Оперативна інформація щодо міжнародних конкурсних торгів, які оголошено за кордоном,
за проектами МФО (МБРР, ЄБРР, ЄІБ) по секторах економіки
Країна, в якій оголошено тендер: ГРУЗІЯ
Назва МФО та назва проекту |
Організація-замовник, що оголосила тендер |
Предмет закупівлі (найменування товарів, робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель |
Дата і місце розміщення оголошення
|
Кінцева дата та час подання пропозицій |
Адреса отримання і доставки тендерної документації |
Контактна особа (ПІБ, тел/факс) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
— |
Спеціальна служба державної охорони Грузії |
Спецодяг і аксесуари Загальна вартість – |
05.01.2013 р. http://www.geotender.com.ua/2013/01/zakupka-specodezhdy-i-aksessuarov-dlya-voennosluzhashhix-tender/#more-1542 |
23.01.2013 до 15.00 |
Документація надсилається в електронному вигляді (узгодження за телефоном) |
Ілля Тарасашвілі, тел. +995 577320032, Тамар Рамзашвілі тел. +995 577305130 |
— |
Центральна університетська клініка ім. академіка Н.Кілшидзе |
Медичне обладнання (витратні матеріали) Загальна вартість – |
02.01.2013 р. http://www.geotender.com.ua/2013/01/tender-na-zakupku-vaty-bintov-lejkoplastyrya/#more-1536
|
23.01.2013 до 16.00 |
Документація надсилається в електронному вигляді (узгодження за телефоном) |
Тендерна комісія тел. +995 322392966 |
— |
Центральна університетська клініка ім. академіка Н.Кілшидзе |
Медичне обладнання (витратні матеріали) Загальна вартість – |
25.12.2012 р. http://www.geotender.com.ua/2012/12/tender-na-zakupku-medicinskix-rasxodnyx-materialov/#more-1529 |
26.01.2013 до 12.00 |
Документація надсилається в електронному вигляді (узгодження за телефоном) |
Тендерна комісія тел. +995 322392966 |
— |
Центральна університетська клініка ім. академіка Н.Кілшидзе |
Лікарські засоби Загальна вартість – |
25.12.2012 р. http://www.geotender.com.ua/2012/12/tender-na-zakupku-preparatov-antibiotikov/ |
16.01.2013 до 12.00 |
Документація надсилається в електронному вигляді (узгодження за телефоном) |
Тендерна комісія тел. +995 322392966 |
Країна, в якій оголошено тендер: ЛАТВІЙСЬКА РЕСПУБЛІКА
Назва проекту
|
Організація-замовник, що оголосила тендер |
Предмет закупівлі (найменування товарів, робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель* |
Дата і місце розміщення оголошення
|
Кінцева дата та час подання пропозицій |
Адреса отримання і доставки тендерної документації |
Контактна особа (ПІБ, тел./факс)
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Тендер на постачан-ня залізнич-них рейок (тип-60E1) | Державне акціонерне товариство «Латвійська залізниця» | Залізничні рейки – 25 м в довжину, марка сталі R 350 HT, клас профілю – Y, клас прямолінійності рейок – В, без отворів, відповідність стандарту BS EN 13674-1:2011 або еквівалент, кількість – 3024 тонни
|
Інформація про тендер була оприлюднена на сайті Латвійської залізниці www.ldz.lv 02.01.2013
|
Кінцевий термін подання заявок – 06.03.2012 (10:40)
|
Умови конкурсу претенденти можуть отримати безкоштовно в ДАК «Латвійська залізниця»,
Латвія, м. Рига, вул. Тургенєва, 14, LV-1547 (бюро закупок, к. 533 або в електронному вигляді, надіславши запит на адресу liene.popova@ldz.lv). Заявки на конкурс приймаються за адресою – Латвія, м. Рига, вул. Тургенєва, 14, к. 533, LV-1547
|
Організаційні питання – спеціаліст Бюро закупок ДАТ «Латвійська залізниця» Лієне Попова, тел. +371 67234920 begin_of_the_skype_highlighting ,
факс +37167234250 begin_of_the_skype_highlighting end_of_the_skype_highlighting, liene.popova@ldz.lv. Технічні питання – провідний спеціаліст Дирекції проектування доріг та інвестицій ДАТ «Латвійська залізниця» Любов Козлова, тел. +371 67233733 begin_of_the_skype_highlighting, факс +371 67234988 begin_of_the_skype_highlighting, lubova.kozlova@ldz.lv |
Тендер на постачан-ня залізнич-них рейок
(тип-R-65) |
Державне акціонерне товариство «Латвійська залізниця» | Залізничні рейки – 25 м в довжину, марка сталі R 350 HT, клас профілю – Y, клас прямолінійності рейок – В, без отворів, відповідність стандарту LVS EN 13674-1:2011 або еквівалент, кількість – 253 тонни
|
Інформація про тендер була оприлюднена на сайті Латвійської залізниці www.ldz.lv 02.01.2013
|
Кінцевий термін подання заявок – 06.03.2012 (10:40)
|
Умови конкурсу претенденти можуть отримати безкоштовно в ДАК «Латвійська залізниця»,
Латвія, м. Рига, вул. Тургенєва, 14, LV-1547 (бюро закупок, к. 533 або в електронному вигляді, надіславши запит на адресу liene.popova@ldz.lv). Заявки на конкурс приймаються за адресою – Латвія, м. Рига, вул. Тургенєва, 14, к. 533, LV-1547 |
Організаційні питання – спеціаліст Бюро закупок ДАТ «Латвійська залізниця» Лієне Попова, тел. +371 67234920 begin_of_the_skype_highlighting ,
факс +37167234250 begin_of_the_skype_highlighting end_of_the_skype_highlighting, liene.popova@ldz.lv. Технічні питання – провідний спеціаліст Дирекції проектування доріг та інвестицій ДАТ «Латвійська залізниця» Любов Козлова, тел. +371 67233733 begin_of_the_skype_highlighting, факс +371 67234988 begin_of_the_skype_highlighting, lubova.kozlova@ldz.lv |
Країна, в якій оголошено тендер: РОСІЙСЬКА ФЕДЕРАЦІЯ
Назва МФО та назва проекту | Організація-замовник, що оголосила тендер | Предмет закупівлі (найменування товарів, робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель | Дата і місце розміщення оголошення | Кінцева дата та час проведення | Адреса отримання і доставки тендерної документації | Контактна особа (ПІБ, тел/факс) |
ЄБРР,
„Впровадження ресурсозберігаючих технологій на залізничному транспорті в 2012 -2016” |
ВАТ „РЖД” | 42,9 млн. євро | www.ebrd.com | 21.01.2013,
02:00 |
Центр по закупкам ВАТ „РЖД” Маши Пориваєвой вул., 34, к.1, оф.10, Москва, 107078, РФ | Ніна Василівна Сокова, начальник відділу експертиз
Ольга Василівна Маркова, заступник начальника відділу експертиз Тел.: +7 499-262-06-59, +7 499-262-30-07 Факс: +7 499 260-13-60 |
ЄБРР,
Будівництво нової ТЕЦ на газовому паливі в місті Владивосток
|
ВАТ «РАО ЕС Сходу» | 250 млн. євро | www.ebrd.com | 28.03.2013, 16:00 |
ВАТ «РАО ЕС Сходу»
вул. 28, Шевченко, м. Благовєщенськ, Амурська область, 675000 поштова адреса: вул. 21, Образцова, Москва, 127018 електронна пошта: rao-esv@rao-esv.ru, контактний телефон: +7 495 287 67 03, факс: +7 495 287 67 02 |
ЗАТ «Konkurentnye Zakupki» 119526, Росія, м. Москва, Вернадського проспект, 93/1, к.220
Тел.: +7 (495) 434-61-13, 434-60-82 Факс: +7 (495) 434-50-74, 434-35-13 Електронна пошта: Salakhova@tenderenergo.ru Контактна особа: Камілла Салахова |
ЄБРР,
Липецькі очисні споруди |
Муніципальне унітарне підприємство «Липецька станція аерації» | www.ebrd.com | 26.02.2013, 10:00 |
Муніципальне унітарне підприємство «Липецька станція аерації» Краснозаводська вул., володіння 2, Липецьк 398006 Російська Федерація | Георгій Єршов
Тел.: +7 960145 68 93, +7 474246 96 90 ershov@muplisa.ru |
|
ЄБРР,
Липецька міська інфраструктура |
ТОВ „Липецька міська енергетична компанія” | 1146 млрд. руб. | www.ebrd.com | 12.04.2013, 12:00 |
Липецька міська енергетична компанія Росія, 398001, м. Липець, пл. Петра Великого, 4а | Сергій Кадацький
Тел.: +7 (4742) 23 62 88 Факс: +7 (4742) 23 65 32 Kadatskiy_sv@lgek.ru |
Країна, в якій оголошено тендер: ЧЕСЬКА РЕСПУБЛІКА
Назва МФО та назва проекту
|
Організація-замовник, що оголосила тендер
|
Предмет закупівлі (найменування товарів,
робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель
|
Дата і місце розміщення оголошення
|
Кінцева дата та час подання пропозицій
|
Адреса отримання і доставки тендерної документації
|
Контактна особа
(ПІБ, тел/факс)
|
Проект фінансований за рахунок коштів ЄС.
Операційна програма «Транспорт». |
АТ «Міський громадський транспорт Праги»
/Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost/ |
Реконструкція плити стелі станції метро «Дейвицька».
Вартість: 196 394 163 CZK /10,3 млн. дол. США/ |
02.01.2013р. | 12.02.2013 р. (13:00) | АТ «Інженіринг транспортних проектів» /Inženýring dopravních staveb a.s/
адреса: вул. На Морані 3/360, м.Прага 2 /Na Moráni 3/360, Praha 2 / ČESKÁ REPUBLIKA |
Контактні особи:
Павел Сурі /K rukám: Ing. Pavel Surý/ Teл.: +420 236083254 Факс: ++420 236083223 E-mail:
|
Проект фінансований за рахунок коштів ЄС.
Операційна програма «Транспорт». |
АТ «Міський громадський транспорт Праги»
/Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost/ |
Будівництво безбар’єрного доступу до станції метро «Мустек» лінія A/B.
Вартість: 167 680 200 CZK /8,8 млн. дол. США/ |
02.01.2013р. | 12.02.2013 р. (11:00) | АТ «Інженіринг транспортних проектів» /Inženýring dopravních staveb a.s/
адреса: вул. На Морані 3/360, м.Прага 2 /Na Moráni 3/360, Praha 2 / ČESKÁ REPUBLIKA |
Контактна особа: Ленка Єгларжова
/K rukám: Bc. Lenka Jehlářová Teл.: +420 236083231 Факс: +420 236083223 E-mail: |
Проект фінансований за рахунок коштів ЄС.
Оперативна програма «Навколишнє середовище».
|
АТ Електростанція «Опатовіце»
/Elektrárny Opatovice, a.s./ |
Постачання . обладнання для фільтрування або очищення газів. Скорочення викидів NOх та TZL, заміна існуючих електро-фільтрів.
Вартість: 600 000 000 CZK /31,5 млн. дол. США/ |
02.01.2013 р | 30.01.2013 р. (12:00) | АТ Електростанція «Опатовіце» /Elektrárny Opatovice, a.s./
м. Опатовіце над Лабем поштовий індекс: 532 13 /Opatovice nad Labem 532 13 Pardubice 2 |
Контактна особа: Яромір Пршігода
/Ing. Jaromír Příhoda / Teл.: +420 466843570 Факс: +420 466843560 E-mail: jprihoda@eop.cz URL: http://www.eop.cz http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/126407a6-d1a5-47b1-97a2-288b903b9945 |
Країна, в якій оголошено тендер: РЕСПУБЛІКА МАКЕДОНІЯ
Назва МФО та назва проекту
|
Організація-замовник, що оголосила тендер
|
Предмет закупівлі (найменування товарів,
робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель
|
Дата і місце розміщення оголошення
|
Кінцева дата та час подання пропозицій
|
Адреса отримання і доставки тендерної документації
|
Контактна особа
(ПІБ, тел/факс)
|
IPA — capacity building of the competent authorities for food safety, veterinary and phytosanitary policy | Міністерство фінансів Республіки Македонія | Розробка програми фіто санітарного моніторингу здоров’я;
Підготовка до акредитації Агенції з питань продовольства, ветеринарії, директорату з фітосанітарії, державної фіто санітарної лабораторії
Вартість: 1938250 Євро |
13.12.2012 | 18.01.2013 (14:00), Центральноєвропейський час. | Central Financing and Contracting Department (CFCD) of the Ministry of Finance, Mito Hadzivasilev Jasmin 50, 1000 Skopje, THE FORMER YUGOSLAV REPUBLIC OF MACEDONIA | EU Procurement and Contracting Unit.
Fax +389 23231219
http://ec.europa.eu/europeaid/work/procedures/implementation/services/index_en.htm |
IPA — strengthening of the blood safety system | Міністерство фінансів Республіки Македонія | Лот 1: ІТ обладнання;
Лот 2: Медичне обладнання – центрифуга для охолодження крові; Лот 3: медичне обладнання – холодильник для зберігання крові -40°C; Лот 4: медичне обладнання – холодильник для зберігання крові -80 °C; Лот 5: медичне обладнання – холодильник на +4 °C; Лот 6: медичне обладнання — інкубатор з мішалкою для тромбоцитів. |
20.12.2012 | 20.02.2013 (14:00), Центральноєвропейський час | Central Financing and Contracting Department (CFCD) of the Ministry of Finance, Mito Hadzivasilev Jasmin 50, 1000 Skopje, THE FORMER YUGOSLAV REPUBLIC OF MACEDONIA | EU Procurement and Contracting Unit.
Fax +389 23231219
https://webgate.ec.europa.eu/europeaid/online-services/index.cfm?do=publi.welcome |
IPA — Preparation of detailed design and tender documentation for construction of new railway section Kicevo–border with Republic of Albania as part of Corridor VIII and tender documentation for supervision of construction works | Міністерство фінансів Республіки Македонія | — Розробка проектно-кошторисної документації для нової електрифікованої залізничної колії Кічево-кордон з Албанією як частини Коридору VIII довжиною 63 км;
— Розробка тендерної документації для закупівлі товарів та послуг за цим контрактом. Вартість: 8000000 Євро |
21.12.2012 | 25.01.2013 (14:00), Центральноєвропейський час | Central Financing and Contracting Department (CFCD) of the Ministry of Finance, Mito Hadzivasilev Jasmin 50, 1000 Skopje, THE FORMER YUGOSLAV REPUBLIC OF MACEDONIA | EU Procurement and Contracting Unit.
Fax +389 23231219
http://ec.europa.eu/europeaid/work/procedures/implementation/services/index_en.htm |
Країна, в якій оголошено тендер: КИТАЙСЬКА НАРОДНА РЕСПУБЛІКА
Назва проекту
|
Організація-замовник, що оголосила тендер
|
Предмет закупівлі (найменування товарів,
робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель
|
Дата і місце розміщення оголошення
|
Кінцева дата та час подання пропозицій
|
Адреса отримання і доставки тендерної документації
|
Контактна особа
(ПІБ, тел/факс)
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Демонстраційний проект використання водних ресурсів та систем зрошення в Нінся-Хуейському автономному районі
|
Народний уряд Нінся-Хуейського автономному районі | Вартість проекту -70 млн. дол. США | 14.12.2012 | 14.03.2013 | Департамент Східної Азії Азійського Банку розвитку | www.adb.org |
Комплексний проект обробки засолених земель у пров. Шаньсі
|
Народний уряд пров. Шаньсі | Вартість проекту -100 млн. дол. США | 17.12.2012 | 17.03.2013 | Департамент Східної Азії Азійського Банку розвитку | www.adb.org |
Стратегія і план екологічного розвитку провінції Юньнань
|
Департамент захисту довкілля провінції Юньнань | Вартість проекту -400 тис. дол. США | 10.12.2012 | 10.03.2013 | Департамент Східної Азії Азійського Банку розвитку | www.adb.org |
Країна, в якій оголошено тендер: ПАКИСТАН
Назва МФО та назва проекту
|
Організація-замовник, що оголосила тендер
|
Предмет закупівлі (найменування товарів, робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель |
Дата і місце розміщення оголошення
|
Кінцева дата та час подання пропозицій
|
Адреса отримання і доставки тендерної документації
|
Контактна особа (ПІБ, тел/факс)
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1. The United Nations
The Poor Programme |
The United Nations Development Programme Pakistan |
Designing, Manufacturing and Supply of Mobile Court Bus for Legal Empowerment (Request for Proposal) |
24 December, 2012
http://undp.org.pk/images/documents/RFP%20Mobile%20Court%20Bus%20UNDP.pdf |
14 January, 2013, 16.00
|
UNITED NATIONS DEVELOPMENT PROGRAMME (UNDP) Registry Unit, 2nd Floor, Serena Business Complex Khayaban-e—Suhrawardi, Islamabad. |
Mr. Noor Zia
Manager Procurement 4th Floor, Serena Business Complex G-5, Islamabad Ph: 051-8355600, Fax: 051-2600254-5 E-mail: alfonso.ortega@undp.org
|
2. The Interna-tional bank for Reconstruction and Development
The Electricity Distribution & Transmission Improvement Project
|
Multan Electric Power Company (MEPCO) | Supply of Distribution Hardware Material (Invitation for Bids) | 08 January, 2012
http://www.ppra.org.pk/tdoc/12/Invitation%20for%20Bids%20ICB-18.doc |
12 February, 2013, 11.00
|
Manager (Procurement) PMU MEPCO,
Khanewal Road, MULTAN, Pakistan.
|
Manager (Procurement) PMU MEPCO, Khanewal Road, MULTAN, Pakistan.
Phone Number: 92-061-9220238 Fax Number: 92-061-9210347 |
3. The Interna-tional bank for Reconstruction and Development
The Electricity Distribution & Transmission Improvement Project |
Multan Electric Power Company (MEPCO) | Supply of HT & LT Spun Poles (Invitation for Bids) | 08 January, 2012
http://www.ppra.org.pk/tdoc/12/Invitation%20for%20Bids%20ICB-16.doc |
11 February, 2013, 11.00 | Manager (Procurement) PMU MEPCO,
Khanewal Road, MULTAN, Pakistan.
|
Manager (Procurement) PMU MEPCO, Khanewal Road, MULTAN, Pakistan.
Phone Number: 92-061-9220238 Fax Number: 92-061-9210347
|
Країна, в якій оголошено тендер: ФЕДЕРАТИВНА РЕСПУБЛІКА НІМЕЧЧИНА
Назва МФО та назва проекту
|
Організація-замовник, що оголосила тендер | Предмет закупівлі (найменування товарів,
робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель
|
Дата і місце розміщення оголошення
|
Кінцева дата та час подання пропозицій
|
Адреса отримання і доставки тендерної документації
|
Контактна особа
(ПІБ, тел/факс)
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Відкритий тендер відповідно до директиви 2004/18/ЄС | Відомство з будівництва та озеленення міста Зіндельфінген | Постачання 450 т метанолу (95%) для очисних споруд у період з 01.04.2013 по 31.03.2014 | 27.12.2012 | 01.03.2013 | Bau- und Grünflachenamt, Stadt Sindelfingen, Rathausplatz 1, 71063 Sindelfingen | Herr Schwentner,
E-Mail: gerd.schwentner@sindelfingen.de |
Відкритий тендер відповідно до директиви 2004/18/ЄС | Відомство з будівництва та озеленення міста Зіндельфінген | Постачання 1640 т хлорид-сульфату для очисних споруд у період з 01.04.2013 по 31.03.2014 | 27.12.2012 | 01.03.2013 | Bau- und Grünflachenamt, Stadt Sindelfingen, Rathausplatz 1, 71063 Sindelfingen | Herr Schwentner,
E-Mail: gerd.schwentner@sindelfingen.de |
Відкритий тендер відповідно до директиви 2004/17/ЄС | Energieversorgungs- und Verkehrsgesellschaft mbH | Постачання 4 міських автобусів з пониженим рівнем полу | 20.12.2012 | 31.01.2013 | Energieversorgungs- und Verkehrsgesellschaft mbH, Neuköllner Str. 1, 52068 Aachen | Herr Günter Jansen,
Tel: +49/2411/ 814894, Fax: +49/2411/814869, e-mail: eu-beschaffung@eva-aachen.de |
Відкритий тендер відповідно до директиви 2004/17/ЄС | EnBW Systeme Infrastruktur Support GmbH | Оголошення щодо попередньої кваліфікації постачальників труб та комплектуючих частин для заміни систем водо- та газопостачання у м. Штутгарт | 20.01.2012 | 15.02.2013 | EnBW Systeme Infrastruktur Support GmbH, Schelmenwasenstr. 15, 70567 Stuttgart | Herr Rubän Fernöndez, Tel.: +49/ 711/ 28983079, e-mail: regpraequalifizierungversorglt@enbw.com |
Відкритий тендер відповідно до директиви 2004/18/ЄС | Bau- und Liegenschaftsbetrieb Nordrhein-Westfalen | Надання замовлення на розробку програмного забезпечення на базі Lucom Interacriv Platform/SAP | 21.12.2012 | 30.01.2013 | BLB NRW, Mercedesstr. 12, 40470 Düsseldorf | Tel.: +49/ 211/ 617000, e-mail: z.einkauf@blb.nrw.de |
Відкритий тендер відповідно до директиви 2004/18/ЄС
|
Stadtverwaltung Pirmasens, Garten- und Friedhofsamt Ausgabe |
Постачання будівельних матеріалів (11300 тон).
Загальна вартість без ПДВ – 200-230 тис. євро.
|
12.12.2012 | 05.02.203 | Stadtverwaltung Pirmasens,Zentrale Vergabestelle Ringstr. 68-70 , 66953 Aus |
Herr Schwinghammer Тelefon: +49 6331842548 E-Mail: zentralevergabestelle@pirmasens.de Fax: +49 6331842499 |
Відкритий тендер відповідно до директиви 2004/18/ЄС
|
Universität des Saarlandes | Постачання обладнання для дослідження та впливу на нервові клітини
|
14.12.2012 | 13.02.2013 | Universität des Saarlandes
66123 Saarbrücken Kirrberger Str.100, Gebäude 46 |
Herr Martin Simon-Thomas Telefon: +49 68/ 411626413 E-Mail: martin.simon-thomas@uks.eu Fax: +49 68/ 411626402 |
Відкритий тендер відповідно до директиви 2004/18/ЄС | Europäische
Zentralbank |
Надання консалтингових послуг на протязі 48 місяців у питаннях безпеки кредитних операцій і транспарентності оборудок банку (структуроване фінансування).
Щорічна оплата послуг – близько 400 тис. євро. |
18.12.2012 | 29.01.2013 | Europäische
Zentralbank Kaiserstrasse 29, 60311 Frankfurt am Main |
Frau Rosemary Cowlard Telefon: +49 6913440, . E-Mail: procurement@ecb.europa.eu Fax: +49 6913447110 Kopie |
Країна, в якій оголошено тендер: РЕСПУБЛІКА КОРЕЯ
Назва МФО та назва проекту
|
Організація-замовник, що оголосила тендер
|
Предмет закупівлі (найменування товарів,
робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель
|
Дата і місце розміщення оголошення
|
Кінцева дата та час подання пропозицій
|
Адреса отримання і доставки тендерної документації
|
Контактна особа
(ПІБ, тел/факс)
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
1.Державна служба закупівель РК |
Університет Кьонгбок
|
Автоматичний аналызатор газових викидів
59,410.000 (USD) |
18.12..2012 | 01.02.2013 | 980139@korea.kr | +82-70-4056-7328 |
2. Державна служба закупівель РК |
Мерія м. Кванджу
|
Стадіон в м. Кванджу для 15 Літньої універсіади
83,245,454,545.000 (Won) |
26.10.2012 | 09.12.2012 | yangsug@korea.kr | +82-62-613-3125 |
3. Державна служба закупівель РК |
Мерія м. Кванджу
|
Спортивний водний комплекс в м. Кванджу для 15 Літньої універсіади
56,669,090,909.000 (Won) |
26.10.2012 | 09.02.2013 | yangsug@korea.kr | +82-62-613-3125 |
Країна, в якій оголошено тендер: РЕСПУБЛІКА СЕРБІЯ
Назва МФО та назва проекту
|
Організація-замовник, що оголосила тендер
|
Предмет закупівлі (найменування товарів, робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель
|
Дата і місце розміщення оголошення
|
Кінцева дата та час подання пропозицій
|
Адреса отримання і доставки тендерної документації
|
Контактна особа (ПІБ, тел/факс)
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Європейський інвестиційний банк. Проект реконструкції та модернізації електротехніч-них об’єктів на ділянці Гілє-Джупрія-Парачин сербської залізниці Белград-Ніш
|
Акціонерне товариство «Залізниці Сербії» |
Закупівля обладнання і виконання робіт з реконструкції та модернізації електротехнічних об’єктів на ділянці Гілє-Джупрія-Парачин сербської залізниці Белград-Ніш (Лот 1 – сигнально-безпекове обладнання; Лот 2 – телекомунікаційне обладнання; Лот 3 – контактна мережа та енергетичні об’єкти) Вибір консультанта здійснюватиметься на основі комбінованих критеріїв: якості та запропонованої ціни. Вартість послуги не оголошується.
|
28.11.2012р. офіційний сайт АТ «Железнице Србије»
|
14.02. 2013р. до 12:00 місцевого часу (GMT+1). |
Зацікавлені правомочні учасники тендеру можуть отримати додаткову інформацію та тендерну документацію за адресою: Республіка Сербія, м.Белград, вул. Неманіна 6, АТ “Железнице Србије”, кімн. 603.
Комплексну інформацію англійською мовою зацікавлені компанії можуть придбати за вищезазначеною адресою після надання письмового підтвердження про сплату безповоротної суми 500 євро на рахунок №170-729-58 банку «UNICREDIT BANK SERBIA JSC»; отримувач — BACXRSBG — RS35170003900402100806 — ŽELEZNICE SRBIJE AD, NEMANJINA br.6, 11000 BEOGRAD, SERBIA; номер трансакції – «Tender EIB 08/2012». За попередньою вимогою зацікавленого іноземного учасника тендеру конкурсна документація може надсилатися кур’єрською поштою (без відповідальності за її доставку у визначені терміни). Усі пропозиції повинні містити гарантію сумою не менше 300 тис. євро.
|
Марьян Чірич (Марјан Ћирић) Тел: +381 11 36 13 567, +381 11 36 16 782 факс: +381 11 36 10 508 Електронна пошта: zn.inv.1@tsbest. net , marjan.ciric@srbrail.rs |
Країна, в якій оголошено тендер: БОЛГАРІЯ
Назва МФО та проекту | Організація — замовник | Предмет закупівлі та обсяг і вартість | Дата і місце розміщення оголошення | Кінцева дата та час подання пропозицій | Адреса отримання і доставки тендерної документації | Контактна особа (ПІБ, тел/факс) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Європейська комісія,
Тендер 01389-2012-0006 на: 1) поставку до м.Варна (Республіка Болгарія) 30 зчленованих автобусів з низькою підлогою (дизель); 20 автобусів з низькою підлогою (дизель); 20 автобусів з низькою підлогою (газ); додаткового обладнання; 2) підготовку водіїв, монтерів та іншого персоналу; 3) гарантійне та післягарантійне обслуговування, технічна допомога. |
„Градски транспорт” ЕАД, ул.Тролейна 48, Република България 9000, Варна
www.gtvarna.com. |
1) 30 міських зчленованих автобусів з низькою підлогою (дизель);
20 автобусів з низькою підлогою (дизель); 20 автобусів з низькою підлогою (газ); додаткове обладнання; 2) підготовка водіїв, монтерів та іншого персоналу; 3) гарантійне та післягарантійне обслуговування, технічна допомога.
Прогнозна вартість без ПДВ: 28 000 000 дол.США
|
28 листопада 2012 р.,
сайт Агенції державних закупівель Республіки Болгарія.
|
Згідно тендерного оголошення:
Кінцевий термін подання запиту на отримання документації: 04.01.2013р. 16:30 (за софійським часом).
Дата та час подання пропозицій: 14.01.2013р. 16:30 (за софійським часом).
Станом на 10.01.2013 р., згідно з інформацією Агенції державних закупівель РБ термін подання заявок продовжено до 28.01.2013р. 16:30 (за софійським часом).
|
„Градски транспорт” ЕАД, ул.Тролейна 48, За: Веселин Михайлов, Република България 9000, Варна
|
Контакт: Веселин Михайлов,
Тел.: + 359 52 572200, E-mail: gtvarna@abv.bg, Факс: + 359 52 755121
Контактна особа у Посольстві: Мартинюк М.А., моб.тел. + 359 878 86 5878.
|
Країна, в якій оголошено тендер: РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА
Назва МФО та назва проекту |
Організація-замовник, що оголосила тендер | Предмет закупівлі (найменування товарів, робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель | Дата і місце розміщення оголошення | Кінцева дата та час подання пропозицій | Адреса отримання і доставки тендерної документації | Контактна особа (ПІБ, тел/факс) |
Проект співфінансується з Європейського Фонду регіонального розвитку у рамках операційної програми «Інноваційна Економіка 2007-2013 роки» | Варшавський медичний університет | Виконання будівельних робіт на будівництві помешкання Центру доклінічних досліджень і технології | 03.01.2013 | 18.01.
2013 10:00 |
Варшавський медичний університет,
вул. Звірки і Вігури, 61, 02-091 Варшава, Мазовецьке воєводство
|
Тел.: +48 22 5720366, Факс: +48 22 5720377: www.wum.edu.pl |
Проект фінансується спільно з ЄС у рамках операційної програми сталого розвитку сектора рибальства та прибережних рибальських районів на 2007-2013 роки | Морське управління в Гдині | Реконструкція набережної, берегового поясу і Східного хвилерізу у порті Толкміцко | 28.12.2012 | 22.01.
2013 09:50 Загальна канцелярія к. 8 |
Директор морського управління в Гдині, вул Хшановського, 10, 81-338 Гдиня, Поморське воєводство
|
Тел.: +48 58 355 33 33, Факс: +48 (58) 620 67 43.
www.umgdy.gov.pl |
Фінансується спільно з ЄС з Європейського аграрного фонду розвитку сільської місцевості в рамках Програми розвитку сільської місцевості на 2007-2013 роки. | Адміністрація гміни Щежини | Будівництво санітарної каналізації в місцевості Журова і Олпіни | 21.11.2012 | 22.01.
2013 09:00, к.10. |
Адміністрація гміни Щежини, 38-246 Щежини 521,
Малопольське воєводство
|
Тел. +48 14 651-73-00, Факс: +48 14 651-79-01
www.szerzyny.pl |
Фінансується спільно з ЄС із Європейського Фонду Регіонального розвитку в рамках операційної програми «Інфраструктура і навколишнє середовище» | Регіональне управління водного господарства в Кракові | Впровадження двох міграційних бар’єрів для водних організмів в руслі річки Вісли в місцевості Ясло
|
21.12.2012 | 23.01.
2013 10:00 канцелярія к. 102 |
Регіональне управління водного господарства в Кракові, вул. марш. Пілсудського, 22, 31-109 Краків, Малопольське воєводство
|
Тел.: +48 12 6284106,
Факс: +48 12 4232153 www.krakow.rzgw.gov.pl |
Проект фінансується спільно із ЄС в рамках Операційної програми розвитку Підкарпатського воєводства на 2007 — 2013 роки | Житловий кооператив «Піонерський»
|
Термодернізація багатоквартирних будинків
|
30.12.2012 | 07.02.
2013 14:00 |
Житловий кооператив «Піонерський»
вул. Піонерська, 15, 38-700 Устрикі Дольне, Підкарпатське воєводство
|
Teл.: +48 13 461 1776,
Факс: +48 13 461 1776.
|
Проект фінансується спільно із ЄС з Європейського фонду регіонального розвитку в рамках Регіональної операційної програми розвитку Люблінського воєводства на 2007 — 2013 роки | Адміністрація гміни Звєжинець
|
Здійснення телекомунікаційних робіт у рамках відтворення історичного центру пам’ятника Звєжинця | 24.12.2012 | 15.01.
2013 10:00, к. 6 |
Адміністрація гміни Звєжинець, пл. Ринок, 1,
22-470 Звєжинець Любельське воєводство |
Teл.: +48 84 6872011 w. 37
Факс: +48 84 6872011. www.zwierzyniec.bip.lublin.pl |
Країна, в якій оголошено тендер: СЛОВАЦЬКА РЕСПУБЛІКА
Назва МФО та назва проекту | Організація-замовник, що оголосила тендер | Предмет закупівлі (найменування товарів, робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель | Дата і місце розміщення оголошення | Кінцева дата
і час подання пропозицій |
Адреса отримання і доставки тендерної документації | Контактна особа
(ПІБ, тел/факс) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Низько підлогові тролейбуси /Low-Floor Trolleybuses/(6959-IFT-41495)Project № 41485 |
EU/EBRD Municipal Finance Facility Energy Efficiency Window (Slovak Republic) | ТОВ „Транспортна компанія міста Жиліна” /Dopravný podnik mesta Žiliny s.r.o./ має намір використати кредитні кошти (суб-позика) ЄБРР на придбання 10 нових низько підлогових тролейбусів: 7-ми стандартних (коротких) і 3-х зчеплених (подовжених) тролейбусів.
Учасник торгів повинен представити відповідні документи, які підтверджувати-муть його кваліфікацію, а також свідчити-муть про те, що він: а) насправді є виробником зазначеної про-дукції та може поставляти її за умовами договору; б) має фінансові, технічні можливості та виробничі потужності, необхідні для виконання замовлення покупця (зокрема, загальний сукупний дохід від продажу тролейбусів протягом останніх 3-х років склав не менше 30 млн. євро, а загальна виручка у 2011 р. становила не менш 10 млн. євро); в) володіє ліквідними активами, невитра-ченим реальним капіталом, відкритими кредитними лініями та іншими залученими фінансовими коштами у достатніх обсягах (для виділення фінансування протягом 6-ти місяців не менш, ніж 3 млн. євро); г) зобов’язується виготовляти обидва типи тролейбусів в одного виробника (задля забезпечення максимальної стандартизації та уніфікації комплектуючих), а також має технічні й фінансові можливості організував-ти в м. Жиліна (на момент підписання контракту) належне гарантійне та пост-гарантійне обслуговування і після поставки першого тролейбуса провести профільне навчання техперсоналу, котрий відповіда-тиме за технічний ремонт і сервісні роботи. д) поставив до країн Євросоюзу за останні два роки (2010-2011 рр.) не менше 20 нових тролейбусів з дуже схожими характеристика-ми до запропонованих в тендері моделей (у т.ч. сертифікованими за стандартом якості ISO 9000 або аналогічним), має свідоцтво про проходження перевірки та ходових випробувань, а також значний досвід роботи в умовах інтенсивного міського використан-ня тощо. Виробниче підприємство повинно гаранту-вати випуск зазначених у контракті тролей-бусів протягом наступних 24-х місяців після дати завершення тендеру. Тендерну документацію і перелік вимог до учасників конкурсу можна отримати за вказаною адресою після здійснення оплати у сумі 300 євро (не підлягає відшкодуванню) або еквіваленту у конвертованій валюті на банківський рахунок: Bank: Všeobecná úverová banka, a.s. branch Žilina, Slovak Republic Account number: 3017670653 Bank code: 0200 Variable symbol: CR-No. SWIFT (BIC): SUBASKBX IBAN: SK47 0200 0000 0030 1767 0653 |
22.11.2012 р. | 31.01.2013 р.
11:00 АМ (за місцевим часом) |
Dopravný podnik mesta Žiliny s.r.o.
Referát verejného obstarávania Address: Kvačalova 2, 011 40 Žilina, Slovakia |
Dopravný podnik mesta Žiliny s.r.o.
Referát verejného obstarávania tel: +421 41 5660 168 fax:+ 421 41 5643 743 e-mail: sekretariat@dpmz.sk |
Країна, в якій оголошено тендер: СПОЛУЧЕНЕ КОРОЛІВСТВО ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ І ПІВНІЧНОЇ ІРЛАНДІЇ
Назва МФО та назва проекту
|
Організація-замовник, що оголосила тендер
|
Предмет закупівлі (найменування товарів, робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель
|
Дата і місце розміщення оголошення
|
Кінцева дата та час подання пропозицій
|
Адреса отримання і доставки тендерної документації
|
Контактна особа (ПІБ, тел/факс)
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
ЄІБ: Проведення семінару з обміну знаннями для інвесторів, які оперують на ринку приватних інвестицій у країнах, що розвиваються |
European Investment Bank |
Послуги з організації та проведення зазначеного семінару, бюджет: 302 тис. дол. США |
Tenders Electronic Daily, 28 грудня 2012 року |
12 лютого 2013 року |
LeapFrog Labs Limited Mr Niclas Thelander Executive Director United House North Road London, N7 9DP United Kingdom |
Mr Niclas Thelander LeapFrog Labs Limited Executive Director labs@leapfroginvest.com |
Країна, в якій оголошено тендер: УГОРЩИНА
Назва проекту
|
Організація-замовник, що оголосила тендер
|
Предмет закупівлі (найменування товарів,
робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель
|
Дата і місце розміщення оголошення
|
Кінцева дата та час подання пропозицій
|
Адреса отримання і доставки тендерної документації
|
Контактна особа
(ПІБ, тел/факс)
|
Будівництво очисних споруд | Dunántúli Regionális Vízmű Zártkörűen Működő Részvénytársaság | Будівельні роботи,
1 800 000 000 HUF (8,2 млн. дол. США) |
www.ted.europa.eu
04-01-2013 |
25-02-2013 | Dunántúli Regionális Vízmű Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Tanácsház utca 7. 8600 Siófok MAGYARORSZÁG
|
Címzett: Borsányi Zoltán
Telefon: +36 84501331 E-mail: kozbeszerzes@drv.hu Fax: +36 84501263 |
Закупівля транспортних засобів | Móricz Zsigmond Megyei és Városi Könyvtár | Автобус,
74 800 000 HUF (350 тис. дол. США) |
www.ted.europa.eu
09-01-2013 |
25-02-2013 | Móricz Zsigmond Megyei és Városi Könyvtár
AK17797 4400 Nyíregyháza MAGYARORSZÁG Szabadság tér tér 2.
|
Címzett: Dr. Kührner Éva
Telefon: +36 42598888 E-mail: kuhrner.eva@mzsk.hu Fax: +36 42404107 |
Закупівля автомобільних шин | Magyar Közút Nonprofit Zrt.
|
Автомобільні шини,
75 000 000 HUF (350 тис. дол. США) |
www.kozbeszerzes.hu
05-01-2013 |
28-02-2013 | Magyar Közút Nonprofit Zrt.
Fényes Elek utca 7-13. 1024 Budapest MAGYARORSZÁG
|
Címzett: Székely Márta
Telefon: +36 18199171 E-mail: szekely.marta@kozut.hu Fax: +36 18199540 |
Країна, в якій оголошено тендер: РЕСПУБЛІКА ХОРВАТІЯ
Назва МФО та назва проекту | Організація-замовник, що оголосила тендер | Предмет закупівлі (найменування товарів, робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель | Дата і місце розміщення оголошення | Кінцева дата та час подання пропозицій | Адреса отримання і доставки тендерної документації | Контактна особа (ПІБ, тел./факс) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Муніципальна інфраструктура |
||||||
1. ЄБРР
North Western Regional Wastewater Project № 39990 |
Меджимурські води
(Međimurske vode d.o.o.) |
Доставка, монтаж, введення в експлуатацію обладнання стічних вод, послуги по супроводженню проекту.
Загальна вартість проекту 49 млн.євро |
02.10.2012
вебсайт ЄБРР (www.ebrd.com) |
01.10.2013 (23:59 за місцевим часом) | Medjumurske vode d.o.o Matice hrvatske, 10 40000 Cakovec, Croatiahttp://www.medjumurske-vode.hr/ |
Dario Ban
email : dario.ban@medjjmurske-vode.hr Tel. : +385 40 373710 begin_of_the_skype_highlighting end_of_the_skype_highlighting
|
2.ЄБРР та фонди IPA
Sisak Wastewater Management Programme Project № 37187 (Модернізація і розширення водопостачання і водовідведення в м.Сісак) |
Водовод Сіска (Sisacki Vodovod d.o.o.) | Проектування, отримання всіх погоджень та дозволів, будівництво, введення в експлуатацію очисних споруд, будівництво під’їзних доріг, навчання персоналу.
Загальна вартість проекту 30,3 млн.євро |
07.11.2012
вебсайт ЄБРР (www.ebrd.com) |
12.02.2013
(12:00 за місцевим часом) |
Hravtske Vode Ulica grada Vukovara 220 10000, Zabreb,Croatia (HR)www.voda.hr |
Robert Kartelo
Email: Lidija.Sljivaric@voda.hr Tel: +385-1-6307-33 begin_of_the_skype_highlighting end_of_the_skype_highlighting
|
3.ЄБРР та фонди IPA
Sisak Wastewater Management Programme Project № 37187 (Модернізація і розширення водопостачання і водовідведення в м.Сісак) |
Водовод м.Сіска (Sisacki Vodovod d.o.o.) | Проектування, будівництво насосних станцій, інших очисних споруд.
Загальна вартість проекту 30,3 млн.євро. |
22.08.2012
вебсайт ЄБРР (www.ebrd.com) |
21.08.2013 | Hravtske Vode Ulica grada Vukovara 220 10000, Zabreb,Croatia (HR)www.voda.hr |
Robert Kartelo
Email: Lidija.Sljivaric@voda.hr Tel: +385-1-6307-33 begin_of_the_skype_highlighting end_of_the_skype_highlighting
|
4.ЄБРР та фонди IPA
Sisak Wastewater Management Programme Project № 37187 (Модернізація і розширення водопостачання і водовідведення в м.Сісак) |
Водовод м.Сіска (Sisacki Vodovod d.o.o.) | Запрошення до участі у тендері підрядників.
Загальна вартість проекту 30,3 млн.євро. |
07.11.2012
вебсайт ЄБРР (www.ebrd.com) |
12.02.2013
(12:00 за місцевим часом) |
Hravtske Vode Ulica grada Vukovara 220 10000, Zabreb,Croatia (HR)www.voda.hr |
Robert Kartelo
Email: Lidija.Sljivaric@voda.hr Tel: +385-1-6307-33 begin_of_the_skype_highlighting end_of_the_skype_highlighting
|
Транспорт |
||||||
5. ЄБРР Crocontrol ANS System Upgrade Project
№ 42754 |
Croatia Control Ltd
|
Постачання та монтаж ANS програмного забезпечення.
Загальна сума проекту 58 млн.євро. |
26.04.2012
вебсайт ЄБРР (www.ebrd.com) |
26.04.2013
(23:59 за місцевим часом) |
Croatia Control Ltd
Cashier’s Office 10150 Zagreb-Airport Pleso bb, POB 45 Croatia www.crocontrol.hr
|
Fax: +385 (1) 6228 101 Email: pm.office@crocontrol.hr (Subject: CroATMMP) |
6. ЄБРР
Port of Split: Infrastructure Rehabilitation Project №42542
|
Port of Split Authority | Будівельні роботи пов’язані з розширенням будівельних причалів та консультативні послуги щодо нагляду за будівництвом. Загальна сума проекту 23,4 млн.євро. | 19.11.2012
вебсайт ЄБРР (www.ebrd.com) |
18.11.2013
(23:59 за місцевим часом) |
Port of Split Authority
Gat sv. Duje 1,
|
Magda Bonacin Tel: +385 21 390222 Email: Magda.bonacin@portsplit.com |
7.ЄБРР
Port of Split: Infrastructure Rehabilitation Project №42542
|
Port of Split Authority | Відбір консалтингової компанії.
Загальна сума проекту 23,4 млн.євро. |
07.01.2013
вебсайт ЄБРР (www.ebrd.com) |
28.01.2013
(23:59 за місцевим часом) |
Port of Split Authority
Gat sv. Duje 1,
|
Josko Berket Bakota
Tel. +385 21 3902 22 |
8.ЄБРР, ЄІБ
Corridor Vc Motorway Project № 41325 |
Hrvatske autoceste d.o.o. | Будівництво автомагістральних ділянок уздовж європейського коридору Vc. Загальна сума проекту 120,0 млн.євро. | 13.11.2012
вебсайт ЄБРР Вебсайт UN «Development Business» (www.devbusiness.com) |
12.11.2013
(23:59 за місцевим часом) |
Hrvatske autoceste d.o.o. Širolina 4,10000 Zagreb, Croatiawww.hac.hr |
Mr. Igor Guja
Email: igor.guja@hac.hr |
Країна, в якій оголошено тендер: АЛЖИРСЬКА НАРОДНА ДЕМОКРАТИЧНА РЕСПУБЛІКА
Назва проекту |
Організація-замовник, що оголосила тендер |
Предмет закупівлі (найменування товарів, робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель |
Дата і місце розміщення оголошення |
Кінцева дата та час надання пропозицій |
Адреса отримання і доставки тендерної документації |
Контактна особа (ПІБ, тел./факс) |
Національний та міжнародний тендер
№ 78/2012 |
Компанія «COSIDER Travaux Publics» |
Налагодження виробництва залізничних шпал |
Газета «El Moudjahid» 02 січня 2013 року |
45 діб з дня публікації тендера з чинністю пропозиції протягом 90 діб з дня подачі документів |
COSIDER Travaux Publics Direction des Approvisionnements et sous-traitance Cité Clément, Mohammedia, Alger Вартість тендерної документації становить 5 тисячі алжирських динарів (біля 60 доларів США) – сума не повертається. |
Дані не публікуються |
Національний та міжнародний тендер
№ DDE/005/2012 |
TREFISOUD Société de trefilage et de fabrication des produits de soudage |
Закупівля устаткування та налагодження лінії з виробництва арматури для попереднього напруження бетону |
Газета «El Moudjahid» 02 січня 2013 року |
12 лютого 2013 року (о 14.00 за місцевим часом) з чинністю пропозиції протягом 90 діб з дня подачі документів. |
TREFISOUD Spa Direction Développement BP 9, Zone Industrielle Ul Eulma, Wilaya Sétif 19600, Algerie Вартість тендерної документації становить 10 тисяч алжирських динарів (100 євро) переказом на рахунок організації у відділенні Зовнішнього банку Алжиру 087 El-Eulma №00200087876174248 – сума не повертається. |
Дані не публікуються |
Національний та міжнародний тендер
№ 25/KDM/2012 |
Алжирська компанія виробництва електроенергії
(Société Algerienne de production de l’Electricité) |
Будівництво 7 електростанцій змішаного типу потужністю 1200 МВ кожна в таких містах:
|
Газета «El Moudjahid» 02 січня 2013 року |
04.03.2012 (о 10.00 за місцевим часом) з чинністю пропозиції протягом 180 діб з дня подачі документів. |
Compagnie de l’engineering de l’electricité et du gaz CEEG Spa CEEG Mandataire de SPE Direction de l’engineering Moyens de Production Immeuble 700 Bureaux, RN 38, Gué de Constantine, Kouba, Alger Вартість тендерної документації становить 2 млн. алжирських динарів (20 000 євро) на рахунок організації в філії 637 Нацбанку АНДР №00100637030000000304. До тендерних пропозицій учасників має додаватись банківська гарантія на суму 4 млн. євро. |
Дані не публікуються |
Національний та міжнародний тендер
№ 04/ANF/2012 |
Національна агенція частот Міністерство пошти та телекомунікацій |
Закупівля 11 стаціонарних та 4 мобільних станцій контролю за частотами |
Газета «El Moudjahid» 03 січня 2013 року |
3 місяці з дня публікації тендера з чинністю з чинністю пропозиції протягом 90 діб з дня подачі документів. |
Agence National des Fréquences Direction de l’Informatique et des Moyens Ministère de la Poste et des Technologies de j’Information et de la Communication 04, Boulevard Krim- Belkacem — Alger Вартість тендерної документації становить 10 тисяч алжирських динарів (100 євро) на рахунок організації № 00100 599 03 000000 03 61 (агенція Нацбанку Алжиру Guevara 59: 8, Boulevard E. Che Guevara, Alger) – сума не повертається. |
Дані не публікуються |
Національний та міжнародний тендер
№ 03/SODISMAC/2012 |
Промислова цементна група Алжиру (Groupe Industriel des ciments d’Algerie) |
Закупівля 450 000 тонн цементу Portland CPJ-CEM II-A/42,5 |
Газета «El Moudjahid» 03 січня 2013 року |
60 діб з дня публікації тендера з чинністю пропозиції протягом 120 діб з дня подачі документів. |
SODISMAC Gué de Constantine, Alger Вартість тендерної документації становить 25 тисяч алжирських динарів (біля 310 доларів США) – сума не повертається. До тендерних пропозицій учасників має додаватись банківська гарантія на суму, що становить не менше 1% від загальної вартості проекту. |
Дані не публікуються |
Національний та міжнародний тендер
PMTE № 11/12 CAMEG
|
CAMEC Spa (філіал групи «Sonelgaz») |
Закупівля:
— 270 трансформаторів потужністю 60/31,5 KV40 MVA; — 30 трансформаторів потужністю 60/10,5 KV40 MVA; — запчастин до них. |
Газета «El Moudjahid» 09 січня 2013 року |
05.03.2013 (о 10.00 за місцевим часом), з чинністю пропозиції протягом 90 діб з дня подачі документів.
|
CAMEC Spa Projet Materiel Transport Electricite RN 38, Gué de Constantine, Alger Вартість тендерної документації становить 500 євро на рахунок організації в філії 602 Нацбанку АНДР №001006020300300043/48 – сума не повертається. До тендерних пропозицій учасників має додаватись банківська гарантія на суму 1 млн. євро або 1,25 млн. дол. США. |
Дані не публікуються |
Національний та міжнародний тендер
PMTE № 24/12 CAMEG
|
CAMEC Spa (філіал групи «Sonelgaz») |
Закупівля оптоволоконного кабелю для підземного прокладання, а також супутніх матеріалів |
Газета «El Moudjahid» 09 січня 2013 року |
17.02.2013 (о 10.00 за місцевим часом), з чинністю пропозиції протягом 90 діб з дня подачі документів.
|
CAMEC Spa Projet Materiel Transport Electricite RN 38, Gué de Constantine, Alger
Вартість тендерної документації становить 300 євро на рахунок організації в філії 602 Нацбанку АНДР №001006020300300043/48 – сума не повертається. До тендерних пропозицій учасників має додаватись банківська гарантія на суму 7 тис. євро або 9 тис. дол. США. |
Дані не публікуються |
Країна, в якій оголошено тендер: ФЕДЕРАТИВНА РЕСПУБЛІКА БРАЗИЛІЯ
Назва МФО та назва проекту
|
Організація-замовник, що оголосила тендер
|
Предмет закупівлі (найменування товарів, робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель
|
Дата і місце розміщення оголошення
|
Кінцева дата та час подання пропозицій
|
Адреса отримання і доставки тендерної документації
|
Контактна особа (ПІБ, тел/факс)
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Світовий Банк – P108654 — BR Pernambuco Sustainable Water | State Secretary of Water and Energy Resources, SRHE/PE | The management of actions to improve the water supply system of the Metropolitan Region of Recife focused on the co ntrol and reduction of losses and training of technicians COMPESA
|
http://www.worldbank.org/,
UN Development Business online |
04.02.2013, 17:00
|
State Secretary of Water and Energy Resources, SRHE/PE
Av. Cruz Cabugá, No. 1111, 2º andar, Sala 14, Santo Amaro – Recife — PE — Brazil
CEP: 50040-000. |
Veronica Maia
Ел.пошта: psh@srhe.pe.gov.br
Тел.: (+55 81) 3184-2954
|
Світовий Банк – P106038 — BR Sao Paulo Trains and Signalling | Companhia paulista de trens metropolitanos — CPTM | Consulting services for project management and technical support of rail investments for CPTM and STM | http://www.worldbank.org/,
UN Development Business online |
01.02.2013, 16:00
|
Companhia paulista de trens metropolitanos — CPTM
Rua Boa Vista, 175, Térreo, Sala de Licitações – Centro — São Paulo – SP — Brazil
CEP: 01410-001.
|
Afonso Celso Bissoli
Ел.пошта: cptm.worldbank@cptm.sp.gov.br
Тел.: (+55 11) 3101-7141
|
Країна, в якій оголошено тендер: РЕСПУБЛІКА ІНДІЯ
Назва МФО та назва проекту |
Організація-замовник, що оголосила тендер |
Предмет закупівлі (найменування товарів, робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель |
Дата і місце розміщення оголошення |
Кінцева дата та час подання пропозицій |
Адреса отримання і доставки тендерної документації |
Контактна особа (ПІБ, тел/факс) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Азійський банк розвитку
Проект розвитку та удосконалення залізничних шляхів
|
Міністерство залізничного транспорту | Розвиток системи управління залізничним транспортом, вдосконалення функціонування залізниці
313,6 млн. дол. США |
24.01.2012
http://pid.adb.org |
— |
Ministry of Railways
Director, Planning (MOR New Delhi, India |
Mr. Dimpy Garg dmpe@rb.railnet.gov.in |
Азійський банк розвитку
Проект будівництва електростанції на сонячних батареях потужністю 145 МВт
|
Приватний сектор | Будівництво енергетичного підприємства | 03.09.2012
http://pid.adb.org |
— |
Responsible ADB Department Private Sector Operations Department |
Thomas M. Minnich
+63 2 636 2444
|
Світовий банк
Ремонт автошляхів національного значення (Карнатака, Індія) |
Уряд Республіки Індія | Ремонт та будівництво доріг
1,005 млрд. дол. США |
31.08. 2011
web.worldbank.org |
31.08.2011-31.12.2016 | Департамент громадських робіт, Уряд Штату Карнатака
Karnataka Bhavan No.10, Kautilya Marg, Chanakyapuri, New Delhi Phone: |
Reja Binyam
Департамент громадських робіт, Уряд Штату Карнатака min-publicworks@karnataka.gov.in |
Світовий банк
Східний вантажний коридор |
Уряд Республіки Індія | Удосконалення транспортних шляхів Східного вантажного коридору
1,458 млрд. дол. США |
31.05.2011
web.worldbank.org |
31.05.2011-30.06.2017 | FREIGHT CORRIDOR CORPORATION OF INDIA LTD.
5th Floor, Pragati Maidan, Metro Station Building Complex New Delhi -110001 |
Eijbergen, Benedictus
FREIGHT CORRIDOR CORPORATION OF INDIA LTD. +911123454890 +911123454701 |
Світовий банк
Будівництво гідростанції (Вішнугад) |
THDC INDIA LIMITED | Будівництво гідростанції в м. Вішнугад
922 млн. дол. США |
06.10.2011
web.worldbank.org |
30.06.2011-
31.12.2017 |
THDC INDIA LIMITED
PRAGATIPURAM, BY PASS ROAD, RISHIKESH -249201 |
Haney Michael ,
THDC INDIA LIMITED 0135-2431517-23, 2437855, 2431458, 2438235 |
Світовий банк
Проект розвитку інфраструктури гідростанції в м. Рампур |
SATLUJ JAL VIDYUT NIGAM LTD | Будівництво окремих інфраструктурних об’єктів гідростанції в м. Рампур | 06.10.2011
web.worldbank.org |
06.10.2011-
|
SATLUJ JAL VIDYUT NIGAM LTD
SJVN IRCON Building |
Mittal, Rohit
SATLUJ JAL VIDYUT NIGAM LTD TEL: +91 41659210/17 |
Світовий банк
Проект з покращення система охорони здоров’я в штаті Утар Прадеш |
Уряд Республіки Індія | Реалізація низки проектів у сфері охорони здоров’я
170 млн. дол. США |
20.12.2011
web.worldbank.org |
20.12.2011-
31.03.2017 |
Уряд Штату Утар Прадеш
Uttar Pradesh Bhavan, Plot # 5, Sardar Patel Marg, Chanakyapuri, Delhi, 110021 |
Rajan Vikram Sundara
Уряд Штату Утар Прадеш +91-11-26110051, +91-11-26110052 |
Світовий банк
Проект розвитку сільського господарства у штаті Раджастан |
Уряд Республіки Індія
Уряд штату Раджастан |
Реалізація низки проектів у сфері с/г
166,5 млн. дол. США |
27.03.2012
web.worldbank.org |
27.03.2012-
30.04.2019
|
Yojana Bhawan, Tilak Marg, C-Scheme, Jaipur-302005
http://www.krishi.rajasthan.gov.in/ |
Severin L. Kodderitzsch
Phone: +91(141) 2222011, 5153225 Fax: +91(141) 2224855 Уряд штату Раджастан |
Світовий банк
Проект розвитку доріг державного значення |
Уряд Республіки Індія
Департамент загальних робіт Ассаму |
Реалізація низки проектів у сфері будівницта автодоріг
400 млн. дол. США |
13.03.2012
web.worldbank.org |
13.03.2012-
31.03.2018 |
Government of Assam
Assam Sachivalaya Complex Dispur, Guwahati-781006 Assam, India assamgovt.nic.in |
Ashok Kumar
Government of Assam Assam Sachivalaya Complex Dispur, Guwahati-781006 Assam, India assamgovt.nic.in |
Світовий банк
Національний проект з підтримки розвитку молочного господарства |
Уряд Республіки Індія
Національна Рада з питань розвитку молочного господарства |
Реалізація низки проектів у сфері розбудови національного молочного комплексу
453,9 млн. дол. США |
15.03.2012
web.worldbank.org |
15.03.2012-
31.12.2017 |
National Dairy Development Board PB # 40, Fnfnd 388001
Gujarat, India +912692260148 +912692260149 |
Deepak Ahluwalia
National Dairy Development Board PB # 40, Fnfnd 388001 Gujarat, India +912692260148 +912692260149 |
Світовий банк
Проект будівництва гідроелектростанції Лухрі
|
SJVN LIMITED |
Будівництво об’єкту
1150 млн. дол. США |
08.09.2012
web.worldbank.org |
30.06.2011-
20.03.2014 |
SJVN IRCON Building Ground Floor Saket New Delhi PIN-110017 TELE: 011- 41659210/17 FAX: 011- 41659204/14 |
SJVN IRCON Building Ground Floor Saket New Delhi PIN-110017 TELE: 011- 41659210/17 FAX: 011- 41659204/14 |
Світовий банк
Проект розвитку автодоріг державного значення в штаті Хімачал Прадеш |
Управління автодоріг штату Хімачал Прадеш | Будівництво та реконструкція автодоріг державного значення. Загальна вартість проекту 97,2 млн. дол. США | 02.12.2012
web.worldbank.org |
Дані відсутні | HPRIDC, GOVERNMENT OF HIMACHAL PRADESH
Secretariat, Shimla – 171 002 Tel: 0177 2620625 begin_of_the_skype_highlighting E-mail: pwdsecy-hp@nic.in |
Sh. Ajay Mittal, IAS
Principal Secretary (PW) to the Govt. of H.P. H.P. Secretariat, Shimla – 171 002 Tel: 0177 2620625 begin_of_the_skype_highlighting E-mail: pwdsecy-hp@nic.in |
Країна, в якій оголошено тендер: РЕСПУБЛІКА ІРАК
Назва МФО та назва проекту |
Організація — замовник, що оголосила тендер |
Предмет закупівлі (найменування товарів, робіт, послуг) та обсяг і вартість закупівель |
Дата і місце розміщення оголошення |
Кінцева дата та час подання пропозицій |
Адреса отримання і доставки тендерної документації |
Контактна особа (ПІБ, тел/факс |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
ПРООН, TI Ref No:14242641 |
ПРООН |
Provision of Services for the Procurement of Local Goods and Services Under the UNDP-Shell Project in Basrah — Iraq, IRAQ |
05.01.13 р., м.Багдад |
21.01.13 р. |
Web-site: www.tendersinfo.com e-mail: |
Контактна особа: Dolores Maitim Факс: +96265608330 Моб. +96265608331 e-mail: Dolores.maitim@undp.org |
ПРООН, TI Ref No:14232972
|
ПРООН |
Provision of NGO Services in Support of Economic Recovery and Livelihood Revival in AL Nashwa Sub-district (Basrah) for Majnoon Communities under UNDP Iraq’s Local Area Development Programme and Other, IRAQ |
04.01.13 р., м.Багдад |
17.01.13 р. |
Web-site: www.tendersinfo.com; e-mail: |
Контактна особа: Dolores Maitim Факс: +96265608330 Моб. +96265608331 e-mail: Dolores.maitim@undp.org |