ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
_____________2012р. №_________
Про стан розміщення та експлуатації
об’єктів зовнішньої реклами
у м. Павлоград
Згідно з пп. 13.п.а. ст. 30, ч. 1 ст. 52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 16 Закону України «Про рекламу», постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 року № 2067 зі змінами від 09.09.2009 року № 968 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», Порядком розміщення зовнішньої реклами у м. Павлограді, затвердженим рішенням виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 09.11.2011 р. № 954, «Концепцією розміщення та розвитку зовнішньої реклами у м. Павлограді», затвердженою рішенням виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 12.03.2008 року № 318, заслухавши доповідь заступника начальника управління комунального господарства та будівництва Дейнеженко Ю.С., виконавчий комітет Павлоградської міської ради відмічає, що в місті проводилася певна робота по розміщенню та організації контролю за експлуатацією об’єктів зовнішньої реклами за 2008-2012 роки.
Під час буревію 27.08.2012 року було пошкоджено 7 рекламних конструкцій, які несли загрозу життю людей та могли призвести до значних матеріальних збитків.
Станом на 01.09.2012 року у м. Павлограді розміщено 292 об’єкта зовнішньої реклами, з яких великорозмірних — 157, малорозмірних — 135. Більшість об’єктів розміщено на вул. Дніпровській та у центральній частині міста. Вищезазначені території перенасичені рекламоносіями. Виникає необхідність розміщувати рекламоносії в районі присадибних земельних ділянок, або над проїжджою частиною доріг. Власники приватних житлових будинків незадоволені розміщенням рекламоносіїв біля їх осель, мотивуючи тим, що під час буревію їхнє житло могло бути пошкоджено рекламними конструкціями. Розміщення реклами над проїзною частиною дороги несе потенційну небезпеку руху автотранспорту.
Зафіксовані випадки порушення Правил благоустрою території
м. Павлоград власниками рекламоносіїв. Залишки і шматки постерів несвоєчасно прибирались з прилеглої території.
Виходячи з вищевказаного виконавчий комітет Павлоградської міської ради
-2-
ВИРІШИВ:
1. Заборонити до 30 листопада 2012 року надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами у м. Павлограді.
2. Управлінню комунального господарства та будівництва (Дейнеженко) створити комісію по впорядкуванню розміщення зовнішньої реклами у м. Павлограді.
Термін: до 01.10.2012 року.
3. Комісії проаналізувати стан розміщення та експлуатації об’єктів зовнішньої реклами у м. Павлограді і надати пропозиції по доопрацюванню «Концепції розміщення та розвитку зовнішньої реклами у м. Павлограді».
Термін: до 30.11.2012 року.
4. Управлінню комунального господарства та будівництва (Дейнеженко) разом з відділом містобудування і архітектури (Сасік) доопрацювати «Концепцію розміщення та розвитку зовнішньої реклами у м. Павлограді» та надати на розгляд виконавчому комітету Павлоградської міської ради.
Термін: до 30.11.2012 року.
5. Відділу з питань регіональної політики (Рєзніков) через ЗМІ проінформувати населення міста про прийняте рішення.
5. Координацію виконання даного рішення покласти на заступника начальника управління комунального господарства та будівництва Дейнеженко Ю.С., контроль – на першого заступника міського голови Вершину А.О.
Міський голова І.С.Метелиця