Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Павлоградської міської ради “Про внесення змін до рішення Павлоградської міської ради від 29.12.2011р.№408-18/VІ

Август 27th, 2012 Аналіз рег. впливу Вывести на печать

Аналіз регуляторного впливу

до проекту рішення Павлоградської міської ради
“Про внесення змін до рішення Павлоградської міської ради
від 29.12.2011р.№408-18/VІ “Про затвердження Методики розрахунку та пропорції розподілу плати за оренду комунального майна, яке є власністю територіальної громади м.Павлограда»

Даний аналіз регуляторного впливу розроблений відповідно до ст. 4,8 Закону України «Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004р. №308 “Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акту”.
Назва регуляторного акта: рішення Павлоградської міської ради “Про внесення змін до рішення Павлоградської міської ради від 29.12.2011р. №408-18/VІ”.
Розробник документа: відділ по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради.

1. Проблема, яку передбачається вирішити шляхом державного регулювання.
Проблема є актуальною, оскільки діючим рішенням Павлоградської міської ради від 29.12.2011р. №408-18/VІ ”Про затвердження Методики розрахунку та пропорції розподілу плати за оренду комунального майна, яке є власністю територіальної громади м.Павлограда” не конкретизована орендна ставка за використання нерухомого комунального майна для розміщення обладнання автоматичної телефонної станції (АТС), радіотрансляційного вузла проводового радіомовлення та системи державного оповіщення Міністерства надзвичайних ситуацій України.

2. Цілі державного регулювання
Встановлення орендної ставка за використання нерухомого комунального майна для розміщення обладнання автоматичної телефонної станції (АТС), радіотрансляційного вузла проводового радіомовлення та системи державного оповіщення Міністерства надзвичайних ситуацій України, що створюватиме сприятливі умови для функціонування системи державного оповіщення в м.Павлограді.

3. Прийнятні альтернативні способи досягнення зазначених цілей
Оскільки ст.19 Закону України “Про оренду державного та комунального майна” визначено, що ставки за оренду майна, що перебуває у комунальній власності відповідних територіальних громад, визначаються виключно органами місцевого самоврядування, альтернативних способів вирішення цих питань чинним законодавством не передбачено. Прийнятними альтернативними варіантами можуть бути лише варіанти, що передбачають різний ступінь підвищення або зменшення орендної ставки, які можуть бути запропоновані у процесі одержання зауважень та пропозицій.

4. Механізм, який пропонується для розв”язання проблеми
Вказану вище проблему пропонується розв”язати шляхом прийняття рішення Павлоградської міської ради «Про внесення змін до рішення
Павлоградської міської ради від 29.12.2011р.№408-18/VІ ”, яким пропонується затвердити орендну ставку за використання нерухомого комунального майна територіальної громади м.Павлограда для розміщення обладнання автоматичної телефонної станції (АТС), радіотрансляційного вузла проводового радіомовлення та системи державного оповіщення Міністерства надзвичайних ситуацій України.

5. Обгрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.
Фактором, що негативно вплине на досягнення мети, може бути лише прийняття регуляторних актів вищого рівня, які обмежать або унеможливлять дію регуляторного акту, що аналізується.

6.Очікувані результати прийняття акту
Позитивний – створення сприятливих умов для суб”єктів господарювання, що забезпечують експлуатацію АТС, радіотрансляційного вузла проводового радіомовлення та забезпечують функціонування системи державного оповіщення Міністерства надзвичайних ситуацій України
Негативний — зменшення надходжень від оренди комунального майна до міського бюджету та балансоутримувачам.

7. Строк дії регуляторного акту
Строк дії регуляторного акту не обмежується.

8. Показники результативності акту

1. Кількість суб”єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акту.
2. Стале функціонування системи державного оповіщення в м.Павлограді.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта
1. Базове відстеження результативності акту – станом на 1 число кварталу, у якому він буде прийнятий. Повторне відстеження – через 1 календарний рік після прийняття регуляторного акту.
2. Вид даних – статистичні, а також дані, одержані методом аналізу документів.
3. Для відстеження результативності залучається відділ по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради, відділ з питань надзвичайних ситуацій та та цивільного захисту населення Павлоградської міської ради.

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про надання матеріальної допомоги
  • «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-009320-a
  • Про відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води
  • Про визначення балансоутримувача нерухомого комунального майна
  • До уваги випускників шкіл та коледжів!
  • Привітання міського голови з днем матері
  • До міжнародного Дня руху заради здоров’я
  • Привітали бітьків -вихователів
  • У бою за Україну загинув наш земляк Антіпов Андрій
  • ПОВІДОМЛЕННЯ про намір здійснити встановлення тарифів на централізоване водопостачання
  • Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання КП «ПАВЛОГРАДТРАНСЕНЕРГО» Павлоградської міської ради
  • Заходи до Дня Європи
  • Додаткові автобусні маршрути на поминальні дні
  • Актуальні грантові пропозиції
  • Вітання з днем Європи