Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Октябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

ПОВІДОМЛЕННЯ

Июнь 20th, 2012 Оголошення Вывести на печать

Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради продовжує конкурс на заміщення вакантної посади головний спеціаліст — юрист управління комунального господарства та будівництва.

Вимоги до претендентів:
громадянство України;
повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за кваліфікацією правознавство ;
— стаж роботи за фахом не менше 3 років або стаж роботи на державній
службі не менше 2 років;
вільне володіння державною мовою, комп’ютером.

Перелік необхідних документів:
Заповнений особовий листок по обліку кадрів П-2ДС, автобіографія.
Фотокартки розміром 4 х 6см. – 2 шт.
Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня.
Копії паспорта та ідентифікаційного номеру.
Копії свідоцтва про шлюб (якщо прізвище в документах змінювалося).
Копія військового квитка за наявністю(для військовослужбовців або військозобов’ язаних).
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (бланк).
Довідка про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкова декларація).
Медична довідка про стан здоров’я (бланк).
Довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності).
Довідка про стан оплати комунальних платежів.
Заява на участь у конкурсі (після того, як будуть надані всі документи).
Попередження про обмеження пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби (бланк).
Заява про надання згоди кандидата на обробку його персональних даних (бланк).

Документи від бажаючих взяти участь в конкурсі приймаються протягом 30 днів з дня оголошення повідомлення за адресою: м. Павлоград,
вул. Шевченко 63, каб. 7.
Телефон для довідок 6-10-08.




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Павлоград зміцнює міжнародне партнерство
  • У бою за Україну загинув наш земляк НОВОЖИЛОВ Сергій
  • Павлоград та норвезьке місто Лієр провели онлайн-зустріч
  • Про утворення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради та затвердження її складу
  • Про утворення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради та затвердження її складу
  • Інформація про використання благодійних пожертв від фізичних та юридичних осіб за 3 квартал 2025р.
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Поточний ремонт двору з обладнанням місць для паркування службових автомобілів, виконавчого комітету Павлоградської міської ради за адресою: м.Павлоград, вул. Соборна, 95 (ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель))
  • Комунальна бюджетна установа «Міський культурно-дозвільницький центр» ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
  • До відома мешканців міста Павлоград!
  • Гранти та бізнес-можливості
  • Виконком від 08.10.2025 р
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 20.09.2023 року № 1331 «Про створення міської комісії з питань евакуації та затвердження її персонального складу»
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 26.03.2021 року № 206 «Про створення збірних та приймальних пунктів евакуації м. Павлограда
  • Про стан роботи щодо створення системи запобігання та протидії домашньому насильству у м. Павлоград у 2025р.
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 14.05.2025 року № 620/0/3-25