Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання основних показників програми соціально-економічного та культурного розвитку

Ноябрь 29th, 2013 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

27.11.2013р.                            м.Павлоград                                    № 762

Про підсумки виконання основних показників програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград в рамках Стратегічного плану економічного розвитку міста
за січень-вересень 2013 року

Місто працює згідно з актуалізованим Стратегічним планом економічного розвитку. Триває робота в рамках Стратегії соціального партнерства ДТЕК і міста Павлоград, яка спрямована на реалізацію 20 проектів з фінансуванням 2013року у розмірі 6,3млн.грн. Затверджена «Стратегія підвищення конкурентоспроможності субрегіону «Західний Донбас» в рамках Проекту «Місцевий економічний розвиток міст України» на підставі договору між Федерацією канадських муніципалітетів, ДТЕК і містами Павлоград, Тернівка, Першотравенськ, Петропавлівським і Павлоградським районами.
У місті реалізуються 40 міських цільових програм, на виконання яких за 9 місяців 2013 року направлено 32,3млн.грн. (загальний фонд – 11,8млн.грн., спеціальний – 20,5млн.грн.).
За січень-вересень поточного року забезпечено нарахування та проведено виплату державної допомоги 9278 сім’ям з дітьми, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та малозабезпеченим сім’ям на суму 64,0млн.грн. Отримано пільг окремим категоріям громадян, які мають право на пільги, на суму 14,4млн.грн.
Призначені субсидії на житлово-комунальні послуги 6996 сім’ям, в т.ч. 153 студентам, що проживають у гуртожитках, на суму 4,0млн.грн., у т.ч. 69 сімей отримали субсидію на вугілля та скраплений газ на суму 60,8тис.грн. Середній розмір субсидії на сім’ю з урахуванням фактичного використання послуг складає 332грн.
Виплачено компенсацію вартості продуктів харчування 553 особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС на суму 953тис.грн. Забезпечено 545 інвалідів реабілітаційною технікою та інвалідними колясками, направлено на заводи заявки інвалідів для виготовлення 811 протезно-отропедичних виробів.
Виплачено допомогу 15 сім’ям, які усиновили дітей (192,6тис.грн.), одноразову винагороду 5 жінкам, яким надано почесне звання України «Мати-героїня» (57,4тис.грн., розмір допомоги склав 11,5тис.грн.), допомогу 17 прийомним сім’ям (1002,7тис.грн.).
Станом на 01.10.2013р. на первинному обліку в службі у справах дітей перебуває 385 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. На виховання в сім’ю влаштовано 369 дітей, або 96% від загальної кількості дітей вказаної категорії. В 2013 році в місті створено 2 прийомні сім’ї, куди влаштовано на виховання 5 дітей. Всього діє 17 прийомних сімей, де виховуються та проживають 29 дітей та дитячий будинок сімейного типу, де виховується 9 дітей.
На виплату пенсій за січень-вересень 2013 року по місту Павлоград та Павлоградському району спрямовано 742,2млн.грн., середній розмір пенсій по м.Павлоград станом на 01.10.2013р. склав 1842,9грн. (103,5% до відповідного періоду минулого року).
Загальний обсяг промислового виробництва за січень-вересень 2013 року по м.Павлограду склав 739,7млн.грн. (в цінах 2013 року), що менше відповідного періоду минулого року (793,9млн.грн. – в цінах 2012 року).
Згідно з інформацією промислових підприємств міста збільшили обсяги виробництва у січні-вересні 2013 року (в % до відповідного періоду 2012 року): Павлоградська філія СТ «Славсант» (157,4%), ПрАТ «Павлоградхліб» (108,8%).
Зменшили обсяги: ПАТ «Палмаш» (53,6%), ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання» (39,8%), Павлоградський механічний завод (84,9%), ПАТ «Павлоградхіммаш» (74,6%), ТОВ «Фабрика дверей «Будмайстер» (49,6%) та інші.
У січні-вересні 2013 року обсяг реалізованої промислової продукції (з урахуванням всіх шахт ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») склав 8896,6млн.грн. проти 8766,5млн.грн. у аналогічному періоді 2012 року. Питома вага реалізації промислової продукції м.Павлограда в загальному обсязі по Дніпропетровській області складає 5,8% (у 2012 році – 5,6%).
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника за січень-вересень 2013 року склала 3221,3грн. або зросла на 2,1% до відповідного періоду 2012 року (Програмою соціально-економічного розвитку на 2013 рік передбачено збільшення середньомісячної заробітної плати на 17,6%). По промисловим підприємствам міста (за даними підприємств) середня заробітна плата (без врахування ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») за січень-вересень 2013 року становить 3559,1грн. Станом на 01.11.2013р. заборгованість по виплаті заробітної плати становить 182,6тис.грн. (ТОВ «ТСА Стіл-груп»).
У поточному році проведено 12 засідань міської комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевих бюджетів і погашення заборгованості із заробітної плати та 47 засідань робочої комісії Західно-Донбаської ОДПІ з питань повноти оформлення трудових відносин з найманими працівниками. За наслідками проведеної роботи оформлено 102 найманих працівника, що забезпечило додаткові надходження податку на доходи фізичних осіб у сумі 40,5тис.грн., в тому числі до міського бюджету – 20,3 тис. грн.
Станом на 01.10.2013р. на обліку в центрі зайнятості перебувало 856 безробітних громадян. Рівень безробіття склав 1,16% (на 01.10.2012р. – 1,48%), середній розмір допомоги по безробіттю – 1389грн.
За січень-вересень 2013 року суб’єктами підприємницької діяльності створено 965 нових робочих місць, з них: у юридичних осіб – 333, у фізичних осіб – 424, зареєстровано 213 фізичних осіб-підприємців.
За допомогою служби зайнятості на вільні та новостворені робочі місця працевлаштовано 815 незайнятих громадян, укладено 787 договорів між фізичними особами – суб’єктами підприємницької діяльності та найманими працівниками.
Станом на 01.10.2013р. зовнішньоекономічні операції здійснювали 46 підприємств та приватних підприємців міста. Обсяги зовнішньоторговельного обороту по місту становили (за даними підприємств міста та Західно-Донбаської об´єднаної державної податкової інспекції): експорт – у розмірі 10,8млн.дол.; імпорт – 22,3млн.дол. з від´ємним сальдо 11,5млн.дол.

В місті зареєстровано 8051 суб’єкт підприємницької діяльності, в т.ч. юридичних осіб – 1507 од., фізичних осіб – 6544 од. Частка надходжень від суб’єктів малого підприємництва до бюджетів усіх рівнів має тенденцію до збільшення та становить у 2013 році – 23% (2010 рік – 12,2%, 2011 рік – 16,4%, 2012 рік – 22,8%).
В місті діють регіональна асоціація підприємців, координаційна рада з питань розвитку підприємництва, створена при виконкомі, та громадська організація «Агенція економічного розвитку м.Павлоград». В серпні поточного року відкрито бізнес-центр «Перспектива» для підприємців-початківців та представників діючого малого та середнього бізнесу.
За січень-червень 2013 року оборот роздрібної торгівлі за всіма каналами реалізації по місту склав 1,1млрд.грн. (на 9% більше обсягів січня-червня 2012 року). Питома вага продажу вітчизняних непродовольчих та продовольчих товарів у загальному обсязі роздрібного товарообороту складає 88%. Відкрито 32 об’єкта торгівлі, при цьому припинили діяльність 22 об’єкта. Завдяки відкриттю нових об’єктів додатково створено 96 робочих місць.
На сьогодні у місті працює 12 комунальних підприємств, чотири з яких надають споживачам комунальні послуги централізованого тепло-, водопостачання і водовідведення, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, вивезення рідких і побутових відходів.
В 2013 році в Павлограді реалізуються важливі для міста інвестиційні проекти.
Павлоградською міською радою та Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією НЕФКО в рамках програми «Енергозбереження» розроблено та впроваджується проект «Часткова термомодернізація будівель дитячих дошкільних закладів м.Павлоград».
В рамках співпраці з Проектом МЕРМ в місті реалізуються 2 демонстраційні проекти: «Створення комплексної ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону «Західний Донбас», «Розробка маркетингової стратегії із залучення інвестицій та створення бренду м.Павлоград».
Триває робота по одержанню бюджетних коштів під державні гарантії на реалізацію проектів «Реконструкція системи теплозабезпечення мікрорайонів «Північний», «Західний», «Новий» та «Капітальний ремонт ліфтів».
Підготовлено ТЕО для дослідження обсягу підземних вод в рамках проекту «Розробка ТЕО-інвестицій для відновлення роботи Павлоградського родовища підземних вод як джерела питної води» та інші проекти.
В житлово-комунальній сфері міста за січень-вересень 2013 року за рахунок коштів міського бюджету:
— виконано роботи по благоустрою міста на загальну суму 3,9млн.грн. (виконання міні проектів ОСББ, капітальний ремонт будинків, покрівель, ліфтів, встановлення лічильників води);
— будівництво, ремонт та утримання вулично-дорожньої мережі – 19,3млн.грн.;
— зовнішнє освітлення – 2,2млн.грн. (капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення р-н Соснівка вул. Попова, реконструкція мереж зовнішнього освітлення вул.Дніпровська з впровадженням енергозберігаючих технологій) та ін.
За рахунок міського та обласного бюджетів ведуться роботи з капітального ремонту 4 пасажирських ліфтів на суму 1,2млн.грн.

За 9 місяців 2013 року введено в експлуатацію 1693,8 кв.м загальної площі індивідуального житла (18 садибних житлових будинків). Виконано будівельних робіт власними силами на суму 405,3млн.грн., що складає 11,9% до загального обсягу виконаних будівельних робіт по Дніпропетровській області.
В місті Павлоград діє програма «Доступне житло» (здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов). За час реалізації програми укладено 6 договорів на придбання житла на вул.Будівельній,8, зарезервовано 15 квартир.
На виконання міської програми «Місцеві стимули для медичних працівників первинної ланки» за звітний період профінансовано 131,8тис.грн., в т.ч. щомісячне грошове стимулювання 61 лікаря всіх категорій (муніципальна надбавка) – 119,2тис.грн., придбання проїзних квитків – 12,6тис.грн.
Відповідно до «Міської програми розвитку культури м.Павлоград на 2013-2015 роки» організовано та проведено 22 державних та професійних свят, 8 міських фестивалів-конкурсів, 2 народно-обрядових свята, 14 заходів з історично-патріотичного напрямку, 50 заходів з організації дозвілля дітей. Вихованці закладів культури взяли участь та стали переможцями більше 30 Міжнародних, Всеукраїнських, обласних та регіональних фестивалів, конкурсів.
На виконання заходів «Програми розвитку фізичної культури і спорту в місті Павлограді на 2012-2016 роки» за 9 місяців 2013 року проведено більше 40 загальноміських заходів, якими охоплено 1450 чол. На утримання спортивних споруд міста, що належать до комунальної власності міста, та тих, що отримуються фінансову підтримку з міського бюджету, використано 2,5млн.грн.
За звітний період в МДЦ «Артек» оздоровилося 68 дітей, в УДЦ «Молода гвардія» – 18 дітей, в КЗО «ЗСШІ ДЦСР «Перлина Придніпров’я» – 81 дитина.
Чисельність наявного населення м.Павлоград на 01 жовтня 2013 року склала 109878 осіб. Упродовж січня-вересня 2013 року вона скоротилась на 192 особи.
Природне скорочення населення склало 156 осіб (-2,2 у розрахунку на 1000 жителів), порівняно з відповідним періодом 2012 року зменшилось на 31 особу. Показник загальної народжуваності зменшився з 11,9 народжених на 1000 жителів у січні-серпні 2012 року до 11,2 – у січні-серпні 2013 року, рівень смертності знизився з 14,4 осіб до 13,4 відповідно. Незважаючи на позитивні зрушення щодо зниження смертності населення, кількість померлих перевищувала число народжених на 19%.
Міграційні переміщення населення міста у січні-вересні 2013 року характеризуються перевищенням числа вибулих над числом прибулих на 48 осіб, тоді як за 8 місяців сальдо міграції становило +100 осіб.
З метою розв’язання нагальних проблем міста, виходячи з аналізу основних показників соціально-економічного розвитку міста Павлоград та стану виконання заходів Стратегічного плану економічного розвитку міста за січень-вересень 2013 року, керуючись п.п. 1 п. «а» ч. 1 ст. 27, ст. 40, ч. 1, 2 ст. 52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про підсумки соціально-економічного розвитку м.Павлоград за січень-вересень 2013 року взяти до відома.

2. Заступникам міського голови, керівникам управлінь та відділів міської ради:
1) забезпечити виконання основних показників Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2013 рік, організаційних заходів щодо виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград на 2013 рік, затверджених рішенням виконкому від 11.06.2013р. №382, плану заходів, затверджених розпорядженням міського голови від 24.01.2012р. №21-р «Про затвердження плану заходів на 2012 рік та середньострокового плану заходів на 2013-2015 роки по реалізації актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м.Павлоград»;

2) забезпечити участь у реалізації Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлоград, Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас»;

3) до 15 січня 2014 року надати до відділу з економічних питань міської ради для узагальнення інформацію про виконання за січень-грудень 2013 року вищезазначених Стратегій, Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста, міських цільових програм;

4) розглянути комплексну оцінку результатів діяльності міськвиконкомів за січень-вересень 2013 року, яка здійснюється Дніпропетровською обдержадміністрацією, розробити та вжити відповідних заходів щодо усунення негативних тенденцій за сферою діяльності;

5) до 05 грудня 2013 року надати до відділу з економічних питань міської ради пропозиції до проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2014 рік.

3. Відділу трудових відносин та умов праці (Черкашина) вживати заходи:

1) спільно з керівництвом ТОВ «ТСА Стіл-груп» щодо погашення заборгованості з виплати заробітної плати;

2) спільно з Павлоградським МВ ГУМВС України в Дніпропетровській області (Малинога) з питань дотримання законодавства про працю, зайнятість населення та легалізації трудових відношень з найманими працівниками.

4. Відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва (Кусочкіна):

1) спільно з Павлоградським МВ ГУМВС України в Дніпропетровській області (Малинога) забезпечити здійснення постійного контролю за належним торговим та побутовим обслуговуванням споживачів міста шляхом проведення комплексних перевірок підприємств торгівлі та побутових послуг;

2) сприяти роботі бізнес-центру для підприємців-початківців та представників малого бізнесу з надання безкоштовних консалтингових послуг, навчальних програм, інформаційної підтримки, проведення семінарів, тренінгів, лекцій тощо;

3) забезпечити координацію роботи щодо впровадження в дію Порядку часткового відшкодування з міського бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого та середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів.

5. Управлінню комунального господарства та будівництва (Дейнеженко):

1) забезпечити постійний контроль щодо реалізації проектів соціально-економічного розвитку, замовником яких виступає управління;

2) разом з відділом містобудування та архітектури (Сасик) організувати роботу по встановленню аншлагів-вказівників на перехрестях вулиць у приватному секторі міста в термін до 01.12.2013р.

6. Службі у справах дітей (Стрига) сприяти виконанню передбачених на 2013 рік заходів міської програми «Забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа житлом на 2013-2015 роки».

7. Відділу з питань сім’ї, молоді та спорту (Дугін):

1) забезпечити збереження та підтримку в належному технічному стані існуючої мережі спортивних споруд, їх ефективне використання для проведення спортивних заходів;

2) продовжити роботу щодо встановлення дитячо-спортивних майданчиків.

8. Рекомендувати Державній виконавчій службі (Палун) активізувати роботу щодо виконання рішень суду, винесених за результатами претензійно-позовної роботи комунальних підприємств щодо стягнення заборгованості із боржників за житлово-комунальні послуги.

9. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), рекомендувати Західно-Донбаській ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області (Яремчук):

1) здійснювати координацію роботи щодо мобілізації податків і зборів в обсягах, затверджених Павлоградською міською радою на 2013 рік, а також щодо зменшення існуючого податкового боргу до державного та місцевого бюджетів;

2) забезпечити контроль щодо здійснення видатків на утримання установ та закладів у межах асигнувань, передбачених кошторисами, помісячними розписами асигнувань, не допускати взяття зобов’язань понад кошторисні призначення;

3) активізувати роботу щодо подачі позовних заяв стосовно стягнення грошових коштів по відшкодуванню збитків по платі за землю.

10. Відділу залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики (Дендеберя) продовжити:

1) відстеження результативності прийнятих регуляторних актів;
2) систематичну роботу зі створення та накопичення електронної бази даних потенційних інвесторів, як місцевого, національного, так і міжнародного рівня, а також грантових фондів.

11. Відділу охорони здоров’я (Герасименко), відділу освіти (Рєзніков) забезпечити реалізацію соціально значущих проектів Стратегії соціального партнерства ДТЕК і міста Павлоград згідно з затвердженим графіком.

12. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі (Лисак), КП «Павлограджитлосервіс» (Петля) посилити контроль за виявленням та заселенням квартир, які тривалий час пустують.

13. Відділу з економічних питань (Штонда) координувати роботу з:

1) впровадження та коригування актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м.Павлоград до 2015 року;

2) впровадження Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлограда;

3) організаційного забезпечення реалізації Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас»;

14. Відділу з економічних питань (Штонда) спільно з управлінням комунального господарства та будівництва (Дейнеженко) продовжити роботу з одержання бюджетних коштів під державні гарантії на реалізацію проекту «Реконструкція системи теплозабезпечення мікрорайонів «Північний», «Західний», «Новий» та «Капітальний ремонт ліфтів».

15. Відділу земельно-ринкових відносин (Вишнякова) забезпечити:

1) організаційні заходи щодо збільшення надходжень до бюджету у зв’язку із застосуванням нової нормативної грошової оцінки земель міста Павлоград;

2) продовження роботи щодо продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомого майна;

3) супровід та наповнення розділу «Земельні відносини» на офіційному сайті Павлоградської міської ради;

4) створення реєстру інвестиційно привабливих вільних земельних ділянок (грінфілдів).

16. Управлінню праці та соціального захисту населення (Бобровницька) контролювати правильність надання пільг підприємствами – надавачами житлово-комунальних послуг, цільове використання коштів при призначенні державних соціальних допомог.

17. Відділу містобудування та архітектури (Сасик) забезпечити виконання програми «Доступне житло» (здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов).

18. Відділу з питань регіональної політики (Чернєнок):

1) забезпечити широке висвітлення у засобах масової інформації діяльності виконавчого комітету міської ради щодо соціально-економічного розвитку міста;

2) координувати роботу по виконанню Плану інформаційного супроводу реалізації Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлоград на 2013 рік;

3) забезпечити безперебійну та безаварійну роботу міського транспорту та якісну підготовку транспорту до роботи в осінньо-зимовий період.

19. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників міського голови згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова                                           І.С.Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Рішення 50 сесії VIII скликання
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 28.12.2022 р. №1314 «Про передачу автогрейдера»
  • Impactpreneurship 2.0: навчання з соціального підприємництва для молоді, ВПО, ветеранів/-ок
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Яворницького Дмитра (від буд. № 203 до буд. № 173) в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-006643-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Нова (від вул. Кравченка до пров. Новий) в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-006543-a
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Щастя до вул. Хуторська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-006477-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Будівельна в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-03-006366-a
  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Привітання міського голови Анатолія ВЕРШИНИ з Великоднем
  • Виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за січень – квітень 2024 року
  • Оголошення закупівлі
  • Виконком від 01.05.2024 р.
  • Запрошуємо до участі у міському дитячому фотоконкурсі «Ми- українці!», присвяченому Міжнародному дню захисту дітей
  • У бою за Україну загинув наш земляк Гіда Анатолій