Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

РІШЕННЯ 22. 08.2012р.№ 656 Про роботу зі зверненнями на «Гарячу лінію Олександра Вілкула»

Август 29th, 2012 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

22. 08. 2012р. № 656

Про роботу зі зверненнями на
«Гарячу лінію Олександра Вілкула»

Відповідно до Законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно з розпорядженням голови облдержадміністрації від 22.03.2012 року №Р-173/0/3-12 «Про запровадження роботи багатоканальної телефонної лінії «Контакт-центр «Гаряча лінія Олександра Вілкула» у виконавчому комітеті Павлоградської міської ради організована робота зі зверненнями громадян на «Гарячу лінію Олександра Вілкула».
Прийнято розпорядження міського голови від 15.05.2012р. №200-р «Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять з Дніпропетровського обласного контактного центру та «Гарячої лінії Олександра Вілкула».
Затверджено порядок організації взаємодії структурних підрозділів міської ради і виконавчого комітету із забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, що надходять на «Гарячу лінію Олександра Вілкула», визначено відповідальних за координацію роботи цього напрямку.
Проведені наради та апаратні навчання з керівниками комунальних підприємств, структурних підрозділів міської ради та виконкому.
Інформація про роботу багатоканальної телефонної лінії «Контакт-центр «Гаряча лінія Олександра Вілкула» була опублікована в засобах масової інформації, що працюють на території м.Павлограда та розміщена у місцях масового перебування населення.
Виконавчим комітетом Павлоградської міської ради проаналізовано стан роботи зі зверненнями на «Гарячу лінію Олександра Вілкула». Станом на 15 серпня 2012 року 201 звернення від мешканців м.Павлограда надійшло на «Гарячу лінію Олександра Вілкула», з яких: вирішено позитивно 64, надано роз»яснення згідно з чинним законодавством – 123, перебуває в роботі – 13.
Не вирішені питання знаходяться на контролі у міськвиконкомі до їх виконання.
Найгострішими є питання житлово-комунального господарства – 164(83%), екологія та природних ресурсів – 8(4%), соціального захисту – 6(3%).

Не освоєння в повному обсязі коштів міського бюджету в І півріччі 2012 року спричинило збільшення кількості звернень з питань житлово-комунального господарства.
Аналіз роботи зі зверненнями на «Гарячу лінію Олександра Вілкула» свідчить, що окремі керівники не приділяють належної уваги цьому напрямку роботи.
Мають місце факти поверхового, формального підходу до розгляду звернень в КП «Павлограджитлосервіс» (Петля), КП «Затишне місто» (Пріян), що змушує громадян звертатися повторно. Порушуються терміни розгляду звернень в КП «Павлограджитлосервіс».
З метою забезпечення належного рівня роботи зі зверненнями на «Гарячу лінію Олександра Вілкула», посилення персональної відповідальності заступників міського голови, керівників комунальних підприємств і структурних підрозділів міської ради та виконкому за всебічний і вчасний розгляд звернень громадян, підвищення ефективності та усунення недоліків у цій сфері виконавчий комітет Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Оголосити догану директору КП «Павлограджитлосервіс» Петлі Т.Г. за не об»єктивний, не всебічний та не вчасний розгляд звернень громадян, що надходять на «Гарячу лінію Олександра Вілкула».

2. Попередити директора КП «Затишне місто» Пріяна І.І. за не об»єктивний, поверховий підхід до розгляду звернень громадян, що надходять на «Гарячу лінію Олександра Вілкула».

3. Зобов»язати директора КП «Павлограджитлосервіс» Петлю Т.Г.; директора КП «Затишне місто» Пріяна І.І. здійснити докорінну перебудову роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства.

4.Директору КП «Павлограджитлосервіс» Петлі Т.Г., начальнику управління комунального господарства та будівництва Разводову В.В. розробити короткострокові заходи з конкретними адресами по вирішенню до 22.09.2012р. проблем, порушених у зверненнях на «Гарячу лінію Олександра Вілкула».

5. Вказати на недостатню роботу заступників міського голови, керівників комунальних підприємств, структурних підрозділів міської ради та виконкому з підготовки відповідей на звернення, що надійшли на «Гарячу лінію Олександра Вілкула» та забезпечення контролю за дотриманням термінів виконання звернень громадян.

6. Заступникам міського голови, керівникам комунальних підприємств, структурних підрозділів міської ради та виконкому:
6.1. Запровадити постійний контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян, які надходять на «Гарячу лінію Олександра Вілкула»;

6.2. Не допусками формального розгляду звернень громадян, безпідставних відмов у вирішенні порушених в них питань;

6.3. Взяти до уваги, що кожний факт не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції відповідного органу, посадової чи службової особи є підставою для притягнення винних до встановленої законодавством відповідальності;

6.4. Підвищити вимогливість до осіб-виконавців щодо всебічного, об»єктивного і вчасного розгляду звернень громадян згідно з вимогами чинного законодавства України.

7. Керівникам комунальних підприємств, структурних підрозділів міської ради та виконкому:
7.1. Проаналізувати стан справ щодо ефективності реагування на звернення громадян, що надійшли на «Гарячу лінію Олександра Вілкула» та за наслідками вжити невідкладних заходів для усунення недоліків у роботі. Посадових осіб, винних у зволіканні розгляду звернень, не забезпеченні своєчасного розв»язання проблем, порушених громадянами, притягти до відповідальності, про що проінформувати виконком до 30 серпня 2012 року.

7.2. Посилити персональну відповідальність за належну організацію роботи зі зверненнями громадян та вжити заходи для її поліпшення.

7.3. Постійно аналізувати звернення громадян для виявлення причин, що їх породжують, а також вживати ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для обґрунтованих повторних звернень.

7.4. Забезпечити систематичне надання роз»яснень у засобах масової інформації з найбільш важливих для громадян питань.

7.5. Щомісяця до 01 числа надавати до загального відділу виконавчого комітету інформацію про хід виконання даного рішення.

8. Начальнику управління комунального господарства та будівництва Разводову В.В. звернути увагу на 100% освоєння запланованих коштів відповідно до плану фінансування по житлово-комунальному господарству, благоустрою, ремонту доріг, заходам з охорони навколишнього природного середовища.

9. Загальному відділу виконкому (Душеба):
9.1. Систематично та детально аналізувати звернення на «Гарячу лінію Олександра Вілкула» про що інформувати міського голову щотижня;

9.2. Посилити контроль за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян комунальними підприємствами, структурними підрозділами міської ради та виконкому;

9.3. Забезпечити постійний контроль щодо повного виконання питань порушених у зверненнях, які перебувають на довготерміновому контролі.

10. Заступнику міського голови – керуючому справами виконкому Рябовій А.В.:
10.1. Щомісяця проводити апаратні наради з керівниками структурних підрозділів міської ради та виконкому, комунальних підприємств по роботі зі зверненнями громадян.

10.2. Щотижня аналізувати стан роботи зі зверненнями на «Гарячу лінію Олександра Вілкула» в структурних підрозділах міської ради та виконкому, комунальних підприємствах та надавати пропозиції щодо притягнення до відповідальності посадових осіб винних у порушенні розгляду звернень.

11. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на заступника міського голови — керуючого справами виконкому Рябову А.В., контроль залишаю за собою.

Міський голова І.С.Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Повний перелік актуальних назв топонімів міста
  • Зустріч міського голови з молодіжною радою
  • Шановні мешканці Павлоградської громади!
  • Родини привітали з Міжнародним днем сім’ї
  • ПАВЛОГРАДСЬКИЙ РТЦК ТА СП запрошує на військову службу за КОНТРАКТОМ
  • Команда робототехніки Ліцею № 9 отримала патент на винахід
  • У бою за Україну загинув наш земляк Недвига Олексій
  • Реабілітація дітей з інвалідністю
  • Про надання матеріальної допомоги
  • «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-009320-a
  • Про відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води
  • Про визначення балансоутримувача нерухомого комунального майна
  • До уваги випускників шкіл та коледжів!
  • Протокол засідання молодіжної ради при Павлоградській міській раді
  • Про надання дозволу на обробку інформації на обробку інформації на типовому робочому місці Користувача ІКС ЄДР