Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” в Павлоградському міськвиконкомі в 2016 році

Февраль 14th, 2017 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

08.02.2017р. м. Павлоград № 73

Про виконання Закону України
“Про доступ до публічної інформації”
в Павлоградському міськвиконкомі
в 2016 році

Керуючись ст.40, ст.59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи Указ Президента України від 05 травня 2011 року №547/2011 “Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації”, постанову Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2011 року №1277 “Питання системи обліку публічної інформації” та розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 травня 2013 року № 386 – р “Про схвалення Стратегії розвитку інформаційного суспільства в Україні”, з метою забезпечення виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” виконавчий комітет Павлоградської міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Аналітичну довідку про стан виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” в Павлоградському міськвиконкомі за 2016 рік взяти до відома і направити керівникам структурних підрозділів міської ради та виконкому (додається).

2. Попередити начальника управління комунального господарства та будівництва Куша М.О. про недопущення порушення встановлених термінів розгляду запитів на публічну інформацію, звернути увагу начальника відділу освіти Дем’яненко І.В. на забезпечення контролю за щомісячним моніторингом надходження запитів на публічну інформацію.

3. Заступникам міського голови підвищити вимоги до керівників підпорядкованих структурних підрозділів міської ради та виконкому щодо своєчасного та якісного опрацювання запитів на інформацію.

4. Зобов’язати керівників структурних підрозділів міської ради та виконкому:

забезпечити:

систематичне та своєчасне оприлюднення інформації на офіційному веб –
сайті Павлоградської міської ради відповідно до вимог статті 15 Закону України “Про доступ до публічної інформаці”;

своєчасне, якісне та в повному обсязі надання відповідей на запити про публічну інформацію;

надання щомісяця до 05 числа до загального відділу виконавчого комітету
звітів щодо кількості прийнятих інформаційних запитів, їх тематику, результати розгляду та даних про оприлюднену інформацію в друкованих ЗМІ під рубрикою «Публічна інформація».

5. Відділу інформаційно – комп’ютерного забезпечення (Хархардін) щомісяця проводити моніторинг оприлюднення інформації на офіційному веб-сайті міської ради структурними підрозділами міської ради та виконкому.

6. Загальному відділу (Душеба) спільно з відділом інформаційно – комп’ютерного забезпечення (Хархардін) здійснювати системний моніторинг відомостей щодо надходження запитів на інформацію до виконавчого комітету та оприлюднювати його результати на офіційному веб-сайті міської ради.

7. Відповідальність за виконання даного рішення покласти на керівників структурних підрозділів міської ради та виконкому.

8. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконкому від 12.02.2014р. № 66 “Про виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” в Павлоградському міськвиконкомі в 2013 році”.

9. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на загальний відділ (Душеба), контроль – на керуючого справами виконкому Шумілову С.М.

Міський голова А.О.Вершина

Аналітична довідка
про стан виконання Закону України «Про доступ до публічної
інформації» в Павлоградському міськвиконкомі в 2016 році

Реалізуючи вимоги Закону України “Про доступ до публічної інформації”, відповідні акти Президента України, Кабінету Міністрів України у виконавчому комітеті Павлоградської міської ради систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня цієї роботи, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до розгляду запитів на інформацію, що подають запитувачі публічної інформації, а також проведення постійного аналізу.

З метою створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації у виконавчому комітеті діє система обліку публічної інформації, на офіційному веб – сайті та в засобах масової інформації постійно оприлюднюється інформація, розпорядником якої є виконавчий комітет.
В 2016 році створено розділ “Порядок денний засідань виконкому”. Систематично оновлюється рубрика “Публічна інформація”. Своєчасно забезпечується оприлюднення на офіційному веб – сайті проектів рішень виконкому, прийнятих рішень виконкому та розпоряджень міського голови.
Інформування населення про права громадян, передбачені Законом України “Про доступ до публічної інформації”, здійснюється за допомогою офіційного веб – сайту та міської суспільно – політичної газети “Західний Донбас”.
Для забезпечення виконання вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” проведено апаратне навчання з керівниками структурних підрозділів міської ради та виконкому.

Відповідно до ч.3 ст.21 Закону України ” Про доступ до публічної інформації “ прийнято рішення міської ради від 19.04.2016 року № 163 – 7/VII “Про затвердження розміру витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, та порядку відшкодування цих витрат”.

Проводиться щоденний моніторинг запитів на інформацію, щотижня та щомісяця готуються звіти про кількість запитів, їх тематику і оприлюднюються на офіційному веб – сайті виконавчого комітету, щомісяця надається звіт в облдержадміністрацію про роботу із запитами.
.
Протягом 2016 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 166 інформаційних запитів (2015 рік – 73) : січень — 11, лютий — 19, березень — 14, квітень — 16, травень — 5, червень — 7, липень — 22, серпень — 10, вересень — 23, жовтень — 13, листопад-13, грудень-13.

Найбільше запитів подається електронною поштою – 121, особисто – 32, поштою – 12, факсом — 1.
Від юридичних осіб надійшло – 72 запити, від фізичних – 94.

Усі запити на інформацію були розглянуті, запитувачам надано обгрунтовані відповіді по суті. За результатами розгляду: задоволено – 121, частково задоволено – 7, відмовлено – 13, надіслано за належністю — 25.

Терміни розгляду запитів у виконавчому комітеті дотримані, крім одного. Переважна більшість (119) розглянута достроково, а саме: на 4 дні – 28 запитів, на 3 дні – 25 запитів, на 2 дні — 26 запитів, на 1 день -40 запитів. Вчасно розглянуто 46 інформаційних запитів. Один запит розглянутий з порушенням на 3 дні управлінням комунального господарства та будівництва.

Запитувачів цікавила інформація з таких сфер діяльності: комунальне господарство – 40 (24.1%), діяльність органів місцевого самоврядування – 54 (32.5%), транспорт і зв’язок -_6 (3.6%), соціальний захист – 4 (2.4%), реалізація житлової політики, будівництво -8 (4.8%), економічна, інвестиційна політика, підприємство – 14 (8.4%), охорона здоров’я – 5 (3.0%), освіта – 8 (4.8%), фінансова діяльність – 10 (6.0%), реалізація промислової політики – 5 (3.0 %), земельно – ринкові відносини – 9 (5.4%), інші види інформації – 3 (2%).

Оскаржень рішень, дій чи бездіяльність виконавчого комітету Павлоградської міської ради як розпорядника публічної інформації від запитувачів не було.

Кількість запитів, які надійшли до міськвиконкому та були направлені на виконання в структурні підрозділи міської ради і виконкому:

Загальний відділ — 32 (19.3%)
Управління комунального господарства та будівництва — 28 (16.9%)
Фінансове управління — 13 (7.8%)
Відділ містобудування та архітектури — 11 (6.6%)
Відділ земельно – ринкових відносин — 9 (5.4%)
Відділ по обліку комунального майна та житлової площі — 8 (4.8%)
Відділ з економічних питань — 8 (4.8%)
Юридичний відділ — 7 (4.2%)
Відділ по роботі з персоналом та забезпечення діяльності виконкому — 7 (4.2%)
Відділ залучення інвестицій реалізації проектів та регуляторної політики — 7 (4.2%)

Відділ з питань роботи ради — 6 (3.6%)
Відділ розвитку споживчого ринку та підприємництва — 4 (2.4%)
Відділ освіти — 3 (1.8%)
КП “Павлограджитлосервіс” — 3 (1.8%)
Відділ надання адміністративних послуг — 3 (1.8%)
Служба у справах дітей — 3 (1.8%)
Відділ культури — 2 (1.2%)
Відділ охорони здоров’я — 2 (1.2%)
Відділ бухгалтерського обліку та звітності — 2 (1.2%)
КП “ПУВКГ” — 2 (1.2%)
Відділ по роботі зі зверненнями громадян — 1 (0.6%)
Управління соціального захисту населення — 1 (0.6%)
КП “Павлоградтеплоенерго” — 1 (0.6%)
КП “Затишне місто” — 1 (0.6%)
КП “Павлоградська телерадіокомпанія” — 1 (0.6%)
Павлоградське управління ПФ України — 1 (0.6 %)

Аналіз роботи із запитами на публічну інформацію в 2016 році свідчить про належну організацію роботи, контроль та щомісячний моніторинг надходжень інформаційних запитів у відділі залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики, фінансовому управлінні, службі у справах дітей, управлінні соціального захисну населення, відділі культури.

Фінансове управління систематично оприлюднює публічну інформацію в ЗМІ про що повідомляє в щомісячних звітах.

Ослаблено контроль за моніторингом в управлінні комунального господарства та будівництва( Куш), відділі по обліку комунального майна та житлової площі ( Лисак ).

Проте жодного разу за звітний період не надійшли дані про оприлюднену інформацію в друкованих ЗМІ та звіти про запити на публічну інформацію від відділу освіти (Дем’яненко), який є розпорядником інформації.

Керівникам структурних підрозділів необхідно звернути увагу на забезпечення належного контролю за виконанням запитів на публічну інформацію, своєчасне та систематичне оприлюднення документів згідно з чинним законодавством, проектів розпорядчих документів, рішень виконкому та розпоряджень міського голови.

Цілеспрямована робота на виконання вимог чинного законодавства України стосовно доступу до публічної інформації, здійснення систематичного моніторингу з цього питання продовжується.

Начальник загального
відділу Н.І.Душеба

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Вихованці танцювально — спортивного клубу «Алегро» взяли участь в Christmas dance festival 2024
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Виконком від 11.12.2024 р
  • «Постачання електричної енергії», ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-16-010777-a
  • ЗВІТ про базове відстеження результативності регуляторного акта – проєкту рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.12.2019 № 1112 «Про визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об’єктів благоустрою»
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Павлоградські спортсмени здобули призові місця на чемпіонаті