ОГОЛОШЕННЯ
про результати проведення процедури закупівлі
1. Замовник:
1.1. Найменування: КП “Павлоград-Світло” Павлоградської міськради Дніпропетровської області
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 37085446
1.3. Місцезнаходження: вул.Шевченка, 63, м.Павлоград, Дніпропетровська обл., 51400
1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Управління комунального господарства і будівництва Павлоградської міської ради, 26137720
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів
3. Процедура закупівлі: Відкриті торги
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: код 29.10.5 — автомобілі спеціальної призначеності (автопідйомник АП-18 або еквівалент — 1 од.) — одна одиниця
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: адреса замовника
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: липень — серпень 2013р.
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщувалася інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація замовника про закупівлю:
5.3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: №119816, “ВДЗ” №36 (779) від 06.05.2013р.
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в відповідних міжнародних виданнях:
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: №153363, “ВДЗ” №57 (800) від 22.07.2013р.
6. Результат проведення процедури закупівлі:
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів, що визначена найбільш економічно вигідною:
ТОВ “Техкомплект” — 18.07.2013р.
6.2. Дата укладення договору про закупівлю:
ТОВ “Техкомплект” — 06.08.2013р.
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю:
ТОВ “Техкомплект” — 498000 грн. (з ПДВ)
8. Ціна за одиницю товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу.
9. Інформація про переможця торгів:
9.1. Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище та ініціали (для фізичної особи): ТОВ “Техкомплект”
9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника: 20616482
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання/реєстрації (для фізичної особи): 03127, м. Київ, пр-т. 40-річчя Жовтня, 116
9.4. Номер телефону, телефаксу: (044) 258-21-41, 258-21-08, 258-22-28
10. Інформація про рамкову угоду
10.1. Дата та номер рамкової угоди:
10.2. Учасники рамкової угоди:
10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду:
11. Iнформація для оператору прийому: Повідомляємо Вам, що згідно п.6 Рішення № 400 від 26 червня 2013 року Виконавчого комітету Павлоградської міської ради Дніпропетровської області змінився головний розпорядник бюджетних коштів з Управління комунального господарства і будівництва Павлоградської міської ради (ЄДРПОУ розпорядника: 26137720) на відділ по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради (ЄДРПОУ 23025623). Згідно п.5 Рішення № 400 від 26 червня 2013 року Виконавчого комітету Павлоградської міської ради Дніпропетровської області реєстраційний рахунок КП «Павлоград-Світло» 35435004012021 МФО 805012 в ГУДКУ у Дніпропетровської області змінився на 26009050233649 МФО 305299 в ПАТ КБ «Приватбанк».
12. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:
_________________________
(підпис, М. П.)