Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Июль 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июн    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Корисна інформація

конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста юридичного відділу Павлоградської міської ради.

Июнь 13th, 2012 Оголошення Вывести на печать

ПОВІДОМЛЕННЯ

Виконавчий комітет Павлоградської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста юридичного відділу Павлоградської міської ради.

Вимоги до претендентів:
— громадянство України;
— вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— вільне володіння комп’ютером та державною мовою;
— стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 2-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше трьох років.

Перелік необхідних документів для участі у конкурсі:
1. Заповнений особовий листок по обліку кадрів П-2ДС, автобіографія.
2. Фотокартки розміром 4 х 6 см – 2 шт.
3. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня.
4. Копія паспорта та ідентифікаційного номеру.
5. Копія свідоцтва про шлюб (якщо прізвище в документах змінювалося).
6. Копія військового квитка за наявністю (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
7. Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (бланк).
8. Довідка про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію).
9. Медична довідка про стан здоров’я (бланк та сертифікати).
10. Довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності).
11. Довідка про стан оплати комунальних платежів.
12. Заява про участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи).
13. Попередження про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби (бланк).
14. Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк).

Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення в засобах масової інформації за адресою: вул. Леніна, 95, кім. 219. Телефон для довідок 6-10-18.

Заступник міського голови –
керуючий справами виконкому А.В. Рябова




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Виконком від 23.07.2025 р
  • Міський голова привітав колектив КНП «Павлоградська міська лікарня №1»
  • Міський голова привітв колектив КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда»
  • Про скликання позачергової 64 сесії міської ради VІІІ скликання
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024р. №1878-58/VIIІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)
  • Про передачу обладнання
  • Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання КП «ПАВЛОГРАДТРАНСЕНЕРГО» Павлоградської міської ради
  • Відбулось чергове засідання виконкому Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградська телерадіокомпанія» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Затишне місто» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про проведення технічної інвентаризації та паспортизації об’єктів благоустрою прибудинкових територій ОСББ, територій підприємств, установ, організацій міста Павлоград
  • У бою за Україну загинув наш земляк ЖУРАВЛЬОВ Олександр
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • «Придбання бензину А-95», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-07-21-005647-a.
  • Засідання комісії з соціальних питань з профільних питань 63-ї сесії