Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання основних показників програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград

Май 29th, 2013 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

22.05.2013р. № 326

Про підсумки виконання основних показників програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград в рамках Стратегічного плану економічного розвитку міста
за січень-березень 2013 року

Місто працює згідно з актуалізованим Стратегічним планом економічного розвитку. Проведений моніторинг (аналіз) реалізації Стратегічного плану міста за 2012 рік показав необхідність внесення змін з урахуванням уточнених проблем, наявних ресурсів і визначення зацікавлених у розвитку міста сторін.
Для Павлограда стратегічно важливим є реалізація енергозберігаючих, екологічних програм, програм реформування житлово-комунальної сфери, що враховано при внесенні змін в Стратегічний план економічного розвитку міста, які затверджені рішення сесії міської ради від 16.04.2013р. №891-34/VI.
Триває робота по реалізації Стратегії соціального партнерства ДТЕК і міста Павлоград, яка спрямована на реалізацію 20 проектів з фінансуванням ДТЕК у розмірі понад 19млн.грн. (рішення сесії міської ради від 25.12.2012р. № 805-31/VI).
Розроблено та затверджено Процедуру моніторингу Стратегії соціального партнерства ТОВ ДТЕК і міста Павлоград на 2013-2015р.р.
Розроблена «Стратегія підвищення конкурентоспроможності субрегіону «Західний Донбас» в рамках Проекту «Місцевий економічний розвиток міст України» на підставі договору між Федерацією канадських муніципалітетів, ДТЕК і містами Павлоград, Тернівка, Першотравенськ, Петропавлівським і Павлоградським районами.
Визначено три стратегічні пріоритети економічного розвитку субрегіону «Західний Донбас»: А. «Конкурентоспроможний регіон для бізнесу», В. «Конкурентоспроможний регіон для інвестицій», С. «Конкурентоспроможний регіон для проживання».
У місті реалізуються 37 міських цільових програм, на виконання яких в І кварталі 2013 року направлено 10,44млн.грн. (загальний фонд – 4,37млн.грн., спеціальний – 6,07млн.грн.).
За січень-березень поточного року виконання загального фонду міського бюджету склало 95,7% (при плані 77млн.грн. надійшло 73,7млн.грн.). Із загальної суми надходжень власні надходження склали 24,5млн.грн., дотації з державного бюджету – 15,2млн.грн., субвенції з державного та обласного бюджетів – 34млн.грн.
Виконання власних надходжень загального фонду складає 97,4% планових показників на І квартал 2013 року, недонадійшло 642тис.грн., з яких 353тис.грн. – податок на доходи фізичних осіб; 240,5тис.грн. – податок на прибуток підприємств комунальної власності міста у зв’язку зі збільшенням податкового боргу у порівнянні з початком року на 478тис.грн.; платі за землю – 164тис.грн. через наявність податкового боргу станом на 01.04.2013р. у сумі 1,3млн.грн., що на 154тис.грн. більше ніж на початок року. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року власні надходження збільшилися на 7,6% або на 1,7млн.грн.
Спеціальний фонд міського бюджету (без врахування власних надходжень бюджетних установ та трансфертів) за І квартал 2013 року виконано на 133,6%, при плані 3,3млн.грн. надійшло 4,4млн.грн.
За І квартал 2013 року призначено та виплачено державну допомогу 9241 сім’ї з дітьми на суму 20,9млн.грн., що на 3,1млн.грн. або 18% більше ніж за аналогічний період 2012 року. Отримано пільг на суму 5,6млн.грн.
Отримують субсидії на житлово-комунальні послуги 6996 сімей на суму 5,5млн.грн. Середній розмір субсидії на сім’ю з урахуванням фактичного використання послуг складає 332грн. за місяць.
Виплачено компенсацію вартості продуктів харчування 557 особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, на суму 70,2тис.грн. Забезпечено санаторно-курортним лікуванням 13 інвалідів та ветеранів війни.
Проведено обстеження житлово-побутових умов 74 малозабезпечених громадян та надана допомога на лікування, вирішення соціально-побутових питань (ремонт житла). Облаштовано пандусами 3 об’єкти, 191 інвалід забезпечен реабілітаційною технікою, направлено на заводи заявки інвалідів для виготовлення 155 протезно-ортопедичних виробів.
З метою стимулювання народжуваності, забезпечення підтримки сімей з дітьми згідно з чинним законодавством за січень-березень поточного року виплачено допомогу 2459 сім’ям на загальну суму 10млн.грн. Забезпечено підтримку 454 багатодітних сімей за рахунок коштів державного бюджету на суму 352,3тис.грн.
Станом на 01.04.2013р. на первинному обліку в службі у справах дітей перебуває 394 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. З метою забезпечення права кожної дитини на сімейне виховання 373 дитини вказаної категорії влаштовано на виховання в сім’ю (95% від загальної кількості таких дітей).
Виконуючи вимоги доручень голови облдержадміністрації та розпорядження міського голови щодо реформування інтернатних закладів, протягом звітного періоду із державних закладів на виховання в сім’ю влаштовано 5 дітей, позбавлених батьківського піклування.
В І кварталі поточного року в місті створена одна прийомна сім’я.
Виплачено допомогу 16 прийомним сім’ям на суму 329,2тис.грн. та 204 опікунам на 287 дітей, що перебувають під опікою чи піклуванням, на суму 1,6млн.грн.
Затверджена міська програма «Забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа житлом на 2013-2015 роки», якою передбачено проведення ремонту гуртожитку на вул. Промислова, 9/2 для проживання дітей даної категорії, купівлю квартир, переоформлення спадщини на дітей. В червні 2013 року відповідно до Програми з бюджету міста заплановано виділення коштів на розробку проектно-кошторисної документації на суму 500тис.грн. Виконання капітального ремонту даного гуртожитку передбачено до 2015 року.
На виплату пенсій та грошової допомоги за січень-березень 2013 року по місту Павлоград та Павлоградському району спрямовано 246,4млн.грн., середній розмір пенсії по місту Павлоград станом на 01.04.2013р. становить 1820,95грн.

Загальний обсяг промислового виробництва за січень-березень 2013 року по м.Павлограду склав 199млн.грн. (в цінах 2013 року), що менше відповідного періоду минулого року (216,8млн.грн. – в цінах 2012 року).
Згідно з інформацією промислових підприємств міста збільшили обсяги виробництва у І кварталі 2013 року (в % до відповідного періоду 2012 року): ТОВ «Молочний дім» (116%), ПрАТ «Павлоградхліб» (105%), СП ПрАТ «Софрахім» (103,5%), Павлоградський механічний завод (119,3%), ТОВ «Перша міськдрукарня» (104%).
Зменшили обсяги виробництва в порівнянні з відповідним періодом минулого року: ПАТ «Палмаш» (38%), ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання» (34%), ТОВ «Павлоградспецмаш» (77%), ПАТ «Павлоградхіммаш» (83%), ТОВ «Бетонярня «Будмайстер» (72%), ТОВ «Фабрика дверей «Будмайстер» (58%).
Практично на рівні минулорічного показника працювали ТОВ «Фабрика будівельних сумішей «Будмайстер», ДП НВО «Павлоградський хімічний завод».
За січень-березень 2013 року обсяг реалізованої промислової продукції (з урахуванням всіх шахт ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») склав 2951,1млн.грн. проти 2912,6млн.грн. у відповідному періоді 2012 року. Питома вага реалізації промислової продукції м.Павлоград в загальному обсязі по Дніпропетровській області складає 5,9% (у січні-березні 2012 року – 5,4%).
Реалізація послуг по місту за січень-березень склала 54,5млн.грн., послуги населенню – 18,9млн.грн. Частка послуг, реалізованих населенню, у загальному обсязі становить 34,6%. В перерахунку на одну особу обсяг послуг населенню за звітний період склав 171,5грн.
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника за січень-березень 2013 року склала 3065грн. або зросла на 8,2% до відповідного періоду 2012 року (Програмою соціально-економічного розвитку на 2013 рік передбачено збільшення середньомісячної заробітної плати на 17,6%).
По промисловим підприємствам міста (за даними підприємств) середня заробітна плата (без врахування ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») за січень-березень 2013 року становить 3504,6грн. (115,2% до аналогічного періоду 2012 року).
Станом на 01.04.2013р. заборгованість по виплаті заробітної плати становить 66,9тис.грн. (ТОВ «Будцентр Плюс 2»).
Питання дотримання діючого законодавства про працю, своєчасної та на належному рівні виплати заробітної плати, поліпшення зайнятості населення знаходяться на постійному контролі виконавчого комітету, правоохоронних та контролюючих органів міста.
Проведено 4 засідання міської комісії з питань погашення заборгованості до бюджетів всіх рівнів, Пенсійного фонду та із заробітної плати працівникам, на яких заслухано 35 керівників підприємств, які мали заборгованість до бюджетів всіх рівнів, внескам до Пенсійного фонду, інших соціальних фондів.
Протягом звітного періоду проведено 2 рейди робочої групи по легалізації трудових відносин з найманими працівниками, обстежено 21 суб’єкт підприємницької діяльності, виявлено 14 працівників, трудові відносини з якими були не оформлені. Після проведеної роз’яснювальної роботи трудові відносини було оформлено згідно з трудовим законодавством. Проведено 3 засідання робочої групи міськвиконкому з питань дотримання діючого законодавства про зайнятість, оплату праці та легалізації робочих місць (відображення реальної заробітної плати, нарахувань та відрахувань із неї до соціальних фондів).
Проведено 11 засідань робочої комісії Західно-Донбаської ОДПІ з питань повноти оформлення трудових відносин з найманими працівниками, індивідуальну роз’яснювальну роботу з 32 платниками податків. В результаті додатково оформлено 27 найманих працівників, що забезпечило додаткові надходження податку на доходи фізичних осіб у сумі 12,8тис.грн., в тому числі до міського бюджету – 6,8тис.грн.
Протягом звітного періоду працівниками виконавчого комітету проведено 41 обстеження з питань оплати праці на суб’єктах підприємницької діяльності, в ході перевірок виявлено 34 порушення з питань оплати та охорони праці.
В рамках підготовки до Дня охорони праці та з метою привернення уваги роботодавців до проблем запобігання нещасним випадкам на виробництві і професійним захворюванням в місті проведено огляд-конкурс стану охорони праці в період з 20.03.2013р. по 20.04.2013р. за 5 номінаціями серед промислових підприємств, комунальних підприємств, закладів освіти, закладів охорони здоров’я та суб’єктів господарювання малого та середнього бізнесу.
Протягом січня-березня 2013 року послугами служби зайнятості в м.Павлоград скористалось 2185 незайнятих громадян. Станом на 01.04.2013р. на обліку в центрі зайнятості перебувало 1056 безробітних громадян, рівень безробіття склав 1,5%, середній розмір допомоги по безробіттю – 1389,5грн. Протягом звітного періоду центром зайнятості працевлаштовано 569 осіб, залучено до громадських робіт 3 особи.
За січень-березень 2013 року суб’єктами підприємницької діяльності створено 640 нових робочих місць, з них: у юридичних осіб – 420, у фізичних осіб-підприємців – 220. Наряду з цим, за вказаний період ліквідовано 418 робочих місць (у юридичних осіб – 195, у фізичних осіб-підприємців –223).
Станом на 01.04.2013р. в місті зареєстровано та діє 738 колективних договорів, якими охоплено 78% працюючого населення міста Павлограда, що забезпечує соціальні гарантії більше ніж 54,6 тисяч працюючих.
За І квартал введено в експлуатацію 576,6 кв.м загальної площі індивідуального житла.
Станом на 01.04.2013р. зовнішньоекономічні операції здійснювали 26 підприємств міста. Обсяги зовнішньоторговельного обороту по місту за І квартал 2013 року становили (за даними підприємств міста та Західно-Донбаської об´єднаної державної податкової інспекції): експорт – у розмірі майже 5млн.дол. США; імпорт – 7,4млн.дол. США з від´ємним сальдо 2,8млн.дол. США або на рівні І кварталу 2012 року.
В загальному обсязі експорту найбільш питому вагу займають підприємства: ПАТ завод «Павлоградхіммаш», ТОВ «Молочний Дім», ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ ВКП «Легіон», ТОВ «Укрспецснаб», ПП «Схід-Енерго», ТОВ «Мега-Дизайн» та інші.
Основними країнами, в які експортується продукція наших виробників, у І кварталі 2013 року є Російська Федерація, Естонія, Польща, Грузія, Азербайджан, Болгарія, Чехія.
Більшу частину імпорту товарів підприємств міста Павлоград складає устаткування та обладнання для виробництва – 42,9% від загального обсягу імпорту, продукція металургійної галузі – 27,6%, продукція хімічної та пов’язаної з нею галузей промисловості – 18,9%.
В обсязі експорту також переважають машини, устаткування та механізми (86,7%) та продукція металургійної галузі (10,0%).

В місті зареєстровано 8184 суб’єктів малого підприємництва (на 153 одиниці більше, ніж на початок року), в т.ч. малих підприємств – 1501 од., фізичних осіб – 6683 од. Частка надходжень від суб’єктів малого підприємництва до бюджетів усіх рівнів складає 22,8%.
На даний час діють асоціація підприємців, координаційна рада з питань розвитку підприємництва в місті, створена при виконкомі, та громадська організація «Агенція економічного розвитку м.Павлоград».
В першому кварталі проведено координаційну раду з питань підведення підсумків проведених заходів в 2012 року та плану на 2013 рік.
З метою підтримки малого і середнього бізнесу підготовлено проект Порядку надання підприємцям фінансово-кредитної допомоги з місцевого бюджету. Організовано випуск (двічі на місяць) інформаційного бюлетеня для підприємців в газеті «Західний Донбас». Проведено заходи щодо виділення приміщення для організації діяльності з червня бізнес-центру.
В першому кварталі відкрито 9 підприємств торгівлі («Капі» на вул. Іскрівська, продовольчі магазини «Харківські солодощі», «Живі квіти» та ін.) та 1 підприємство ресторанного господарства, за рахунок чого створено 49 робочих місць.
Результати щомісячного моніторингу роздрібних цін на основні види продуктів харчування свідчать, що цінова ситуація в місті стабільна. На сайті міської ради в рубриці «Поради споживачам» населенню надається інформація про діюче законодавство в сфері прав споживачів.
У вихідні та передсвяткові дні на ринках міста проводяться ярмарки із залученням вітчизняних товаровиробників, у тому числі виробників рослинництва та тваринництва.
На сьогодні в місті Павлоград працює 12 комунальних підприємств, три з яких надають споживачам комунальні послуги централізованого тепло-, водопостачання та водовідведення, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (КП «Павлоградтеплоенерго», КП «Павлоградводоканал», КП «Павлограджитлосервіс»).
У першому кварталі поточного року в цілому по комунальним підприємствам у порівнянні з відповідним періодом 2012 року:
 чисельність працюючих збільшилась на 26 осіб і становить 1391 чоловік;
 середня заробітна плата одного працівника складає 2008,9 грн., зменшилась на 10,6% за рахунок зменшення середньої заробітної плати на КП ПВ АПБ на 32,2% і КП «РГ «Західний Донбас» на 17,5%; на інших підприємствах спостерігається підвищення заробітної плати згідно з вимогами чинного законодавства;
 сума доходу склала 63млн.грн., що на 6,8млн.грн. (9,7%) менше;
 дебіторська заборгованість збільшилась на 848,5тис.грн.; найбільшу дебіторську заборгованість мають: КП «Павлоградтеплоенерго» (Вовк) – 79,3млн.грн. (І кв. 2012р. – 82,5млн.грн., зменшення на 3,8%), КП ПВУВКГ (Карпець) – 32,3млн.грн. (І кв. 2012р. – 31,5млн.грн., збільшення на 2,4%), КП «Павлограджитлосервіс» (Петля) – 5,5млн.грн. (І кв. 2012р. – 3,6млн.грн., збільшення на 53,3%), КП «Затишне місто» (Пріян) – 1,5млн.грн. (І кв. 2012р. – 238тис.грн., збільшення у 6,5 раз); основний дебітор – населення;
 сума кредиторської заборгованості знизилась на 5,5млн.грн. (2,4%).
За результатами фінансово-господарської діяльності отримано збиток у сумі 7,6млн.грн. Найбільші суми збитку мають: КП «Павлоградтеплоенерго» – 3,4млн.грн., КП ПВУВКГ – 4,6млн.грн.
З метою створення реєстру вільних земельних ділянок (грінфілдів) розроблена анкета вільної земельної ділянки, яка відображає її основні характеристики (місце розташування, площу, наявність інженерних комунікацій, обтяжень та обмежень використання, відстань віддаленості від автомобільних та залізничних шляхів та ін.) В результаті проведеного обстеження на 25 земельних ділянок складені відповідні анкети (інформація направлена до Дніпропетровського обласного інвестиційного агентства). Зібрана інформація щодо категорії грунтів вищезазначених ділянок.
На офіційному сайті Павлоградської міської ради розпочато завантаження та відображення в електронному вигляді таблиць по даним земельним ділянкам з додаванням схеми розташування на картографічному матеріалі.
З метою створення реєстру земельних ділянок із наявними будівлями недіючих промислових об’єктів (браунфілдів) направлені листи на підприємства міста. Отримана інформація щодо наданих пропозицій обробляється, формуються анкети.
В 2013 році в Павлограді реалізуються важливі для міста інвестиційні проекти, серед яких:
 «Часткова термомодернізаця будівель дитячих дошкільних закладів в м.Павлоград». Загальний бюджет проекту: 3,7млн.грн. Реалізується завдяки отриманню кредитних коштів Північної Екологічної Фінансової Корпорації «НЕФКО» (260тис.євро) та коштів ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» (941тис.грн.). Проектом передбачено впровадження енергоефективних заходів у 9 дошкільних навчальних закладах. В грудні 2012 року отримано 1 транш кредиту НЕФКО в сумі 843,2тис.грн. На сьогоднішній день використано кошти ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» та 1 траншу кредиту. За період опалювального сезону з жовтня 2012 року по березень 2013 року економія по використанню теплоносіїв по 9-ти садкам склала 447,7тис.грн. Підготовлена заявка на отримання 2-го траншу кредитних коштів.
 «Створення комплексної ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону «Західний Донбас». Очікуване фінансування проекту становить 2,6млн.грн. (ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля», учасники проекту-члени субрегіону, міський бюджет), а також допомога проекту МЕРМ – 789,3тис.грн.
 «Реконструкція мереж зовнішнього освітлення вул. Дніпровська з використанням відновлювальних джерел енергії в м.Павлоград». Загальна вартість проекту 704,2тис.грн. (Фонд «Східна Європа», обласний бюджет, місцевий бюджет). Обладнання закуплено, в ІІ кварталі поточного року планується завершення робіт. Очікуваний ефект від реалізації проекту – 80-90% економії енергоносіїв при освітленні вулиці Дніпровська, раціональне використання природних ресурсів та підвищення безпеки дорожнього руху.
 Розробка та впровадження маркетингової стратегії із залучення інвестицій та створення бренду міста Павлоград (Проект МЕРМ).
Протягом І кварталу 2013 року в рамках реалізації «Програми забезпечення участі Павлоградської міської ради в Асоціації міст України, в Асоціації міст Дніпропетровської області та Асоціації шахтарських міст Донбасу на 2011-2015 роки» представники Павлоградської міської ради прийняли участь у засіданнях вищевказаних Асоціацій. В рамках засідань проводились обговорення проекту Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, проекту Закону України «Про засади державної регіональної політики», про вдосконалення механізмів співпраці між Асоціацією міст України та Верховною Радою України, про розробку нового законодавства про службу в органах місцевого самоврядування, про концептуальні засади проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про вибори депутатів Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, про проекти «Міста України – Шевченківському Каневу», про Стратегію розвитку Асоціації міст України, про Меморандум про співпрацю між Конфедерацією будівельників України та Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України».
У місті Павлоград в межах програми «Доступне житло» для громадян, які потребують поліпшення житлових умов, визначені 3 багатоквартирних житлових будинки за адресами: вул. Будівельна, 8; вул. Озерна, 35; вул. Сташкова, 3.
Житловий будинок на вул. Будівельна введений в експлуатацію у грудні 2012 року. У поточному році 8 сімей виявили бажання придбати житло за даною програмою та зарезервували 8 квартир у цьому будинку. Всього в рамках програми на даному об’єкті заплановано реалізувати 56 квартир – 31 однокімнатних та 25 двокімнатних. Житловий будинок на вул. Будівельна, 8 має автономне опалення та водопостачання, сучасні комунікації, також виконано утеплення зовнішніх огороджувальних конструкцій за сучасними енергозберігаючими технологіями, встановлені металопластикові вікна. Забудовник реалізовує квартири «під ключ» (за бажанням покупця).
З метою організації перевезень пасажирів легковими таксі опрацьовується проект рішення виконкому щодо формування мережі стоянок легкових таксі, а саме: на офіційному сайті Павлоградської міської ради та газеті «Західний Донбас» 17.04.2013р. розміщено оголошення щодо примірного реєстру стоянок легкових таксі.
Рішенням сесії міської ради затверджена міська програма на 2012-2015 роки «Місцеві стимули для медичних працівників первинної ланки», згідно з якою на 2013 рік передбачено по КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда» в розмірі 284,1тис.грн., в т.ч. щомісячне грошове стимулювання лікарів всіх категорій (муніципальна надбавка) – 262,5тис.грн., придбання проїзних квитків – 21,6тис.грн. За І квартал поточного року профінансовано 49,8тис.грн., в т.ч. щомісячне грошове стимулювання лікарів всіх категорій (муніципальна надбавка) – 44,4тис.грн. (кількість лікарів – 58 осіб, або 100%), придбання проїзних квитків – 5,4тис.грн., яким
Відповідно до «Міської програми розвитку культури м.Павлоград на 2013-2015 роки» у І кварталі 2013 року організовано та проведено 7 державних, професійних свят, 4 міських фестивалів, 1 народно-обрядове свято, 4 заходи з історично-патріотичного напрямку, 11 заходів з організації дозвілля дітей. Вихованці закладів культури взяли участь та стали переможцями Міжнародних, Всеукраїнських, обласних та регіональних фестивалів, конкурсів. На проведення та організацію культурно-мистецьких заходів згідно календарного плану використано 25,6тис.грн.
На виконання заходів Програми «Розвитку фізичної культури і спорту в місті Павлограді на 2012-2016 роки» у І кварталі 2013 року проведено 23 загальноміських заходів, якими охоплено 1009 чол. На утримання спортивних споруд міста, що належать до комунальної власності міста, та тих, що отримуються фінансову підтримку з міського бюджету, використано 3,4млн.грн.
За звітний період в МДЦ «Артек» оздоровилося 8 дітей, в УДЦ «Молода гвардія» – 19 дітей, в КЗО «ЗСШІ ДЦСР «Перлина Придніпров’я» – 35 дітей.

Чисельність наявного населення м.Павлоград на 01 квітня 2013 року склала 109918 осіб. Упродовж січня-березня 2013 року вона скоротилась на 152 особи.
Природне скорочення населення склало 115 осіб (-4,3 у розрахунку на 1000 осіб наявного населення), порівняно з відповідним періодом 2012 року збільшилось на 24 особи. Показник загальної народжуваності зменшився з 11,7 народжених на 1000 жителів у січні-березні 2012 року до 10,5 – у січні-березні 2013 року, рівень смертності зменшився з 15,0 осіб до 14,8 відповідно. Кількість померлих перевищувала число народжених на 40%.
Міграційні переміщення населення міста у січні-березні 2013 року характеризуються перевищенням числа вибулих над числом прибулих на 37 осіб.

З метою розв’язання нагальних проблем міста, виходячи з аналізу основних показників соціально-економічного розвитку міста Павлоград та стану виконання заходів Стратегічного плану економічного розвитку міста за січень-березень 2013 року, керуючись п.п. 1 п. «а» ч. 1 ст. 27, ст. 40, ч. 1, 2 ст. 52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про підсумки соціально-економічного розвитку м.Павлоград за січень-березень 2013 року взяти до відома.

2. Заступникам міського голови, керівникам управлінь та відділів міської ради:
1) забезпечити виконання основних показників Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2013 рік, плану заходів, затверджених розпорядженням міського голови від 24.01.2012р. № 21-р «Про затвердження плану заходів на 2012 рік та середньострокового плану заходів на 2013-2015 роки по реалізації актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м. Павлоград», Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлоград;
2) забезпечити участь у реалізації Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас»;
3) розглянути комплексну оцінку результатів діяльності міськвиконкомів за січень-березень 2013 року, яка здійснюється Дніпропетровською обдержадміністрацією, розробити та вжити відповідних заходів щодо усунення негативних тенденцій за сферою діяльності.

3. Керівникам комунальних підприємств, відділу трудових відносин та умов праці (Черкашина), фінансовому управлінню міської ради (Роїк):
1) забезпечити дотримання вимог чинного законодавства з питань оплати праці та недопущення заборгованості з її виплати;
2) активізувати роботу з погашення заборгованості зі сплати податків до міського та державного бюджетів, до Пенсійного фонду;
3) постійно здійснювати аналіз показників фінансово-господарської діяльності та вживати дієві заходи щодо беззбиткової роботи підприємства;
4) забезпечити розробку та впровадження на підприємствах енергозберігаючих програм і сприяти залученню державних інвестицій та інших коштів, не заборонених законодавством, на їх реалізацію.

4. Відділу трудових відносин та умов праці (Черкашина):
1) спільно з керівництвом ТОВ «Будцентр Плюс 2» (Вєдєрніков) вжити невідкладних заходів щодо погашення заборгованості з виплати заробітної плати;
2) продовжити моніторинг укладання колективних договорів та надання консультативно-методичної допомоги керівникам при повідомчій реєстрації колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях міста;
3) продовжити проведення перевірок суб’єктів господарювання, в тому числі комунальних підприємств, з питань охорони праці.

5. Відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва (Кусочкіна) забезпечити:
1) наповнення та супровід інформаційного бюлетеня для підприємців в газеті «Західний Донбас»;
2) спільно з керівництвом громадської організації «Агенція економічного розвитку м.Павлоград» надання консалтингових послуг, інформаційної підтримки, проведення навчальних програм, впровадження на місцевому рівні механізму надання фінансово-кредитної підтримки малому бізнесу.

6. Управлінню комунального господарства та будівництва (Дейнеженко):
1) разом з відділом містобудування та архітектури (Сасик) організувати роботу по встановленню аншлагів-вказівників на перехрестях вулиць у приватному секторі міста в термін до 01.12.2013р.;
2) активізувати роботу з органами самоорганізації населення щодо встановлення аншлагів на будинках ОСББ, житлово-кооперативних будинках, будинках приватного сектору міста та багатоквартирних будинках житлового фонду міста в термін до 01.12.2013р.

7. Службі у справах дітей (Стрига) забезпечити:
1) спільно з управлінням комунального господарства та будівництва (Дейнеженко) розробку проекту проведення капітального ремонту гуртожитку на вул. Промислова, 9/2 для проживання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа;
2) профілактику соціального сирітства;
3) покращення контролю за умовами виховання, навчання та проживання дітей, які проживають в сім’ях опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях та сім’ях усиновлювачів;
4) раннє виявлення дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, з метою надання їм необхідної допомоги та підтримки.

8. Відділу з питань сім’ї, молоді та спорту (Дугін) забезпечити:
1) участь провідних спортсменів міста у всеукраїнських та міжнародних змаганнях;
2) роботу фонду літнього працевлаштування;
3) розподіл путівок на оздоровлення серед дітей, що потребують особливої уваги.

9. Державній виконавчій службі (Палун) активізувати роботу щодо виконання рішень суду, винесених за результатами претензійно-позовної роботи комунальних підприємств щодо стягнення заборгованості із боржників за житлово-комунальні послуги.

10. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), рекомендувати Західно-Донбаській ОДПІ (Шелудько):
1) здійснювати координацію роботи щодо мобілізації податків і зборів в обсягах, затверджених Павлоградською міською радою на 2013 рік, а також щодо зменшення існуючого податкового боргу до державного та місцевих бюджетів;
2) забезпечити контроль щодо здійснення видатків на утримання установ та закладів у межах асигнувань, передбачених кошторисами, помісячними розписами асигнувань, не допускати взяття зобов’язань понад кошторисні призначення;
3) активізувати роботу щодо подачі позовних заяв стосовно стягнення грошових коштів по відшкодуванню збитків по платі за землю.

11. Відділу залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики (Дендеберя):
1) здійснювати допомогу підприємствам, установам та організаціям міста у просуванні інвестиційних проектів з метою залучення інвестицій та з орієнтацією їх на інновації;
2) продовжити систематичну роботу зі створення та накопичення електронної бази даних потенційних інвесторів, як місцевого, національного, так і міжнародного рівня, а також грантових фондів.

12. Відділу з економічних питань (Штонда), відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва міської ради (Кусочкіна), відділу залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики (Дендеберя), управлінню комунального господарства та будівництва (Дейнеженко) продовжити роботу по розробці та впровадженню демонстраційних проектів «Розробка та впровадження маркетингової стратегії з залучення інвестицій та створення бренду міста Павлоград», «Створення бізнес-консалтингового центру», проектів «Створення комплексної ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону «Західний Донбас», «Часткова термомодернізаця будівель дитячих дошкільних закладів в м. Павлоград», «Реконструкція мереж зовнішнього освітлення вул. Дніпровська з використанням відновлювальних джерел енергії в м. Павлоград».

13. Відділу з економічних питань (Штонда) координувати роботу по:
1) впровадженню та коригуванню актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м.Павлоград до 2015 року;
2) впровадженню Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлограда;
3) затвердженню на черговому засіданні сесії міської ради та організаційному забезпеченню реалізації Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас».

14. Відділу земельно-ринкових відносин (Вишнякова) забезпечити:
1) організаційні заходи щодо збільшення надходжень до бюджету у зв’язку із застосуванням нової нормативної грошової оцінки земель міста Павлоград;
2) продовження роботи щодо продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомого майна;
3) супровід та наповнення розділу «Земельні відносини» на офіційному сайті Павлоградської міської ради;
4) створення реєстру земельних ділянок із наявними будівлями недіючих промислових об’єктів (браунфілдів).

15. Управлінню праці та соціального захисту населення (Бобровницька) контролювати правильність надання пільг підприємствами – надавачами житлово-комунальних послуг, цільове використання коштів при призначенні державних соціальних допомог.

16. Сектору по роботі з транспортом та зв’язком (Ткач), фінансовому управлінню (Роїк) вирішити питання облаштування кінцевих зупинок громадського транспорту та визначення балансоутримувача, винайти фінансову можливість щодо виконання даного заходу.

17. Відділу містобудування та архітектури (Сасик):
1) надавати допомогу замовникам житлового будівництва по програмі «Будівництво доступного житла» в оформленні документів для подання на розгляд міжвідомчої комісії Мінрегіону України;
2) надавати допомогу громадянам міста, зацікавленим у придбанні доступного житла, у формуванні необхідного пакету документів.

18. Відділу з питань регіональної політики (Рєзніков):
1) забезпечити широке висвітлення у засобах масової інформації діяльності виконавчого комітету міської ради щодо соціально-економічного розвитку міста;
2) координувати роботу по виконанню Плану інформаційного супроводу реалізації Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлоград на 2013 рік.

19. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.

Міський голова І.С.Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • До уваги мешканців міста!
  • Про затвердження Порядку безоплатного зубопротезування пільгових категорій населення
  • Про затвердження Порядку безоплатного забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення медичними виробами
  • Про затвердження Порядку безкоштовного та пільгового забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування
  • Долучайтеся до важливого дослідження ринку праці!
  • Виконком від 24.12.2024 р
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024 р. № 1878-58/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік»
  • У бою за Україну загинув наш земляк Дмитро КВАЧОВ
  • Про стан військового обліку військовозобов’язаних і призовників на підприємствах, установах та організаціях Павлоградської територіальної громади у 2024 році та завдання щодо його поліпшення у 2025 році
  • Увага! Важлива інформація!
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 27.11.2024 № 1767/0/3-24 «Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів на 2025 рік»
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Долучайтеся до важливого дослідження ринку праці!
  • Привітання з Різдв’яними та новорічними святами
  • Про створення субланки Павлоградської міської територіальної громади ланки Павлоградського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області