Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Новини Дніпропетровщини 04.07.2012

Июль 4th, 2012 Новини Вывести на печать

 

Олександр Вілкул: «Електронна система вступу до вишів – це сучасна практика та дієва альтернатива паперовій подачі документів»

До уваги абітурієнтів та їх батьків!

 

Подавати документи для вступу до вишів (тільки ІІІ-IV рівнів акредитації) можна як в традиційному паперовому вигляді (особисто у приймальній комісії навчального закладу), так і в електронному за допомогою мережі Інтернет. Подавати документи можна не більше ніж до п’яти вищих навчальних закладів України та не більше ніж на три спеціальності у кожному з них.

«Електронна система вступу до вишів – це сучасна практика та дієва альтернатива паперовій подачі документів. Така система допоможе вступникам не виходячи з дому за допомогою мережі Інтернет в оперативному режимі подавати заяву до вступу у будь-який виш та відслідковувати процес свого зарахування до нього. Як результат, абітурієнт економить свій власний час, а біля приймальних комісій мінімізуються черги. В країні за підтримки нашого Президента Віктора Януковича, Уряду та Міністерства освіти і науки, молоді та спорту створюються всі умови для того щоб освіта була доступною, а знання відповідали вимогам сучасності. Для цього на Дніпропетровщині впроваджуються новітні інформаційні технології в освітній процес, вивчаються кращі практики країн світу, модернізуються заклади освіти та створюються нові проекти», — сказав губернатор Олександр Вілкул.

Факт кожної подачі заяви в паперовій формі (із зазначенням того, оригінали чи копії документів додані до заяви) заноситься уповноваженою особою приймальної комісії до Єдиної державної електронної бази з питань освіти безпосередньо під час прийняття заяви. Коли абітурієнт заповнює заяву в електронній формі, то цей факт фіксується у Єдиній державній електронній базі з питань освіти автоматично.

Хто може подавати електронні заяви?

Електронну заяву до ВНЗ можуть подавати вступники, які мають атестат про повну загальну середню освіту, сертифікат (сертифікати) ЗНО, виданий у 2012 році, або сертифікати чи їх дублікати з 2008 по 2011роки та вступають на навчання на денну форму для здобуття ОКР «Бакалавр» і не мають підстав для особливих умов зарахування (пільгові категорії, творчі іспити та інше).

 

Як подати електронну заяву?

Для подання електронної заяви вступник повинен зареєструватися на інтернет-сайті за адресою: ez.osvitavsim.org.ua. Під час реєстрації вступник подає такі дані:

  • адресу електронної пошти, до якої має доступ вступник;
  • номер, пін-код та рік отримання сертифікатів ЗНО;
  • серію та номер атестата про повну загальну середню освіту.

Важливо, щоб прізвище, ім’я, по батькові вступника у сертифікаті (сертифікатах) зовнішнього незалежного оцінювання повинно співпадати з прізвищем, іменем, по батькові вступника в атестаті про повну загальну середню освіту.

Що відбувається після того, як вступник зареєструвався на сайті?

Зазначені дані перевіряються в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (Єдина база). Після перевірки, на зазначену електронну адресу вступник отримує логін та пароль для доступу до особистого електронного кабінету (це web-сторінка на сайті ez.osvitavsim.org.ua, за допомогою якої вступник подає електронну заяву до вищого навчального закладу та контролює її статус).

В особистому електронному кабінеті вступник вносить до Єдиної бази всі необхідні дані про себе (стать, місце проживання, номери телефонів (домашній та/або мобільний  із зазначенням  телефонних кодів), дату видачі медичної довідки за формою N 086-о (va302282-99), середній бал додатка до атестата про повну загальну середню освіту та обирає виші та спеціальності). Подана заява відразу відображається у розділі Єдиної бази, до якої має доступ обраний вступником виш.

 

Коли абітурієнт оформив електронну заяву, що робити далі? Як випускник отримає відповідь від Вищого навчального закладу про те, що вони отримали його заяву?

У момент подання електронна заява отримує статус «Заяву подано до ВНЗ».

Приймальна комісія ВНЗ протягом 24 годин з часу прийняття електронної заяви від вступника визначає її статус: «Заяву зареєстровано у ВНЗ» або «Заява потребує уточнень».

Якщо електронній заяві встановлено статус «Заява потребує уточнень», приймальною комісією ВНЗ до Єдиної бази невідкладно вноситься необхідний перелік даних, які потребують уточнення. Вступник повинен уточнити всі необхідні дані. Після уточнення, статус заяви змінюється на «Заяву зареєстровано у ВНЗ»

Електронна заява, яка протягом 48 годин з моменту подання вступником не отримала іншого статусу, ніж «Заяву подано до ВНЗ», автоматично анулюється.

            На підставі рішення приймальної комісії ВНЗ про допущення чи недопущення вступника до участі у конкурсному відборі для вступу до ВНЗ, статус заяви змінюється на: «Власника заяви допущено до участі у конкурсному відборі», «Власника заяви не допущено до участі у конкурсному відборі».

 

Що робити коли абітурієнта рекомендовано до зарахування у вищий навчальний заклад?

Після проходження конкурсу, якщо вступника рекомендовано до зарахування на навчання, статус заяви змінюється на «Власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти державного бюджету» або «Власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти фізичних, юридичних осіб». Зміна статусу заяви вступника здійснюється не пізніше ніж до 12 години дня, в який приймальною комісією ВНЗ прийнято таке рішення.

Вступник, якого рекомендовано до зарахування до ВНЗ за кошти державного бюджету або за кошти фізичних, юридичних осіб, повинен подати особисто оригінали всіх необхідних документів та підписати власну електронну заяву, яку роздрукують у приймальній комісії обраного ВНЗ.

 

Довідка:

Єдина державна електронна база з питань освіти — автоматизована система збирання, верифікації, оброблення, зберігання та захисту даних, у тому числі персональних, щодо надавачів та отримувачів освітніх послуг в Україні.

Дані з цієї бази використовуються під час виготовлення:

  1. документів про освіту державного зразка,
  2. документів про вчені звання та наукові ступені,
  3. ліцензій на надання освітніх послуг та сертифікатів про акредитацію,
  4. учнівських (студентських) квитків.

Ця база буде містити дані про учнів (студентів), випускників навчальних закладів та їх освітній або освітньо-кваліфікаційний рівень, про абітурієнтів, про учбові заклади незалежно від форм власності, органах виконавчої влади в сфері освіти, їх керівників, наукових і науково-педагогічних працівників .Дані в базу будуть вноситися на українській мові. Порядок доступу до бази отримувачів і надавачів освітніх послуг встановить Міністерство.
Олександр Вілкул: «Провідні показники податкових надходжень на Дніпропетровщині – це індекс інтенсивності розвитку регіональної економіки»
Голова Дніпропетровської облдержадміністрації Олександр Вілкул привітав податківців Дніпропетровщини із професійним святом. В урочистостях, що відбулись в Державній податковій службі у Дніпропетровській області, також взяли участь голова обласної ради Євген Удод, Дніпропетровський міський голова Іван Куліченко, голова Державної податкової служби у Дніпропетровській області Вадим Куслій, керівники правоохоронних органів регіону, працівники структурних підрозділів державної податкової служби області, ветерани-податківці та інші.
«Завдяки спільній роботі органів влади і податківців регіону Дніпропетровщина займає провідні позиції по надходженню податків і зборів у державну скарбницю і в місцеві бюджети. Основа для збільшення надходження доходів до бюджетів — це, безумовно, сильна економіка. Поліпшення інвестиційного клімату, детінізація та дебюрократизація разом з розвитком сервісної складової в роботі податкової служби — це формула ефективності, яка дозволяє забезпечити розвиток економіки регіону та країни», — сказав Олександр Вілкул. Він підкреслив, що іноземні та вітчизняні ресурси, вкладені в проекти розвитку регіону, вже дали відчутну економічну та соціальну віддачу. Зокрема, мова йде про реалізацію масштабних інфраструктурних проектів – будівництво Обїзної дороги та з’їздів з Кайдакського мосту в Дніпропетровську, інтенсивне залучення іноземних інвестицій – загалом 8,3 млрд доларів, з яких 1,3 надійшли протягом останніх двох років, розвиток промисловості та розбудову соціальної інфраструктури – цього року вже відкрито два найбільших об’єкти у соціальній сфері – обласний перинатальний центр і створений на базі колишнього табору ім.Матросова Центр соціальної реабілітації для дітей-сиріт та дітей, які потребують особливої підтримки.
«Реалізація таких проектів — це мільйони, які йдуть в економіку регіону, в тому числі — і у вигляді замовлень для регіональних компаній. Пожвавлення будівельного ринку та модернізація виробництв, створення нових робочих місць — все це створює індекс ефективності, який вимірюється податковими надходженнями», — сказав Олександр Вілкул.
Завдяки спільній ефективній роботі обласної влади та податківців регіону Дніпропетровщина посідає провідні позиції щодо надходження податків і зборів до державної скарбниці. Так, лише за 5 місяців 2012 року до загального фонду Державного бюджету України зібрано 8,96 млрд грн, що є найвищим показником серед всіх областей України. Це на 8% більше, ніж за відповідний період 2011 року. А в порівнянні з аналогічним періодом 2010 року надходження платежів зросли майже втричі.
По абсолютній сумі надходжень до бюджету податку на прибуток за 5 місяців 2012 року серед 25 областей України, включаючи АР Крим, Дніпропетровська область займає перше місце по країні (5,63 млрд грн), питома вага області складає 22,1% від загального об’єму надходжень цього податку. Це в 4,6 рази більше, ніж за аналогічний період 2010 року.
Податку на додану вартість з початку поточного року по області надійшло 2,9 млрд грн проти 2,2 млрд грн за відповідний період минулого року. Зростання — 34,4% відсотки. У порівнянні з аналогічним періодом 2010 року зростання становить 66,7%.
Постійне збільшення надходжень по податку на додану вартість протягом 2011-2012 років досягнуте завдяки комплексу заходів, що проводиться обласною владою під керівництвом Олександра Вілкула спільно з податковою службою, який направлений на детінізацію економіки.
По надходженню податку на додану вартість Дніпропетровська область серед всіх областей України займає друге місце, поступаючись лише Донецькій області.
До місцевих бюджетів Дніпропетровщини за 5 місяців 2012 року забезпечено надходження 3,6 млрд грн податків і зборів, що на 553 млн грн або 18,4% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Значне зростання обумовлене збільшенням надходжень по податку на доходи фізичних осіб (на 15,9% або 316 млн грн) і плати за землю (на 23,8% або 137 млн. грн., — загалом цього року надійшло 715 млн грн. плати за землю, що є найвищим показником серед областей України).
За 5 місяців поточного року органами державної податкової служби області відшкодовано на рахунки платників 3,46 млрд грн податку на додану вартість, що на 55% або на 1,23 млрд грн більше відповідного періоду минулого року.

ПРЕС-РЕЛІЗ м. Дніпропетровськ, 4 липня 2012

У Державному архіві Дніпропетровської області діє документальна виставка присвячена 70-й річниці від початку примусового вивозу громадян окупованих територій СРСР для праці у фашистській Німеччині в період Великої Вітчизняної війни

У приміщенні Державного архіву Дніпропетровської області розпочала роботу виставка «Остарбайтери ІІІ Рейху». Вона відкрита для відвідувачів з 2 липня та експонуватиметься протягом місяця. Виставка присвячена 70-й річниці початку примусового вивозу громадян окупованих територій Радянського Союзу для праці у фашистській Німеччині в період Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років. На виставці представлені 55 фотокопій архівних документів із фондів Державного архіву Дніпропетровської області, газетні матеріали, документи та світлини із приватних колекцій, що розповідають про події, пов’язані з примусовою працею жителів Дніпропетровської області, вивезених до Німеччини.
Документи дозволяють простежити весь шлях людей з окупованої Дніпропетровської області. Матеріали на стендах розташовані в хронологічному порядку. Це агітаційні плакати та «повідомлення про повинність», документи що засвідчують факти невільницької праці в Німеччині у трудових таборах при промислових підприємствах та в господарствах бауерів, а також матеріали про повернення робітників на рідну землю.
Відвідувачам представлені:
• документи української допоміжної влади окупованих територій під час підготовки до вивозу майбутніх остарбайтерів;
• документи, що оформлювалися в процесі переміщення людей до місць невільницької праці;
• документи, які видавалися остарбайтерам у Німеччині (повідомлення про повинність, транспортні списки, світлини ешелонів з остарбайтерами, трудові картки, трудові книжки, відомості із заробітної плати);
• світлини з «місць проживання» у фашистській Німеччині та місць праці;
• поштові картки, які робітники відсилали рідним та близьким.
• документи про повернення остарбайтерів у 1945 році (матеріали із фільтраційних справ, опитувальні листи тих, хто повернувся додому, спогади про примусовий вивіз та рабську працю).

ПРЕС-РЕЛІЗ м.Дніпропетровськ 04 липня 2012 року
Олександр Вілкул: «До кінця 2012 року має бути збудований перший надземний пішохідний перехід та реконструйовано три підземні переходи на проспекті імені Газети «Правда» у Дніпропетровську»

Губернатор Олександр Вілкул провів виїзну нараду щодо реконструкції трьох підземних переходів та початку будівництва надземного пішохідного переходу закритого типу на проспекті імені Газети «Правда». У нараді також взяли участь заступники голови облдержадміністрації Геннадій Темник, Іван Ступак, Дніпропетровський міський голова Іван Куліченко, керівники структурних підрозділів облдержадміністрації, міськвиконкому, представники проектних та підрядних установ і підприємств.
«Сьогодні розпочато другий етап комплексної реконструкції однієї з головних магістралей обласного центру – проспекту імені Газети «Правда». Торік було реалізовано перший етап цього масштабного проекту – повністю замінено дорожнє покриття. Це значно покращило якість і підвищило безпеку дорожнього руху проспектом. На другому етапі реконструкції стоїть завдання відновити підземні пішохідні переходи і влаштувати надземний перехід закритого типу над проїзною частиною, що дозволить перетворити проспект у загальноміську магістраль безперервного руху європейського зразка. А це найсучасніші стандарти комфортності пересування проспектом та безпеки всіх учасників дорожнього руху», — сказав Олександр Вілкул.
Проспект імені Газети «Правда» є магістральною вулицею регульованого руху протяжністю 6 км, яка має вісім смуг руху транспорту (по чотири в кожну сторону) на ділянці від Центрального мосту до розв’язки на перетині з вулицею Каштановою, а далі в сторону виходу з міста у Донецькому напрямку – 6 смуг руху (по три в кожну сторону). Ширина проїзної частини проспекту сягає 30 м.
У 2011 році в рамках комплексної реконструкції проспекту, яка була розпочата з ініціативи та за підтримки губернатора Олександра Вілкула, було виконано капітальний ремонт проїзної частини. Укладання асфальтобетонного покриття на проспекті імені газети «Правда» здійснювалося за найсучаснішими технологіями й високими європейськими стандартами. Контроль за якістю робіт з укладання двошарового покриття також здійснювався за спеціально розробленою технологією, яка застосовується в європейських країнах. Зокрема, відповідно до зазначеної технології контролювалася температура суміші в кожному автомобілі на місці укладання. Через кожні 100 метрів покриття перевірялися висотні позначки, поперечний похил, ширина й товщина шару, щільність і т.д.
На другому етапі реконструкції проспекту в 2012 році проходить реконструкція трьох підземних переходів (в районі Юр`ївської розв’язки, вулиці Калинова та вулиці Байкальська) та передбачено побудувати новий надземний перехід закритого типу у вигляді скляного мосту на перетині проспекту імені Газети «Правда» з проспектом Воронцова.
Олександр Вілкул поставив завдання завершити реконструкцію трьох підземних переходів та будівництво надземного переходу до кінця 2012 року. Кошторисна вартість реконструкції підземних переходів – понад 10 млн грн, які виділені з місцевого бюджету, а будівництва надземного переходу – 17,6 млн грн, які були виділені за ініціативи Олександра Вілкула з державного (8,1 млн грн) та місцевого (9,5 млн грн) бюджетів.
В ході реконструкції трьох підземних переходів буде повністю замінена їх гідроізоляція, електроосвітлення, сходи, відремонтовані стіни і підлоги, влаштовано пандуси для пересування інвалідів-візочників та пішоходів з дитячими колясками. На входах у підземні переходи будуть збудовані нові павільйони, тощо.
Надземний перехід буде виконаний з металоконструкцій та алюмінієвих комплектних плит, виготовлених виробниками Дніпропетровського регіону, а також високоякісного надміцного скла типу «триплекс», яке задля сонцезахисту буде облаштоване алюмінієвими жалюзі. Перехід буде закритого типу, щоб виключити потрапляння всередину споруди й у механізми ескалаторів атмосферних опадів. Для підйому та спуску пішоходів запроектовані по два ескалатори на кожному кінці мосту. Для комфортності пересування пішоходів і зменшення вібрацій пішохідні доріжки у переході будуть викладені спеціальною м’якою гумою. На випадок профілактики й ремонту ескалаторів запроектовані металеві сходи шириною 1,5 м на кожному кінці мосту. Для проходу пішоходів в нічний час передбачене освітлення всередині пішохідного мосту. Конструкція переходу передбачає необхідні умови для руху інвалідів, які пересуваються на візках. Також всередині переходу запроектовані службові приміщення для охорони і оператора обладнання.
Як повідомлялося раніше, на Дніпропетровщині під керівництвом Олександра Вілкула третій рік поспіль триває комплексна реконструкція та ремонт доріг. Так 2010 року було відремонтовано переважно капітально 1,5 млн квадратних метрів дорожнього покриття, 2011 року – 1,7 млн квадратних метрів, 2012 року передбачено відремонтувати 1,85 млн квадратних метрів.
«При таких темпах вже за кілька років сучасні дороги європейської якості стануть візитною карткою Дніпропетровщини», — переконаний Олександр Вілкул.

ПРЕС-РЕЛІЗ Дніпропетровськ, 4 липня 2012 року
У Нікополі представники громадських організацій та медики обговорили найбільш актуальні питання лікування і профілактики туберкульозу

У Нікополі у рамках програми «Зупинимо туберкульоз в Україні» відбувся круглий стіл «Туберкульоз виліковний», участь у якому взяли представники влади, лікарі-фтизіатри, громадські активісти, представники ЗМІ, благодійних організацій та духовенства.
Під час зустрічі розглядалися особливості функціонування фтизіатричної служби у м. Нікополь, а також були визначені напрямки подальшої роботи щодо вчасного виявлення та якісного лікування туберкульозу.
«В останні роки у Нікополі стабілізувалась ситуація з профілактикою та лікуванням туберкульозу. Наразі обласною та міською владою для цього створені всі необхідні умови. Регулярно проводяться флюорографічні огляди, які є досить ефективним методом виявлення хвороби на ранній стадії, працює пересувний флюорограф, для медичних закладів міста закуплено три нових рентгенівських апарати, міський протитуберкульозний диспансер забезпечений необхідним обладнанням та медикаментами. Крім того, у Нікополі створений центр мікроскопії мокрот, який оснащений сучасним обладнанням. Завдяки центру, де працюють кваліфіковані спеціалісти, вдалося покращити рівень виявлення туберкульозу методом мікроскопії», — сказав виконуючий обов’язки начальника відділу охорони здоров’я Нікопольської міської ради Валерій Самойленко.
Завдяки комплексним заходам та системній роботі по боротьбі з туберкульозом, у Нікополі збільшено кількість випадків ефективного лікування хвороби до 80%.
«Сьогодні керівництво області на чолі з губернатором Олександром Вілкулом приділяє велику увагу питанням боротьби з туберкульозом. У Нікополі це, перш за все, оснащення протитуберкульозного диспансеру необхідним обладнанням, забезпечення пацієнтів достатнім харчуванням та медикаментами. Співробітники тубдиспансеру вчасно отримують заробітну плату та матеріальну допомогу на оздоровлення», — сказала головний лікар Нікопольського протитуберкульозного диспансеру Лоліта Леус.
Окрім необхідної медичної допомоги, пацієнти з діагнозом туберкульоз отримують соціальну підтримку з боку громадських організацій та благодійних фондів. Так громадська організація «Енергія життя» надає пацієнтам продуктові, гігієнічні та медичні набори, благодійна допомога також надходить від фонду «Нове життя». Завдяки співпраці фтизіатричної служби Нікополя з організацією Червоного Хреста, пацієнти, які знаходяться на амбулаторному лікуванні, перебувають під контролем патронажних сестер.
«Наші пацієнти отримують не лише якісну медичну допомогу, а й психологічну підтримку. У цьому році у тубдиспансері з пацієнтами працює психолог, яка проводить групові та індивідуальні заняття. Крім того, у пацієнтів та медичного персоналу закладу є свій духовний наставник — священик отець Роман», — сказала завідуюча диспансерним відділенням Нікопольського протитуберкульозного диспансеру Альбіна Шершньова.
Крім обміну досвідом боротьби з туберкульозом, учасники круглого столу домовились про подальшу співпрацю з метою подолання розповсюдження хвороби.
«Туберкульоз – це виліковна хвороба, тому ми намагаємось донести до населення якомога більше інформації про це захворювання та особливості його лікування. На Дніпропетровщині до обговорень активно залучаються і представники влади, і медики, і громадські активісти. За їх участі вже відбувся круглий стіл у Дніпропетровську, а найближчим часом подібні зустрічі пройдуть в усіх великих містах області. Адже перемогти туберкульоз можна тільки разом», — сказала координатор програми «Зупинимо туберкульоз в Україні» у Дніпропетровській області Єлизавета Воротилова.

 

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Вихованці танцювально — спортивного клубу «Алегро» взяли участь в Christmas dance festival 2024
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Виконком від 11.12.2024 р
  • «Постачання електричної енергії», ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-16-010777-a