Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про стан розвитку торговельного та побутового обслуговування населення в м. Павлограді

Май 24th, 2013 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

24.04.2013 р. № 257

Про стан розвитку торговельного та
побутового обслуговування
населення в м. Павлограді

Керуючись п.п. 1,8 п. “а”, п.п. 2,3 п. “б” ч. 1 ст. 30, ст. 40, ч. 1 ст. 52, ч. 6 ст.59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, заслухавши доповідь заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Тихонова В.М., виконком Павлоградської міської ради відмічає, що одним з найважливіших напрямків реалізації заходів поліпшення організації торгового та побутового обслуговування населення міста та забезпечення належної якості товарів споживчого ринку є постійний дієвий контроль за порядком впровадження торговельної діяльності суб’єктами господарювання та надання побутових послуг населенню міста.
В умовах ринкової конкуренції суб’єкти господарювання повинні приділяти особливу увагу якості обслуговування населення, від якого залежить ефективна діяльність будь-якого підприємства, основним показником якої є розмір прибутку.
Система торговельного та побутового обслуговування в місті Павлоград включає:

— торгову мережу — 423 об’єкти (стаціонарні магазини, з них продовольчих 153, непродовольчих 270);

— торговельні павільйони — 123 об’єкти;

— ресторанне господарство — 91 заклади (ресторани, кафе, бари, їдальні, буфети);

— ринки — 6;

— підприємства сфери побутових послуг — 278.

За 2012 рік торговельна мережа міста збільшилась на 24 об’єкта, поряд з тим припинили діяльність 23 підприємства торгівлі у зв’язку зі зміною сфери діяльності, відкрито 3 підприємства з надання побутових послуг.
Темп зростання обороту роздрібної торгівлі за 9 місяців 2012 року (з урахуванням товарообороту як юридичних так і фізичних осіб) складає 114,0% до відповідного періоду попереднього року.
Оборот ресторанного господарства за всіма каналами реалізації за 9 місяців 2012 року складає 9,7 млн. грн. або 109,1 % до відповідного періоду 2011 року. Близько 40% закладів нашого міста мають не кваліфікований обслуговуваючий персонал. За результатами перевірок підприємств ресторанного господарства у 2011 році, найбільше порушень було виявлено

2

в підприємствах: кафе «Агат», кафе «Водолій», кафе «Доміно», бар «Галевас», кафе «Гамбрінус», бар «Лідер». На сьогоднішній день 5 з цих закладів припинили роботу.
Обсяг реалізованих послуг по м. Павлограду за 2012 рік 80,9 млн. грн., що складає 101,3 % до 2011 року.
У сфері побутових послуг низький рівень наданих послуг та розвиток тіньового бізнесу. Майже 15% побутових послуг надаються не реєструючи підприємницьку діяльність. Контролюючим органам необхідно провести заходи щодо припинення діяльності фізичних осіб без реєстрації підприємницької діяльності.
З метою вдосконалення функціонування сфери торгівлі і побутових послуг в місті та контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог правил торгівлі та санітарних правил, що сприяє високій якості обслуговування споживачів, поліпшує стан роботи підприємств торгівлі, спеціалістами відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва та держсанепідслужби планово проводяться перевірки торгових об’єктів.
Проведено перевірки 87 підприємств торгівлі. Надано 26 приписів про усунення порушень, припинили незаконну торговельну діяльність 4 підприємця (ФОП Жура, вул.Полтавська, 134/3а; ФОП Кописов, вул.Ст.Фронту,8, ФОП Амінов вул.Заводська, ФОП Кривенко, вул. Садовниченко), складено 34 адмінпротоколи. Сума штрафів склала 6,0 тис.грн.
В період перевірок встановлені порушення:

— вивіска із зазначенням найменування суб’єкта господарювання чи інформація про режим роботи відсутні у слідуючих суб’єктів господарювання: ФОП Удовиченко, ФОП Пузанков, ФОП Керімов, ФОП Швидченко, ФОП Кривенко, ФОП Смолка, ФОП Селезень, ФОП Сагадієв, ФОП Федоренко, ФОП Фесенко, ФОП Ященко, ФОП Жура, ФОП Кісліціна, ПП “Приз”, ФОП Загорулько, ФОП Кохан, ФОП Самсонова, ФОП Бухвостов;

— відсутній чи оформлений з порушенням діючого законодавства куточок споживача або відсутня книга відгуків та пропозицій у слідуючих суб’єктів господарювання: Удовиченко, Пузанков, Акперов, Керімов, Міненко, Кривенко, Смолка, Ніколаєнко, Федоренко, Селезень, Хілінська, Сагадієв, Петров, Копитько, Фесенко, Ященко, Жура, Кісліціна, ПП «Приз», Лобанов, Погосян, Білоконь, Машкова, Шукюрова, Воскобойник, Самсонова, Михайленко, Яковенко, Богуславський, Бухвостов;

— цінники на алкогольні напої та продовольчі товари оформлені з порушеннями інструкції «Про порядок позначення роздрібних цін на товари народного споживання в підприємствах торгівлі та ресторанного господарства» підписання у слідуючих суб’єктів господарювання: ФОП Удовиченко, ФОП Ромащенко, ФОП Пузанков, ФОП Акперов, ФОП Керімов, ФОП Міненко, ФОП Кривенко, ФОП Селезень, ФОП Скорик, ФОП Сагадієв, ФОП Федоренко, ФОП Фесенко, ФОП Ященко, ФОП Жура, ФОП Кісліціна, ФОП Сарієв, ФОП Загорулько, ФОП Німіч, ФОП Машкова, ФОП Сафіна, ФОП Шюкуров, ФОП Титаренко, ФОП Богуславський.

— відсутній узгоджений з СЕС та затверджений в міськвиконкомі асортиментний перелік на реалізуючу продукцію у слідуючих суб’єктів господарювання: Удовиченко, Пузанков, Горобець, Швидченко, Кривенко, Смолка, Ніколаєнко, Селезень, Хілінська, Яценко, Фесенко, Ященко, Гриценко, Жура, Лобанов, Погосян, Німіч, Міненко, Машкова, Сафіна, Копитько, Шукюров Г., Воскобойник, Шюкуров Г., Михайленко, Добра, Шукюров М., Бухвостов;

3

— порушується затверджений асортиментний перелік у слідуючих суб’єктів господарювання: Берко, Самсонова, Акперов, Кісліціна, ТОВ “Івушка”, ПП “Приз”, Білоконь, Волошин;

— відсутня повірка вагів у слідуючих суб’єктів господарювання: Удовиченко, Ромащенко, Пузанков, Акперов, Різник, Швидченко, Міненко, Кривенко, Смолка, Ніколаєнко, Сагадієв, Петров, Копитько, Яценко, Фесенко, Ященко, Кісліціна, Лобанов, Німіч, Волошин, Берко, Машкова, Сафіна, Шюкуров Р., Михайленко, Яковенко, Водоп”ян, Богуславський;

— відсутні санітарні книжки у продавців у слідуючих суб’єктів господарювання: ФОП Ромащенко, ФОП Пузанков, ФОП Міненко, ФОП Петров,ФОП Фесенко,ФОП Ященко, ФОП Жура,ФОП Кісліціна, ФОП Лобанов, ФОП Німіч, ФОП Білоконь, ТОВ “Івушка”,ФОП Рясний, ФОП Кохан, ФОП Машкова, ФОП Титаренко;

— торговельні павільйони, які потребують реконструкції: ФОП Горобець, ФОП Керімов, ФОП Удовиченко, ФОП Пузанков, ФОП Сагадієв, ФОП Сарієв, ФОП Яценко (пр. Шахтобудівників, 1/2).

Особливу увагу на підприємствах торгівлі повинно приділятися обслуговуючому персоналу. Працівники залучені до реалізації товарів зобов”язані мати спеціальну підготовку, бути професійні і кваліфіковані, повинні постійно проходити медичний огляд.
Проводились рейдові заходи щодо виявлення торгових об’єктів які працюють з порушенням встановленого режиму роботи. Перевірено 13 об’єктів, з порушенням працюють 6 об’єктів (МПП фірма “Білка”, ФОП Рясний, ФОП Берко, ФОП Волошин, ФОП Связян, ТОВ “Івушка”). Складено 9 адмінпротоколів, сума штрафів склала 1,4 тис. грн. (ФОП Связян, МПП фірма “Білка” ТОВ “Івушка”, ФОП Берко).
На даному етапі гостро стоїть питання вживання молоддю пива і слабоалкогольних напоїв, а також порушення громадського порядку міста в нічний час особами в нетверезому стані.
У березні поточного року були проведені перші перевірки з питань реалізації алкогольних напоїв в обмежений час: перевірено 19 підприємств торгівлі, встановлено 6 фактів продажу алкогольних напоїв або пива: ФОП Аліфанов (2 об’єкти), ФОП Рясний, ФОП Берко, ФОП Связян, МПП фірма «Білка». Складено 6 протоколів, сума штрафів склала 1,0 тис.грн.
Кримінальною міліцією з справ дітей Павлоградського РМВ ГУМВС України встановлені факти продажу алкогольних та тютюнових виробів неповнолітнім: ( ФОП Кісліцина, ФОП Агаєв, ФОП Шукюров, ФОП Рясний, ФОП Григорян, ФОП Кошева, ФОП Сафіна, ФОП Івановський, ФОП Трофімова, ТОВ “Крижинка”, ФОП Амінов, ФОП Киричок), всі особи притягнуто до адміністративної відповідальності.
Значна увага приділяється роботі ринків. Перевірено більше 50 продовольчих торгових об’єктів розташованих на території ринків міста, складено 12 адмінпротоколів, сума штрафів склала 1,2 тис. грн., встановлені факти:
— використання не повірених вагів — ФОП Лисенко, ФОП Дорошок, ФОП Маловик, ФОП Чорна;

— продавці м’яса працюють без медогляду — ФОП Зражевська, ФОП Михайлова, ФОП Очколаз, ФОП Сайгак, ФОП Тищенко;

4

— відсутність затвердженого асортиментного переліку реалізованої продукції: ФОП Салко, ФОП Норівськая, ФОП Жарков, ФОП Лобанов, ФОП Боркут.

Адміністрації ринків здійснюють недостатній контроль за впровадженням затверджених рішенням сесії міської ради “Правил торгівлі на ринках м. Павлограда”, допускають реалізацію перекупної продукції без реєстрації підприємницької діяльності (Колісник.Л.П., Зінченко В.О., Іванова Л.Г., Михайлова, Очколаз, Сайгак, Тищенко, Михайленко С.М., Руденко С.О., Дардесова А.В., Зинько Л.Б., Черкаський В.М., Господ Г.С., Криворучко Г.М.).
Адміністрації ринків приділяють належну увагу розвитку та поліпшенню роботи ринків та якості обслуговування споживачів. Але не відповідають сучасним нормам та вимогам правил торгівлі торговельні майданчики “Самара”, “Ленінградська”, “Литмаш” КП “Управління ринками м. Павлограда”. Адміністрації КП “Управління ринками м. Павлограда” необхідно вирішить питання щодо реконструкції та приведенню торговельних точок до вимог діючого законодавства в сфері торгівлі.
Негативними фактами в роботі об’єктів торгівлі залишаються неоформлені наймані особи, видається зарплата «в конвертах».
З метою виявлення фактів і забезпечення виконання завдань щодо створення нових робочих місць, легалізації тіньової зайнятості та заробітної плати, рішенням виконавчого комітету розроблено План заходів щодо легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.
Одним з проблемних питань є питання ліквідації стихійної торгівлі в місті. У місті працює робоча група, але повністю вирішити це питання на сьогоднішній день не вдається.
Враховуючи вищевказане, з метою удосконалення діяльності торгових об’єктів, ринків, підприємств сфери побутового обслуговування населення, активізації роботи щодо контролю за належною експлуатацією та організацією обслуговування населення, захисту прав споживачів виконавчий комітет Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва (Кусочкіна):

— ініціювати проведення планових перевірок об’єктів торгівлі, які здійснюють торгівлю продовольчими товарами та перукарень спільно з Павлоградським міськрайонним управлінням Головного управління Держсанепідслужби у Дніпропетровській області;

— у разі систематичних порушень суб’єктами господарювання встановленого режиму роботи торгових об’єктів, ініціювати розгляд питання на комісії щодо позбавлення їх ліцензії на реалізацію алкогольних напоїв;

— з метою забезпечення стабільної цінової ситуації на споживчому ринку, надати пропозиції щодо визначення місць для проведення ярмарків сільськогосподарської продукції в місті;
Термін до 20.05.2013 року

— забезпечити постійне інформування споживачів міста про стан обслуговування населення підприємствами сфери торгівлі та побутових послуг, цінову політику, реалізацію прав мешканців міста як споживачів;

Термін: постійно

5

— ініціювати проведення підсумкової наради з контролюючими органами за підсумками проведених заходів з питань ліквідації стихійної торгівлі
Термін до 01.06.2013р.

2. Рекомендувати Павлоградському міськрайонному управлінню Головного управління Держсанепідслужби у Дніпропетровській області (Атоєв):
— посилити контроль за дотриманням суб’єктами господарювання, які здійснюють діяльність в сфері торгівлі, ресторанного господарства та побутових послуг чинного законодавства щодо санітарного та епідеміологічного благополуччя населення;

— аналізувати причини та умови виникнення порушень санітарного законодавства суб’єктами господарювання та надавати інформацію в виконком про виявлені порушення та проведені заходи.
Термін: щомісячно

3. Рекомендувати ЗДОДПІ Дніпропетровської області ДПС (Шелудько), Павлоградському МРВ ГУМВС України в Дніпропетровській області (Малинога):

— вжити дієві заходи щодо легалізації діяльності фізичних осіб, які здійснюють діяльність в тіньовому бізнесі;
Термін: постійно

— інформувати виконком Павлоградської міської ради про виявлені факти та проведені заходи щодо легалізації бізнесу в місті;
Термін: щомісячно

— активізувати роботу щодо припинення дії ліцензій на реалізацію алкогольних напоїв та тютюнових виробів, які видано суб’єктам господарювання без наявних договорів оренди земельних ділянок;
Термін: терміново

— вжити заходи щодо припинення діяльності торгових об’єктів, які реалізують алкогольні напої без ліцензії;
Термін: терміново

-вжити заходи щодо легалізації трудових відносин в сфері торгівлі та побутових послуг та легальної виплати заробітної плати найманим працівникам.

4. Вказати на недостатній рівень роботи з питань ліквідації осередків стихійної торгівлі в місті Павлоградського МРВ ГУМВС України в Дніпропетровській області (Малинога) та рекомендувати:

— сумістно з інспекцією з благоустрію території м.Павлограда КП
“Затишне місто” (Жмуренко) вживати дієві заходи щодо остаточної ліквідації стихійної торгівлі в місті;
Термін: до 01.06.2013 року

 продовжувати перевірки об’єктів торгівлі з ціллю виявлення фактів та
недопущення реалізації алкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів неповнолітнім та постійно інформувати міськвиконком про проведену роботу.
Термін: постійно

6

5. Відділу трудових відносин та умов оплати праці (Черкашина) ініцюювати проведення планових перевірок підприємств торгівлі та сфери побуту з питань легалізації трудових відносин та виплати заробітної плати.

6. Управлінню архітектури та містобудування (Сасик) та КП “Павлограджитлосервіс”(Петля):
— забезпечити проведення заходів щодо отримання кожним об’єктом сфери торгівлі, ресторанного господарства та побутових послуг паспортів
благоустрою прилеглої території;
Термін: до 01.06.2013 року

— здійснювати постійний дієвий контроль за виконанням суб’єктами господарювання заходів, передбачених в паспортах благоустрою торгових та побутових підприємств.

7. Відділу земельно-ринкових відносин (Вишнякова) та юридичному відділу (Ялинний) забезпечити заходи щодо остаточного вирішення питання звільнення земельних ділянок суб’єктами господарювання, яким не продовжено договори оренди земельних ділянок.

8. Керівникам ринків: «Центральний» (Ковпак), “Новий” (Тихонова), “Юлана” (Чекалін), КП “Управління ринками м. Павлограда” (Курченко):

— забезпечити продавців ринків-фізичних осіб та суб’єктів господарювання повіреними засобами ваговимірювальної техніки та здійснювати постійний контроль за їх використанням, згідно вимог діючих Правил торгівлі на ринках;

— не допускати фактів продажу фізичними особами овочів та фруктів, які придбані на оптових підприємствах;

— забезпечити належний санітарний стан торгових об’єктів та рядів, які розташовано на території ринків;

-забезпечити системний контроль за проходженням медичного огляду продавців продуктів харчування;

-не допускати фактів утворення місць стихійної торгівлі на території прилеглої до ринків.

9. КП “Управління ринками м. Павлограда” (Курченко):

— провести заходи щодо приведення роботи торгових точок на “вул.Іскровська” та “Самара” у відповідність до діючих правил торгівлі на ринках та забезпечити проведення суб’єктами господарювання поточних ремонтів торгових павільйонів, розташованих на даних торгових точках;

Термін: до 01.06.2013 року

— забезпечити проведення заходів щодо організації діяльності нового торгового ряду та ліквідації діючого торгової точки на вул.Ленінградській.

Термін: до 01.07.2013 року

10.Суб’єктам господарювання, які здійснюють діяльність в сфері торгівлі, ресторанного господарства та побутових послуг забезпечити:

7

— дотримання, встановленого в місті єдиного режиму роботи об’єктів і недопущення реалізації алкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів в обмежений час;

— вжити заходи щодо недопущення фактів продажу алкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів неповнолітнім;

— здійснювати постійний контроль за санітарною та пожежною безпекою на підприємствах;

— проводити заходи щодо підвищення кваліфікації найманих працівників та впровадження нових методів належного обслуговування населення міста;

— оформлення трудових відносин з найманими працівниками відповідно до діючого законодавства та не допускати факти нелегальної виплати заробітної плати;

— забезпечити своєчасне виконання заходів передбачених в паспортах благоустрою прилеглої території.

11. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконкому від 28.03.2012 року № 217 “Про стан розвитку торговельного та побутового обслуговування населення в м. Павлограді”.

12. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на начальника відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва Кусочкіну С.М., контроль — на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Тихонова В.М.

Міський голова І.С.Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • ПАВЛОГРАДСЬКИЙ РТЦК ТА СП запрошує на військову службу за КОНТРАКТОМ
  • Команда робототехніки Ліцею № 9 отримала патент на винахід
  • У бою за Україну загинув наш земляк Недвига Олексій
  • Реабілітація дітей з інвалідністю
  • Про надання матеріальної допомоги
  • «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-009320-a
  • Про відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води
  • Про визначення балансоутримувача нерухомого комунального майна
  • До уваги випускників шкіл та коледжів!
  • Протокол засідання молодіжної ради при Павлоградській міській раді
  • Про надання дозволу на обробку інформації на обробку інформації на типовому робочому місці Користувача ІКС ЄДР
  • Привітання міського голови з днем матері
  • До міжнародного Дня руху заради здоров’я
  • Привітали бітьків -вихователів
  • У бою за Україну загинув наш земляк Антіпов Андрій