Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Рішення виконкому № 548 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у першому півріччі 2011 року»

Июль 18th, 2011 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

від “ 13 ” 07. 2011р. № 548

Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян у першому півріччі 2011 року

У виконавчому комітеті Павлоградської міської ради робота зі зверненнями громадян спрямована на виконання вимог Конституції України, Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про звернення громадян”, “Про доступ до публічної інформації” від 13.01.2011р. №2939, Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011р. №589-р “Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади”.

Стан роботи зі зверненнями громадян у першому півріччі 2011 року проаналізовано виконавчим комітетом Павлоградської міської ради. Протягом звітного періоду виконкомом здійснювались заходи, спрямовані на реалізацію вимог законодавства про звернення до органів місцевого самоврядування.

Загальним відділом проводився систематичний аналіз стану справ у місті. Своєчасно були підготовлені та направлені до обласноїдержавної адміністрації статистичні звіти та інформації щодо стану роботи із зверненнями громадян.

Прийняті розпорядження міського голови від 17.01.2011р. № 11-р “Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян” і № 12-р “Про проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом виконкому”, затверджено графік проведення постійно діючих комісій на 2011рік та графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах та на підприємствах міста у 2011 році.

Рішенням виконавчого комітету від 12.01.2011р. № 2 затверджені підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2010 рік.
Згідно з графіком перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах та на підприємствах міста проведено перевірки стану роботи зі зверненнями громадян та надані практичні та методичні відповідні рекомендації.

Для забезпечення прозорості і відкритості суб”єктів владних повноважень та створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації прийнято розпорядження міського голови від 01.06.2011р. №315/1-р “Про організацію роботи щодо виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації”, яким затверджено відповідний Порядок та Інструкцію, щодо процедури подання та розгляду запиту на публічну інформацію, визначено місце для роботи запитувачів з документами.

Для зручності мешканців міста та вирішення їх проблем у виконавчому комітеті працює “відкрита” телефонна лінія. Протягом першого півріччя 2011р. таких звернень надійшло -142.

Через офіційний сайт міськвиконкому мешканці міста звертаються до міського голови з повсякденними запитами та життєвими потребами.

Згідно з розпорядженням голови облдержадміністрації від 19.01.2011р. № Р-12/0/3-11 “Про організацію взаємодії з державною установою “Урядовий контактний центр”, Дніпропетровською обласною держадміністрацією направляються на розгляд звернення громадян, які розглядаються в термін до 5-10 днів та забезпечується виконання, надання відповідей заявникам і облдержадміністрації. Таких звернень до виконавчого комітету Павлоградської міської ради за перше півріччя 2011 року надійшло -91.

За січень-червень 2011 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 1227 звернень (в 2010 році — 1029), піднято питань – 1302. У порівнянні з відповідним періодом 2010 року кількість звернень збільшилась на 198, або на 16,2 %.

Питання, з якими звернулися громадяни, стосуються: комунального господарства — 799 (61,4%), земельного господарства та будівництва 215 (16,5%), житлової політики — 58 (4,5%), соціального захисту — 45 (3,5%), транспорту- 24 (1,8%),праці та заробітної плати — 17 (1,3%), охорони здоров”я — 15 (1,2%), інші — 129 (9,9%).

Кількість повторних звернень (23) у порівнянні з минулим роком ( 61) зменшилась на 62,3 %, колективних (169) збільшилась на 17,8 %.У виконавчому комітеті Павлоградської міської ради на постійному контролі перебуває стан розгляду і вирішення порушених питань у зверненнях інвалідів, учасників Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоюється почесне звання “Мати-героїня”.

В першому півріччі 2011 року у виконкомі зареєстровано 1055 письмових звернень. На особистому прийомі побувало 172 громадянина, 55 з яких прийнято міським головою. Відповідно до затвердженого графіку керівництвом виконкому систематично проводяться виїзні прийоми громадян, яких за перше півріччя проведено -6, та прийнято на них 19 громадян.

Гострими залишаються питання з :

  • 2011р. 2010р.
  • ремонту покрівель 157 164
  • водо-, тепло-, -електропостачання квартир,будинків 195 161
  • будівництва та земельних питань 215 311
  • соціального захисту 45 53

Від вищестоящих органів зареєстровано 195 звернень, зокрема: обласна державна адміністрація -165; прокуратура м. Павлограда-20, головне управління праці та соціального захисту населення — 7; обласна рада — 3.

Враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, відповідальним обов”язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в місті виконавчий комітет Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Керівникам підприємств, установ та організацій, структурних підрозділів виконавчого комітету та міської ради:
1.1. Аналітичну довідку про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2011 року взяти до відома ( додається) .
1.2. Проаналізувати стан справ ефективності реагування на повторні та колективні звернення громадян, виявляти причини їх надходження та вживати необхідні заходи щодо їх попередження.
1.3. Надавати необхідні пропозиції за напрямками звернень про потреби фінансового забезпечення та вирішення актуальних проблем, порушених у зверненнях.
1.4. Посадових осіб, винних у зволіканні розгляду звернень, незабезпеченні своєчасного розв”язання проблем, порушених громадянами, притягувати до відповідальності.
1.5. Забезпечити особливо уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди та інші непрацездатні особи, що постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітні сім”ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

2. Заступникам міського голови за напрямками роботи:
2.1. Забезпечувати всебічний розгляд звернень громадян, порушених у них питань і оперативне їх вирішення.
2.2. Забезпечувати особисту участь та дотримуватись графіків особистого та виїзних прийомів.
2.3. Взяти під особистий контроль розгляд звернень пільгових категорій громадян.
2.4. Ураховувати якість і своєчасність виконання документів при розгляді питань заохочення працівників.
2.5. Ввести в практику розгляд питань щодо стану роботи зі зверненнями
громадян на оперативних нарадах один раз на місяць.
2.6. Притягувати до відповідальності в порядку , передбаченому чинним
законодавством України, посадових осіб, винних у порушенні законних інтересів та прав громадян, гарантованих державою.

3. Загальному відділу виконкому (Душеба):
3.1. Продовжити проводити перевірки стану роботи зі зверненнями громадян на підприємствах, у відділах, структурних підрозділах виконкому.
3.2. Підвищити вимогливість до посадових осіб підпорядкованих структурних підрозділів міської ради за своєчасне і повне виконання завдань, зазначених у документах вищих органів влади, рішеннях виконкому та розпорядженнях міського голови.

4. Загальному відділу виконкому (Душеба) та відділу з питань регіональної політики (Резніков) систематично інформувати територіальну громаду міста через засоби масової інформації про роботу зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

5. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на загальний відділ виконкому (Душеба), контроль — на заступника міського голови Рябову А.В.

Міський голова                                           І.С. Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • У Павлограді відзначили переможців міського конкурсу «Тендітний подих Землі»
  • Покладання квітів з нагоди 38 річниці аварії на Чорнобильській АЕС
  • Шановні земляки!
  • У Павлограді відзначили учасників та переможців міського фестивалю студентської творчості «Незламна весна»
  • Про скасування дозволу розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Добродькіній Г.В.
  • Дотритмання простих правил рятують життя!
  • Управління соціального захисту населення інформує
  • Відбулося засідання виконкому
  • Закінчився ІІІ етап змагань «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги»
  • Капітальний ремонт трубопроводу водопостачання по просп. Шахтобудівників в м. Павлоград» Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011704-a
  • Реконструкція трубопроводу водопостачання вул. Озерна в м. Павлоград». Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011724-a
  • У бою за Україну загинув наш земляк Духовенко Микола
  • Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області на захисті тих, хто працює
  • Акутальні грантові пропозиції
  • Оголошення про вакантну посаду