Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Р І Ш Е Н Н Я Про заходи щодо легалізації виплати заробітної плати та зайнятості

Февраль 7th, 2013 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

_____________ ________

Про заходи щодо легалізації виплати
заробітної плати та зайнятості

Відповідно до ч.3 ст.18, ст.28, ст.40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядження Кабінету Міністрів України від 02 березня 2010 року № 359-р «Про затвердження плану заходів щодо детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення», з метою підвищення рівня заробітної плати, вирішення питання зайнятості населення, легалізації трудових відносин з найманими працівниками, збільшення надходжень до міського бюджету виконавчий комітет Павлоградскої міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Затвердити План заходів щодо легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення (далі — План заходів) (додаток 1).

2. Відповідальним виконавцям:

1) забезпечити виконання Плану заходів у повному обсязі;

2) надавати щомісяця до 10 числа місяця наступного за звітним періодом відділу трудових відносин та умов праці міської ради інформацію про результати роботи по реалізації Плану заходів, причини невиконання, пропозиції щодо внесення змін, доповнень для узагальнення з метою подальшого інформування керівництва міста, вжиття заходів у межах повноважень.

3. Затвердити склад міської комісії з питань дотримання вимог законодавства України про працю та легалізації трудових відносин з найманими працівниками (далі — комісія) з метою забезпечення взаємодії у вирішенні питань щодо легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення (додаток 2).

2

4. Затвердити Положення про міську комісію з питань дотримання вимог законодавства України про працю та легалізації трудових відносин з найманими працівниками (додаток 3).

5. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 21 грудня 2010 року № 772-р «Про створення міської комісії з питань дотримання вимог законодавства України про працю та легалізації трудових відносин з найманими працівниками».

6. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ трудових відносин та умов праці (Черкашина), контроль — на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Тихонова В.М.

Міський голова І.С.Метелиця

Рішення підготував:

Начальник відділу
трудових відносин та умов праці А.В.Черкашина

Рішення завізували:

Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради В.М.Тихонов

Заступник міського голови-
керуючий справами виконкому А.В.Рябова

Начальник юридичного відділу О.І.Ялинний

Додаток 1
до рішення виконкому
від __________ № ______

ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення
1. Проводити роз’яснювальну роботу з населенням і керівниками суб’єктів господарювання всіх форм власності з питань дотримання вимог законодавства про працю, в частині оформлення трудових відносин з найманими працівниками та встановлення їм гарантій в оплаті праці, шляхом проведення-постійно діючих семінарів з питань дотримання вимог законодавства про працю, круглих столів, розміщення тематичних матеріалів у засобах масової інформації, індивідуальної роботи з суб’єктами господарювання.

Відповідальні: Відділ трудових відносин та умов праці Павлоградської міської ради, Західно — Донбаська ОДПІ Дніпропетровської області ДПС, управління Пенсійного фонду України в м. Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області, Павлоградський міськрайцентр зайнятості, відділ розвитку споживчого ринку та підприємництва, міські організації роботодавців, підприємців, профспілок.

Термін: постійно
2. Ініціювати заслуховування на засіданнях міської комісії керівників суб’єктів господарювання з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.
Відповідальні: Відділ трудових відносин та умов праці Павлоградської міської ради, Західно — Донбаська ОДПІ Дніпропетровської області ДПС, управління Пенсійного фонду України в м. Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області, Павлоградський міськрайцентр зайнятості, відділ розвитку споживчого ринку та підприємництва

Термін: постійно
3.Здійснювати дієвий контроль за діяльністю суб’єктів господарювання, що мають значні валові доходи, але офіційно виплачують заробітну плату нижче, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановлений законодавством, або на рівні мінімальної заробітної плати. Приймати заходи в межах повноважень щодо виявлення прихованої зайнятості, у тому числі неповної зайнятості. Про результати інформувати міську комісію.
Відповідальні: Західно — Донбаська ОДПІ Дніпропетровської області ДПС, управління

Продовження додатка1

2

Пенсійного фонду України в м. Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області

Термін: постійно
4. Ініціювати заслуховування на засіданнях міської комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків, погашення заборгованості гю заробітної плати, інших соціальних виплат керівників підприємств підприємців-фізичних осіб, які допустили порушення законодавства в частині несвоєчасної виплати заробітної плати, мають податковий борг з податку на доходи фізичних осіб, заборгованість перед Пенсійним фондом України, борг за єдиного соціального внеску.
Відповідальні: відділ трудових відносин та умов праці Павлоградської міської ради , Західно — Донбаська ОДПІ Дніпропетровської області ДПС, управління Пенсійного фонду України в м. Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області, Павлоградський міськрайцентр зайнятості

Термін: постійно
5.Здійснювати в межах повноважень перевірки суб’єктів господарювання, у тому числі із залученням контролюючих органів, з питань правильності оформлення трудових відносин з найманими працівниками, встановлення гарантій в оплаті праці з дотриманням міжпосадових, міжкваліфікаційних співвідношень в оплаті праці. За результатами перевірок направляти матеріали для вжиття заходів реагування до відділу з питань додержання законодавства про працю та інших нормативно- правових актів у Дніпропетровську

Відповідальні: відділ трудових відносин та умов праці Павлоградської міської ради , Західно — Донбаська ОДПІ Дніпропетровської області ДПС, управління Пенсійного фонду України в м. Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області, Павлоградський міськрайцентр зайнятості, відділ з питань додержання законодавства про працю та інших нормативно- правових актів у Дніпропетровську

Термін: постійно
6. Активізувати роботу з виявлення і використання наявних резервів з надходження до міського бюджету податку на доходи фізичних осіб.
Продовження додатка1
3
Західно — Донбаська ОДПІ Дніпропетровської області ДПС , фінансове управління, відділ з економічних питань

Термін: постійно

7. Проводити вивчення баз даних щодо стану використання найманої робочої сили суб’єктами підприємницької діяльності фізичними особами з метою виявлення неоформлених працівників.

Відповідальні: Західно — Донбаська ОДПІ Дніпропетровської області ДПС, управління Пенсійного фонду України в м. Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області, Павлоградський міськрайцентр зайнятості
Термін щокварталу

8. Запровадити обмін інформацією, проведення звірок для вжиття відповідних заходів з виявлення фактів приховування доходів, виплат зарплати нижче визначеного державою мінімального розміру та легалізації трудових відносин з найманими працівниками.

Відповідальні: Західно — Донбаська ОДПІ Дніпропетровської області ДПС, управління Пенсійного фонду України в м. Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області, Павлоградський міськрайцентр зайнятості

Термін щокварталу
9. Західно — Донбаській ОДПІ Дніпропетровської області ДПС (Шелудько), управлінню Пенсійного фонду України в м. Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області (Морозова) надавати міській комісії інформацію про суб’єкти господарювання, які нараховують працівникам заробітну плату нижче законодавчо встановленого рівня або на рівні мінімальної заробітної плати.
Термін: щокварталу
10. Павлоградському міськрайцентру зайнятості (Коваленко):

проводити аналіз відповідності оплати праці розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законодавством, на підставі наданої роботодавцями інформації (звітність форми №3-ПН). При виявленні ознак порушення надавати інформацію міській комісії;
Термін: постійно
Продовження додатка1
4
при реєстрації трудових договорів рекомендувати суб’єктам господарювання встановлювати заробітну плату найманим працівникам з урахуванням складності, кваліфікаційного рівня виконуваних робіт.
Термін: постійно

11. Відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва (Кусочкіна):

враховуючи спеціалізацію, режим роботи, кількість робочих місць визначати розрахункову мінімальну чисельність найманих працівників суб’єктів господарювання, необхідну для здійснення їх діяльності;
Термін: постійно
при реалізації повноважень щодо організації торгівлі, сфери послуг, здійсненні перевірок і інших заходів проводити роз’яснювальну роботу з суб’єктами господарювання з рекомендацією використання необхідної чисельності найманих працівників на кожному робочому місці об’єкта торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг;
Термін: постійно
проводити роз’яснювальну роботу по встановленню суб’єктами господарювання розміру оплати праці найманим працівникам з додержанням вимог, визначених Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників «Торгівля і громадське харчування»;

Термін: постійно
інформацію, отриману при виконанні повноважень щодо організації торгівлі і сфери послуг, про недотримання встановленого режиму роботи суб’єктами господарювання, про використання праці фактичної чисельності найманих працівників та ін. надавати міській комісії;
Термін: щомісяця
вживати заходів щодо забезпечення відповідно до законодавства оформлення трудових відносин з найманими працівниками, встановлення їм гарантій в оплаті праці з урахуванням складності, кваліфікаційного рівня виконуваних робіт суб’єктами господарювання, що перебувають у сфері впливу;
Термін: постійно
з метою виявлення прихованої зайнятості, неоформлених, які працюють за сумісництвом працівників, проаналізувати використання торговельних площ, стан організації торгівлі в підприємствах торгівлі, ресторанного
Продовження додатка1
5

господарства, сфери послуг, в яких в одному торговому залі не відособлено здійснюють діяльність два і більше суб’єкта господарювання. Відповідні відомості надавати міській комісіїі.

Термін: щокварталу
12. Сектору по роботі з транспортом та зв’язком (Ткач)
при укладанні договорів виконавчого комітету міської ради з перевізниками пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування враховувати відповідність рівня заробітної плати найманих працівників середньої заробітної плати по м. Павлоград. Здійснювати моніторинг чисельності найманих працівників, встановлення їм розміру заробітної плати і режиму роботи суб’єктами господарювання, що здійснюють діяльність у сфері пасажирських перевезень. Проводити роз’яснювальну роботу щодо обов’язкового оформлення перевізниками трудових відносин з найманими працівниками, встановлення їм розміру оплати праці з урахуванням надбавки за класність у відповідності з кваліфікаційним рівнем виконуваної роботи, визначеними для професії «водій автотранспортних засобів» . Відповідну інформацію надавати міської комісії.
Термін: щокварталу

Заступник міського голови-
керуючий справами виконкому А.В.Рябова

Начальник відділу трудових
відносин та умов праці А.В.Черкашина

Додаток 2
до рішення виконкому
від __________ № ______

СКЛАД

міської комісії з питань дотримання вимог законодавства України про працю та легалізації трудових відносин з найманими працівниками

Тихонов
Володимир Миколайович

Роїк
Раїса Василівна

Рогова
Алла Миколаїівна

заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,
голова комісії

начальник фінансового управління, заступник голови комісії

головний спеціаліст відділу трудових відносин та умов праці,
секретар комісії
Кусочкіна
Світлана Миколаївна начальник відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва

Черкашина
Аліна Володимирівна

Яремчук
Ірина Василівна

Морозова
Наталія Миколаївна

Коваленко
Антоніна Володимирівна
начальник відділу трудових відноси та умов праці

заступник начальника
Західно — Донбаської ОДПІ Дніпропетровської області ДПС (за згодою)

начальник управління Пенсійного фонду України в м. Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області (за згодою)

директор Павлоградського
міськрайцентру зайнятості (за згодою)

Косов
Микола Володимирович старший оперуповноважений сектору державної служби боротьби з економічною злочиністю Павлоградського МВ ГУМВС України у Дніпропетровській області, (за згодою)

Чубенко
Ірина Володимирівна головний державний інспектор відділу з питань додержання законодавства про працю та інших нормативно- правових актів у Дніпропетровську (за згодою)

Продовження додатка 2

2

Петров
Микола Григорович

заступник начальника відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м.Павлограді (за згодою)

Юнак
Сергій Іванович голова Дніпропетровської територіаль-
ної організації профспілки працівників вугільної промисловості України (за згодою)

Заступник міського голови-
керуючий справами виконкому А.В.Рябова

Начальник відділу трудових
відносин та умов праці А.В.Черкашина

Додаток 3
до рішення виконкому
від __________ № _____

ПОЛОЖЕННЯ
про міську комісію з питань дотримання вимог законодавства України про працю та легалізації трудових відносин з найманими працівниками

1. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією України, Указами Президента України, постановами й розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови та цим Положенням.

2. Основним завданням міської комісії з питань дотримання вимог законодавства України про працю та легалізації трудових відносин з найманими працівниками (далі Комісія) є забезпечення контролю за дотриманням законодавства про працю, виявлення не облікових доходів, запобігання ухилення суб’єктів господарювання від законодавчих схем оподаткування.

3. Головні завдання та функції:

формування та виконання заходів щодо реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин;

розробка та реалізація заходів, спрямованих на посилення мотивації до праці, удосконалення її організації, оплати та нормування;
вивчення стану справ з використанням трудових ресурсів, аналіз розвитку процесів, які відбуваються на ринку праці;
вивчення діяльності підприємств, установ, організацій всіх форм власності та видів економічної діяльності з питань врегулювання соціально — трудових відносин;
висвітлення в засобах масової інформації питань та результатів діяльності Комісії.
4. Відповідно до основних завдань та напрямків діяльності Комісія має право:

створювати окремі робочі групи із числа членів Комісії для проведення рейдів з метою здійснення вищевказаного обстеження;
ознайомлюватися з інформаційними документами, формами бухгалтерської, податкової, статистичної звітності та одержувати від роботодавців їх копії;
Продовження додатка3
2
отримувати від роботодавців необхідні пояснення щодо періоду та режиму роботи, рівня оплати праці та інше.
5. Комісія зобов’язана:
звітувати про результати роботи міському голові та виконавчому комітету Павлоградської міської ради;
інформувати прокуратуру м.Павлограда, відділ з питань додержання законодавства про працю та інших нормативно-правових актів у м. Дніпропетровську про виявленні порушення законодавства про працю та факти виявлення нелегального використання робочої сили для вжиття відповідних заходів реагування.
6. Організація роботи Комісії:
1) організаційне забезпечення діяльності Комісії здійснює відділ трудових відносин та умов праці Павлоградської міської ради;
2) основними формами роботи Комісії є проведення засідань та обстеження діяльності суб’єктів підприємницької діяльності – юридичних та фізичних осіб;
3) засідання Комісії проводяться не рідше одного разу на місяць;
4) засідання Комісії веде голова, а у разі його відсутності — заступник голови комісії;
5) засідання вважається правоможним, якщо на ньому присутні, не менш, як 2/3 складу Комісії;
6) рішення Комісії оформлюється у вигляді протоколів, які підписуються головою Комісії та відповідальним секретарем, а в разі його відсутності – заступником голови Комісії;
7) рішення Комісії, прийняті в межах її компетенції, є обов’язковими для розгляду структурними підрозділами виконкому міської ради, іншими органами виконавчої влади;

8) графік обстеження діяльності суб’єктів підприємницької діяльності- юридичних та фізичних осіб затверджується головою Комісії;
9) обстеження діяльності суб’єктів підприємницької діяльності юридичних та фізичних осіб здійснюється робочою групою згідно з затвердженим графіком та окремо кожним членом робочої групи у відповідності до власних функціональних повноважень;
10) на засіданні Комісії розглядаються:

Продовження додатка3
3
результати обстежень діяльності суб’єктів підприємницької діяльності юридичних та фізичних осіб, що здійснювались членами робочої групи згідно із затвердженим графіком;
факти порушень трудового законодавства, які виявлені у результаті обстеження діяльності роботодавців, що здійснювались членами робочої групи або окремо, при виконанні власних функціональних повноважень;
розбіжності, що були виявлені при аналізі баз даних між Павлоградським міськрайонним центром зайнятості та Західно — Донбаською ОДПІ Дніпропетровської області ДПС щодо чисельності найманих осіб;
питання використання суб’єктами підприємницької діяльності найманої праці без належного оформлення та виплати заробітної плати працівникам нижче від законодавчо встановленого рівня;
факти ухилення суб’єктів господарювання від встановленого порядку оподаткування;
11) на засідання Комісії запрошуються роботодавці, у яких були виявлені порушення законодавства, встановлюється термін щодо їх усунення;
12) у разі відсутності відповідного реагування з боку роботодавця в установлений термін, Комісія інформує прокуратуру м.Павлоград та відділ з питань додержання законодавства про працю та інших нормативно-правових актів у м. Дніпропетровську;
13) організаційне забезпечення роботи Комісії (складання порядку денного, проекту протокольного рішення, підготовка та подання матеріалів для розгляду питань на засіданні) покладається на секретаря Комісії;
7. Склад робочої групи формується з представників:

відділу трудових відносин та умов праці Павлоградської міської ради;
відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва Павлоградської міської ради;
Західно – Донбаської ОДПІ Дніпропетровської області ДПС (за згодою);
Управління Пенсійного фонду України в м.Павлограді та Павлоградському районі Дніпропетровської області (за згодою);
відділу з питань додержання законодавства про працю та інших нормативно-правових актів у м. Дніпропетровську (за згодою);

Продовження додатка3
4
сектору державної служби боротьби з економічною злочиністю Павлоградському МВ (з обслуговування м. Павлоград та Павлоградського району) УМВС України у Дніпропетровській області (за згодою);
Павлоградського міськрайонного центру зайнятості (за згодою).
8. Робоча група:
здійснює обстеження підприємств, організацій та установ усіх форм власності з питань дотримання законодавства про працю, врегулювання соціально-трудових відносин, а також з інших питань, пов’язаних з трудовими відносинами;

отримує копії документів, необхідних для складання довідки про результати проведення обстеження з питань дотримання вимог чинного законодавства про працю;

подає інформацію на Комісію та відповідним органам і службам для вжиття відповідних заходів реагування.

9. Робоча група має право:

відвідувати підприємства, установи, організації всіх форм власності для здійснення обстеження за дотриманням вимог законодавства про працю, знайомитися з документами та одержувати від підприємств, установ, організацій та приватних підприємців документи, копії з них, письмові пояснення та іншу інформацію;

видавати власнику або уповноваженому ним органу рекомендації про усунення виявлених порушень законодавства про працю;

одержувати від суб’єктів господарської діяльності інформацію про чисельність працюючих на підприємстві, у тому числі кількість штатних працівників, розміри заробітної плати, відомості по нарахуванню заробітної плати та інші документи, необхідні для складання інформації про обстеження;

проводити опитування працівників щодо умов, на яких вони зайняті на виробництві (трудовий договір , усна домовленість та ін.);

звертатись до правоохоронних органів з метою вирішення питань, що виникають в ході роботи робочої групи.

Заступник міського голови-
керуючий справами виконкому А.В.Рябова

Начальник відділу
трудових відносин та умов праці А.В.Черкашина

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Вихованці танцювально — спортивного клубу «Алегро» взяли участь в Christmas dance festival 2024