23 квітня 2025 року відбулося засідання виконкому на якому розглядалось питання: «Про підсумки роботи житлово-комунального господарства міста в осінньо-зимовий період 2024-2025 років та заходи з підготовки об’єктів житлово-комунального господарства і соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2025-2026 років».
З доповіддю виступив перший заступник міського голови Радіонов О.М., який зазначив, що опалювальний сезон 2024-2025 років пройшов стабільно, без серйозних аварій і без допущення розморожування системи теплопостачання міста, з дотриманням температурного графіка. Незначні аварійні ситуації, які виникали на централізованих теплових мережах і водопроводі усувалися в нормативний час.
Разом з цим, проходження опалювального сезону в умовах повномасштабного вторгнення вимагає оперативного реагування та впровадження різноманітних заходів з забезпечення роботи об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної інфраструктури в умовах екстреного відключення енергопостачання. З цією метою системно проводилося технічне переоснащення та модернізація наявного обладнання, а також впроваджувалися сучасні генеруючі установки.
Стан забезпечення надійного теплопостачання житлового фонду, бюджетних організацій та об’єктів соціальної сфери з кожним роком ускладнюється. Це пояснюється тяжким фінансовим становищем комунальних підприємств, причиною якого є зростання заборгованості споживачів тепла, і першу чергу населення.
Борги мешканців міста за енергоносії та комунальні послуги на 01.04.2025 р. склали 461,8млн. грн. (разом з боргами минулих років).
Відсутність коштів не дає можливості забезпечувати своєчасну оплату енергоносіїв, виконувати необхідні ремонтні роботи на котельних та теплових мережах, впроваджувати у виробництві передові технології.
Враховуючи зауваження, та з метою координування і якісної підготовки міста до осінньо-зимового періоду 2025-2026 років затверджено штаб, до складу якого увійшли представники виконавчих органів міської ради, керівники комунальних підприємств, енергопостачальних установ і об’єктів соціального призначення, а також представники громадськості та першочергові заходи комунальних підприємств та об’єктів соціальної сфери.
Рекомендовано керівникам комунальних підприємств розробити заходи щодо поліпшення якості комунальних послуг, що надаються, в результаті чого повинен зрости відсоток оплати населення за надані послуги.
З вищезазначеного питання прийнято відповідне рішення.
Також, були розглянуті та прийняті рішення, підготовлені відділами та управліннями виконкому та міської ради.