ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від №
Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за 2012 рік
Проаналізувавши стан справ щодо виконання у м.Павлограді Закону України “Про звернення громадян”, виконавчий комітет відмічає, що протягом 2012 року структурними підрозділами міської ради і виконкому, підприємствами і організаціями міста здійснювалися заходи направлені на реалізацію громадянами конституційного права на звернення та виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011р. № 589-р “ Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади”.
На підставі рішень виконкому та розпоряджень міського голови, прийнятих протягом року з цього напрямку роботи виконавчими органами міської ради затверджено та реалізується комплекс дійових заходів спрямованих на поліпшення розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них проблем і задоволення їх законних прав та інтересів.
Виконавчий комітет продовжує практику проведення особистих прийомів громадян за місцем проживання та роботи, що дає додаткову можливість мешканцям звернутись до керівництва виконкому.
У приміщенні виконкому в громадській приймальні щоденно проводиться прийом громадян.
Керівниками відділів міської ради та виконавчого комітету постійно проводяться “гарячі” телефонні лінії, запроваджені телефони довіри. Для зручності мешканців міста та вирішення їх проблем у виконавчому комітеті міської ради працює “відкрита” телефонна лінія, за допомогою якої мешканці міста звертаються до міського голови з повсякденними запитами та життєвими потребами. Протягом 2012 року таких звернень надійшло 442. Всі вони знаходяться на контролі і розглядаються відповідно до вимог чинного законодавства.
На виконання вищезазначеного Указу Президента України загальним відділом виконавчого комітету проведено дванадцять днів контролю, та відповідно до затвердженого графіку щомісяця проводились засідання постійно діючої комісії. Протягом 2012 року проводилась робота з щоденного моніторингу по зверненням громадян, який направлявся до обласної державної адміністрації.
Протягом 2012 року здійснено перевірки в КП “Павлоградсвітло”, секторі по роботі з транспортом та зв»язком, службі у справах дітей, управлінні комунального господарства та будівництва, відділі охорони здоров’я, юридичному відділі , КП “Затишне місто”, відділі містобудування та архітектури, КП “ПУВКХ”, відділі земельно-ринкових відносин, управлінні праці та соціального захисту населення та КП “Павлограджитлосервіс”.
В ході проведених перевірок надавалась методична та практична допомога щодо застосування законодавства з питань роботи зі зверненнями громадян. За даними перевірок встановлено, що в цілому в структурних підрозділах виконавчого комітету та міської ради організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства. Це питання перебуває на постійному контролі виконавчого комітету. Але виконавська дисципліна не в повному обсязі відповідає вимогам чинного законодавства в КП “Павлограджитлосервіс”, КП «Затишне місто», відділі містобудування та архітектури.
Протягом січня-грудня 2012 року зареєстровано 3554 письмових звернення. На усному прийомі побувало 289 громадян, 152 з яких прийнято міським головою. Відповідно до затвердженого графіку керівництвом виконкому систематично проводяться виїзні прийоми громадян. За 2012 рік проведено — 15, на яких побувало 90 громадян. Графіки особистого прийому громадян оприлюднені в засобах масової інформації.
В 2012 році до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 3843 звернення (в 2011 році — 2344), піднято питань – 4193. У порівнянні з відповідним періодом 2011 року кількість звернень збільшилась на 61 %. Перебувало на довгостроковому контролі 531 звернення, з яких виконано 475, поставлено на додатковий контроль 2013 року — 139 звернень.
Питання, з якими звернулися громадяни, стосуються: комунального господарства — 2266 (59 %), земельного господарства та будівництва — 492 (13 %), житлової політики — 221 (5,7%), соціального захисту — 145 (3,7 %), транспорту — 56 (1,5 %), праці та заробітної плати — 105 (3%), охорони здоров”я — 57 (1,4 %), інші — 501 (13 %).
Кількість повторних звернень (159) у порівнянні з минулим роком ( 72) збільшилась на 55 %, колективних (527), в 2011 році — 371.
Гострими залишаються питання з ремонту покрівель- 328, водо-,тепло-, електропостачання квартир, будинків — 443.
Від органів вищого рівня зареєстровано 1460 звернень, зокрема: обласна державна адміністрація – 226, обласна рада – 4, Урядова телефонна “гаряча лінія” – 396, прокуратура м. Павлограда – 34, “Гаряча лінія облдержадміністрації” – 535, міська організація “Партія регіонів” – 265.
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством – 1088, вирішено позитивно – 301, знаходяться на виконанні – 24, відправлено за належністю – 47.
Основні питання, з якими звертаються громадяни стосуються житлово-комунального господарства, соціального захисту, надання матеріальної допомоги, будівництва та земельного господарства.
Протягом січня-грудня 2012 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради з Урядової телефонної «гарячої лінії» надійшло 396 звернень, що на 199, або на 50 % більше, ніж у 2011 році за цей же період (197 звернень). Більша частина питань стосуються комунального господарства -237, а також — земельного господарства та будівництва — 9, соціального захисту – 43, праці та заробітної плати – 47, охорони здоров”я – 28, житлової політики – 7, інші – 25.
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством — 313, вирішено позитивно — 58, знаходяться на виконанні — 7, відправлено за належністю – 18.
З “Гарячої лінії облдержадміністрації” до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло – 535 звернень громадян. Питання з якими звернулися громадяни, стосуються: комунального господарства – 425, соціального захисту – 19, транспорту – 6, земельного господарства та будівництва — 7, праці та заробітної плати – 21, охорони здоров”я – 4, житлової політики – 5, екології і природних ресурсів – 8, сім”ї, дітей, молоді – 16, інші — 24.
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством — 345, вирішено позитивно — 164, знаходяться на виконанні — 10, відправлено за належністю – 16.
Враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, відповідальним обов”язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в місті виконавчий комітет Павлоградської міської ради
В И Р І Ш И В:
1.Керівникам підприємств, установ та організацій, структурних підрозділів виконавчого комітету та міської ради посилити контроль за виконанням ст. 20 Закону України “Про звернення громадян”, притягувати до відповідальності посадових осіб, винних у порушенні встановлених термінів розгляду звернень громадян:
1) постійно вживати дієвих заходів щодо упорядкування роботи зі зверненнями громадян та забезпечувати об’єктивний, всебічний і вчасний розгляд звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства;
2) забезпечувати проведення прийомів громадян посадовими особами за затвердженими графіками;
3) забезпечувати особливо уважне ставлення до вирішення проблем з якими звертаються Ветерани Великої Вітчизняної війни та праці, інваліди та інші непрацездатні особи, а також особи, які постраждали на Чорнобильській АЕС, багатодітні сім”ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту і підтримки.
2.Заступникам міського голови за напрямками роботи:
1) забезпечувати всебічний розгляд звернень громадян, порушених у них питань й оперативне їх вирішення, надання в установлені законом терміни відповідей заявникам за результатами їх розгляду.
2) підвищити вимогливість до керівників підпорядкованих структурних підрозділів міської ради за своєчасне і повне виконання завдань, визначених у документах вищих органів влади, рішеннях виконавчого комітету, розпорядженнях міського голови.
3.Заступникам міського голови, керівникам структурних підрозділів міської ради та виконкому забезпечувати неухильне дотримання вимог статтей 20, 24 Закону України “Про звернення громадян”, що встановлюють терміни виконання звернень громадян та відповідальність посадових осіб за порушення встановлених термінів.
4. Загальному відділу виконкому (Душеба):
1) продовжити у 2013 році вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах, згідно із затвердженим графіком, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цієї роботи;
2) забезпечувати підготовку звітів про стан організації роботи зі зверненнями громадян щокварталу, за півріччя та рік.
5.Загальному відділу виконкому (Душеба) та відділу з питань регіональної політики (Рєзніков) систематично інформувати територіальну громаду міста через засоби масової інформації про роботу зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.
6. Координацію роботи, щодо виконання цього рішення покласти на загальний відділ виконкому (Душеба), контроль – на заступника міського голови — керуючого справами виконкому Рябову А.В.
Міський голова І.С.Метелиця