Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Октябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 25.07.2025р. № 1348/0/3-25

Октябрь 1st, 2025 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

м. Павлоград

Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 25.07.2025р. № 1348/0/3-25

Керуючись пунктом 2 статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», наказом Міністерства фінансів України від 22.09.2025 року № 480 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо розподілу коштів місцевого бюджету на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій», виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Внести зміни до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 25.07.2025р. № 1348/0/3-25 «Про створення міської комісії з питань розподілу публічних інвестицій, затвердження «Положення про міську комісію з питань розподілу публічних інвестицій» та «Порядку розподілу коштів бюджету Павлоградської міської територіальної громади на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проєктів та програм публічних інвестицій», а саме: додаток 3 до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 25.07.2025р. № 1348/0/3-25 викласти в новій редакції (додається).

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

Міський голова Анатолій ВЕРШИНА

Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
від

Склад
місцевої комісії з питань розподілу публічних інвестицій

Голова комісії:

Раїса РОЇК начальник фінансового управління Павлоградської міської ради

Заступник голови комісії:
Світлана ПАЦКО
заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
Секретар комісії:
Світлана ІВАНОВА головний спеціаліст відділу фінансування комунальної власності, інвестиційних проєктів та місцевих органів влади і управління фінансового управління

Члени комісії:
Олександр РАДІОНОВ перший заступник міського голови
Олена ШУЛІКА заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
Аліса РЯБОВА заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
Максим КОЗОРОГ заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
Сергій ОСТРЕНКО секретар міської ради
Наталя БОНДАРЧУК заступник начальника фінансового управління –
начальник бюджетного відділу

Олена ПЕРСИСТА в.о. начальника відділу з питань залучення інвестицій
Андрій ЗАВГОРОДНІЙ начальник управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
Ірина ДЕМ’ЯНЕНКО начальник відділу освіти Павлоградської міської ради

Додаток 2
до рішення виконавчого комітету

ПОЛОЖЕННЯ
про місцеву комісію з питань розподілу публічних інвестицій
Павлоградської міської територіальної громади

I. Загальні положення
1.1. Цим Положенням визначено порядок формування та діяльності місцевої комісії з питань розподілу публічних інвестицій Павлоградської міської територіальної громади (далі – Комісія).
1.2. Комісія є тимчасовим консультативно-дорадчим органом виконавчого комітету Павлоградської міської ради, який утворюється ним з метою розподілу коштів бюджету Павлоградської міської територіальної громади на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проєктів (далі – Проєктів) та програм публічних інвестицій (далі – Програм).
1.3. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України, актами Дніпропетровської обласної державної адміністрації, виконавчого комітету Павлоградської міської ради та цим Положенням.
1.4. Основними завданнями Комісії є:
розподіл публічних інвестицій на середньостроковий період з урахуванням пріоритетності, ступеня готовності та наявності відповідного джерела фінансового забезпечення;
застосування єдиних підходів до визначення оптимальних джерел та механізмів фінансового забезпечення проєктів та програм єдиного проєктного портфеля публічних інвестицій Павлоградської міської територіальної громади з огляду на характеристики таких Проєктів та Програм;
забезпечення дотримання граничних обсягів видатків на середньостроковий період за різними складовими публічних інвестицій для забезпечення боргової стійкості та мінімізації фіскальних ризиків;
сприяння ефективному використанню коштів бюджету громади на підготовку та реалізацію Проєктів та Програм єдиного проєктного портфеля публічних інвестицій Павлоградської міської територіальної громади.

II. Формування та повноваження Комісії

2.1. Персональний склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету Павлоградської міської ради.
2.2. Комісія утворюється у складі голови, заступника голови, секретаря та членів Комісії.
Головою комісії є начальник фінансового управління Павлоградської міської ради.
Склад Комісії затверджується із представників виконавчих органів міської ради.
Інформація про місцезнаходження Комісії, її персональний склад, порядок роботи, положення про Комісію розміщується на офіційному вебсайті Павлоградської міської ради
2.3. Голова Комісії здійснює загальне керівництво Комісією, планує та координує її діяльність, скликає засідання Комісії, головує на них та контролює виконання визначених для Комісії завдань.
У разі відсутності голови Комісії його обов’язки виконує заступник голови Комісії.
У разі відсутності голови Комісії та його заступника засідання проводить один із членів Комісії, який обирається головуючим більшістю голосів присутніх на засіданні членів Комісії.
Засідання Комісії проводяться за рішенням голови Комісії, але не рідше ніж 1 раз на квартал.
2.4. Секретар Комісії бере участь у її засіданнях без права голосу та забезпечує:
підготовку матеріалів необхідних для роботи Комісії;
інформування членів Комісії та всіх запрошених осіб про дату, час та місце проведення засідань Комісії;
ведення та оформлення протоколу засідання Комісії.
розміщення необхідної інформації на офіційному вебсайті Павлоградської міської ради.
У разі відсутності секретаря Комісії його обов’язки тимчасово виконує інший член Комісії за дорученням голови Комісії.
2.5. Члени Комісії зобов’язані брати участь у роботі Комісії особисто без делегування своїх повноважень щодо участі в засіданнях Комісії та права голосу на таких засіданнях іншим особам, у тому числі іншим членам Комісії.
2.6. Комісія має право:
1) залучати до участі у своїй роботі представників виконавчих органів Павлоградської міської ради, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), а також незалежних експертів (за згодою);
2) отримувати в установленому порядку від центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;
3) проводити наради, інші заходи та вирішувати питання, що належать до її компетенції.
4) отримувати в установленому порядку від відділу з питань залучення інвестицій інформацію щодо переліку публічних інвестиційних проєктів та проєктного портфелю публічних інвестицій затверджених міською інвестиційною радою та виконавчим комітетом Павлоградської міської ради.

2.7. Комісія під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.

III. Правила та процедури роботи Комісії

3.1. Формою роботи Комісії є засідання, що проводяться за рішенням її голови. Засідання Комісії проводить її голова, а в разі його відсутності – один із заступників голови.
Голова Комісії може прийняти рішення про проведення засідання в режимі реального часу (онлайн) із використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет, або про участь члена Комісії в такому режимі у засіданні.
Засідання Комісії, у тому числі ті, що проведені дистанційно в режимі реального часу (онлайн), є правоможними, якщо на них присутні не менше як дві третини її складу.
3.2. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
розглядає та схвалює консолідований перелік проєктів та програм єдиного проєктного портфеля публічних інвестицій Павлоградської міської територіальної громади і розподіл публічних інвестицій на їх підготовку та реалізацію на плановий та два наступні за плановим бюджетні періоди в розрізі джерел і механізмів фінансового забезпечення;
здійснює аналіз результатів моніторингу стану підготовки та реалізації затверджених у переліку Проєктів та Програм та за його результатами готує і подає фінансовому управлінню Павлоградської міської ради для прийняття відповідних рішень пропозиції та рекомендації щодо коригування або припинення (зупинення) фінансового забезпечення таких Проєктів та Програм;
подає інвестиційній раді розроблені за результатами своєї роботи пропозиції та рекомендації.
При цьому враховуються:
1. граничні обсяги дефіциту місцевого бюджету;
2. граничні показники місцевого боргу та зобов’язань, гарантованих місцевою радою (за наявності);
3. граничні обсяги надання місцевих гарантій;
4. встановлені обсяги щорічних видатків на виконання довгострокових зобов’язань у рамках проєктів державно-приватного партнерства на відповідні бюджетні періоди;
5. вимоги щодо спрямування не менше 70% загального обсягу місцевих публічних інвестицій на продовження (завершення) реалізації вже розпочатих публічних інвестиційних проєктів згідно з планами їх реалізації та строками введення в експлуатацію основних засобів.

3.3. На своїх засіданнях Комісія розробляє пропозиції (рекомендації) з питань, що належать до її компетенції.
Пропозиції (рекомендації) вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів Комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
Пропозиції (рекомендації) Комісії оформлюються протоколом засідання, який підписують голова, заступник голови, секретар і всі члени Комісії, які брали участь у засіданні та надсилається Виконавчому комітету Павлоградської міської ради.
Член Комісії, який не підтримує пропозиції (рекомендації), може викласти в письмовій формі свою окрему думку, яка додається до протоколу засідання.
3.4. Організаційне, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Комісії здійснює фінансове управління Павлоградської міської ради.

Начальник фінансового управління Раїса РОЇК

Додаток 3
до рішення виконавчого комітету

ПОРЯДОК
розподілу коштів бюджету Павлоградської міської територіальної громади на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проєктів та програм публічних інвестицій
1. Цей Порядок визначає механізм розподілу коштів бюджету Павлоградської міської територіальної громади (далі – бюджету ПМТГ) на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проєктів та програм публічних інвестицій єдиного проєктного портфеля публічних інвестицій.
2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
життєвий цикл публічного інвестиційного проєкту — період часу, який складається з послідовних дій та етапів, кожен з яких має свої часові межі, та спрямований на досягнення результатів публічного інвестиційного проєкту;
моніторинг стану підготовки та реалізації публічного інвестиційного проєкту та програми публічних інвестицій — комплекс заходів щодо постійного і безперервного аналізу інформації про стан підготовки та реалізації публічного інвестиційного проєкту та програми публічних інвестицій для здійснення контролю за відповідністю запланованих витрат, результатів, плану реалізації проекту та програми фактичним даним з метою вчасного виявлення відхилень від плану та ефективного впровадження публічного інвестиційного проєкту та програми публічних інвестицій;
новий публічний інвестиційний проєкт або нова програма публічних інвестицій — публічний інвестиційний проєкт або програма публічних інвестицій, фінансове забезпечення яких або будь-яких їх складових не здійснювалося у попередні бюджетні періоди;
підготовка публічного інвестиційного проєкту — передінвестиційний етап життєвого циклу публічного інвестиційного проєкту, який включає розроблення проєкту, здійснення передінвестиційних досліджень (попереднє і повне техніко-економічне обґрунтування), оцінку проєкту, прийняття рішення щодо його доцільності та включення єдиного портфеля публічних інвестицій, прийняття рішення інвестиційною радою щодо включення проєкту до єдиного проєктного портфеля публічних інвестицій;
реалізація програми публічних інвестицій — здійснення заходів, передбачених програмою публічних інвестицій для досягнення встановлених цільових показників, зокрема відбір публічних інвестиційних проєктів, що відповідають затвердженим у рамках програми критеріям, розподіл відповідних коштів бюджету ПМТГ в межах загального обсягу програми та моніторинг реалізації відібраних проєктів;
реалізація публічного інвестиційного проєкту — інвестиційний етап життєвого циклу публічного інвестиційного проєкту, який включає, зокрема, розроблення проєктної документації та її затвердження, отримання відповідних дозволів, підготовку та проведення процедур закупівель, укладення договорів, виконання будівельних робіт, придбання та встановлення обладнання, управління заходами проєкту, навчання персоналу, прийняття в експлуатацію;
розпочатий публічний інвестиційний проєкт або розпочата програма публічних інвестицій — публічний інвестиційний проєкт або програма публічних інвестицій, фінансове забезпечення яких або будь-яких їх складових здійснювалося у попередні бюджетні періоди на будь-якому етапі їх життєвого циклу.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Бюджетному кодексі України.
3. З метою здійснення розподілу публічних інвестицій на плановий бюджетний період та два наступні за плановим бюджетні періоди головні розпорядники бюджетних коштів у межах орієнтовного розподілу коштів за основними напрямами публічного інвестування у розрізі сфер діяльності у затвердженому середньостроковому плані пріоритетних публічних інвестицій формують на основі схваленого інвестиційною радою єдиного проєктного портфеля публічних інвестицій переліки нових та розпочатих публічних інвестиційних проєктів та програм публічних інвестицій за формою згідно з додатком з урахуванням таких критеріїв:
1) пріоритетність — до переліку включаються публічні інвестиційні проєкти з найвищими балами пріоритезації в єдиному проєктному портфелі публічних інвестицій;
2) ступінь готовності — до переліку насамперед включаються вже розпочаті публічні інвестиційні проекти та програми публічних інвестицій, стратегічна доцільність яких залишається актуальною, нові публічні інвестиційні проекти, які мають завершені передінвестиційні дослідження (попереднє техніко-економічне обґрунтування для проектів вартістю до 50 млн. гривень, повне техніко-економічне обґрунтування для проектів вартістю понад 50 млн. гривень), успішно пройшли відповідну оцінку та готові до реалізації, нові публічні інвестиційні проекти та програми, які визначені Стратегічною інвестиційною радою пріоритетними для подальшої підготовки, але не відповідають критеріям наявних програм з підтримки підготовки проектів;
3) наявність відповідного джерела фінансового забезпечення — до переліку включаються нові програми публічних інвестицій у разі наявності підтвердженого джерела фінансового забезпечення, нові публічні інвестиційні проекти — у разі наявності джерела фінансового забезпечення, що відповідає характеристикам такого проекту згідно з методикою визначення джерел і механізмів фінансового забезпечення публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій, затвердженою Мінфіном.
4. Головні розпорядники бюджетних коштів подають сформовані переліки публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій відділу з питань залучення інвестицій до 10 липня року, що передує плановому, разом з обґрунтуванням відповідності критеріям, визначеним пунктом 3 цього Порядку.
5. Відділ з питанбь залучення інвестицій здійснює аналіз поданих головними розпорядниками публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій на відповідність орієнтовному розподілу коштів за основними напрямами публічного інвестування у розрізі сфер діяльності, інформації, що міститься в місцевому проєктному портфелі, а також відповідно до підходів щодо визначення джерел і механізмів фінансового забезпечення. Крім того, відділ оцінює обґрунтованість зазначеної потреби у фінансуванні з урахуванням поточного стану та планів реалізації відповідних проєктів і програм.
6. Відділ з питань залучення інвестицій за результатами аналізу, передбаченого пунктом 5 цього Порядку, формує консолідований перелік публічних інвестиційних проєктів та програм публічних інвестицій місцевого проєктного портфеля і розподіл публічних інвестицій на їх підготовку та реалізацію на плановий та два наступні бюджетні періоди з урахуванням джерел і механізмів фінансового забезпечення (далі — консолідований перелік). При цьому враховуються:
1) граничні обсяги дефіциту місцевого бюджету;
2) граничні показники місцевого боргу та зобов’язань, гарантованих місцевою радою (за наявності);
3) граничні обсяги надання місцевих гарантій;
4) встановлені обсяги щорічних видатків на виконання довгострокових зобов’язань у рамках проєктів державно-приватного партнерства на відповідні бюджетні періоди;
5) вимоги щодо спрямування не менше 70% загального обсягу місцевих публічних інвестицій на продовження (завершення) реалізації вже розпочатих публічних інвестиційних проєктів згідно з планами їх реалізації та строками введення в експлуатацію основних засобів.
7. Відділ з питань залучення інвестиці до 20 липня року, що передує плановому, подає комісії з питань розподілу публічних інвестицій (далі — Комісія) консолідований перелік.
8. Комісія на підставі інформації, отриманої від відділу з питань залучення інвестицій відповідно до пункту 7 цього Порядку, у тижневий строк приймає на своєму засіданні рішення щодо розподілу публічних інвестицій на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій у розрізі таких проектів та програм із зазначенням відповідних джерел і механізмів їх фінансового забезпечення з урахуванням вимог статті 33-1 Бюджетного кодексу України та пункту 6 цього Порядку.
Рішення Комісії та консолідований перелік розміщуються на офіційному веб-сайті Павлоградської міської ради.
9. На підставі розподілу публічних інвестицій, здійсненого відповідно до пункту 8 цього Порядку, головні розпорядники коштів бюджету Павлоградської міської територіальної громади подають фінансовому управлінню Павлоградської міської ради у встановленому порядку бюджетні запити за бюджетними програмами, в рамках яких передбачаються підготовка та реалізація відповідних публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій.
10. Обсяг місцевих гарантій, які надаються для забезпечення виконання боргових зобов’язань за публічними інвестиційними проєктами, визначається рішенням відповідної місцевої ради про місцевий бюджет на відповідний рік згідно з переліком публічних інвестиційних проєктів, для забезпечення виконання боргових зобов’язань за якими можуть надаватися такі гарантії, визначеним відповідно до розподілу публічних інвестицій, передбаченого пунктом 8 цього Порядку.
11. Якщо протягом бюджетного періоду за результатами піврічного моніторингу стану підготовки та реалізації публічних інвестиційних проектів та програм публічних інвестицій встановлено порушення строків розроблення або реалізації проекту або програми, або підвищення вартості проекту або програми більш як на 10 відсотків, або виявлено невідповідність предмета закупівель меті та кінцевому результату, якого планується досягти в результаті реалізації проекту або програми, такі проекти або програми за пропозицією відділу з управління публічними інвестиціями чи інших членів Комісії підлягають повторному розгляду Комісією в установленому порядку. Рішення Комісії є підставою для розгляду питання про передачу коштів бюджету Павлоградської міської територіальної громади на публічні інвестиційні проекти та програми публічних інвестицій, які реалізуються у визначені строки, згідно з вимогами бюджетного законодавства..
12. У разі встановлення за результатами піврічного моніторингу фактів ненабрання чинності кредитними договорами в рамках підготовки та реалізації публічних інвестиційних проєктів, під які передбачалося надання місцевих гарантій згідно з розподілом, здійсненим відповідно до пункту 8 цього Порядку, за пропозицією фінансового управління Комісія може переглянути перелік таких проєктів.
За результатами такого перегляду та за наявності в місцевому проєктному портфелі інших проєктів, що відповідають вимогам для надання місцевих гарантій і перебувають на відповідній стадії готовності, Комісія може ухвалити рішення про заміну або включення додаткових проєктів до переліку. Це рішення має відповідати встановленому рішенням місцевої ради граничному обсягу надання місцевих гарантій на відповідний бюджетний період.

Начальник фінансового управління Раїса РОЇК




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 25.07.2025р. № 1348/0/3-25
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024 р. № 1878-58/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)
  • Павлограду присвоєно почесну відзнаку «Місто-герой України»
  • Шановні захисники і захисниці України!
  • Шановні наші ветерани, найстарші представники громади!
  • Виконком від 25.09.2025 р
  • Як подати заяву про серйозну шкоду здоров’ю людини до Міжнародного Реєстру збитків для України
  • Про призначення стипендії міського голови кращій учнівській та студентській молоді, провідним спортсменам та тренерам м. Павлограда
  • Повідомлення про проведення конкурсу
  • Повідомлення про проведення конкурсу
  • Про виплату стипендій міського голови кращим працівникам галузі спорту м.Павлограда
  • Вітання міського голови Анатолія Вершини з Всеукраїнським днем бібліотек
  • Про затвердження Програми для постраждалих осіб Павлоградської міської територіальної громади
  • Павлогадські спортсмени стали переможцями Кубку України з акробатичного рок-н-ролу
  • НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ БІЗНЕСУ ТА МОЛОДІ