно з минулим роком. Збільшені видатки на оплату праці на 16249,7тис.грн, продукти харчування –918,1тис.грн. Зменшені видатки на оплату енергоносіїв на 4082,1тис.грн, медикаменти – 204,2 тис.грн, трансферти населенню — 3170 тис.грн в зв’язку з проведенням заходів з оптимізації видатків, енергозбереження та змінами у бюджетному законодавстві.
Кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 1 квітня 2018 року відсутня.
За звітний період видатки на виконання бюджетних програм соціально-культурної сфери та соціального захисту населення склали 244116,8 тис.грн, в порівнянні з минулим роком збільшились на 2,9%, або 6893,4тис.грн, в тому числі у галузі освіти – 10256,4тис.грн, охорони здоров’я – 793тис.грн фізичної культури і спорту – 292,3тис.грн, засобів масової інформації –174тис.грн. Зменшились видатки на виконання програм соціального захисту населення на 2464,8тис.грн та культури – 2157,5тис.грн.
На виконання програм в галузі соціального захисту населення за звітний період направлені кошти в сумі 126595,4 тис.грн, що складає 96,4% до плану, із них на проведення розрахунків по пільгам та субсидіям населенню – 93791,3 тис.грн, виплату державної допомоги сім’ям з дітьми –28753,1тис.грн, надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію — 1297,2 тис.грн, надання допомоги по догляду за особами з інвалідністю — 451,3 тис.грн, забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування -1309,7 тис.грн, утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб для сім′ї, дітей та молоді-209,1 тис.грн, інші заходи у сфері соціального захисту- 783,7тис.грн.
На фінансування заходів міської програми “Соціальний захист окремих категорій населення на 2015-2018 роки“, затвердженої рішенням міської ради від 15.09.2015 року №1737-56/VІ в І кварталі поточного року направлено 1458 тис.грн.
В І кварталі 2018 року збільшені проти аналогічного періоду минулого року видатки на благоустрій міста на 3295,1 тис.грн, або на 59,8 відсотки і склали 8802,4 тис.грн.
Видатки бюджету розвитку за І квартал 2018 року склали 6550,8 тис.грн, в тому числі по: відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення- 16 тис.грн. (на придбання мотопомп для створення матеріального резерву для ліквідації надзвичайних ситуацій), службі у справах дітей – 12 тис.грн (на придбання ком’ютерної техніки), відділу по обліку комунального майна та житлової площі міської ради — 6522,8 тис.грн (на фінансову підтримку комунальним підприємствам міста).
В результаті несвоєчасного здійснення заходів головними розпорядниками бюджетних коштів недоосвоєні кошти бюджету розвитку в сумі 541,4тис.грн, фонду охорони навколишнього природного середовища- 59,3ис.грн, цільового фонду- 287,3тис.грн.
Відділом охорони здоров’я міської ради в 2018 році заключено 8 договорів по наданню медичних послуг населенню прилеглих територіальних громад на суму 4004,1 тис.грн. За І квартал 2018 року надано 1400 медичних послуг мешканцям інших територіальних громад та проведено 4108 діагностичних досліджень на загальну суму 3278,1тис.грн.
Станом на 01 квітня 2018 року залишаються не усунутими порушення, виявлені фінансовою інспекцією в Дніпропетровській області за 2013-2015 роки на суму 1025,6 тис.грн, з них: по управлінню комунального господарства та будівництва міської ради – 22,4 тис.грн, виконавчому комітету міської ради – 1003,2 тис.грн.
З метою подолання негативних явищ при організації виконання міського бюджету, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення міського бюджету, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В :
1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:
1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка склалася станом на 1 квітня 2018 року;
2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної плати та досягнення середнього обласного показника.
2. Зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ткачук):
1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини міського бюджету за І квартал 2018 року за джерелами доходів та вжити заходів щодо усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх надходжень;
2) забезпечити своєчасну сплату у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів), скорочення податкового боргу до міського бюджету, який склався станом на 01 квітня 2018 року, особливо з плати за землю та податку на прибуток підприємств комунальної власності;
3) активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та міського бюджету та погашення заборгованості із заробітної плати
підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету, та робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста;
4) не допускати безпідставного зменшення темпів надходжень до міського бюджету відносно попереднього року за рахунок мобілізації додаткових доходів, в тому числі за рахунок детінізації економіки;
5) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.
3. Фінансовому управлінню Павлоградської міської ради здійснити організаційні заходи та підготувати проект рішення міської ради «Про встановлення ставок та пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки».
4. Рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (Ткачук):
1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків, особливо по податку на доходи фізичних осіб;
2) забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку на доходи фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати в залежності від рівня встановленої мінімальної заробітної плати та досягнення середнього обласного показника;
3) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів;
4) з метою упередження втрат бюджету міста провести роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.
5. Начальнику відділу з економічних питань міської ради Штонді Т.А. забезпечити контроль за дотриманням підприємствами, що мають заборгованість з виплати заробітної плати, графіку погашення даної заборгованості.
6. З метою недопущення втрат міського бюджету з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова):
1) забезпечити поновлення договорів оренди землі, термін дії яких закінчено, у порядку, визначеному статтею 33 Закону України «Про оренду землі» та повідомляти Західно-Донбаську ОДПІ про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою;
2) продовжити роботу з проведення інвентаризації земельних ділянок, що використовуються суб’єктами господарювання без оформлення правовстановлюючих документів, та вжити заходів щодо прискорення їх оформлення землекористувачами відповідно до вимог земельного законодавства України.
7. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній) активізувати роботу та посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів.
8. Відділу містобудування та архітектури міської ради (Коценко), відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва міської ради (Кусочкіна) посилити контроль за повнотою надходжень до міського бюджету коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою та за розміщенням малих архітектурних споруд.
9. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі міської ради (Лисак) посилити контроль за своєчасним та в повному обсязі перерахуванням до міського бюджету установами та підприємствами міста плати за оренду комунального майна.
10. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради своєчасно забезпечити:
1) проведення своєчасної та у повному обсязі оплати праці працівників бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат;
2) виконання вимог ст.51 Бюджетного кодексу України в частині утримання чисельності працівників та здійснення фактичних видатків на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах;
3) розроблення та затвердження щорічних планів заходів з енергозбереження із забезпеченням зменшення витрат на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, повного оснащення бюджетних установ сучасними приладами обліку газу, води, теплової та електричної енергії;
4) виконання Закону України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації” у частині укладення бюджетними установами енергосервісних договорів для істотного зменшення енерговитрат;
5) проведення аналізу фактичної наповнюваності підпорядкованих бюджетних установ відповідно до їх проектної потужності, вжиття організаційних заходів щодо визначення системних напрямків удосконалення мережі бюджетних установ, упорядкування чисельності працюючих з урахуванням контингенту підопічних (кількості ліжок), переведення окремих типів установ на самоокупність з метою забезпечення реалізації заходів, спрямованих на підвищення ефективності використання бюджетних коштів, вдосконалення функціональної діяльності бюджетних закладів та покращення якості надання послуг. Про результати проведеної роботи надавати щоквартально інформацію фінансовому управлінню міської ради для узагальнення в термін до 10 числа місяця наступного за звітним кварталом;
6) здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг з обов’язковим використанням системи електронних закупівель ProZorro;
7) здійснення жорсткого фінансового контролю за витрачанням бюджетних коштів, отриманих розпорядниками нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів, постійного моніторингу ефективності їх використання, проведення додаткових організаційних заходів за своєчасним та в повному обсязі освоєнням виділених бюджетних коштів;
8) вжиття дієвих заходів щодо повного усунення порушень, виявлених контролюючими органами, та прийняття управлінських рішень, спрямованих на виконання вимог і пропозицій контролюючих органів стосовно причин і умов, що сприяли порушенням.
11. Управлінню соціального захисту населення міської ради (Бобровницька) посилити контроль за своєчасним та в повному обсязі проведенням розрахунків з пільг та субсидій відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04 березня 2002 року № 256 «Порядок фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету».
12. Відділу охорони здоров’я міської ради (Герасименко) продовжити роботу по укладанню договорів (внесенню змін до договорів) з територіальними громадами на надання медичних послуг їх мешканцям лікувальними закладами м.Павлоград. Про результати проведеної роботи інформувати фінансове управління міської ради в термін до 10 числа місяця наступного за звітним кварталом.
13. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлограді (Соколова) за згодою посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.
14. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови згідно з розподілом функціональних повноважень.
Міський голова А.О.Вершина