Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Звіт про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації N 3 від 11.06.2012р.

Июнь 7th, 2012 Результати торгів Вывести на печать

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки України
26.07.2010 N 922 (у редакції наказу
Міністерства економічного розвитку і торгівлі
України від 27.12.2011 N 428)

Звіт
про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації
N 3 від 11.06.2012р.
1. Замовник:
1.1. Найменування Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
1.2. Ідентифікаційний код за за ЄДРПОУ 26137720
1.3.Місцезнаходження – Україна, Дніпропетровська обл., м. Павлоград,
вул. Шевченко,63 кім.6, 51400.
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail): Разводов Василь Васильович, начальник управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради, голова комітету з конкурсних торгів, тел. (05632) 4-18-74, ф. 6-30-41,
e-mail: ors_pavl@meta.ua
1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради, ЄДРПОУ 26137720
2. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету
3.Предмет закупівлі:
3.1. Найменування – «Реконструкція автомобільного мосту через р.Вовча (II пусковий комплекс)».
3.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – Дніпропетровська область, м. Павлоград
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – протягом 2012 року.
4.Процедура закупівлі : відкриті торги
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю (у разі наявності). www.pavlograd-official.org
5.3. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: № 216379, ВДЗ №46/6 (648/6) від 17.04.2012р.
5.4. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в відповідних міжнародних виданнях ( у випадках, передбачених Законом України «Про здійснення державних закупівель»(далі — Закон). №13662 16/2(90/2)
від 17.04.2012р.
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. №218409, ВДЗ №60/6 (662/6) від 18.05.2012р.
5.6. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщене на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України : №224677, ВДЗ №68/3 (670/3) від 07.06.2012р.
5.7. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане у відповідних міжнародних виданнях ( у випадках, передбачених Законом).
6.Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали пропозиції конкурсних торгів
6.1.Кількість учасників процедури закупівлі — два
6.2.Найменування / прізвище, і`мя, по батькові:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Українсько-польське підприємство іноземними інвестиціями «УПС»;
2. Дочірнє іноземне підприємство «Дніпродор»
6.3.Ідентифікаційний код / реєстраційний номер облікової картки платника податків
1. 24427542
2. 32835987
6.4.Місцезнаходження/ місце проживання :
1. м.Дніпропетровськ, вул.Ширшова,18,офіс 407,49000.
2. м.Дніропетровськ, вул.Артільна,6-Д, 49081.
7.Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів :
7.1.Строк подання пропозицій конкурсних торгів ( дата і час) :
1. 16.05.2012р. 14-00год.
2.17.05.2012р. 8год.10 хв.
7.2.Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів ( дата і час) 17.05.2012р. о 10-30год.
7.3.Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів — дві
7.4.Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі ( у разі застосування процедури двоступеневих торгів). —
7.5. Ціна і стислий опис інших умов кожної пропозиції конкурсних торгів .-1.32414708,40грн.
2.32560220,65 грн.
7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, обґрунтування підстав відхилення —
8. Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів: —
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:
найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів 32414708,40грн ;
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів 32560220,65 ;
номер _1_ та ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів 32414708,40грн ;. (цифрами)
тридцять два мільйона чотириста чотирнадцять тисяч сімсот вісім грн..40 коп.
(словами)
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів. -18.05.2012р.
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю: —
9.1. Найменування /прізвище, і`мя, по батькові — Товариство з обмеженою відповідальністю «Українсько-польське підприємство іноземними інвестиціями «УПС»;
9.2. Ідентифікаційний код/ реєстраційний номер облікової картки платника податків-24427542
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс.- . м.Дніпропетровськ, вул.Ширшова,18,офіс 407,49000
10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю.-06.06.2012р.
10.1. Ціна за одиницю товару ( у разі закупівлі товару) —
11. Підстави для прийняття рішення про не укладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).-
12. Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися:
12.1. Дата прийняття рішення. –
12.2. Причини. —
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:
13.1. Перелік учасників, що подали всі документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відповідають установленим законодавством вимогам.
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Українсько-польське підприємство іноземними інвестиціями «УПС»;
2. Дочірнє іноземне підприємство «Дніпродор»
13.2. Перелік учасників, які не подали документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, або подані документи не відповідають встановленим законодавством вимогам.
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону.
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Українсько-польське підприємство іноземними інвестиціями «УПС»;
2. Дочірнє іноземне підприємство «Дніпродор»
13.4. Перелік учасників, щодо яких установлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника.
14. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури). —
15. Склад комітету з конкурсних торгів
Карпенко О.А. — головний спеціаліст управління, секретар комітету з конкурсних торгів
Черкаська Ю.А. – головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та контролю
Голота Л.Г. – начальник відділу комунального господарства
Дейнеженко Ю.С — заступник голови комітету,заст..начальника управління
____________________________________________________________________________
(прізвища, ініціали та посади членів комітету з конкурсних торгів).

Начальника управління комунального
господарства та будівництва В.В.Разводов

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Вихованці танцювально — спортивного клубу «Алегро» взяли участь в Christmas dance festival 2024
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Виконком від 11.12.2024 р
  • «Постачання електричної енергії», ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-16-010777-a
  • ЗВІТ про базове відстеження результативності регуляторного акта – проєкту рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.12.2019 № 1112 «Про визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об’єктів благоустрою»
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті