Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі по закупівлі на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) «Технічне обстеження мостів та шляхопроводів», Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-13-005281-a.
Замовник: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради.
Найменування предмета закупівлі: «Технічне обстеження мостів та шляхопроводів», Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-13-005281-a.
Вид процедури: відкриті торги з особливостями.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-13-005281-a.
Очікувана вартість/розмір бюджетного призначення предмета закупівлі складає 500 000,00 грн.
Очікуваний обсяг закупівлі: 5 послуг.
Період виконання послуги до 10.02.2023 року.
Місце виконання послуг: 51400, Дніпропетровська область, м. Павлоград,
ЛОТ №1: міст через ріку Самара по вул. Харківська;
ЛОТ №2: шляхопровід по вул. Дніпровська на перетині з залізницею Покровськ-Павлоград-1;
ЛОТ №3: шляхопровід (перехрестя вул. Дніпровської із залізничною колією Павлоград — Покровськ (Червоноармійськ);
ЛОТ №4: міст «Дніпро-Новий» через р. Вовча (I пусковий комплекс»;
ЛОТ №5: міст через р. Вовча (II пусковий комплекс) на автодорозі М-04 Знам’янка-Луганськ-Ізварине.
Нормативно-правові акти:
— Закон України «Про публічні закупівлі»;
— «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами);
— ДБН В.2.3-6 «Мости та труби. Обстеження та випробування»;
— ДСТУ-Н Б В.2.3-23:2012 «Настанова з оцінювання і прогнозування технічного стану автодорожніх мостів»;
— СОУ 42.1-37641918-097:2017 «Автомобільні дороги. Норми часу на роботи з експлуатаційного утримання»;
— СОУ 45.2-00018112-026:2008 «Споруди транспорту дефекти автодорожніх мостів. Класифікація»;
— ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»;
— ДБН В.2.3-6:2016 «Мости та труби. Обстеження і випробування»;
— ДБН В.2.3-22:2009 «Мости та труби. Основні вимоги проектування»;
— ДБН В.2.3-14:2006 «Мости та труби. Правила проектування»;
— ДБН В.1.2-15:2009 «Мости та труби. Навантаження і впливи»;
— ДСТУ-Н Б В.2.3-34:2016 «Настанова з виконання робіт при будівництві мостів та труб»;
— Р В.2.3-218-00018112-521:2006 «Рекомендації з динамічних випробувань мостів та шляхопроводів»;
— Р В.2.3-218-03450778-711:2007 «Рекомендації з діагностики стану прогонових будов мостів за динамічною дією рухомого навантаження»;
— Р В.2.3-218-14284544-523:2006 «Рекомендації з динамічних випробувань існуючих мостів»;
— ДСТУ Б В.2.6-2:2009 «Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови»;
— ДСТУ Б В.2.7-220:2009 «Бетони. Визначення міцності механічними методами неруйнівного контролю»;
— СОУ 42.1-37641918-097:2017 «Автомобільні дороги. Норми часу на роботи з експлуатаційного утримання»;
— ДСТУ-Н Б В.2.3-23:2012 «Настанова з оцінювання і прогнозування технічного стану автодорожніх мостів»;
— СОУ 45.2 – 00018112-026:2008 «Споруди транспорту. Дефекти автодорожніх мостів. Класифікація».
Мета обстеження: визначення технічного стану споруди та підходів; визначення умов експлуатації, допустимого навантаження та залишкового ресурсу, розробка висновків та рекомендації щодо подальшої експлуатації та ремонту споруд.
Обсяг робіт:
— обстеження та опис стану споруд та підходів (50м.п.) до/від них. Обстеження та опис стану елементів конструкції прогонових будов, огляд опор та опорних частин, огляд проїзної частини, тротуарів, перил, деформаційних швів, систем водовідведення;
— визначення геометричних параметрів мосту;
— інструментальна зйомка мосту (нівелювання поперечників проїзної частини споруд та підходів до них, контроль поперечних та поздовжніх ухилів, проміри підмостового габариту);
— фотофіксація виявлених дефектів мосту при обстеженні;
— визначення вантажопідйомності та відповідності конструкцій мосту вимогам діючих нормативних документів;
— складання відомості дефектів конструкцій споруд з фіксацією їх розмірів за елементами (елементи проїзної частини, елементи прогонові будови, опори та опорні частини, фундаменти, підмостове русло, регуляційні споруди, підходи);
— аналіз причин виникнення дефектів і наслідків їх подальшого розвитку;
— визначення фактичного експлуатаційного стану елементів конструкцій споруд та підходів до них: мостове полотно, прогонові будови, опори, фундаменти, регуляційні споруди, спряження споруди з підходами, русло.
— складання висновків та рекомендацій щодо подальшої експлуатації та ремонту споруди.
— забезпечити занесення даних про кожну споруду в електронну систему управління мостами (АЕСУМ) (з урахуванням класу споруди).
— складання паспортів споруд, що повинні мати наступні розділи:
— загальні відомості;
— технічний стан споруди;
— відомості про прогонові будови;
— відомості про опори;
— відомість дефектів;
— оцінка технічного стану споруди;
— фактична вантажопідйомність споруди;
— фотографії споруди і основних дефектів;
— загальний вигляд споруди та її переріз (креслення).
Додатки:
Протокол №430 від 13.11.2023 р. Протокол №430 від 13.11.2023
Технічне завдання. Технічне завдання обстеження мостів