технічних та якісних характеристик закупівлі електричної енергії, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія:
1.1. Найменування: Комунальна установа «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)»
1.2. Місцезнаходження: вул. Робоча, 136, м. Павлоград, Дніпропетровська обл, 51400.
1.3. Код замовника: ЄДРПОУ 23078499.
1.4. Категорія: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. (відповідно до п.3 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Поточний ремонт нежитлового приміщення Комунальної установи «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» за адресою: вул. Центральна, 44/50-5, м. Павлоград, Дніпропетровська обл.» ДК 021:2015 — 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт.
3. Вид закупівлі: відкриті торги.
4. Ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-01-000876-a.
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості закупівлі:
Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб комунальної установи «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» та норм чинного законодавства і визначені в тендерній документації. Обсяги визначено відповідно до дефектного акту. Технічна специфікація предмету закупівлі викладено у Додатку 4 до Тендерної документації.
Термін надання послуг — з дати укладання договору до 30.11.2023р.
6. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 400 000,00 грн з ПДВ (Чотириста тисяч грн.00 коп.)
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі дефектного акту та розрахунку вартості послуг з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про вартість послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах виконавців, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.
Необхідність проведення закупівлі зумовлена потребою в поточному ремонті нежитлового приміщення за адресою: вул. Центральна, 44/50-5, м. Павлоград, Дніпропетровська обл, яке було передано на баланс установи, для функціонування відділення організації надання адресної натуральної територіального центру.