Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання основних показників програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград в рамках Стратегічного плану економічного розвитку міста за січень-вересень 2012 року

Октябрь 25th, 2012 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

__________ № _______

Про підсумки виконання основних показників програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград в рамках Стратегічного плану економічного розвитку міста
за січень-вересень 2012 року

Загальний обсяг промислового виробництва за січень-вересень 2012 року по м.Павлограду склав 746,6млн.грн. (в цінах 2012 року), що більше минулого року (662млн.грн. – в цінах 2011 року).
Згідно з інформацією промислових підприємств міста збільшили обсяги виробництва за січень-вересень 2012 року (в % до відповідного періоду 2011 року): ПАТ «Павлоградхіммаш» (165%), ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання» (205%), ДП НВО «Павлоградський хімічний завод» (151%), ТОВ «Бетонярня «Будмайстер» (157%), ПАТ «Палмаш» (109%), ТОВ «Перша міськдрукарня» (123%).
Зменшили обсяги виробництва в порівнянні з відповідним періодом минулого року: ТОВ «Павлоградспецмаш» (37%), Павлоградський механічний завод (79%), ТОВ «Молочний дім» (94%), ТОВ «Фабрика будівельних сумішей «Будмайстер» (86%), СП ПрАТ «Софрахім» (95%).
Практично на рівні минулорічного показника працювали ПрАТ «Павлоградхліб» (101%), ТОВ «Фабрика дверей «Будмайстер» (101%).
У січні-серпні 2012 року обсяг реалізованої промислової продукції (з урахуванням всіх шахт ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») склав 7828,7млн.грн. проти 5837,5млн.грн. у аналогічному періоді 2011 року. Питома вага реалізації промислової продукції м.Павлоград в загальному обсязі по Дніпропетровській області складає 5,6% (у 2011 році – 4,2%). Маючи досить різноманітну структуру виробництва, для промисловості міста характерною рисою є перевага сировинної продукції (92,7% в обсязі реалізованої продукції добувної та переробної промисловості), при тому, що сумарна частка інших груп (інвестиційна продукція, товари широкого та тривалого користування), які здатні забезпечити збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів, підняти добробут населення, незначна (7,3%).
Реалізація послуг по місту за січень-серпень склала 130,9млн.грн. або збільшилась на 17,2%, послуги населенню склали 52,6млн.грн. (на 0,9% більше показника відповідного періоду 2011 року). Частка послуг, реалізованих населенню, у загальному обсязі становить 40,2%. В перерахунку на одну особу обсяг послуг населенню за звітний період склав 476,1грн.
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника за січень-червень 2012 року склала 3069,91грн. або зросла на 23,2% до відповідного періоду 2011 року (Програмою соціально-економічного розвитку на 2012 рік передбачено збільшення середньомісячної заробітної плати на 15%).
Станом на 01.10.2012р. заборгованість з виплати заробітної плати по місту Павлоград відсутня.
Протягом звітного періоду послугами служби зайнятості в м.Павлоград скористалось 3745 незайнятих громадян. Станом на 01.10.2012р. на обліку в центрі зайнятості перебувало 1036 безробітних громадян, що на 33% більше порівняно з відповідним періодом 2011 року. Рівень безробіття станом на 01.10.2012р. склав 1,48% (на 01.10.2011р. – 1,11%), середній розмір допомоги по безробіттю – 1157,5грн. Протягом звітного періоду центром зайнятості працевлаштовано 1557 осіб (за аналогічний період 2011 року – 1751 чол.), залучено до громадських робіт 421 особа.
За січень-вересень 2012 року суб’єктами підприємницької діяльності створено 2207 нових робочих місць, з них: у юридичних осіб – 1103, у фізичних осіб-підприємців – 1104. Наряду з цим, за вказаний період ліквідовано 1163 робочих місць (у юридичних осіб – 100, у фізичних осіб-підприємців –1063).
Станом на 01.10.2012р. введено в експлуатацію 3311 кв.м загальної площі індивідуального житла.

У місті працює 14 комунальних підприємств, три з яких надають споживачам комунальні послуги централізованого тепло-, водопостачання і водовідведення, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (КП «Павлоградтеплоенерго», КП «Павлоградводоканал», КП «Павлограджитлосервіс»).
У першому півріччі поточного року в цілому по комунальним підприємствам:
 чисельність працюючих зменшилась в порівнянні з І півріччям 2011 року на 24 чол. і становить 1371 чоловік;
 середня заробітна плата одного працівника збільшилась на 10% і склала 2336,1грн. Найбільший зріст заробітної платні спостерігається у: МКП «Управління ринками» – на 24,6%, КП «РГ «Західний Донбас» – на 21,3%, КП ПЖС – на 20,4%, КП ПВУВКГ – на 18%;
 сума доходу всього склала 90455,1тис.грн., що на 6058,9тис.грн. (7,2%) більше відповідного періоду минулого року;
 дебіторська заборгованість збільшилась на 17%. Найбільше збільшення допустили: КП «Затишне місто» – у 9,7 рази, КП «Павлограджитлосервіс» – у 2 рази, КП МІРАЦ – на 55%, ТОВ «Павлоградавтотранс» – на 55,4%, КП «Павлоградтеплоенерго» – на 17,7%;
 сума кредиторської заборгованості знизилась на 4%. Проте є підприємства, які допустили збільшення кредиторської заборгованості: КП ПЖС – у 4,7 рази, КП «Затишне місто» – у 4 рази, КП «РГ «Західний Донбас» – у 2 рази, КП МІРАЦ – на 52,8%, ТОВ «Павлоградавтотранс» – у 2 рази;
 за результатами фінансово-господарської діяльності отримано збиток 9935,4тис.грн. (сума збитку складає 10749,4тис.грн., сума прибутку – 814тис.грн.). Найбільші суми збитку мають: КП ПТЕ – 7297тис.грн., КП ПВУВКГ – 2489тис.грн., ТОВ «Павлоградавтотранс» – 673,8тис. грн., КП «Спеціалізована Агенція Ритуал» – 64,9тис.грн., МКП «Управління ринками» – 56,6тис.грн.

Сфера торговельного обслуговування в місті складається з торгової мережі: стаціонарні магазини – 418, з них продовольчі – 151, непродовольчі – 267; торговельні павільйони – 136; підприємств ресторанного господарства – 90, ринків – 6. Сферу побутового обслуговування представляють 255 підприємств.

За січень-вересень 2012 року загальний фонд міського бюджету виконано на 98,7% (при плані 211011,5тис.грн. надійшло 208339,3тис.грн.) Із загальної суми надходжень власні надходження склали 75091,0тис.грн., дотації з державного бюджету – 53658,6тис.грн., субвенції з державного та обласного бюджетів – 79618,2тис.грн. Крім того перераховано за взаємними розрахунками обласному бюджету 28,5тис.грн. Власні надходження загального фонду виконано на 101,4% планових показників в обсязі 75091,0тис.грн., у порівнянні з аналогічним періодом 2011 року у співставних умовах надходження збільшилися на 5193,3тис.грн., або на 7,4%, внаслідок збільшення надходжень по податку з доходів фізичних осіб. Спеціальний фонд міського бюджету (без врахування власних надходжень бюджетних установ та трансфертів) за звітний період виконано на 103,7%, при плані 10264,0тис.грн. надійшло 10642,9тис.грн., що на 30,7% або на 2498,8тис.грн. більше надходжень за аналогічний період 2011 року.
Недоїмка з платежів до бюджетів усіх рівнів станом на 01.10.2012р. склала 28924,2тис.грн., в тому числі до міського бюджету 3178,1тис.грн. У порівнянні з початком року недоїмка з платежів до бюджетів усіх рівнів збільшилась на 14027,1тис.грн., до міського бюджету зменшилась на 773,4тис.грн.

У зв’язку з затвердженням нової нормативної грошової оцінки земель міста Павлоград продовжується робота із землекористувачами щодо необхідності внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та проведення державної реєстрації. З 645 договорів виготовлені та підписані сторонами 482 додаткові угоди, з них в органі Держкомзему пройшли державну реєстрацію 67 договорів.
Станом на 01.10.2012р. проведено 6 засідань комісії з визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, на яких розглянуті матеріали по 19 землекористувачам. В результаті розгляду складено 22 акта за порушення земельного законодавства на загальну суму 1570,2тис.грн., які затверджені на засіданнях виконавчого комітету міської ради. Відповідно до норм діючого законодавства після затвердження актів таким землекористувачам надається місячний термін на виконання вимог акту в добровільному порядку. 2 землекористувача погодились в добровільному порядку сплатити збитки на загальну суму 6,95тис.грн. По іншим землекористувачам матеріали передані юридичному відділу виконкому для підготовки позовних заяв до суду.

У місті реалізуються 34 міських цільових програм, на які передбачено фінансування на рік в розмірі 64,6млн.грн., в тому числі: загальний фонд – 20,7млн.грн., спеціальний – 43,8млн.грн. За січень-вересень 2012 року профінансовано 33,4млн.грн. (загальний фонд – 9,4млн.грн., спеціальний – 24,0млн.грн.). В загальній сумі коштів, передбачених на 2012 рік, субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію та утримання вулиць і доріг комунальної власності складають 25,96млн.грн., обласні субвенції (на природоохоронні заходи, на виконання заходів програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства та ін.) – 4,3млн.грн. Виконання робіт та фінансування об’єктів за рахунок субвенцій заплановано до кінця поточного року.
За січень-вересень поточного року призначено та виплачено державну допомогу 8620 сім’ям з дітьми на суму 55,1млн.грн., що на 8,8млн.грн. або 16% більше ніж за 9 місяців 2011 року. Отримано пільг на суму 15,8млн.грн.
Отримують субсидії на житлово-комунальні послуги 7392 сім’ї на суму 4,9млн.грн. Середній розмір субсидії на сім’ю з урахуванням фактичного використання послуг складає 270грн.
Виплачено компенсацію та допомогу 570 особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, на суму 866,3тис.грн. За 9 місяців 2012 року забезпечено санаторно-курортним лікуванням 80 інвалідів та ветеранів війни.
Обстежено 11 будинків, де мешкають інваліди-колясочники на І поверхах, облаштовано пандусами 12 об’єктів. Забезпечено 223 інваліда реабілітаційною технікою, спецавтотранспортом – 2-ох інвалідів з дитинства. Встановлено 18 звукових світлофорів.
Забезпечено підтримку 411 багатодітних сімей за рахунок коштів державного бюджету на суму 555,7тис.грн. Виплачено допомогу 15 прийомним сім’ям на суму 747,6тис.грн. та на дітей, що перебувають під опікою чи піклуванням, 224 опікунам на загальну суму 4953,4тис.грн. у розмірі відповідно до чинного законодавства.
На виплату пенсій та грошової допомоги за січень-серпень 2012 року по місту Павлоград та Павлоградському району спрямовано 603,7млн.грн., середній розмір пенсії по місту Павлоград станом на 01.09.2012р. склав 1777,5грн.

В місті ведеться робота щодо реалізації державної Програми «Доступне житло».
На сьогоднішній день Міжвідомчою комісією включені в список об’єктів незавершеного житлового будівництва по м.Павлоград, на які можуть бути спрямовані кошти в рамках реалізації програми будівництва доступного житла, наступні об’єкти:
— ТОВ «Архонт 9» (реконструкція гуртожитку під житловий будинок на вул. Будівельна,8; всього 65 квартир, 56 квартир реалізуються за програмою «Доступне житло», загальна площа об’єкта 2751 кв.м). В даний час ведуться будівельні роботи. Введення в експлуатацію планується в IV кварталі 2012 року. Середня вартість квартир за 1 кв.м становить 3645грн. (орієнтовна вартість двокімнатної квартири складе 200тис.грн.);
— ТОВ “Дніпростройпоставка” (реконструкція гуртожитку під багатофункціональний комплекс з розміщенням офісних приміщень та квартир на вул. Достоєвського, 1; всього 90 квартир; загальна площа комплексу 7173 кв.м). Введення в експлуатацію планується в 2013 році. Будівельні роботи не ведуться через відсутність фінансування, ведуться переговори з інвесторами.
По даній програмі звернулися 80 осіб, готуються необхідні документи. Постійно надається інформація в ЗМІ та на офіційному сайті Павлоградського міської ради для жителів міста, які потребують поліпшення житлових умов, про можливість стати учасником державної Програми «Доступне житло» з наданням переліку об’єктів. Для надання консультацій громадянам міста по порядку здешевлення вартості іпотечних кредитів у Центрі муніципальних послуг щодня працюють фахівці, але вони не забезпечені необхідною технікою.

Чисельність наявного населення м.Павлоград на 01 вересня 2012 року склала 110547 осіб. Упродовж січня-серпня 2012 року вона зросла на 77 осіб, в той час, як спостерігалось природне скорочення чисельності жителів міста на 187 осіб (-2,5%).
Природне скорочення населення порівняно з відповідним періодом 2011 року зменшилось на 133 особи. Показник загальної народжуваності збільшився з 10,9 народжених на 1000 жителів у січні-серпні 2011 року до 11,9 – у січні-серпні 2012 року, а рівень смертності знизився: з 15,2 осіб до 14,4 відповідно. Незважаючи на позитивні зрушення щодо зниження смертності населення міста, кількість померлих перевищувала число народжених на 21,4%.
Міграційні переміщення населення міста у січні-серпні 2012 року характеризуються позитивним сальдо (+264 особи), порівняно з відповідним періодом минулого року сальдо міграції зменшилось з 4,7% до 3,5%.

Процес розробки Стратегії соціального партнерства ДТЕК і міста Павлоград вступив у завершальну фазу. Проведено чотири засідання Робочої групи з розробки Стратегії соціального партнерства. За результатами роботи розроблене меню стратегічних цілей і проектів, затверджені пріоритетні напрями Стратегії:
А. «Розвиток бізнес-середовища»,
В. «Розвиток громадських активностей»,
С. «Охорона здоров’я»,
D. «Енергоефективність у сфері комунальних послуг»,
E. «Соціально значуща інфраструктура».
Презентація проектів відбулась 17 жовтня 2012 року в м. Донецьк.

З метою розв’язання нагальних проблем міста, виходячи з аналізу основних показників соціально-економічного розвитку міста Павлоград та стану виконання заходів Стратегічного плану економічного розвитку міста за січень-вересень 2012 року, керуючись п.п. 1 п. «а» ч. 1 ст. 27, ст. 40, ч. 1, 2 ст. 52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про підсумки соціально-економічного розвитку м.Павлоград за січень-вересень 2012 року, виконання організаційних заходів щодо виконання програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград на 2012 рік, затверджених рішенням сесії міської ради від 29.12.2011р. №396-18/VI (додаються), взяти до відома.

2. Заступникам міського голови, керівникам управлінь та відділів міської ради забезпечити:
2.1. Виконання основних показників Програми соціально-економічного розвитку міста на 2012 рік, плану заходів, затверджених розпорядженням міського голови від 24.01.2012р. № 21-р «Про затвердження плану заходів на 2012 рік та середньострокового плану заходів на 2013-2015 роки по реалізації актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м. Павлоград»;
2.2. Участь у розробці Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас», Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлограда.

3. Керівникам комунальних підприємств:
3.1. Забезпечити дотримання вимог чинного законодавства з питань оплати праці та недопущення заборгованості з її виплати;
3.2. Активізувати роботу з погашення заборгованості зі сплати податків до міського та державного бюджетів, до Пенсійного фонду;
3.3. Постійно здійснювати аналіз показників фінансово-господарської діяльності та вживати дієві заходи щодо беззбиткової роботи підприємства;
3.4. Забезпечити розробку та впровадження на підприємствах енергозберігаючий програм і сприяти залученню державних інвестицій та інших коштів, не заборонених законодавством, на їх реалізацію.

4. Управлінню комунального господарства та будівництва (Разводов) спільно з керівниками комунальних підприємств вжити дієвих заходів щодо погашення дебіторської та кредиторської заборгованостей.

5. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), Західно-Донбаській ОДПІ (Шелудько):
5.1. Здійснювати координацію роботи щодо мобілізації податків і зборів в обсягах, затверджених Павлоградською міською радою на 2012 рік, а також щодо зменшення існуючого податкового боргу до державного та місцевих бюджетів;
5.2. Забезпечити контроль щодо здійснення видатків на утримання установ та закладів у межах асигнувань, передбачених кошторисами, помісячними розписами асигнувань, не допускати взяття зобов’язань понад кошторисні призначення.

6. Відділу залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики (Дендеберя):
6.1. Здійснювати допомогу підприємствам, установам та організаціям міста у просуванні інвестиційних проектів з метою залучення інвестицій та з орієнтацією їх на інновації;
6.2. Продовжити систематичну роботу зі створення та накопичення електронної бази даних потенційних інвесторів, спонсорів, меценатів як місцевого, національного, так і міжнародного рівня.

7. Відділу з економічних питань (Штонда), відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва міської ради (Кусочкіна), відділу залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики (Дендеберя) продовжити роботу по розробці та впровадженню демонстраційних проектів «Розробка та впровадження маркетингової стратегії з залучення інвестицій та створення бренду міста Павлоград», «Створення бізнес-консалтингового центру».

8. Відділу з економічних питань (Штонда) координувати роботу по:
8.1. Впровадженню та корегуванню актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м.Павлоград до 2015 року;
8.2. Розробці Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас», Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлограда.

9. Відділу земельно-ринкових відносин (Вишнякова):
9.1. Провести організаційні заходи щодо збільшення надходжень до бюджету у зв’язку із застосуванням нової нормативної грошової оцінки земель міста Павлоград;
9.2. Продовжувати роботу щодо продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомого майна;
9.3. Продовжити роботу з суб’єктами господарювання, які мають заборгованість по орендній платі за землю;
9.4. Спільно з юридичним відділом (Ялинний) активізувати роботу щодо подачі позовних заяв стосовно стягнення грошових коштів з боржників по орендній платі за землю та відшкодування збитків по платі за землю.

10. Управлінню праці та соціального захисту населення (Бобровницька) контролювати правильність надання пільг підприємствами – надавачами житлово-комунальних послуг, цільове використання коштів при призначенні державних соціальних допомог.

11. Відділу містобудування та архітектури (Сасик):
11.1. Надавати допомогу замовникам житлового будівництва по програмі «Будівництво доступного житла» в оформленні документів для подання на розгляд міжвідомчої комісії Мінрегіону України;
11.2. Надавати допомогу громадянам міста, зацікавленим у придбання доступного житла, у формуванні необхідного пакету документів.

12. Відділу з питань регіональної політики (Рєзніков) забезпечити широке висвітлення у засобах масової інформації діяльності виконавчого комітету міської ради щодо соціально-економічного розвитку міста.

13. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.

Міський голова І.С.Метелиця

Рішення підготував:

Начальник відділу
з економічних питань
Т.А.Штонда

Завізовано:

Перший заступник міського голови А.О.Вершина

Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради
В.М.Тихонов

Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради
О.О.Шуліка

Заступник міського голови – керуючий
справами виконкому А.В.Рябова

Начальник юридичного відділу О.І.Ялинний

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання з Днем енергетика
  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті