Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

№ 368 Про підсумки виконання бюджету міста за І квартал 2011 року

Май 12th, 2011 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДАВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

29.04.2011р. № 368

Про підсумки виконання бюджету міста за І квартал 2011 року
а виконання с. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про Державний бюджет України на 2011 рік”, рішення сесії Павлоградської міської ради від 30.12.2010 року № 68 -4/VІ «Про міський бюджет на 2011 рік» з урахуванням змін службами міської ради проводилися заходи щодо забезпечення виконання міського бюджету та надходжень до бюджетів усіх рівнів. Доходи державного бюджету, за рахунок яких здійснюється перерахування дотацій вирівнювання місцевим бюджетам, за І квартал 2011 року виконано в обсязі 110866,5 тис. грн., або на 39,8 відсотка більше надходжень за І квартал 2010 року. Загальний фонд бюджету міста по доходах за І квартал 2011 року виконано на 97,1 відсотка (при плановій сумі надходжень 70479,9 тис. грн. фактично надійшло 68422,9 тис. грн.), недонадійшло 2057,0 тис. грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 4971,1 тис. грн., або 22,7 відсотка планових річних призначень. Із загальної суми надходжень загального фонду доходи без врахування трансфертів склали 30336,7 тис. грн., дотація з державного бюджету – 13810,2 тис. грн., субвенції з державного бюджету – 24276,1 тис. грн. Доходи загального фонду бюджету без врахування трансфертів виконані на 94,3 відсотка, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилися на 6712,2 тис. грн. або на 28,4 відсотка. Перевиконання планових показників забезпечено по 14 джерелам на суму 214,2 тис. грн., в тому числі по податку на прибуток – 32,1 тис. грн., адміністративним штрафам – 12,4 тис. грн.., держмиту – 5,1 тис. грн. та іншим видам податкових надходжень.Не забезпечено виконання планових показників по 2 джерелам на суму 2051,0 тис. грн., в тому числі: по податку на доходи фізичних осіб – 1867,1 тис. грн., платі за землю – 183,9 тис. грн., у зв’язку з наявністю недоїмки в бюджет на 01.04.2011 року на суму 1641,5 тис. грн.. Станом на 01 квітня 2011 року недоїмка з платежів до бюджетів усіх рівнів склала 30913,8 тис. грн., що на 11,2 відсотка або на 3887,9 тис. грн. менше у порівнянні з початком року, до міського бюджету – 7355,7 тис. грн., що на 55,5 відсотків або на 9182,5 тис. грн. менше у порівнянні з початком року. Фінансування видатків міського бюджету проводилось відповідно до вимог розпорядження міського голови від 25.03.2011р. № 176-р „Про затвердження плану заходів щодо організації виконання міського бюджету в 2011 році” з урахуванням пропозицій головних розпорядників коштів та зареєстрованих в управлінні Державного казначейства в м. Павлограді фінансових зобов’язань.Видаткова частина загального фонду міського бюджету за І квартал 2011 року виконана в сумі 74788,5 тис. грн., при плані 78466,3 тис. грн. або на 95,3 відсотка до уточненого плану на звітний період. Видатки спеціального фонду міського бюджету виконано в сумі 3931,1 тис. грн. або 15,3 % до уточненого плану на рік. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 20667,6 тис. грн. або на 38,1 %.На фінансування соціально – захищених статей бюджету направлено 67242,0 тис. грн. при плані 68541,8 тис. грн. або 98,1 відсотка до запланованого, що на 15094,4 тис. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року.Кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 01 квітня 2011 року відсутня. Видатки за І квартал 2011 року на утримання соціально – культурної сфери міського бюджету склали 64968,6 тис. грн. і збільшились в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 14426,7 тис. грн., в тому числі по галузям: освіти – 2676,1 тис. грн., охорони здоров’я – 2107,2 тис. грн., соціального захисту населення – 8970,3 тис. грн., культури і мистецтва – 459,6 тис. грн., фізичної культури і спорту – 164,4 тис. грн., засобам масової інформації – 49,1 тис. грн. На фінансування житлово – комунального господарства міста направлено 6133,6 тис. грн., що складає 88,3 % до запланованого, в тому числі на благоустрій міста – 1741,3 тис. грн., надання фінансової підтримки комунальним підприємствам міста на поповнення обігових коштів на суму 4386,9 тис. грн.Значна увага приділялась соціальному захисту найбільш вразливих верств населення (інвалідів, ветеранів війни, багатодітних сімей). На виплату пільг та субсидій населенню направлено 10029,5 тис. грн., виплату допомоги сім’ям з дітьми – 14158,2 тис. грн. На виконання міської програми “Соціального захисту окремих категорій населення на 2010-2012 роки” за І квартал 2011 року з міського бюджету направлені кошти в сумі 86,0 тис. грн. За рахунок субвенції з державного бюджету виплачена допомога 9 прийомним сім’ям, в яких виховується 11 дітей, на суму 88,4 тис. грн. Одночасно через несвоєчасне вжиття головними розпорядниками бюджетних коштів, відповідно до статті 22 Бюджетного кодексу України, організаційних та управлінських рішень мали місце недоліки у використанні бюджетних коштів, фінансові порушення бюджетної дисципліни, не усунення виявлених фінансових порушень бюджетної дисципліни, не виконання вимог щодо скорочення споживання енергоносіїв, видатків на утримання підвідомчих бюджетних установ.Перевищення споживання енергоносіїв за І квартал 2011 року в порівнянні з аналогічним періодом 2010 року допущено 7 установами відділу культури, 25 установами відділу освіти, 4 установами відділу охорони здоров’я, 6 установами апарату управління.Однією з причин збільшення споживання енергоносіїв бюджетною сферою є низький рівень забезпечення бюджетних установ лічильниками обліку споживання теплової енергії (44,6 відсотка до потреби).Головними розпорядниками бюджетних коштів не виконано належним чином п. 14.6 рішення міської ради від 30.12.2010р. № 68-4/УІ „Про міський бюджет на 2011 рік” в частині надання пропозицій про оптимізацію мережі установ, чисельності працюючих в них, зменшення витрат на утримання підвідомчих установ, забезпечення у повному обсязі потреби асигнувань на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та на проведення розрахунків за використані енергоносії.Ревізіями фінансово-господарської діяльності, проведеними Західним об’єднаним контрольно-ревізійним відділом в 2 установах, що утримуються за рахунок коштів міського бюджету, виявлено фінансових порушень на суму 13,1 тис. грн., які відшкодовано в повному обсязі. Залишаються не усуненими фінансові порушення, встановлені перевірками в минулих роках, на суму 442,8 тис. грн. Керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи необхідність забезпечення вимог Бюджетного кодексу України, завдань, поставлених Законом України „Про Державний бюджет України на 2011 рік”, відповідно до основних напрямів урядової політики в економічній та соціальній сфері , рішення міської ради від 30 грудня 2010 року № 68-4/УІ „Про міський бюджет на 2011 рік” та з метою виконання планових показників міського бюджету виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів; вжити конкретних заходів щодо погашення недоїмки зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка склалася станом на 1 квітня 2011 року; забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, підвищення розміру заробітної до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середньо обласного показника. 2. Рекомендувати Західно-Донбаській об’єднаній Державній податковій інспекції (Драгун) та зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк):
2.1. Проаналізувати причини невиконання планових показників міського бюджету за І квартал 2011 року окремо за кожним дохідним джерелом міського бюджету та забезпечити у 2011 році здійснення щоденного контролю за справлянням та своєчасним надходженням податків, зборів та інших обов’язкових платежів в обсягах, затверджених міською радою. 2.2. Провести з керівниками підприємств-боржників із земельного податку, орендної плати за землю, податку на прибуток підприємств комунальної власності, місцевих податків і зборів комплекс заходів, спрямованих на погашення податкового боргу, збільшення надходжень до міського бюджету.2.3. Проводити щомісячний моніторинг показників рівня сплати бюджетоутворюючими підприємствами податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів.2.4. Вжити організаційних заходів по вишукуванню додаткових джерел надходжень до міського бюджету та забезпечити виконання планових показників дохідної частини міського бюджету у 2011 році.3. Рекомендувати Західно-Донбаській ОДПІ (Драгун):3.1. Зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, на розширенні бази оподаткування, підвищенні якості обліку платників податків, в тому числі за рахунок реалізації заставного майна, вилучення готівкових коштів, адміністративного арешту майна та застосування додаткових джерел надходжень.3.2. Здійснювати постійний моніторинг справ про банкрутство з метою контролю за погашенням податкового боргу підприємств, які знаходяться в процедурах банкрутства.3.3. З метою легалізації заробітної плати та збільшення податку з доходів фізичних осіб продовжити роботу по виявленню незареєстрованих найманих працівників суб’єктами господарювання, зокрема в сфері надання послуг таксі, будівельних та ритуальних послуг.3.4. Забезпечити систематичне проведення індивідуальної роботи з керівниками підприємств щодо недопущення виплати заробітної плати без сплати податку з доходів фізичних осіб, виплати її у розмірі нижче законодавчо встановленого рівня.3.5. Здійснювати аналіз звітності підприємств по формі 1 ДФ з метою виявлення підприємств, які виплачують заробітну плату нижче встановленого законодавством мінімального розміру, та орієнтувати на підвищення розміру заробітної плати до рівня прожиткового мінімуму та досягнення середнього обласного показника.4. Зобов’язати відділ трудових відносин та умов праці міської ради (Черкашина):4.1. Вжити заходів щодо забезпечення у 2011 році здійснення дієвого контролю за своєчасністю виплати заробітної плати та погашенням заборгованості із заробітної плати, в разі необхідності ініціювати проведення перевірок правоохоронними та контролюючими службами. 4.2. Спільно з відповідними контролюючими службами активізувати роботу комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевого бюджетів та погашення заборгованості із заробітної плати підприємствами, які мають заборгованість до бюджетів усіх рівнів, в тому числі до міського бюджету.4.3. З метою збільшення надходжень податку з доходів фізичних осіб активізувати роботу робочої групи з легалізації трудових відносин з найманими працівниками на підприємствах та установах міста. 5. Зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин міської ради (Вишнякова): 5.1. Своєчасно проводити роботу по оформленню та реєстрації документів на земельні ділянки землекористувачами та землевласниками. 5.2. Не допускати прострочення термінів укладення та перегляду договорів по оренді землі, своєчасно вносити зміни в договори оренди землі. 5.3. Впровадити практику розірвання договорів оренди земельних ділянок по суб’єктам господарювання, які мають заборгованість по орендній платі за землю більше півроку. 5.4. Своєчасно повідомляти Західно-Донбаську ОДПІ про продовження строку дії договорів оренди земельних ділянок та прийняті рішення по збільшенню річної орендної плати за користування земельною ділянкою. 5.5. Активізувати роботу щодо підготовки матеріалів та документації для продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення на земельних торгах. 6. Зобов’язати відділ бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету міської ради ( Сімакова ) та рекомендувати відділу Держкомзема у місті Павлограді ( Стєкольніков) активізувати роботу по проведенню грошової оцінки землі.7. Зобов’язати керівників комунальних підприємств КП «УЖКГ» (Євстаф’єва), КП «Управління ринками» (Курченко) вжити термінових організаційних заходів щодо погашення заборгованості по платі за оренду комунального майна, яка склалася станом на 01.04.2011 року.8. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради:8.1. Забезпечити стовідсоткову оплату енергоносіїв, що споживаються бюджетними установами, та інших соціально – захищених статей міського бюджету , не допускаючи утворення будь — якої заборгованості із зазначених видатків. 8.2. Вжити дієвих заходів щодо ліквідації кредиторської (дебіторської)заборгованості, яка виникла станом на 1 січня 2011 року. 8.3. Надати конкретні пропозиції з оптимізації мережі установ, які фінансуються з міського бюджету, і чисельності їх працівників, визначення доцільності функціонування малопотужних установ та закладів і відповідності наявної мережі бюджетних установ вимогам чинного законодавства в частині забезпечення необхідного рівня надання соціальних послуг. 8.4. Забезпечити контроль за витрачанням бюджетних коштів та зміцненням фінансової дисципліни у бюджетній сфері відповідно до вимог бюджетного законодавства України, вжити необхідні системні заходи щодо посилення та результативності внутрішнього фінансового контролю. 9. Попередити начальника управління охорони здоров’я міської ради Старішко М.В., начальника відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради Белякіна В.Ю. за виявлені фінансові порушення за результатами проведених ревізій Західним об’єднаним контрольно-ревізійним відділом та зобов’язати їх розробити заходи по недопущенню порушень в подальшій роботі. Інформацію про проведену роботу надати фінансовому управлінню міської ради в термін до 15.05.2011 року. 10. Зобов’язати начальника відділу фізичної культури, спорту та туризму міської ради Дугіна О.П., начальника управління комунального господарства і будівництва міської ради Разводова В.В., начальника відділу освіти міської ради Осипчука О.Б. вжити дієвих організаційних заходів щодо усунення в повному обсязі фінансових порушень, виявлених в ході перевірок Західного об’єднаного контрольно – ревізійного відділу, в разі необхідності, вирішити питання відшкодування втрат (незаконних видатків) в судовому порядку та притягти винних осіб до дисциплінарної відповідальності відповідно до чинного законодавства за допущені фінансові порушення та невжиття заходів щодо своєчасного їх усунення.Інформацію про проведену роботу надати фінансовому управлінню міської ради в термін до 15.05.2011 року. 11. Управлінню праці та соціального захисту населення міської ради (Бобровницька) вжити організаційних заходів щодо посилення контролю та своєчасного проведення клірингових розрахунків з пільг та субсидій населенню у 2011 році згідно з механізмом, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.01.2005 року № 20 “Про затвердження Порядку перерахування деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій» (зі змінами), забезпечити їх оплату в повному обсязі, не допускаючи утворення кредиторської та дебіторської заборгованості із зазначених видатків на звітні дати.12. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), Західному об’єднаному контрольно-ревізійному відділу (Тимченко), управлінню Державного казначейства в м. Павлограді (Соколова) посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.13. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль — на заступників міського голови за напрямками роботи.

Міський голова І.С.Метелиця

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Вихованці танцювально — спортивного клубу «Алегро» взяли участь в Christmas dance festival 2024
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Виконком від 11.12.2024 р
  • «Постачання електричної енергії», ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-16-010777-a
  • ЗВІТ про базове відстеження результативності регуляторного акта – проєкту рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.12.2019 № 1112 «Про визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об’єктів благоустрою»
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Павлоградські спортсмени здобули призові місця на чемпіонаті