Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Рішення виконкому №1 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2011 рік»

Январь 13th, 2012 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 11.01. 2012р. № 1

Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за 2011 рік

Проаналізувавши стан справ щодо виконання у м.Павлограді Закону України “Про звернення громадян”, виконавчий комітет відмічає, що протягом 2011 року структурними підрозділами міської ради і виконкому, підприємствами і організаціями міста здійснювалися заходи направлені на реалізацію громадянами конституційного права на звернення та виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011р. № 589-р “ Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади”.
На підставі рішень виконкому та розпоряджень міського голови, прийнятих протягом року з цього напрямку роботи виконавчими органами міської ради затверджено та реалізується комплекс дійових заходів спрямованих на поліпшення розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них проблем і задоволення їх законних прав та інтересів.
Виконавчий комітет продовжує практику проведення особистих прийомів громадян за місцем проживання та роботи, що дає додаткову можливість мешканцям звернутись до керівництва виконкому.
У приміщенні виконкому в громадській приймальні щоденно проводиться прийом громадян.
Керівниками відділів міської ради та виконавчого комітету постійно проводяться “гарячі” телефонні лінії, запроваджені телефони довіри. Для зручності мешканців міста та вирішення їх проблем у виконавчому комітеті міської ради працює “відкрита” телефонна лінія, за допомогою якої мешканці міста звертаються до міського голови з повсякденними запитами та життєвими потребами. Протягом 2011 року таких звернень надійшло 539. Всі вони знаходяться на контролі і розглядаються відповідно до вимог чинного законодавства.
На виконання вищезазначеного Указу Президента України загальним відділом виконавчого комітету проведено дванадцять днів контролю, та відповідно до затвердженого графіку щомісяця проводились засідання постійно діючої комісії. Протягом 2011 року проводилась робота з щоденного моніторингу по зверненням громадян, який направлявся до обласної державної адміністрації.

Протягом 2011 року здійснено перевірки в КП “Павлограджитлосервіс”, управлінні комунального господарства та будівництва міської ради, комунальному підприємстві “К-П-1”, у відділі по обліку та розподілу житлової площі, відділі земельно-ринкових відносин, відділі містобудування та архітектури, комунальному підприємстві “Павлоградавтотранс”, комунальному підприємстві “Стадіон “Прометей”, КП “Аварійно-рятувальна водолазна станція”, КП “Павлоградсвітло”, КП “ГІРАЦ”, КП “Агенція “Риуал”, КП “Павлоградінформреклама”, КП “Павлоградтеплоенерго”, юридичному відділі міської ради, КП “Павлоградське управління водоканалізаційного господарства”.
В ході проведених перевірок надавалась методична та практична допомога щодо застосування законодавства з питань роботи зі зверненнями громадян. За даними перевірок встановлено, що в цілому в структурних підрозділах виконавчого комітету та міської ради організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства. Це питання перебуває на постійному контролі виконавчого комітету. Але виконавська дисципліна не в повному обсязі відповідає вимогам чинного законодавства в управлінні комунального господарства та будівництва, КП “Павлограджитлосервіс”, відділі земельно-ринкових відносин.
Протягом січня-грудня 2011 року зареєстровано 1918 письмових звернень, з органів вищого рівня надійшло 417 звернень, в т.ч. звернень з обласної державної адміністрації — 159. На усному прийомі побувало 426 громадян, 188 з яких прийнято міським головою. З Урядової “гарячої” лінії надійшло -197 звернень, які перебували на особовому контролі та виконувались майже в триденний термін.
Протягом 2011 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 2344 звернення (в 2010 році — 2713), піднято питань – 2467. У порівнянні з відповідним періодом 2010 року кількість звернень зменшилась на 13,7 %. Перебувало на довгостроковому контролі 352 звернення, з яких виконано 271, поставлено на контроль 2012 року -81 звернення.
Питання, з якими звернулися громадяни, стосуються комунального господарства — 1404, земельного господарства та будівництва — 432, житлової політики — 58, соціального захисту — 83, транспорту — 24, праці та заробітної плати — 17, охорони здоров”я — 15, інші — 129.
Кількість повторних звернень (72) у порівнянні з минулим роком ( 131) зменшилась на 45 %, колективних (371), в 2010 році- 377.
Гострими залишаються питання з ремонту покрівель-271, водо-,тепло-, електропостачання квартир, будинків — 267.

Враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, відповідальним обов”язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в місті виконавчий комітет Павлоградської міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Керівникам підприємств, установ та організацій, структурних підрозділів виконавчого комітету та міської ради посилити контроль за виконанням ст. 20 Закону України “Про звернення громадян”, притягувати до відповідальності посадових осіб, винних у порушенні встановлених термінів розгляду звернень громадян:
1.1.Постійно вживати дієвих заходів щодо упорядкування роботи зі зверненнями громадян та забезпечувати об’єктивний, всебічний і вчасний розгляд звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства;
1.2.Забезпечувати проведення прийомів громадян посадовими особами за затвердженими графіками;
1.3. Забезпечувати особливо уважне ставлення до вирішення проблем з якими звертаються Ветерани Великої Вітчизняної війни та праці, інваліди та інші непрацездатні особи, а також особи, які постраждали на Чорнобильській АЕС, багатодітні сім”ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту і підтримки.

2.Заступникам міського голови за напрямками роботи:
2.1. Забезпечувати всебічний розгляд звернень громадян, порушених у них питань й оперативне їх вирішення, надання в установлені законом терміни відповідей заявникам за результатами їх розгляду.
2.2.Підвищити вимогливість до керівників підпорядкованих структурних підрозділів міської ради за своєчасне і повне виконання завдань, визначених у документах вищих органів влади, рішеннях виконавчого комітету, розпорядженнях міського голови.

3.Заступникам міського голови, керівникам структурних підрозділів міської ради та виконкому забезпечувати неухильне дотримання вимог статтей 20, 24 Закону України “Про звернення громадян”, що встановлюють терміни виконання звернень громадян та відповідальність посадових осіб за порушення встановлених термінів.

4. Загальному відділу виконкому (Душеба):
4.1. Продовжити у 2012 році вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах, згідно із затвердженим графіком, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цієї роботи;

4.2. Забезпечувати підготовку звітів про стан організації роботи зі зверненнями громадян щокварталу, за півріччя та рік.

5.Загальному відділу виконкому (Душеба) та відділу з питань регіональної політики (Рєзніков) систематично інформувати територіальну громаду міста через засоби масової інформації про роботу зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

6. Координацію роботи, щодо виконання цього рішення покласти на загальний відділ виконкому (Душеба), контроль – на заступника міського голови — керуючого справами виконкому Рябову А.В.

Міський голова І.С.Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Повідомлення про позачергову сесію
  • Відбувся фізкультурно-оздоровчий захід «Тато, мама, я – активна сім’я»
  • У Павлограді відзначили переможців міського конкурсу «Тендітний подих Землі»
  • Покладання квітів з нагоди 38 річниці аварії на Чорнобильській АЕС
  • Шановні земляки!
  • У Павлограді відзначили учасників та переможців міського фестивалю студентської творчості «Незламна весна»
  • Про скасування дозволу розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Добродькіній Г.В.
  • Дотритмання простих правил рятують життя!
  • Управління соціального захисту населення інформує
  • Відбулося засідання виконкому
  • Закінчився ІІІ етап змагань «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги»
  • Капітальний ремонт трубопроводу водопостачання по просп. Шахтобудівників в м. Павлоград» Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011704-a
  • Реконструкція трубопроводу водопостачання вул. Озерна в м. Павлоград». Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011724-a
  • У бою за Україну загинув наш земляк Духовенко Микола
  • Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області на захисті тих, хто працює