Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно процедури закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей) за предметом закупівлі: «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)». Коригування ДК 021:2015 «45454000-6»: Реконструкція» (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель — UA-2024-05-08-009320-a) (оприлюднюється на виконання постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Для виконання робіт згідно об’єкту реконструкції генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів. Щодо виготовленої проектної документації на реконструкцію виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт № 231024-05/А від 14.11.2023 р.
У складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом міститься підсумкова відомість ресурсів, що визначає перелік врахованих у кошторисній вартості реконструкції матеріалів, виробів та комплектів, що мають бути використані при виконанні робіт, а так само локальні кошториси на будівельні роботи, придбання устаткування, меблів та інвентарю, пусконалагоджувальні роботи, які відповідно визначають перелік та обсяги робіт згідно об’єкту.
Згідно абз. 3 п. 5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Таким чином, при визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (найменування та обсяги робіт, витрат, тощо), що передбачені тендерною документацією, для складення технічної специфікації та на виконання КНУ використано дані згідно наявних у складі інвесторської кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів та локальних кошторисів щодо обсягів робіт та витрат згідно об’єкту реконструкції, а так само без урахування обсягів витрат замовника, понесених раніше замовником та згідно об’єкту реконструкції.
Очікувану вартість закупівлі робіт згідно об’єкту реконструкції в сумі 137 221 433,20 грн. розраховано наступним чином:
Зведеним кошторисним розрахунком (без урахування раніше понесених замовником витрат за об’єктом) вартості будівництва (ЗКР) передбачено наступні витрати, що враховано в очікуваній вартості предмету закупівлі:
1) глави 1-9 ЗКР (об’єкти основного призначення; зовнiшнi мережi та споруди водопостачання, водовідведення, теплопостачання та газопостачання; благоустрiй та озеленення території; кошти на іншi роботи та витрати) – 87266,596 тис. грн. без ПДВ;
2) кошторисний прибуток (П) – 4026,487 тис. грн. без ПДВ;
3) кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) – 1125,015 тис. грн. без ПДВ;
4) кошти на покриття ризику всiх учасникiв будівництва – 1372,788 тис. грн. без ПДВ (даний показник враховано пропорційно з перерахунку 1,5 % для підрядника згідно п. 5.31. кошторисних норм України для твердої договірної ціни, та згідно прийнятого до розрахунку у складі зведеного кошторисного розрахунку показника витрат на покриття ризику всiх учасникiв будівництва в розмірі 1,8% (1647,346 тис. грн. без ПДВ) від підсумку глав 1-12 ЗКР;
5) кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з iнфляцiйними процесами (І) – 20560,308 тис. грн. без ПДВ (з урахуванням абз. 2 п. 33 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» у разі якщо затвердженою проектною документацією передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, замовник може враховувати їх в очікуваній вартості та встановлювати вимоги щодо обов’язковості їх передбачення у складі договірної ціни),
+20 % ПДВ на вказані вище витрати.
Розмір бюджетного призначення визначено згідно сесії Павлоградської міської ради, при цьому відповідно до річного плану закупівлі передбачається часткове фінансування закупівлі протягом 2024 року з визначенням джерела фінансування, а так само проект договору підряду складено з урахуванням ст. 48 Бюджетного кодексу, зокрема щодо виконання та оплати протягом 2024 року відповідних обсягів робіт в межах затверджених у встановленому порядку бюджетних асигнувань на 2024 рік, та виконання умов договору протягом в тому числі 2025 року після затвердження у наступному бюджетному періоді асигнувань.
Додаток: технічне завдання. Технічне завдання