Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Июнь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Май    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Корисна інформація

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ БІЗНЕСУ ТА МОЛОДІ

Апрель 15th, 2024 Новини Вывести на печать

Центр ділової активності та громадських ініціатив «І де Я» оголошує про запуск навчальних програм для бізнесу та молоді!

📅 Дати: з 16.04 — 04.05.

🕒 Час: 15:00 — 18:00

🏢 Місце: Центр «І де Я», вул. Центральна, 90/1

 

Теми програм:

📚 Бухгалтерія для підприємців (теорія та практика)

📚 Ефективні продажі (теорія та практика)

Участь у програмах безкоштовна, але кількість місць обмежена. Попередній запис  за телефоном 066 031 79 13 або на email: torg317@ukr.net

 

Не пропустіть можливість отримати цінні знання та навички, які допоможуть вам зробити перший крок у сфері бізнесу та розвитку!




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання міського голови Анатолія ВЕРШИНИ з Днем Конституції України
  • Оновлені графіки руху за маршрутами №1 та №8
  • З 1 липня починає роботу відділення соціальної адаптації
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Верстатобудівників в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-06-26-011674-a.
  • Захід до До Дня Конституції України та Дня міста Павлограда
  • Про зміну діючих тарифів на послугу теплопостачання
  • Про встановлення тарифів на послугу з постачання теплової енергії КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради
  • Про погодження на видалення дерева
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерев
  • «Поточний ремонт проїзду вздовж будинків №368,370а,366 на вул. Дніпровська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-26-004167-a.
  • Шановні павлоградці!
  • Виконком від 25.06.2025 р
  • До уваги мешканців міста!