Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання основних показників програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград в рамках Стратегічного плану економічного розвитку міста за січень-червень 2013 року

Сентябрь 5th, 2013 Рішення виконкому Вывести на печать

 ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

30.08.2013р.                                                                                              № 539

Про підсумки виконання основних показників програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград в рамках Стратегічного плану економічного розвитку міста
за січень-червень 2013 року

Місто працює згідно з актуалізованим Стратегічним планом економічного розвитку. Основні пріоритети – залучення інвестицій, розвиток житлово-комунальної інфраструктури, розвиток людських ресурсів і поліпшення якості життя.
Триває робота по реалізації Стратегії соціального партнерства ДТЕК і міста Павлоград, яка спрямована на реалізацію 20 проектів з фінансуванням у розмірі понад 19млн.грн., у тому числі в 2013 році – 6,3млн.грн. З початку поточного року компанією перераховано понад 2млн.грн на реалізацію запланованих проектів.
Затверджена «Стратегія підвищення конкурентоспроможності субрегіону «Західний Донбас» в рамках Проекту «Місцевий економічний розвиток міст України» на підставі договору між Федерацією канадських муніципалітетів, ДТЕК і містами Павлоград, Тернівка, Першотравенськ, Петропавлівським і Павлоградським районами.
У місті реалізуються 39 міських цільових програм, на виконання яких в І півріччі 2013 року направлено 22,9млн.грн. (загальний фонд – 7,7млн.грн., спеціальний – 15,2млн.грн.).
За І півріччя поточного року забезпечено нарахування та проведено виплату державної допомоги 9241 сім’ї з дітьми, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та малозабезпеченим сім’ям на суму 43,5млн.грн.
Отримують субсидії на житлово-комунальні послуги 6996 сімей, в т.ч. 150 студентів, що проживають у гуртожитках, на суму 3,96млн.грн. Середній розмір субсидії на сім’ю з урахуванням фактичного використання послуг складає 332грн.
Виплачено компенсацію вартості продуктів харчування 556 особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС на суму 369,0тис.грн. Забезпечено 374 інваліда реабілітаційною технікою та інвалідними колясками, направлено на заводи заявки інвалідів для виготовлення 580 протезно-отропедичних виробів.
Виплачено допомогу 15 сім’ям, які усиновили дітей (153,1тис.грн.), одноразову винагороду 5 жінкам, яким надано почесне звання України «Мати-героїня» (57,4тис.грн., розмір допомоги склав 11,5тис.грн.), допомогу прийомним сім’ям (653,6тис.грн.).
Станом на 01.07.2013р. на первинному обліку в службі у справах дітей перебуває 395 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. На виховання в сім’ю влаштовано 374 дитини. В місті створено 2 прийомні сім’ї, куди влаштовано 3 дітей. Всього діє 17 прийомних сімей, де виховуються та проживають 29 дітей та дитячий будинок сімейного типу, де виховується 8 дітей.
На виплату пенсій за січень-червень 2013 року по місту Павлоград та Павлоградському району спрямовано 493,5млн.грн., середній розмір пенсій по м.Павлоград станом на 01.07.2013р. склав 1833,61грн.
Загальний обсяг промислового виробництва за січень-червень 2013 року по м.Павлограду склав 532,6млн.грн. (в цінах 2013 року), що менше відповідного періоду минулого року (553,4млн.грн. – в цінах 2012 року).
Згідно з інформацією промислових підприємств міста збільшили обсяги виробництва у І півріччіі 2013 року (в % до відповідного періоду 2012 року): Павлоградська філія СТ «Славсант» (165%), ПрАТ «Павлоградхліб» (108%), ТОВ «Молочний дім» (105%).
Зменшили обсяги виробництва в порівнянні з відповідним періодом минулого року: ПАТ «Палмаш» (35%), ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання» (35%), ТОВ «Павлоградспецмаш» (81%), ПАТ «Павлоградхіммаш» (78%), ТОВ «Фабрика дверей «Будмайстер» (48%). Інші промислові підприємства працювали практично на рівні минулорічного показника.
У січні-червні 2013 року обсяг реалізованої промислової продукції (з урахуванням всіх шахт ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») склав 5807,3млн.грн. проти 5847,2млн.грн. у аналогічному періоді 2012 року. Питома вага реалізації промислової продукції м.Павлоград в загальному обсязі по Дніпропетровській області складає 5,6% (у 2012 році – 5,6%).
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника за січень-червень 2013 року склала 3195,9грн. або зросла на 4,1% до відповідного періоду 2012 року (Програмою соціально-економічного розвитку на 2013 рік передбачено збільшення середньомісячної заробітної плати на 17,6%).
По промисловим підприємствам міста (за даними підприємств) середня заробітна плата (без врахування ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») за січень-червень 2013 року становить 3526,4грн. (102% до аналогічного періоду 2012 року).
Станом на 01.07.2013р. заборгованість по виплаті заробітної плати становить 71тис.грн. (ТОВ «Будцентр Плюс 2»).
У поточному році проведено 9 засідань міської комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів у державний та міський бюджети, Пенсійний фонд, інші соціальні фонди та виплати заборгованості по заробітній платі, де заслухані 55 керівників підприємств, які мали заборгованість.
Проведено 27 засідань робочої комісії Західно-Донбаської ОДПІ з питань повноти оформлення трудових відносин з найманими працівниками, індивідуальну роз’яснювальну роботу з 68 платниками податків. В результаті додатково оформлено 48 найманих працівників, що забезпечило додаткові надходження податку на доходи фізичних осіб у сумі 30,8тис.грн., в тому числі до міського бюджету – 15,4тис.грн.
Станом на 01.07.2013р. на обліку в центрі зайнятості перебувало 910 безробітних громадян. Рівень безробіття склав 1,30% (на 01.07.2012р. – 1,52%), середній розмір допомоги по безробіттю – 1393грн. Протягом І півріччя центром зайнятості працевлаштовано 1138 осіб, за аналогічний період 2012р. – 881 особа, забезпечено професійне навчання і перенавчання 161 особи, залучено до громадських робіт 160 осіб.
За січень-червень 2013 року суб’єктами підприємницької діяльності створено 958 нових робочих місць, з них: у юридичних осіб – 326, у фізичних осіб-підприємців – 424, зареєстровано 208 фізичних осіб-підприємців.
Станом на 01.07.2013р. зовнішньоекономічні операції здійснювали 27 підприємств міста. Обсяги зовнішньоторговельного обороту по місту за І півріччя 2013 року становили (за даними підприємств міста та Західно-Донбаської об´єднаної державної податкової інспекції): експорт – у розмірі майже 63млн.грн.; імпорт – 103млн.грн. з від´ємним сальдо 40млн.грн.
В місті зареєстровано 8035 суб’єктів підприємницької діяльності, в т.ч. юридичних осіб – 1504 од., фізичних осіб – 6531 од. Частка надходжень від суб’єктів малого підприємництва до бюджетів усіх рівнів має тенденцію до збільшення та становила за 2010 рік – 12,2%, 2011 рік – 16,4%, 2012 рік – 22,8%, 2013 рік – 23%.
В місті діють регіональна асоціація підприємців, координаційна рада з питань розвитку підприємництва, створена при виконкомі, та громадська організація «Агенція економічного розвитку м.Павлоград».
05 серпня поточного року відбулося відкриття бізнес-центру «Перспектива» для підприємців-початківців, представників діючого малого та середнього бізнесу.
За січень-березень 2013 року оборот роздрібної торгівлі за всіма каналами реалізації по місту склав 508,9млн.грн. (на 9,4% більше обсягів січня-березня 2012 року). Питома вага продажу вітчизняних непродовольчих та продовольчих товарів у загальному обсязі роздрібного товарообороту складає 88,3%. За перше півріччя 2013 року в місті відкрито 26 об’єктів торгівлі, при цьому припинили діяльність 17 об’єктів. Завдяки відкриттю нових об’єктів додатково створено 82 робочих місця.
На сьогодні у місті працює 12 комунальних підприємств, чотири з яких надають споживачам комунальні послуги централізованого тепло-, водопостачання і водовідведення, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, вивезення рідких і побутових відходів.
У першому півріччі поточного року в цілому по комунальним підприємствам у порівнянні з відповідним періодом 2012 року:
 чисельність працюючих збільшилась на 9 осіб і становить 1349 чоловік;
 середня заробітна плата одного працівника збільшилась на 27% і складає 2380,9 грн.;
 сума доходу всього склала 83,8млн.грн., що на 4,9млн.грн. (5,5%) менше;
 дебіторська заборгованість збільшилась на 5,4млн.грн. (5%);
 сума кредиторської заборгованості знизилась на 4,6млн.грн. (2%).
З метою створення реєстру вільних земельних ділянок (грінфілдів) розроблена анкета вільної земельної ділянки, яка відображає її основні характеристики. В результаті проведеного обстеження на 25 земельних ділянок складені відповідні анкети. На офіційному сайті міської ради відкрито підрозділ, в якому землекористувачі, що мають недобудовані об’єкти та шукають інвесторів, мають змогу повідомити про свій намір. Після оброблення інформації в цьому підрозділі будуть розміщені анкети у вигляді електронних таблиць зі схемами. На теперішній час опрацьовується питання щодо формування пробної презентації по земельній ділянці на вул.Малиновського площею 3,5га, яку можливо використати під житлову забудову.
В 2013 році виділені кошти з місцевого бюджету в сумі 119,7тис.грн. на розробку проектів водоохоронних зон та встановлення меж прибережних захисних смуг річок м.Павлоград. По даному питанню процедура відкритих торгів оголошена. Відкриття пропозицій відбудеться в кінці серпня 2013 року.
В 2013 році в Павлограді реалізуються важливі для міста інвестиційні проекти.
Павлоградською міською радою та Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією НЕФКО в рамках програми «Енергозбереження» розроблено та впроваджується проект «Часткова термомодернізація будівель дитячих дошкільних закладів м.Павлоград». Загальна вартість проекту становить 344,7тис.євро, з них внесок НЕФКО складає 260тис.євро.
В рамках співпраці з Проектом МЕРМ в місті реалізуються 2 демонстраційні проекти: «Створення комплексної ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону «Західний Донбас», «Розробка маркетингової стратегії із залучення інвестицій та створення бренду м.Павлоград».
В травні поточного року стартував конкурс міні-проектів «Місто власними руками» за фінансової підтримки ТОВ «ДТЕК». Фонд Конкурсу на поточний рік по місту склав 96тис.грн., переможцями конкурсу міні-грантів визначено 7 проектів.
Для участі у Всеукраїнському конкурсі проектів та програм розвитку місцевого самоврядування у 2013 році було підготовлено 4 проекти. Проект «Модернізація (реконструкція) мережі зовнішнього освітлення із застосуванням енергозберігаючих технологій – впровадження «світлової візитної картки міста» – демонстраційного зразка ділянки мережі вуличного освітлення автомагістралі міжнародного значення м.Павлоград» визнано переможцем і буде реалізовано у 2014 році. Бюджет проекту становить 704,2тис.грн., з них: 400тис.грн. – з державного бюджету (фонд конкурсу), 260тис.грн. – з місцевого бюджету та 44,2тис.грн. – кошти організацій-партнерів.
Розпочато роботу з підготовки пакету документів для одержання бюджетних коштів під державні гарантії на реалізацію проекту «Реконструкція системи теплозабезпечення мікрорайонів «Північний», «Західний», «Новий».
Підготовлено ТЕО для дослідження обсягу підземних вод в рамках проекту «Розробка ТЕО-інвестицій для відновлення роботи Павлоградського родовища підземних вод як джерела питної води».
В житлово-комунальній сфері міста за І півріччя 2013 року за рахунок коштів міського бюджету виконано капітальний ремонт:
 покрівлі на 3 житлових будинках на суму 448тис.грн.;
 1 пасажирського ліфту по вул. Леніна, 74 на суму 29тис.грн.;
 розпочаті роботи з капітального ремонту фасаду будинку по
вул. Заводська, 28 на суму 241тис.грн.
Також за рахунок міського та обласного бюджетів розпочаті та ведуться роботи з капітального ремонту 4 пасажирських ліфтів на суму 1165тис.грн.
За І півріччя 2013 року введено в експлуатацію 1163,5 кв.м загальної площі індивідуального житла (14 садибних житлових будинків).
В місті Павлоград діє програма «Доступне житло» (здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов). В перелік об’єктів, на які можуть бути направлені кошти в рамках реалізації програми, включено три об’єкти: перехідний об’єкт – реконструкція гуртожитку під житловий будинок на вул.Будівельній,8, новий об’єкт – житловий будинок з прибудовано-вбудованими приміщеннями на вул.Озерній,35 загальною площею 5313,5 кв.м на 72 квартири та перехідний об’єкт – реконструкція гуртожитку під житловий будинок на вул.Сташкова,3.
За час реалізації програми зарезервовано 12 квартир на вул.Будівельній,8. За перше півріччя укладено 2 договори на придбання квартири.
Рішенням сесії міської ради затверджена міська програма на 2012-2015 роки «Місцеві стимули для медичних працівників первинної ланки», згідно з якою за І півріччя поточного року профінансовано 94,8тис.грн., в т.ч. щомісячне грошове стимулювання 57 лікарів всіх категорій (муніципальна надбавка) – 84тис.грн., придбання проїзних квитків – 10,8тис.грн.
Відповідно до «Міської програми розвитку культури м.Павлоград на 2013-2015 роки» у І півріччі 2013 року організовано та проведено 17 державних та професійних свят, 5 міських фестивалів, 2 народно-обрядових свята, 10 заходів з історично-патріотичного напрямку, 40 заходів з організації дозвілля дітей. Вихованці закладів культури взяли участь та стали переможцями більше 20 Міжнародних, Всеукраїнських, обласних та регіональних фестивалів, конкурсів.
На виконання заходів Програми «Розвитку фізичної культури і спорту в місті Павлограді на 2012-2016 роки» у І півріччі 2013 року проведено 35 загальноміських заходів, якими охоплено 1350 чол.
На виконання соціальної ініціативи Президента України В.Ф.Януковича «Діти – майбутнє України» та для поліпшення якості дитячого дозвілля в місті Павлоград збудовано 20 баскетбольних майданчиків, 4 спортивно-дитячих майданчика, 63 вуличних тренажера. Розпочато роботу з будівництва сучасного плавального басейну, яка буде завершена у вересні 2014 року. На утримання спортивних споруд міста, що належать до комунальної власності міста, та тих, що отримуються фінансову підтримку з міського бюджету, використано 1,8млн.грн.
За звітний період в МДЦ «Артек» оздоровилося 24 дитини, в УДЦ «Молода гвардія» – 13 дітей, в КЗО «ЗСШІ ДЦСР «Перлина Придніпров’я» – 59 дітей.
Чисельність наявного населення м.Павлоград на 01 червня 2013 року склала 109885 осіб. Упродовж січня-травня 2013 року вона скоротилась на 185 осіб.
Природне скорочення населення склало 151 ос. (-3,4 у розрахунку на 1000 жителів), порівняно з відповідним періодом 2012 року зменшилось на 11 осіб. Показник загальної народжуваності зменшився з 11,3 народжених на 1000 жителів у січні-травні 2012 року до 10,8 – у січні-травні 2013 року, рівень смертності знизився з 14,9 осіб до 14,2 відповідно. Незважаючи на позитивні зрушення щодо зниження смертності населення, кількість померлих перевищувала число народжених на 30,6%.
Міграційні переміщення населення міста у січні-травні 2013 року характеризуються перевищенням числа вибулих над числом прибулих на 34 особи.
З метою розв’язання нагальних проблем міста, виходячи з аналізу основних показників соціально-економічного розвитку міста Павлоград та стану виконання заходів Стратегічного плану економічного розвитку міста за січень-червень 2013 року, керуючись п.п. 1 п. «а» ч. 1 ст. 27, ст. 40, ч. 1, 2 ст. 52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про підсумки соціально-економічного розвитку м.Павлоград за січень-червень 2013 року взяти до відома.

2. Заступникам міського голови, керівникам управлінь та відділів міської ради:
1) забезпечити виконання основних показників Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2013 рік, організаційних заходів щодо виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград на 2013 рік, затверджених рішенням виконкому від 11.06.2013р. №382, плану заходів, затверджених розпорядженням міського голови від 24.01.2012р. №21-р «Про затвердження плану заходів на 2012 рік та середньострокового плану заходів на 2013-2015 роки по реалізації актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м.Павлоград»;
2) забезпечити участь у реалізації Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлоград, Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас»;
3) щоквартально до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом, надавати до відділу з економічних питань міської ради для узагальнення інформацію про виконання вищезазначених Стратегій та Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста (за січень-вересень та січень-грудень 2013 року);
4) розглянути комплексну оцінку результатів діяльності міськвиконкомів за січень-червень 2013 року, яка здійснюється Дніпропетровською обдержадміністрацією, розробити та вжити відповідних заходів щодо усунення негативних тенденцій за сферою діяльності.

3. Відділу трудових відносин та умов праці (Черкашина) вживати заходи:
1) спільно з керівництвом ТОВ «Будцентр Плюс 2» (Вєдєрніков) щодо погашення заборгованості з виплати заробітної плати;
2) спільно з Павлоградським МВ ГУМВС України в Дніпропетровській області (Малинога) з питань дотримання законодавства про працю, зайнятість населення та легалізації трудових відношень з найманими працівниками.

4. Відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва (Кусочкіна):
1) спільно з Павлоградським МВ ГУМВС України в Дніпропетровській області (Малинога) забезпечити здійснення постійного контролю за належним торговим та побутовим обслуговуванням споживачів міста шляхом проведення комплексних перевірок підприємств торгівлі та побутових послуг;
2) сприяти роботі бізнес-центру для підприємців-початківців та представників малого бізнесу з надання безкоштовних консалтингових послуг, навчальних програм, інформаційної підтримки, проведення семінарів, тренінгів, лекцій тощо;
3) забезпечити координацію роботи щодо впровадження в дію Порядку часткового відшкодування з міського бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого та середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів.

5. Управлінню комунального господарства та будівництва (Дейнеженко):
1) забезпечити постійний контроль щодо реалізації проектів соціально-економічного розвитку, замовником яких виступає управління;
2) разом з відділом містобудування та архітектури (Сасик) організувати роботу по встановленню аншлагів-вказівників на перехрестях вулиць у приватному секторі міста в термін до 01.12.2013р.

6. Службі у справах дітей (Стрига) сприяти виконанню передбачених на 2013 рік заходів міської програми «Забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа житлом на 2013-2015 роки».

7. Відділу з питань сім’ї, молоді та спорту (Дугін):
1) забезпечити збереження та підтримку в належному технічному стані існуючої мережі спортивних споруд, забезпечення їх ефективного використання для проведення спортивних заходів;
2) продовжити роботу щодо встановлення дитячо-спортивний майданчиків.

8. Рекомендувати Державній виконавчій службі (Палун) активізувати роботу щодо виконання рішень суду, винесених за результатами претензійно-позовної роботи комунальних підприємств щодо стягнення заборгованості із боржників за житлово-комунальні послуги.

9. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), рекомендувати Західно-Донбаській ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області (Яремчук):
1) здійснювати координацію роботи щодо мобілізації податків і зборів в обсягах, затверджених Павлоградською міською радою на 2013 рік, а також щодо зменшення існуючого податкового боргу до державного та місцевих бюджетів;
2) забезпечити контроль щодо здійснення видатків на утримання установ та закладів у межах асигнувань, передбачених кошторисами, помісячними розписами асигнувань, не допускати взяття зобов’язань понад кошторисні призначення;
3) активізувати роботу щодо подачі позовних заяв стосовно стягнення грошових коштів по відшкодуванню збитків по платі за землю.

10. Відділу залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики (Дендеберя) продовжити:
1) відстеження результативності прийнятих регуляторних актів;
2) систематичну роботу зі створення та накопичення електронної бази даних потенційних інвесторів, як місцевого, національного, так і міжнародного рівня, а також грантових фондів.

11. Відділу охорони здоров’я (Котляр), відділу освіти (Осипчук) забезпечити реалізацію соціально значущих проектів Стратегії соціального партнерства ДТЕК і міста Павлоград згідно з затвердженим графіком.

12. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі (Гребенюк), КП «Павлограджитлосервіс» (Петля) посилити контроль за виявленням та заселенням квартир, які тривалий час пустують.

13. Відділу з економічних питань (Штонда) координувати роботу по:
1) впровадженню та коригуванню актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м.Павлоград до 2015 року;
2) впровадженню Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлограда;
3) організаційному забезпеченню реалізації Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас»;
4) підготовці спільно з управлінням комунального господарства та будівництва (Дейнеженко) пакету документів для одержання бюджетних коштів під державні гарантії на реалізацію проекту «Реконструкція системи теплозабезпечення мікрорайонів «Північний», «Західний», «Новий».

14. Відділу земельно-ринкових відносин (Вишнякова) забезпечити:
1) організаційні заходи щодо збільшення надходжень до бюджету у зв’язку із застосуванням нової нормативної грошової оцінки земель міста Павлоград;
2) продовження роботи щодо продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомого майна;
3) супровід та наповнення розділу «Земельні відносини» на офіційному сайті Павлоградської міської ради;
4) створення реєстру земельних ділянок із наявними будівлями недіючих промислових об’єктів (браунфілдів).

15. Управлінню праці та соціального захисту населення (Бобровницька) контролювати правильність надання пільг підприємствами – надавачами житлово-комунальних послуг, цільове використання коштів при призначенні державних соціальних допомог.

16. Відділу містобудування та архітектури (Сасик):
1) забезпечити виконання програми «Доступне житло» (здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов);
2) здійснювати контроль за поетапним розробленням «Плану зонування території міста Павлоград» та затвердженням його в установленому законодавством порядку.

17. Відділу з питань регіональної політики (Рєзніков):
1) забезпечити широке висвітлення у засобах масової інформації діяльності виконавчого комітету міської ради щодо соціально-економічного розвитку міста;
2) координувати роботу по виконанню Плану інформаційного супроводу реалізації Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлоград на 2013 рік;
3) забезпечити безперебійну та безаварійну роботу міського транспорту та якісну підготовку транспорту до роботи в осінньо-зимовий період.

18. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова                                                                І.С.Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • До уваги випускників шкіл та коледжів!
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Оголошення про скликання засідання молодіжної ради при Павлоградській міській раді
  • Рішення 50 сесії VIII скликання
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 28.12.2022 р. №1314 «Про передачу автогрейдера»
  • Impactpreneurship 2.0: навчання з соціального підприємництва для молоді, ВПО, ветеранів/-ок
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Яворницького Дмитра (від буд. № 203 до буд. № 173) в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-006643-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Нова (від вул. Кравченка до пров. Новий) в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-006543-a
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Щастя до вул. Хуторська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-006477-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Будівельна в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-006366-a
  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Привітання міського голови Анатолія ВЕРШИНИ з Великоднем
  • Виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за січень – квітень 2024 року
  • Оголошення закупівлі