Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Основні показники соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград за січень-березень 2013 року

Июнь 7th, 2013 Економіка Вывести на печать

Місто працює згідно з актуалізованим Стратегічним планом економічного розвитку. Проведений моніторинг (аналіз) реалізації Стратегічного плану міста за 2012 рік показав необхідність внесення змін з урахуванням уточнених проблем, наявних ресурсів і визначення зацікавлених у розвитку міста сторін.
Для Павлограда стратегічно важливим є реалізація енергозберігаючих, екологічних програм, програм реформування житлово-комунальної сфери, що враховано при внесенні змін в Стратегічний план економічного розвитку міста, які затверджені рішення сесії міської ради від 16.04.2013р. №891-34/VI.
Триває робота по реалізації Стратегії соціального партнерства ДТЕК і міста Павлоград, яка спрямована на реалізацію 20 проектів з фінансуванням ДТЕК у розмірі понад 19млн.грн. (рішення сесії міської ради від 25.12.2012р. № 805-31/VI).
Розроблена «Стратегія підвищення конкурентоспроможності субрегіону «Західний Донбас» в рамках Проекту «Місцевий економічний розвиток міст України» на підставі договору між Федерацією канадських муніципалітетів, ДТЕК і містами Павлоград, Тернівка, Першотравенськ, Петропавлівським і Павлоградським районами.
Визначено три стратегічні пріоритети економічного розвитку субрегіону «Західний Донбас»: А. «Конкурентоспроможний регіон для бізнесу», В. «Конкурентоспроможний регіон для інвестицій», С. «Конкурентоспроможний регіон для проживання».
У місті реалізуються 37 міських цільових програм, на виконання яких в І кварталі 2013 року направлено 10,44млн.грн. (загальний фонд – 4,37млн.грн., спеціальний – 6,07млн.грн.).
За І квартал 2013 року призначено та виплачено державну допомогу 9241 сім’ї з дітьми на суму 20,9млн.грн., що на 3,1млн.грн. або 18% більше ніж за аналогічний період 2012 року. Отримано пільг на суму 5,6млн.грн.
Отримують субсидії на житлово-комунальні послуги 6996 сімей на суму 5,5млн.грн. Середній розмір субсидії на сім’ю з урахуванням фактичного використання послуг складає 332грн. за місяць.
Виплачено компенсацію вартості продуктів харчування 557 особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, на суму 70,2тис.грн. Забезпечено санаторно-курортним лікуванням 13 інвалідів та ветеранів війни.
Проведено обстеження житлово-побутових умов 74 малозабезпечених громадян та надана допомога на лікування, вирішення соціально-побутових питань (ремонт житла). Облаштовано пандусами 3 об’єкти, 191 інваліда забезпечено реабілітаційною технікою, направлено на заводи заявки інвалідів для виготовлення 155 протезно-ортопедичних виробів.
З метою стимулювання народжуваності, забезпечення підтримки сімей з дітьми згідно з чинним законодавством за січень-березень поточного року виплачено допомогу 2459 сім’ям на загальну суму 10млн.грн. Забезпечено підтримку 454 багатодітних сімей за рахунок коштів державного бюджету на суму 352,3тис.грн.
Станом на 01.04.2013р. на первинному обліку в службі у справах дітей перебуває 394 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. З метою забезпечення права кожної дитини на сімейне виховання 373 дитини вказаної категорії влаштовано на виховання в сім’ю (95% від загальної кількості таких дітей).
Виконуючи вимоги доручень голови облдержадміністрації та розпорядження міського голови щодо реформування інтернатних закладів, протягом звітного періоду із державних закладів на виховання в сім’ю влаштовано 5 дітей, позбавлених батьківського піклування.
В І кварталі поточного року в місті створена одна прийомна сім’я.
Виплачено допомогу 16 прийомним сім’ям на суму 329,2тис.грн. та 204 опікунам на 287 дітей, що перебувають під опікою чи піклуванням, на суму 1,6млн.грн.
Затверджена міська програма «Забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа житлом на 2013-2015 роки», якою передбачено проведення ремонту гуртожитку на вул. Промислова, 9/2 для проживання дітей даної категорії, купівлю квартир, переоформлення спадщини на дітей. В червні 2013 року відповідно до Програми з бюджету міста заплановано виділення коштів на розробку проектно-кошторисної документації на суму 500тис.грн. Виконання капітального ремонту даного гуртожитку передбачено до 2015 року.
Середній розмір пенсії по місту Павлоград станом на 01.04.2013р. становить 1820,95грн.

Загальний обсяг промислового виробництва за січень-березень 2013 року по м.Павлограду склав 199млн.грн. (в цінах 2013 року), що менше відповідного періоду минулого року (216,8млн.грн. – в цінах 2012 року).
За січень-березень 2013 року обсяг реалізованої промислової продукції (з урахуванням всіх шахт ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») склав 2951,1млн.грн. проти 2912,6млн.грн. у відповідному періоді 2012 року. Питома вага реалізації промислової продукції м.Павлоград в загальному обсязі по Дніпропетровській області складає 5,9% (у січні-березні 2012 року – 5,4%).
Реалізація послуг по місту за січень-березень склала 54,5млн.грн., послуги населенню – 18,9млн.грн. Частка послуг, реалізованих населенню, у загальному обсязі становить 34,6%. В перерахунку на одну особу обсяг послуг населенню за звітний період склав 171,5грн.
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника за січень-березень 2013 року склала 3065грн. або зросла на 8,2% до відповідного періоду 2012 року.
Станом на 01.04.2013р. заборгованість по виплаті заробітної плати становить 66,9тис.грн. (ТОВ «Будцентр Плюс 2»).
Питання дотримання діючого законодавства про працю, своєчасної та на належному рівні виплати заробітної плати, поліпшення зайнятості населення знаходяться на постійному контролі виконавчого комітету, правоохоронних та контролюючих органів міста.
Проведено 4 засідання міської комісії з питань погашення заборгованості до бюджетів всіх рівнів, Пенсійного фонду та із заробітної плати працівникам, на яких заслухано 35 керівників підприємств, які мали заборгованість до бюджетів всіх рівнів, внескам до Пенсійного фонду, інших соціальних фондів.
Протягом звітного періоду проведено 2 рейди робочої групи по легалізації трудових відносин з найманими працівниками, обстежено 21 суб’єкт підприємницької діяльності, виявлено 14 працівників, трудові відносини з якими були не оформлені. Після проведеної роз’яснювальної роботи трудові відносини було оформлено згідно з трудовим законодавством. Проведено 3 засідання робочої групи міськвиконкому з питань дотримання діючого законодавства про зайнятість, оплату праці та легалізації робочих місць (відображення реальної заробітної плати, нарахувань та відрахувань із неї до соціальних фондів).
Проведено 11 засідань робочої комісії Західно-Донбаської ОДПІ з питань повноти оформлення трудових відносин з найманими працівниками, індивідуальну роз’яснювальну роботу з 32 платниками податків. В результаті додатково оформлено 27 найманих працівників, що забезпечило додаткові надходження податку на доходи фізичних осіб у сумі 12,8тис.грн., в тому числі до міського бюджету – 6,8тис.грн.
Протягом звітного періоду працівниками виконавчого комітету проведено 41 обстеження з питань оплати праці на суб’єктах підприємницької діяльності, в ході перевірок виявлено 34 порушення з питань оплати та охорони праці.
Протягом січня-березня 2013 року послугами служби зайнятості в м.Павлоград скористалось 2185 незайнятих громадян. Станом на 01.04.2013р. на обліку в центрі зайнятості перебувало 1056 безробітних громадян, рівень безробіття склав 1,5%, середній розмір допомоги по безробіттю – 1389,5грн. Протягом звітного періоду центром зайнятості працевлаштовано 569 осіб, залучено до громадських робіт 3 особи.
За січень-березень 2013 року суб’єктами підприємницької діяльності створено 640 нових робочих місць, з них: у юридичних осіб – 420, у фізичних осіб-підприємців – 220. Наряду з цим, за вказаний період ліквідовано 418 робочих місць (у юридичних осіб – 195, у фізичних осіб-підприємців –223).
Станом на 01.04.2013р. в місті зареєстровано та діє 738 колективних договорів, якими охоплено 78% працюючого населення міста Павлограда, що забезпечує соціальні гарантії більше ніж 54,6 тисяч працюючих.
За І квартал введено в експлуатацію 576,6 кв.м загальної площі індивідуального житла.

В місті зареєстровано 8184 суб’єкта підприємницької діяльності (на 153 одиниці більше, ніж на початок року), в т.ч. малих підприємств – 1501 од., фізичних осіб – 6683 од. Частка надходжень від суб’єктів малого підприємництва до бюджетів усіх рівнів складає 22,8%.
На даний час діють асоціація підприємців, координаційна рада з питань розвитку підприємництва в місті, створена при виконкомі, та громадська організація «Агенція економічного розвитку м.Павлоград».
З метою підтримки малого і середнього бізнесу підготовлено проект Порядку надання підприємцям фінансово-кредитної допомоги з місцевого бюджету. Організовано випуск (двічі на місяць) інформаційного бюлетеня для підприємців в газеті «Західний Донбас». Проведено заходи щодо виділення приміщення для організації діяльності з червня бізнес-центру.
В першому кварталі відкрито 9 підприємств торгівлі («Капі» на вул. Іскрівська, продовольчі магазини «Харківські солодощі», «Живі квіти» та ін.) та 1 підприємство ресторанного господарства, за рахунок чого створено 49 робочих місць.
Результати щомісячного моніторингу роздрібних цін на основні види продуктів харчування свідчать, що цінова ситуація в місті стабільна. На сайті міської ради в рубриці «Поради споживачам» населенню надається інформація про діюче законодавство в сфері прав споживачів.
У вихідні та передсвяткові дні на ринках міста проводяться ярмарки із залученням вітчизняних товаровиробників, у тому числі виробників рослинництва та тваринництва.
З метою створення реєстру вільних земельних ділянок (грінфілдів) розроблена анкета вільної земельної ділянки, яка відображає її основні характеристики (місце розташування, площу, наявність інженерних комунікацій, обтяжень та обмежень використання, відстань віддаленості від автомобільних та залізничних шляхів та ін.) В результаті проведеного обстеження на 25 земельних ділянок складені відповідні анкети (інформація направлена до Дніпропетровського обласного інвестиційного агентства). Зібрана інформація щодо категорії грунтів вищезазначених ділянок.
На офіційному сайті Павлоградської міської ради розпочато завантаження та відображення в електронному вигляді таблиць по даним земельним ділянкам з додаванням схеми розташування на картографічному матеріалі.
З метою створення реєстру земельних ділянок із наявними будівлями недіючих промислових об’єктів (браунфілдів) направлені листи на підприємства міста. Отримана інформація щодо наданих пропозицій обробляється, формуються анкети.
В 2013 році в Павлограді реалізуються важливі для міста інвестиційні проекти, серед яких:
 «Часткова термомодернізаця будівель дитячих дошкільних закладів в м.Павлоград». Загальний бюджет проекту: 3,7млн.грн. Реалізується завдяки отриманню кредитних коштів Північної Екологічної Фінансової Корпорації «НЕФКО» (260тис.євро) та коштів ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» (941тис.грн.). Проектом передбачено впровадження енергоефективних заходів у 9 дошкільних навчальних закладах. В грудні 2012 року отримано 1 транш кредиту НЕФКО в сумі 843,2тис.грн. На сьогоднішній день використано кошти ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» та 1 траншу кредиту. За період опалювального сезону з жовтня 2012 року по березень 2013 року економія по використанню теплоносіїв по 9-ти садкам склала 447,7тис.грн. Підготовлена заявка на отримання 2-го траншу кредитних коштів.
 «Створення комплексної ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону «Західний Донбас». Очікуване фінансування проекту становить 2,6млн.грн. (ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля», учасники проекту-члени субрегіону, міський бюджет), а також допомога проекту МЕРМ – 789,3тис.грн.
 «Реконструкція мереж зовнішнього освітлення вул. Дніпровська з використанням відновлювальних джерел енергії в м.Павлоград». Загальна вартість проекту 704,2тис.грн. (Фонд «Східна Європа», обласний бюджет, місцевий бюджет). Обладнання закуплено, в ІІ кварталі поточного року планується завершення робіт. Очікуваний ефект від реалізації проекту – 80-90% економії енергоносіїв при освітленні вулиці Дніпровська, раціональне використання природних ресурсів та підвищення безпеки дорожнього руху.
 Розробка та впровадження маркетингової стратегії із залучення інвестицій та створення бренду міста Павлоград (Проект МЕРМ).
Протягом І кварталу 2013 року в рамках реалізації «Програми забезпечення участі Павлоградської міської ради в Асоціації міст України, в Асоціації міст Дніпропетровської області та Асоціації шахтарських міст Донбасу на 2011-2015 роки» представники Павлоградської міської ради прийняли участь у засіданнях вищевказаних Асоціацій. В рамках засідань проводились обговорення проекту Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, проекту Закону України «Про засади державної регіональної політики», про вдосконалення механізмів співпраці між Асоціацією міст України та Верховною Радою України, про розробку нового законодавства про службу в органах місцевого самоврядування, про концептуальні засади проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про вибори депутатів Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, про проекти «Міста України – Шевченківському Каневу», про Стратегію розвитку Асоціації міст України, про Меморандум про співпрацю між Конфедерацією будівельників України та Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України».
У місті Павлоград в межах програми «Доступне житло» для громадян, які потребують поліпшення житлових умов, визначені 3 багатоквартирних житлових будинки за адресами: вул. Будівельна, 8; вул. Озерна, 35; вул. Сташкова, 3.
Житловий будинок на вул. Будівельна введений в експлуатацію у грудні 2012 року. У поточному році 8 сімей виявили бажання придбати житло за даною програмою та зарезервували 8 квартир у цьому будинку. Всього в рамках програми на даному об’єкті заплановано реалізувати 56 квартир – 31 однокімнатних та 25 двокімнатних. Житловий будинок на вул. Будівельна, 8 має автономне опалення та водопостачання, сучасні комунікації, також виконано утеплення зовнішніх огороджувальних конструкцій за сучасними енергозберігаючими технологіями, встановлені металопластикові вікна. Забудовник реалізовує квартири «під ключ» (за бажанням покупця).
З метою організації перевезень пасажирів легковими таксі опрацьовується проект рішення виконкому щодо формування мережі стоянок легкових таксі, а саме: на офіційному сайті Павлоградської міської ради та газеті «Західний Донбас» 17.04.2013р. розміщено оголошення щодо примірного реєстру стоянок легкових таксі.
Рішенням сесії міської ради затверджена міська програма на 2012-2015 роки «Місцеві стимули для медичних працівників первинної ланки», згідно з якою на 2013 рік передбачено по КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда» в розмірі 284,1тис.грн., в т.ч. щомісячне грошове стимулювання лікарів всіх категорій (муніципальна надбавка) – 262,5тис.грн., придбання проїзних квитків – 21,6тис.грн. За І квартал поточного року профінансовано 49,8тис.грн., в т.ч. щомісячне грошове стимулювання лікарів всіх категорій (муніципальна надбавка) – 44,4тис.грн. (кількість лікарів – 58 осіб, або 100%), придбання проїзних квитків – 5,4тис.грн., яким
Відповідно до «Міської програми розвитку культури м.Павлоград на 2013-2015 роки» у І кварталі 2013 року організовано та проведено 7 державних, професійних свят, 4 міських фестивалів, 1 народно-обрядове свято, 4 заходи з історично-патріотичного напрямку, 11 заходів з організації дозвілля дітей. Вихованці закладів культури взяли участь та стали переможцями Міжнародних, Всеукраїнських, обласних та регіональних фестивалів, конкурсів. На проведення та організацію культурно-мистецьких заходів згідно календарного плану використано 25,6тис.грн.
На виконання заходів Програми «Розвитку фізичної культури і спорту в місті Павлограді на 2012-2016 роки» у І кварталі 2013 року проведено 23 загальноміських заходів, якими охоплено 1009 чол. На утримання спортивних споруд міста, що належать до комунальної власності міста, та тих, що отримуються фінансову підтримку з міського бюджету, використано 3,4млн.грн.
За звітний період в МДЦ «Артек» оздоровилося 8 дітей, в УДЦ «Молода гвардія» – 19 дітей, в КЗО «ЗСШІ ДЦСР «Перлина Придніпров’я» – 35 дітей.

Чисельність наявного населення м.Павлоград на 01 квітня 2013 року склала 109918 осіб. Упродовж січня-березня 2013 року вона скоротилась на 152 особи.
Природне скорочення населення склало 115 осіб (-4,3 у розрахунку на 1000 осіб наявного населення), порівняно з відповідним періодом 2012 року збільшилось на 24 особи. Показник загальної народжуваності зменшився з 11,7 народжених на 1000 жителів у січні-березні 2012 року до 10,5 – у січні-березні 2013 року, рівень смертності зменшився з 15,0 осіб до 14,8 відповідно. Кількість померлих перевищувала число народжених на 40%.
Міграційні переміщення населення міста у січні-березні 2013 року характеризуються перевищенням числа вибулих над числом прибулих на 37 осіб.

Начальник відділу з економічних питань Т.А.Штонда

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до рішення виконкому від 27.11.2024 № 1767/0/3-24 «Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів на 2025 рік»
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Долучайтеся до важливого дослідження ринку праці!
  • Привітання з Різдв’яними та новорічними святами
  • Про створення субланки Павлоградської міської територіальної громади ланки Павлоградського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області
  • Актуальні питання щодо житлової субсидії
  • З Різдвом Христовим!
  • Виконком від 20.12.2024 р
  • Виконком від 18.12.2024 р
  • Результати загальнонаціонального опитування щодо рівня довіри до військових
  • Стань патронатним вихователем!
  • Про надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем
  • Про надання матеріальної допомоги на поховання
  • Про надання матеріальної допомоги на лікування
  • Про затвердження складу комісії та порядок надання адресної матеріальної допомоги на лікування або на вирішення соціально-побутових проблем громадянам міста та внутрішньо переміщеним особам, які зареєстровані в м. Павлоград